Tein järkyttävän havainnon

Olen lihonut....

40

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä se kaupan sokeriviinereiden mässyttäminen tekee. Hommaisit itelles kunnon vaimoihmisen joka leipoo ihan tavallisia pullia ilman hillotäytteitä niin paino putoaa hetkessä.

      • Ei minusta taida olla peruspullan syöjäksi


      • Anonyymi

        Putin-persun huippuohje :)


    • Anonyymi

      Se on sangen salakavala tauti. - Nm. Ja ei kuin vihertämään

      • Näin on, jotenkin yllättäen iski


    • Anonyymi

      montako sataa GRAMMAA paino noussut?

      • 2-3 kiloa


      • pujotteIija kirjoitti:

        2-3 kiloa

        Kestääköhän se sun pihatuoli tuota järkyttävää nousua?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kestääköhän se sun pihatuoli tuota järkyttävää nousua?

        Voi olla ettei kestä, kun on kevyempään tottunut


    • Ettei taas ois nauloja taskussa? :D

      • Eipä ole, mutta kadoksissa ollut naulalaatikko löytyi tänään peltoauton tavaratilasta


    • Kausiluonteista! :oD

      Oot loikoillut vaan enempi ja ollut herkkujen kanssa yhtä aktiivinen... Ei taida tuo 2-3 kiloa näytellä sulla mitään? Mulla aktiivisimpana aikana tuon verran heitti jo aamu ja iltapaino. Ei kannata vielä painaa paniikkinappulaa! :oD

      • Anonyymi

        Pitäisi syödä enemmän kuitua, noin suuri painonvaihtelu kielii ummetuksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi syödä enemmän kuitua, noin suuri painonvaihtelu kielii ummetuksesta.

        Ei mua ummettanut... Ihan joka päivä kävin pastonaadolla. Aamuisin... niinkuin nyttenkin. Mulla on maha toiminut sinäällään aina hyvin... Mä luulen, että kyse oli nesteistä... Olin töissä kuumissa paikoissa ja kova liikunta siinä lisänä, niin joutu vetämään vettä paljon. Sitten tietenkin illalla se jäi, aamulla taas kaikki pihalle... En oo mitannut paljon pihalle tulee, mutta eihän toi 2-3 kiloa ole kuin 2-3 litraa nestettä...pastonaadohan voi olla jo painavampaakin/litra... :oD


      • No eihän tuo paljoa ole, pitää yrittää muuttaa lihakseksi


      • pujotteIija kirjoitti:

        No eihän tuo paljoa ole, pitää yrittää muuttaa lihakseksi

        Jospa se onkin jo sitä??? Ootko kurkannut habaa? :oD


      • Disse kirjoitti:

        Jospa se onkin jo sitä??? Ootko kurkannut habaa? :oD

        Ei valitettavasti taida olla, täytyy kai aloittaa metsähommat jo kesällä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ei valitettavasti taida olla, täytyy kai aloittaa metsähommat jo kesällä

        No tuut näppäsee mulle aidan pystyyn, niin eiköhän ne siitä kiinteydy! :oD


      • Disse kirjoitti:

        No tuut näppäsee mulle aidan pystyyn, niin eiköhän ne siitä kiinteydy! :oD

        Laitetaan harkintaan


      • pujotteIija kirjoitti:

        Laitetaan harkintaan

        No enköhän mä sen saa laitettua...kiitos vaan. :o)

        Oikeastaan ois kiva jo saadakin se pystyyn, mutta naapurin lupaamat tolpat odottaa näkymistään työmaalla. :o/ Mä oon tähän mennessä jo tehnyt kaiken... Revin irti sen entisen aidan, tasasin maat, tein elementit ja nyt laittasin pystyyn, kun ois ne ainoat asiat, mitä toiset lupas.... huoh! No kaippa siinä joku on miksi eivät ilmesty... :o/


    • Anonyymi

      Samaa olen havainnut muijassani.

      • Kerroitko havainnon muijallesi?


    • Anonyymi

      Tervetuloa kerhoon. ☺️

      • Kiitoksia vaan :D


    • Anonyymi
      • Johan on levottomat jalat


      • Noihan vois laittaa rypäleitä polkemaan..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Noihan vois laittaa rypäleitä polkemaan..

        Niin voisi, on muuten mahtava hermotus ja lihaksisto kunnossa jos tuohon pystyy. Nauratti kun katsoi ensimmäistä kertaa tuon miehen tanssia, kenttä pölyää kun ukko painaa menemään.
        Intensiivisyys on sellaisella tasolla ettei kaveri varmasti valita liikakiloista.

        Tänään kävin taas treeneissä. Söin taas hyvin treenien jälkeen. Ruokaa upposi noin 900 grammaa ja siihen nesteet päälle. Kyllä tällä syönnillä ollaan kohta kesäkunnossa:)

        AsianVierestä


    • Minäkin tein. Mulla on vatsassa varmaan Alien. Keskeltä masua nousee vihreä kieli ja tädit pyytävät sitä joka päivä ulos :D

      Sun homma kuulostaa ihan normaalilta. :)

      • Onko sinulla mitään muistikuvia ufoon kaappaamisesta? :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Onko sinulla mitään muistikuvia ufoon kaappaamisesta? :D

        Kyllä niillä tainnutin oli ja kovin kirkkaat valot. Laittoivat myös ufomyssyn mulle päähän ja sitten se alkoi :D

        Mitä sinun masuusi on joutunut? Miksi se pullottaa?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä niillä tainnutin oli ja kovin kirkkaat valot. Laittoivat myös ufomyssyn mulle päähän ja sitten se alkoi :D

        Mitä sinun masuusi on joutunut? Miksi se pullottaa?

        Kai siellä muutama sokerikilo pullottaa. Mutta ei tarvi olla huolissaan, jos viettelet minut, niin siinä tapauksessa lupaan laihduttaa :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kai siellä muutama sokerikilo pullottaa. Mutta ei tarvi olla huolissaan, jos viettelet minut, niin siinä tapauksessa lupaan laihduttaa :D

        Käykö käärmetanssi boa hartioilla? :D Pertsa saa soittaa nokkahuilua. Eiköhän se siitä lähde :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Käykö käärmetanssi boa hartioilla? :D Pertsa saa soittaa nokkahuilua. Eiköhän se siitä lähde :D

        Houkuttelevalta kuulostaa, etenkin jos hoidat myös pertsan osuuden :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Houkuttelevalta kuulostaa, etenkin jos hoidat myös pertsan osuuden :D

        Käviskö huuliharppu? Nokkahuilu on vähän vaikee. Varsinkin boan kanssa. :D

        Noh nyt villiintyi ilta. Sain kofeiinia ni siks.
        Hei, hyvää yötä sulle, hauskaa ja muksaa tuassiisa :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Käviskö huuliharppu? Nokkahuilu on vähän vaikee. Varsinkin boan kanssa. :D

        Noh nyt villiintyi ilta. Sain kofeiinia ni siks.
        Hei, hyvää yötä sulle, hauskaa ja muksaa tuassiisa :D

        Hyvää yötä, ja miellyttäviä unia


    • Anonyymi

      Perseet leviää kun kaljaa ja makkaraa syö.
      Älkää kitiskö jos joku teitä läskeiksi haukkuu.

      • Leviää kun pullataikina


    • Anonyymi

      No ainakin teit tuon "järkyttävän" havainnon ajoissa, jotkut lihoo huomaamatta 20 kiloa. Parin kilon pudotus nyt ei ihmeitä vaadi.

    • Anonyymi

      Suolesi vuotaa mikrobeja.. siinä se monen lihoamisen syy. Vaikuttaa myös sokeritasapainoon sekä hormoneihin. Se vuoto saa aikaan tulehduksen elimistössä. Suosittelen antibiootteja, tai ihan vetyperoksidin juomista. Usein käy niin että vatsa rupeaa turpoamaan yhä enemmän jos syö antibiootteja ja vetyperoksidia, mutta ainoa tapa harventaa suoliston seinämän mikrobistoa. Glutamiini auttaa jälleenrakentamisessa, kun pommi käynyt työmaalla. Voi myös muita ravintolisiä kokeilla, karnosiinia esimerkiksi.

      Varoitan myös alkoholista, sillä se vasta saa suolen vuotamaan mikrobeja, translokaatiota on havaittu tutkimuksissa, suoliston mikrobeja verenkierrossa. Se on luokkaa pienimuotoinen sepsis, jos juotte kännin, sen vuoksi aina vaarallista.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      271
      3844
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      131
      2766
    3. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      56
      2067
    4. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      38
      1563
    5. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      114
      1380
    6. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      57
      1349
    7. Tiedätkö nainen

      Että sinulla on loistava tunneäly. Osaat käsitellä niitä, osaat analysoida ja järkeillä asioita ja et alkaa mielipuolen
      Ikävä
      68
      1289
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      23
      1257
    9. Hiuksesi letille?

      Mitä ajattelisit jos tarjoutuisin opettelemaan hiustesi letityksen?
      Ikävä
      43
      1097
    10. Toimivan parisuhteen kaukaisuus.

      Täällähän jotkut haaveilee parisuhteesta, kuka mitenkin. Mutta itse näen toimivan parisuhteen todella kaukaisena utopi
      Sinkut
      155
      1034
    Aihe