On on, kotoisaa taas on.
Kyllä te kaikki olette niin rakkaita.
Palsta on kuin kotiin tulisi
90
<50
Vastaukset 90
- Anonyymi
https://www.muhoksenvilla.fi/tuote/valma-housut-musta/
välihousut pönttikselle- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Ihanaa <3 Vedetään heti mummiksien päälle ni tavarassa arvo säilyy :)
Palstalaisen pöheikkö kasvaa hämähäkinverkkoa. Kuivanut ruttu.
Anonyymi kirjoitti:
Palstalaisen pöheikkö kasvaa hämähäkinverkkoa. Kuivanut ruttu.
Se on vuosikertaverkkoa :D
Vintage eli parhain sato *naur*- Anonyymi
Se on vuosikertaverkkoa :D
Vintage eli parhain sato *naur*Antiikkia kun oikein kauaa ootetaan
Anonyymi kirjoitti:
Antiikkia kun oikein kauaa ootetaan
Noh heh..ei tarvii yhteisvastuullisesti porukalla odottaa :’D
Se oikeastaan onkin palstassa hyvä. Onhan täällä kaikenlaista vipeltäjää, mutta jokaisella on oma juttunsa. 😊👌
Etenkin viime päivinä tuntuu olleen :)
Mutta joo, tuli vaan vähän sama tunne kun tulee kotiin ja heittää avaimet senkin päälle kuppiin.
Voin melkein haistaa palstalaiset :)misspönttöuuni kirjoitti:
Etenkin viime päivinä tuntuu olleen :)
Mutta joo, tuli vaan vähän sama tunne kun tulee kotiin ja heittää avaimet senkin päälle kuppiin.
Voin melkein haistaa palstalaiset :)Tiedän tunteen. 😊
270 km tuli taas pyöräänkin mittariin lisää. Savonranta oli siisti mesta. Siellä viikinkibaarissa ois joskus blues-tapahtuma, voiskin katsoa milloin ja millaisia esiintyjiä. Sit onks siinä jotain mökkejä vuokralla. Se vois olla toisenlainen kokemus. 😁Disse kirjoitti:
Tiedän tunteen. 😊
270 km tuli taas pyöräänkin mittariin lisää. Savonranta oli siisti mesta. Siellä viikinkibaarissa ois joskus blues-tapahtuma, voiskin katsoa milloin ja millaisia esiintyjiä. Sit onks siinä jotain mökkejä vuokralla. Se vois olla toisenlainen kokemus. 😁Mulle tulee Kaurismäki-tuotokset tuosta mieleen.
”Kohtaaminen Savonrannan tienvarsimotellissa”.
Jos näet kantririvitanssi iltaa, ilmoita :)misspönttöuuni kirjoitti:
Mulle tulee Kaurismäki-tuotokset tuosta mieleen.
Jos näet kantririvitanssi iltaa, ilmoita :)No sattui silmään vaan ja nainen on musiikki-ihmisiä. Mä taas nautin tunnelmasta.
Rivitanssia? Joo. Sitä sorkanporinaa! 😁👍misspönttöuuni kirjoitti:
Mulle tulee Kaurismäki-tuotokset tuosta mieleen.
Jos näet kantririvitanssi iltaa, ilmoita :)Tänään tulee työkaveri istuu iltaa. Lämmitetään sauna, läiskitään korttia ja puhutaan pa.kaa. 😂
Tänäään mietin tässä, että nyt loppuu teorioiden suoltaminen. Se on valmis mun nupissa. Nyt ei tartte enää peilausta. Nyt annan palaa, kuten Frank. 😬👍Disse kirjoitti:
No sattui silmään vaan ja nainen on musiikki-ihmisiä. Mä taas nautin tunnelmasta.
Rivitanssia? Joo. Sitä sorkanporinaa! 😁👍Savonlinnassa oli jotain Blues juttuja viime kesänä. Niihin kannattaa mennä. Mie olin ja oli hieno tunnelma. Ihan ku ei ois ollu Suomessakaan. Kaikkein parhaimmat jutut löytyy kaikkein pusikkoisimmista paikoista (enkä puhu nyt naisista) vaan pitäjistä :D
Disse kirjoitti:
Tänään tulee työkaveri istuu iltaa. Lämmitetään sauna, läiskitään korttia ja puhutaan pa.kaa. 😂
Tänäään mietin tässä, että nyt loppuu teorioiden suoltaminen. Se on valmis mun nupissa. Nyt ei tartte enää peilausta. Nyt annan palaa, kuten Frank. 😬👍Just ajattelin eilen, että sanonko, että siirry käytäntöön :D
Mutta niinhän mies tekeekin. Pelatkaa mölkkyä ja olkaa vaikka piilosta :D Kunhan naurattaa ja kutittaa sopivasti tsihhiii
Isot miehet kuurupiilosta...
Miten se nyt vasta tuli mieleenmisspönttöuuni kirjoitti:
Savonlinnassa oli jotain Blues juttuja viime kesänä. Niihin kannattaa mennä. Mie olin ja oli hieno tunnelma. Ihan ku ei ois ollu Suomessakaan. Kaikkein parhaimmat jutut löytyy kaikkein pusikkoisimmista paikoista (enkä puhu nyt naisista) vaan pitäjistä :D
No eikö olekin hienoja juttuja mitä jostain löytyykin! 😁👌
Vaikka pusikosta! 😂misspönttöuuni kirjoitti:
Just ajattelin eilen, että sanonko, että siirry käytäntöön :D
Mutta niinhän mies tekeekin. Pelatkaa mölkkyä ja olkaa vaikka piilosta :D Kunhan naurattaa ja kutittaa sopivasti tsihhiii
Isot miehet kuurupiilosta...
Miten se nyt vasta tuli mieleenNo pitää tapahtuu aina jotain....
Mulla se oli tää erosotku ja siitä selviäminen. Hetken vie kaikki.
Mä oon niputtanut omaa elämää tässä osa-alueittain yks kerrallaan. Nyt viimeisimpänä tämä parisuhdejuttu. Tätä kun ei voi yksin hoitaa kuntoon päässä.
Mutta nyt ei muuta kuin elää. Ei tartte veivata enää suuria. 😊👌Disse kirjoitti:
Tänään tulee työkaveri istuu iltaa. Lämmitetään sauna, läiskitään korttia ja puhutaan pa.kaa. 😂
Tänäään mietin tässä, että nyt loppuu teorioiden suoltaminen. Se on valmis mun nupissa. Nyt ei tartte enää peilausta. Nyt annan palaa, kuten Frank. 😬👍https://yle.fi/uutiset/3-10842624
Näin pride-viikon kunniaksi voisit laittaa väirkkäät verhot ikkunoihin ja mkuutenkin sisutuksen pride-henkiseksi, olisi ehkä sitten hauska seurata työkaverin ilmeitä kun kävelee ovesta sisään :D
Sun idoli eskokin tukee prideä niin pitäähän sunkinHarmaaritari kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-10842624
Näin pride-viikon kunniaksi voisit laittaa väirkkäät verhot ikkunoihin ja mkuutenkin sisutuksen pride-henkiseksi, olisi ehkä sitten hauska seurata työkaverin ilmeitä kun kävelee ovesta sisään :D
Sun idoli eskokin tukee prideä niin pitäähän sunkinIltaa Harmisparmis. Tässä on pientä valmennusryhmää menossa, kuten ehkä näet :)
Iltaa Harmisparmis. Tässä on pientä valmennusryhmää menossa, kuten ehkä näet :)
Joo, on noita syytä vähän valmentaakin :)
Harmaaritari kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-10842624
Sun idoli eskokin tukee prideä niin pitäähän sunkinNo saavat minun puolesta pitää pridekulkueensa. Minusta ihan hyvä vaan että ihmiset saa olla itseään, sukupuolesta ja seksuaalisuudesta huolimatta. Mä taas minä-keskeisenä heterona en näe tärkeäksi lähteä mieltäni osoittamaan muiden puolesta. 😁👌
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, on noita syytä vähän valmentaakin :)
Keskustelemme henkeviä. Jotenkin tuntui vain tänään, että rakastan teitä kaikki ja halusin sen nyt ilmaista oman otsikon alla.
Palstalaiset ovat tärkeitä.
-PÖnttö viidennen kerran ulkona
- Anonyymi
Ja minäkun luulin että sinäkin asut täällä ;9
Onhan tämä minun kesämökkini :)
Vilkas kesämökki. Aina kun tulee, on pulina ja härvääminen täydessä käynnissä.
Jotenkin suloista.
Näen teissä paljon persoonia. Ja valtavan erilaisia. Ovat alkaneet erottua kesän aikana entistä enemmän.misspönttöuuni kirjoitti:
Onhan tämä minun kesämökkini :)
Vilkas kesämökki. Aina kun tulee, on pulina ja härvääminen täydessä käynnissä.
Jotenkin suloista.
Näen teissä paljon persoonia. Ja valtavan erilaisia. Ovat alkaneet erottua kesän aikana entistä enemmän."Jotenkin suloista.
Näen teissä paljon persoonia. Ja valtavan erilaisia. Ovat alkaneet erottua kesän aikana entistä enemmän."
Kuka erityisesti on alkanut erottumaan entistä enemmän?Iku-Turso kirjoitti:
"Jotenkin suloista.
Näen teissä paljon persoonia. Ja valtavan erilaisia. Ovat alkaneet erottua kesän aikana entistä enemmän."
Kuka erityisesti on alkanut erottumaan entistä enemmän?No esimerkiksi Kukka ja Funeksen monet kerrokset. Siis esimerkiksi. On paljon muitakin :)
No esimerkiksi Kukka ja Funeksen monet kerrokset. Siis esimerkiksi. On paljon muitakin :)
Jassoota.🧐🧐🧐
Iku-Turso kirjoitti:
Jassoota.🧐🧐🧐
Mitteekä se isäntä monokkelilla kahteloo?
Älä kasso noin tarkkaan.misspönttöuuni kirjoitti:
Mitteekä se isäntä monokkelilla kahteloo?
Älä kasso noin tarkkaan.Tutkiskelen kuinka tosissasi olet.
Olen aina epäluuloinen kun joku trollikerhon keskushahmoista alkaa kehumaan jotakuta pienempää roolia näytellyttä palsta-aktiivia.Iku-Turso kirjoitti:
Tutkiskelen kuinka tosissasi olet.
Olen aina epäluuloinen kun joku trollikerhon keskushahmoista alkaa kehumaan jotakuta pienempää roolia näytellyttä palsta-aktiivia.Älä nyt taas viitsi. Liian kiva kesäilta pilattavaksi :(
Enkö minä saa toisia kehua? Sitä on muutenkin liian vähän..
Vai pitäisikö minun kehua sinuakin? Sitä täytyy kyllä hetki tuumata sillä mulla ei ole nyt täysi marssivarustus päällä.misspönttöuuni kirjoitti:
Älä nyt taas viitsi. Liian kiva kesäilta pilattavaksi :(
Enkö minä saa toisia kehua? Sitä on muutenkin liian vähän..
Vai pitäisikö minun kehua sinuakin? Sitä täytyy kyllä hetki tuumata sillä mulla ei ole nyt täysi marssivarustus päällä.Sana on vapaa, minullakin. Tuon vain julki epäilykseni.
Iku-Turso kirjoitti:
Sana on vapaa, minullakin. Tuon vain julki epäilykseni.
On on. No kötise sitten siinä jos on aivan pakko.
On on. No kötise sitten siinä jos on aivan pakko.
En tarvitse "misspöntön" tai yhdenkään muunkaan nikkisi lupaa kirjoitteluun.
Iku-Turso kirjoitti:
En tarvitse "misspöntön" tai yhdenkään muunkaan nikkisi lupaa kirjoitteluun.
Jaa. No älä sitten.
Minä olen ollut ihan rätti poikki uudesta työstä. Niin paljon uutta omaksuttavaa. Ei meinaa edes jaksaa palstailla 😫.
Huomattu sekin, mutta ole onnellinen siitä. Kun se muuttuu rutiiniksi, voimia jää taas omaan elämään.
Onnea työnsaannista.misspönttöuuni kirjoitti:
Huomattu sekin, mutta ole onnellinen siitä. Kun se muuttuu rutiiniksi, voimia jää taas omaan elämään.
Onnea työnsaannista.Kiitos. Vihasin edelliatä työtä, joten nyt väsynyt mutta onnellinen.
- Anonyymi
Tietenkään ei naisella ole muuta elämää kun palsta. Täällä olet samanlainen muitten kanssa eli yksinäinen jota kukaan ei rakasta.
Niin se sitten varmaan on :)
Mutta täällä tunnen, että olen aikamoinen kultamussu edes teille :D Niinku tekin mulle :)Partakaveri kirjoitti:
Pönttis on kranttu, siitä se johtuu.
Pönttis on huippu. Ei sen tartte kaikkea sietää...😤
Disse kirjoitti:
Pönttis on huippu. Ei sen tartte kaikkea sietää...😤
Noo....nono. Ite oot.
Partakaveri kirjoitti:
Pönttis on kranttu, siitä se johtuu.
Mistä sinä sitä voit tietää? Arvailet vain.
Noo....nono. Ite oot.
Hyvin sä kyllä jo täällä vedät, mutta ei sunkaan tartte kaikkee sietää.
Partakaverilla taas himmenee jotenkin...🙄Disse kirjoitti:
Partakaverilla taas himmenee jotenkin...🙄Oikeastaan on hyvä tietää, että jokaisen ihmisen sanominen kertoo vain hänestä itsestään. 😊
Siitä voi napata asian, tutkia, mutta se ei kerro kaikkea, koska kuka vois sinua tuntea yhtä hyvin kuin sä itse. Varsinkin just täällä palstalla. 😁👌Disse kirjoitti:
Partakaverilla taas himmenee jotenkin...🙄Tiedän, että kohta tulee taas likasanko niskaan :D
Mutta sekin on kotoista. Se kertoo vain, että nämä tyypit ikävöivät, suloista. Ts. tarvitsevat sitä rapsutusta ja hellyyttä, sillä kaikki hoidetaan :D- Anonyymi
Tiedän, että kohta tulee taas likasanko niskaan :D
Mutta sekin on kotoista. Se kertoo vain, että nämä tyypit ikävöivät, suloista. Ts. tarvitsevat sitä rapsutusta ja hellyyttä, sillä kaikki hoidetaan :DMääki vasta huomasin että olet rotta
Tiedän, että kohta tulee taas likasanko niskaan :D
Mutta sekin on kotoista. Se kertoo vain, että nämä tyypit ikävöivät, suloista. Ts. tarvitsevat sitä rapsutusta ja hellyyttä, sillä kaikki hoidetaan :DNo oikeasti tuossa on totuutta. Ei muita saa muutettua mukavemmiks tai paremmin itseään ymmärtäviks. Läsnäolo ja lohtu on ainoa keino.
Jokainen itse valitsee, jatkaako kiukkuilua. 😊Anonyymi kirjoitti:
Määki vasta huomasin että olet rotta
Mitähän tämäkin kertoo sinusta? Aikamoinen vaje jossain, kun pitää kiukuta noin? 😬
Disse kirjoitti:
No oikeasti tuossa on totuutta. Ei muita saa muutettua mukavemmiks tai paremmin itseään ymmärtäviks. Läsnäolo ja lohtu on ainoa keino.
Jokainen itse valitsee, jatkaako kiukkuilua. 😊Niin oli pioneerienkin kestettävä kaikki :)
Kyllä mä aikani katson...
-ja sitten pussaan! Smack kiukkuilijoille *mansikkahuulirasvaiset huulet töröllään*misspönttöuuni kirjoitti:
Mistä sinä sitä voit tietää? Arvailet vain.
Kyllä minä tiedän. Ei noin ihana nainen muuten olisi vapailla markkinoilla. Ja sanon tämän ihan kaverina.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Partakaverilla taas himmenee jotenkin...🙄Mitä sinä selität? Olet vähän liian syvällä tuossa Disserwisseröinnissä.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä selität? Olet vähän liian syvällä tuossa Disserwisseröinnissä.
Lähti näköjään sitten anonyyminä mutta kuitenkin.
Partakaveri kirjoitti:
Kyllä minä tiedän. Ei noin ihana nainen muuten olisi vapailla markkinoilla. Ja sanon tämän ihan kaverina.
Jaaha...mutta ei täällä muuten saa olla, täällä on ikisinkkujen kokoontumisajot. Jos yrität olla suhteessa, palstan vaatimus on, että lopulta kuitenkin on palattava sinkuksi. Siinä muuten tavallaan pettää yhteisön. Eikö ole niin?
Niin oli pioneerienkin kestettävä kaikki :)
Kyllä mä aikani katson...
-ja sitten pussaan! Smack kiukkuilijoille *mansikkahuulirasvaiset huulet töröllään*No kun hiffaa itse jotain itsestään, ei muitten kipuilu tuota taakkaa. Jokainen hoitaa oikeesti oman ruutunsa. Ei ketään voi kantaa.
Mutta siinähän se onkin juttu.... antaa muiden olla sellaisia kun ovat. 😁Disse kirjoitti:
No kun hiffaa itse jotain itsestään, ei muitten kipuilu tuota taakkaa. Jokainen hoitaa oikeesti oman ruutunsa. Ei ketään voi kantaa.
Mutta siinähän se onkin juttu.... antaa muiden olla sellaisia kun ovat. 😁Tai kuule. Sanosin, että sitten...
yksinkertaisesti jyräää vaan kaiken yli!
Niinku Rukajärven tiessä. Siinä on jotain dramaattista kun näytäntö päättyy savuun.Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä selität? Olet vähän liian syvällä tuossa Disserwisseröinnissä.
Yhyy!!!! Entä sitten, itse oot liian syvällä omien kankkujen välissä.😂
Disse kirjoitti:
No nyt, no nyt alkaa olla toden teolla kotoista. Tiesin tämän päättyvän taas näin *nauur*
Tässä se nähdään, miksi te kaikki olette nousevine ja laskevine kankkuinenne niin rakkaita.
Viestiketju täytyy palstalaisten suloudesta ja veikeydestä :)Disse kirjoitti:
Sori mutta en ihan pysy perässä jutuissasi. Palataan siis alkuun. Mistä sinä oikein kiihdyit?
No nyt, no nyt alkaa olla toden teolla kotoista. Tiesin tämän päättyvän taas näin *nauur*
Tässä se nähdään, miksi te kaikki olette nousevine ja laskevine kankkuinenne niin rakkaita.
Viestiketju täytyy palstalaisten suloudesta ja veikeydestä :)Minusta on tullut vanha ja raihnainen. Ei jaksa enää palstadraamoja.
Tai kuule. Sanosin, että sitten...
yksinkertaisesti jyräää vaan kaiken yli!
Niinku Rukajärven tiessä. Siinä on jotain dramaattista kun näytäntö päättyy savuun.Jyräily ei mene ihan läpi... se on jonkin asian kieltämistä minusta. 🤔
Mäkin välitän oikeesti, en voi olla muuta. Täällä voin joillekin anomuumeille ja tietyille mulkuille vittuilla, mutta en irl. 🤔
Kyllä voi välittää ottamatta siitä vastuuta, että toinen selvii...😊- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Mitähän tämäkin kertoo sinusta? Aikamoinen vaje jossain, kun pitää kiukuta noin? 😬
Mikäs nyt noin pompituttaa?
Käy ensin specsaversilla. Partakaveri kirjoitti:
Sori mutta en ihan pysy perässä jutuissasi. Palataan siis alkuun. Mistä sinä oikein kiihdyit?
En mä muuta kuin huomioin. Et sä voi sanoa pönttistä krantuksi. Minkä perusteella niin sanot?
Jaaha...mutta ei täällä muuten saa olla, täällä on ikisinkkujen kokoontumisajot. Jos yrität olla suhteessa, palstan vaatimus on, että lopulta kuitenkin on palattava sinkuksi. Siinä muuten tavallaan pettää yhteisön. Eikö ole niin?
Ei. Täällähän on suhteellisia ja perheellisiä. Nyt vaan verkot vesille niin kuin olisi jo. Etkös sinä muutenkin ollut kesälomalla? Nyt on aikaa syynätä saalista.
Disse kirjoitti:
En mä muuta kuin huomioin. Et sä voi sanoa pönttistä krantuksi. Minkä perusteella niin sanot?
Lue viestini Pönttikselle.
Viestiketju täytyy palstalaisten suloudesta ja veikeydestä :)Joo. Noi anomuumit tulee kitisemään ja haukkumaan kuin sveitsiläinen kello. Kuulee oikein ihmisten pahastumisen ja pahan olon, jota ei osata käsitellä.
Mutta mitä sille muut voi? Ei voi kun hymeksiä ja taputella kuvitteellisesti heidän päälakea... voi voi kun kiukuttaa. 😊👋Partakaveri kirjoitti:
Ei. Täällähän on suhteellisia ja perheellisiä. Nyt vaan verkot vesille niin kuin olisi jo. Etkös sinä muutenkin ollut kesälomalla? Nyt on aikaa syynätä saalista.
Miksi ihmeessä sinä minut johonkin suhteeseen haluaisit (siis jonkun kanssa) ja vieläpä kiireesti?
Ei pie hättäillä ihmispolon.
Jos katellaan vielä kymmenen vuotta?
Ihmisen pitää kypsyä kuin luumu.Partakaveri kirjoitti:
Aika menee grillaukseen. Pitää kokeilla kehittää uudenlaisia kastikkeita. Hommat häiriintyy jos miesmetälle.
Pari kastiketta ja marinadia on jo syntynyt.Disse kirjoitti:
Niin? Mitä niissä on? Kerro?
Niinkuin sanoin, Pönttis on hyvä muijja. Ainut selitys hänen sinkkuudelleen täytyy olla, ettei hän ole kelpuuttanut kosijoita 🤔
Miksi ihmeessä sinä minut johonkin suhteeseen haluaisit (siis jonkun kanssa) ja vieläpä kiireesti?
Ei pie hättäillä ihmispolon.
Jos katellaan vielä kymmenen vuotta?
Ihmisen pitää kypsyä kuin luumu.Koska kohta on syksy ja työt jatkuu. Silloin kaikkia vituttaa, eikä romansseja synny.
Partakaveri kirjoitti:
Niinkuin sanoin, Pönttis on hyvä muijja. Ainut selitys hänen sinkkuudelleen täytyy olla, ettei hän ole kelpuuttanut kosijoita 🤔
Onkos se sinun ongelma?
Minä tiedän, että Pönttis voi ihan hyvin ilmankin. Kun sopiva tulee kohdalle, hän kyllä nappasee sen. Jokainen vaan tarvitsee oman ajan.Disse kirjoitti:
Onkos se sinun ongelma?
Minä tiedän, että Pönttis voi ihan hyvin ilmankin. Kun sopiva tulee kohdalle, hän kyllä nappasee sen. Jokainen vaan tarvitsee oman ajan.Minä en tiedä toisten elämästä. Kunhan jutustelen.
Huomaan että olet kiihdytyskisoja vaille, joten poistun takavasemmalle rauhallista iltaa viettämään.misspönttöuuni kirjoitti:
Aika menee grillaukseen. Pitää kokeilla kehittää uudenlaisia kastikkeita. Hommat häiriintyy jos miesmetälle.
Pari kastiketta ja marinadia on jo syntynyt.Mun ”kakkosäit” teki marinadin piimään. Hirven paistin maustoi sillä. Pari päivää jääkaapissa. Kyllä myö pojat sitä vedettiin! 5 kg kuuteen pekkaan. 😋
Partakaveri kirjoitti:
Minä en tiedä toisten elämästä. Kunhan jutustelen.
Huomaan että olet kiihdytyskisoja vaille, joten poistun takavasemmalle rauhallista iltaa viettämään.No kannattaa miettiä sanoituksia jutusteluun paremmin, oranki. 😬
Eikös sellainen TV-ohjelmakin ole kuin kotoisa?
Taitaapa se olla. Oletko muuten miettinyt, kuinka hyvän kesäteatterin tästä porukasta saisi? Ei tartteisi enää roolittaakaan kun kaikki on jo valmista :)
- Anonyymi
Taitaapa se olla. Oletko muuten miettinyt, kuinka hyvän kesäteatterin tästä porukasta saisi? Ei tartteisi enää roolittaakaan kun kaikki on jo valmista :)
Mikähän hinku se on miehillä näytellä naista
Nyt aloin miettimään, täytyypä tuota ehdottaa Korvenkylän kesäteatterille :D
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän hinku se on miehillä näytellä naista
?.??????
Kyllä minäkin sitä joskus ihmettelen. Varsinkin yks kaks naisten keskusteluun mies tuppautuu tietäväisenä naisena. Täällä ukkelit ovat ovelia, kovin moni haluaa heilua kukkamekossa, etenkin aloituksissa se on havaittavissa.- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Nyt aloin miettimään, täytyypä tuota ehdottaa Korvenkylän kesäteatterille :D
Se olisi jotain. Ajattele, hyvän kässärin laatijan ei tarvitsisi kuin puoli vuotta lukea palstaa niin pääsisi meistä ja meidän metkuista perille :) Show olisi valmis ja eikun väki itikan syötiksi lehtereille.
Olisi ihanaa katsoa livenä meidän kaoottiset keskinäiset välimme :D
Pönttö, ulkona, .ttu taas. - Anonyymi
?.??????
Kyllä minäkin sitä joskus ihmettelen. Varsinkin yks kaks naisten keskusteluun mies tuppautuu tietäväisenä naisena. Täällä ukkelit ovat ovelia, kovin moni haluaa heilua kukkamekossa, etenkin aloituksissa se on havaittavissa.Kaappi auki ja mekkoon
Anonyymi kirjoitti:
Kaappi auki ja mekkoon
Jaa. No vastahan mulla aamulla oli mekko ku kaupoilla kävin :D
Kyllä huoltoasemalla miesten päät käänty, ksihiii...oikein ovea piti työmies auki kun keltainen mekko heilahti, herrasmiesmäistä :)Anonyymi kirjoitti:
Se olisi jotain. Ajattele, hyvän kässärin laatijan ei tarvitsisi kuin puoli vuotta lukea palstaa niin pääsisi meistä ja meidän metkuista perille :) Show olisi valmis ja eikun väki itikan syötiksi lehtereille.
Olisi ihanaa katsoa livenä meidän kaoottiset keskinäiset välimme :D
Pönttö, ulkona, .ttu taas.Tiiä sitten oisko ihanaa katsoa, vois alkaa pää punoittamaan :D
pujotteIija kirjoitti:
Tiiä sitten oisko ihanaa katsoa, vois alkaa pää punoittamaan :D
Heheh, pienet ja suuret tunteet, kaikki :D
Heheh, pienet ja suuret tunteet, kaikki :D
Varmuuden vuoksi varaan jo nyt katsomopaikan vierestäsi, vasemmalta
pujotteIija kirjoitti:
Varmuuden vuoksi varaan jo nyt katsomopaikan vierestäsi, vasemmalta
Hyvä, siinä olla törötetään sitten. Jos tulee liian jännä paikka, otan käpälästä kiinni. Ota sateenvarjo, mulla ei ole :)
- Anonyymi
Hyvä, siinä olla törötetään sitten. Jos tulee liian jännä paikka, otan käpälästä kiinni. Ota sateenvarjo, mulla ei ole :)
Täällä satoi äsken rankasti, nyt paistaa aurinko, täytyy lähteä vähän ilmaa haistelemaan
Pujis ulos heitettynä Anonyymi kirjoitti:
Täällä satoi äsken rankasti, nyt paistaa aurinko, täytyy lähteä vähän ilmaa haistelemaan
Pujis ulos heitettynäMeillä,on täällä semmoinen portsari, että vähän väliä huomaa olevansa ulosheitetty :)
- Anonyymi
Palstahan on oikein yksinäisten ihmisten koti. Kannattaa nyt alkaa jaella niitä puhelinnumeroita muille palstalaisille niin pääsette joskus pois täältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3011293Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma301067- 64877
- 72871
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html427738- 47649
Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen72598Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M77584- 38582
Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl456577