Ilmastonmuutos, maailman suurin salaliitto

Anonyymi

Ilmastonmuutoksesta puhutaan paljon, vaikka se ei ole edes totta. Ilmastonmuuto on salaliitto maataloutta, kalastusta ja fossiilisia polttoaineita tuottavia yrityksiä vastaan. salaliiton jäsenet (suomessa mm. vihreät, luonnonsuojeluliitto ja vegaanit) yrittävät saada ihmiset hysterian valtaan. Kun ihmiset pelkäävät he ostavat fossiilivapaata sähköä, myyvät autonsa ja rupeavat vegaaneiksi. kuten huomata saattaa niin nyt yksi ihminen vähemmän ostaa öljyä, lihaa, jolloin maatilojen ja öljylähteiden rahallinen kannnattavuus laskee. ilmastohuijarit ovat askeleen lähempänä voittoa. ihmiset haluavat vain uskoa YLE:n korruptoitunutta sisältöä, vaikka kesäkuun keskilämpötila olisi -15°c voi YLE huoleti uutisoida: Vuoden 2019 keskilämpotila oli lämpimin miljardiin vuoteen. Suomen ainoa ongelma "ilmastonmuutoksessa" olisi se että Suomesta tulisi maailman paras paikka elää.

Ruotsalainen aivopesty tyttö sai palkinnon siitä ettei ollut koulussa perjantaisin ja siten pelasti ilmaston. Ainoa palkinto minkä hän olisi ansainnut on luokalle jättö. Muutenkin meidän naapurissa on poika joka ei käy koulussa koko viikkona. Hänelle se palkinto kuulisi. Kuka tahansa voi olla perjantaina pois koulusta, menisi mielummin vaikka viemään jääpaloja Gröölantiin ja istuttamaan puita saharaan. Kertokaa mielipidettänne ilmastonmuutoksesta.

17

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salaliitosta tuskin on kysymys. Jos olet vähänkin vanhempi, muistat kuin 1970-luvulla pelättiin, että tulee uusi jääkausi. Siitä väännettiin kättä joka tuutissa.

      Ihminen on aina huolissaan jostakin. Milloin ydinaseista, milloin mistäkin. Salaliitoksi (kenen keksimä se olisi kun jenkitkään ei ole mukana?) vaikea uskoa.

      Ilmasto on kyllä muuttunut koko maapallon historian ajan. Jos haluat tietää enemmän lue; Lunkka, Maapallon ilmastohistoria. Ei niin hysteerinen kirja.

    • Jons

      Ilmasto ei ole ikinä historiassa lämmennyt niin nopeasti kuin nyt.

      Salaliittoteoriaa pukkaa -ilman vähäisintäkään todistetta!

      • Anonyymi

        " Ilmasto ei ole ikinä historiassa lämmennyt niin nopeasti kuin nyt. "

        Olisiko sinulla jotain evidenssiä esitettävänä, vai puheletko taas tapasi mukaan vain omia mielikuviasi ?


      • Anonyymi

        tuo sunkin väite on aika salaliitto


    • Anonyymi

      Millähän tuon CO2-päästöjen aiheuttaman lämpenemisen saisi lakaistua maton alle.

      • Anonyymi

        No, onhan ennenkin lämmennyt ja jäähtynyt. Jääkausiakin on ollut ja välillä viikingit ovat viljelleet ohraa Grönlannissa.


      • Anonyymi

        Onhan ihminen vaikuttanut ekosysteemeihin monella muullakin tavalla.


      • Anonyymi

        Yhden ihmisen päästöt ovat vain 0.000000013 % kokonaispäästöistä, joten niillä ei ole mitään merkitystä.


      • Anonyymi

        Ilmakehän kaasuista 99,96 % on muita kuin hiilidioksidia. Ei sillä VOI olla mitään vaikutusta.


      • Anonyymi

        Tiedemiehistä 3 % ei ole AGW-uskossa. Se on varovastikin arvioiden yli 200 000 henkilöä. Ei noin iso tiedemiesten joukko voi olla väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedemiehistä 3 % ei ole AGW-uskossa. Se on varovastikin arvioiden yli 200 000 henkilöä. Ei noin iso tiedemiesten joukko voi olla väärässä.

        mikä on AGW


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, onhan ennenkin lämmennyt ja jäähtynyt. Jääkausiakin on ollut ja välillä viikingit ovat viljelleet ohraa Grönlannissa.

        Tuota samaa ihmisen aiheuttaman ilmastonmuutoksen vähättelevää disinformaatiota levitettiin jo 1980-luvulla. Muistatko !

        Ihmisen aiheuttamalla ilmastonmuutoksella ei ( kuulemma ) ole mitään väliä, koska luonto tekee samaa. Eikä suomalaisten ilmastotoimilla ole väliä, koska kiinalaiset ... ja intialaiset ... .

        Planeettamme historian aikana on ollut useita ilmastonvaihteluita - kuten itsekkin myönnät - miksi sinun mielestäsi pitäisi tarkoituksella ja tieten mennä kohti sitä tuntematonta pistettä kohti, jossa Venuksen kaltainen kasvihuoneilmiö toteutuu Maassa.

        Ilmaston luonnollinen vaihtelu eri aikakausina on eri asia kuin ihmisen oman toiminnan aiheuttama vaikutus ilmastoon. Se asia jotta ilmasto on vaihdellut planeetallamme luonnollisten vaikutusten seurauksena on todiste siitä että myös nämä ihmisten ilmakehään päästämät kaasut vaikuttavat samoin. Ei luonto tiedä eroa ovatko kaasut lähtöisin luonnon omasta kiertokulusta vai ihmisen aiheuttamasta lisävaikutuksesta. Samaa kaasua ilmakehään pukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota samaa ihmisen aiheuttaman ilmastonmuutoksen vähättelevää disinformaatiota levitettiin jo 1980-luvulla. Muistatko !

        Ihmisen aiheuttamalla ilmastonmuutoksella ei ( kuulemma ) ole mitään väliä, koska luonto tekee samaa. Eikä suomalaisten ilmastotoimilla ole väliä, koska kiinalaiset ... ja intialaiset ... .

        Planeettamme historian aikana on ollut useita ilmastonvaihteluita - kuten itsekkin myönnät - miksi sinun mielestäsi pitäisi tarkoituksella ja tieten mennä kohti sitä tuntematonta pistettä kohti, jossa Venuksen kaltainen kasvihuoneilmiö toteutuu Maassa.

        Ilmaston luonnollinen vaihtelu eri aikakausina on eri asia kuin ihmisen oman toiminnan aiheuttama vaikutus ilmastoon. Se asia jotta ilmasto on vaihdellut planeetallamme luonnollisten vaikutusten seurauksena on todiste siitä että myös nämä ihmisten ilmakehään päästämät kaasut vaikuttavat samoin. Ei luonto tiedä eroa ovatko kaasut lähtöisin luonnon omasta kiertokulusta vai ihmisen aiheuttamasta lisävaikutuksesta. Samaa kaasua ilmakehään pukkaa.

        No esitä ihmeessä jotain näyttöä ihmisen aiheuttamasta muutoksesta ilmakehän lämpötilaan.
        Sitä taas kerran odotellessa...


    • Anonyymi

      Salaliittosaastalle on oma palsta muualla..

      • Salaliittopalstallakin väitteille pitää esittää edes alkeelliset perustelut.

        Miksi denut luulevat, että tällä palstalla ei pidä?


      • Anonyymi
        Jons kirjoitti:

        Salaliittopalstallakin väitteille pitää esittää edes alkeelliset perustelut.

        Miksi denut luulevat, että tällä palstalla ei pidä?

        No esitä sinä ensin ne perusteet väitteellesi historian nopeimmasta lämpenemisestä.


      • Anonyymi
        Jons kirjoitti:

        Salaliittopalstallakin väitteille pitää esittää edes alkeelliset perustelut.

        Miksi denut luulevat, että tällä palstalla ei pidä?

        ilmastonmuutos on salaliitto, koska vesi-tai tuulivoima sähkö maksaa paljon enemmän kuin esim. öljyllä tuotettu sähkö. vihersähkö yritykset haluavat enemmän kannattavuutta. simsalapim ilmastonmuutosta pelkäävä haluaa vaikuttaa ja ostaa vihersähköä. Sama homma on myös LUOMU tuotteide kanssa t. se joka aloitti tämän keskustelun


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe