Matkatoimisto TUI poistaa punaisen lihan lentojensa ruokalistalta. "Punaisesta lihasta luopuminen asteittain on vain yksi monista toimista, joilla vähennetään lennoilla tarjottavien aterioiden ilmastovaikutuksia" , kertoo yhtiö tiedotteessaan.
https://www.is.fi/matkat/art-2000006153411.html
Tämähän on tekopyhyyden huipentuma ja tympeää ja tunkkaista moraalisäteilyä. Jättäkää ne lomalennot lentämättä, niin ei tule niitä päästöjä. Ns. ilmastotoimien kärjessä maalitauluina näyttävät olevan punaisen lihan syönti ja yksityisautoilu. Vihervasemmiston taholta on kuultu vaatimuksia polttomoottoriautojen maahantuonnin ja myynnin kieltämisestä 2030-luvulle tultaessa. Johdonmukaisuuden nimissä pitää sitten vaatia lomalentomatkailun täyskieltoa 2030 mennessä, koska #NytOnPakko. Eivät ne Thaimaan-, Kreikan- ja Kanarianmatkat ole mikään perustuslaillinen ihmisoikeus.
Tekopyhyys huipussaan
5
64
Vastaukset
- Anonyymi
Pöh. Halpalentoyhtiö syöttää paskabroileria kun se on niin paljon halvempaa. Jostain kun on tingittävä. Eli tingitäänpä ruoasta ja keppihevosena käytetään ns. ympäristösyitä.
- Anonyymi
Melkoista pelleilyä, ja vegeporukan nuoleskelua.
Kohta varmaan on pride-lentojakin tarjolla. - Anonyymi
Nyt näyttää "hyvältä"
Onko koko maailma mennyt sekaisin, vai rajoittuuko nykyvouhotus vain vanhalle mantereelle ?
Lihan syönnistä ei kukaan ole kyennyt esittämään mitään haittaa, puhumattakaan sen vaikutuksista ilmastoon, koko lihansyöntihysteria on peräisin teinityttöjen idealismiin perustuvasta muoti-ilmiöstä, joka on ollut joillekin tahoille sopiva lyömäkirves tavoitteidensa saavuttamiseksi.
Samaan nippuun voidaan vetää muuan ruotsalaisen teinitytön tyhmyyksissään, tai agitoituna, julistama haaste valtioita vastaan, ja päätyen median avustuksella lähes messiaan asemaan.
Kuka tai mitkä tahot näkevät olevan jotain etua, että maailmaa ruvetaan säätelemään teinityttöjen mielen tai jonkun metoo- vouhon perusteella, vai onko nuorisolla taas esillä joku juttu, kun ei oikein enää ole muita hyviä protestointikohteita, ja nuoruushan menisi hukkaan, jos ei saisi mistään kapinoida. - Anonyymi
Varmaan norjalaisen kassilohen ja tonnikalan tarjoilu loppuu. Punarinnatkin pannaan pannaan. Samoin tinapussit.
- Anonyymi
Meidän tulee pyrkiä kesälomien puolittamiseen. Silloin ihmisille jäisi vähemmän aikaa tyhjänpäiväiseen matkusteluun maailman ääriin ja maailma pelastuu. Eduskunnan osalta kesäloman voisi perua kokonaan, koska joukkojen edestähän meitä suomalaisia ennenkin on opetettu johtamaan (Adolf Erik Ehrnrooth).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2251968Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551237Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784