Matkatoimisto TUI poistaa punaisen lihan lentojensa ruokalistalta. "Punaisesta lihasta luopuminen asteittain on vain yksi monista toimista, joilla vähennetään lennoilla tarjottavien aterioiden ilmastovaikutuksia" , kertoo yhtiö tiedotteessaan.
https://www.is.fi/matkat/art-2000006153411.html
Tämähän on tekopyhyyden huipentuma ja tympeää ja tunkkaista moraalisäteilyä. Jättäkää ne lomalennot lentämättä, niin ei tule niitä päästöjä. Ns. ilmastotoimien kärjessä maalitauluina näyttävät olevan punaisen lihan syönti ja yksityisautoilu. Vihervasemmiston taholta on kuultu vaatimuksia polttomoottoriautojen maahantuonnin ja myynnin kieltämisestä 2030-luvulle tultaessa. Johdonmukaisuuden nimissä pitää sitten vaatia lomalentomatkailun täyskieltoa 2030 mennessä, koska #NytOnPakko. Eivät ne Thaimaan-, Kreikan- ja Kanarianmatkat ole mikään perustuslaillinen ihmisoikeus.
Tekopyhyys huipussaan
5
68
Vastaukset
- Anonyymi
Pöh. Halpalentoyhtiö syöttää paskabroileria kun se on niin paljon halvempaa. Jostain kun on tingittävä. Eli tingitäänpä ruoasta ja keppihevosena käytetään ns. ympäristösyitä.
- Anonyymi
Melkoista pelleilyä, ja vegeporukan nuoleskelua.
Kohta varmaan on pride-lentojakin tarjolla. - Anonyymi
Nyt näyttää "hyvältä"
Onko koko maailma mennyt sekaisin, vai rajoittuuko nykyvouhotus vain vanhalle mantereelle ?
Lihan syönnistä ei kukaan ole kyennyt esittämään mitään haittaa, puhumattakaan sen vaikutuksista ilmastoon, koko lihansyöntihysteria on peräisin teinityttöjen idealismiin perustuvasta muoti-ilmiöstä, joka on ollut joillekin tahoille sopiva lyömäkirves tavoitteidensa saavuttamiseksi.
Samaan nippuun voidaan vetää muuan ruotsalaisen teinitytön tyhmyyksissään, tai agitoituna, julistama haaste valtioita vastaan, ja päätyen median avustuksella lähes messiaan asemaan.
Kuka tai mitkä tahot näkevät olevan jotain etua, että maailmaa ruvetaan säätelemään teinityttöjen mielen tai jonkun metoo- vouhon perusteella, vai onko nuorisolla taas esillä joku juttu, kun ei oikein enää ole muita hyviä protestointikohteita, ja nuoruushan menisi hukkaan, jos ei saisi mistään kapinoida. - Anonyymi
Varmaan norjalaisen kassilohen ja tonnikalan tarjoilu loppuu. Punarinnatkin pannaan pannaan. Samoin tinapussit.
- Anonyymi
Meidän tulee pyrkiä kesälomien puolittamiseen. Silloin ihmisille jäisi vähemmän aikaa tyhjänpäiväiseen matkusteluun maailman ääriin ja maailma pelastuu. Eduskunnan osalta kesäloman voisi perua kokonaan, koska joukkojen edestähän meitä suomalaisia ennenkin on opetettu johtamaan (Adolf Erik Ehrnrooth).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345818Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972612JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t111998Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳301567En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171159Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http71004Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4947- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43893- 13869