Poltatko tupakkia?

Anonyymi

Eli jos poltat olet haiseva ällötys. Savuttomat naiset kuitenkin haluaa paneskella ja pussailla miehiä jotka polttaa.

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viinamies on ollut aina myös tupakkamies. Kun polttaa tupakkaa tapaa naisia. Työpaikan tupakkapaikoilla voi tehdä tuttavuutta työpaikan naisiin ja yökerhossakin tupakkapaikalla on helppo aloittaa jutustelu naisten kanssa.

Tupakkamies tapaa naisia. Tupakoimaton mies jää yksin.

t. viinamies

• En polta, eikä polta mun mieskään. Mä olen polttanut satunnaisesti noin vuoden päivät joskus 2002-2003.. sit lopetin senkin. Paskallehan se maistuu ja haisee.

Se oli kyllä semmonen siks kun muutkin, seurustelu sauhuttelua. Juu...

• Anonyymi

Muutamia vuosia sitten, kun naapurin pappa vielä hengitti, niin tyynenä kesäiltana naapurin terassilta leijaili sellainen hieno ja hieman suklainen tupakan tuoksu tai oikeastaan piipputupakan tuoksu.
        Naapurin pappa kuulemma poltti Kamel merkkistä tupakanpurua.
        Malboro haisee sen rinnalla tosi pahalle, kun niitäkin savuja välillä leijailee tupakoivilta nenään.
        Itse en ole koskaan tupakkaa polttanut, enkä enää aio aloitta, kun on törkeän kallistakin tupakointi, että rahat käytän järkevämpään.

t. Ätmi toteaa

• Anonyymi kirjoitti:

Muutamia vuosia sitten, kun naapurin pappa vielä hengitti, niin tyynenä kesäiltana naapurin terassilta leijaili sellainen hieno ja hieman suklainen tupakan tuoksu tai oikeastaan piipputupakan tuoksu.
        Naapurin pappa kuulemma poltti Kamel merkkistä tupakanpurua.
        Malboro haisee sen rinnalla tosi pahalle, kun niitäkin savuja välillä leijailee tupakoivilta nenään.
        Itse en ole koskaan tupakkaa polttanut, enkä enää aio aloitta, kun on törkeän kallistakin tupakointi, että rahat käytän järkevämpään.

t. Ätmi toteaa

Kyllähän se kallista on, en yhtään tiedä mitä nykyään maksaa aski. Mä poltin punaista lääkärin määräämää ja joskus ostin mentholin punaisen sijaan.

Muuta merkkiä en ostanut. Mutta juu oon maistanut mallua ja kamelia. Passiivinen tupakoitsija olen ollut jo äitini vatsassa ja aina siihen saakka, kun muutin kotoa pois ja sen jälkeenkin hyvin usein. Moni tuttava poltti sisällä ja autossa. Tuli hengitettyä savuja...

Porukat on olleet savuttomia jotakuinkin 14-15 vuotta. Miehistä joiden kanssa olen ollut jonkinmoisessa parisuhteessa, heistä on 2 polttanut tupakkaa 7:stä. Et ei kaikkien pahe lainkaan.☺️

• Abrakadabra kirjoitti:

Kyllähän se kallista on, en yhtään tiedä mitä nykyään maksaa aski. Mä poltin punaista lääkärin määräämää ja joskus ostin mentholin punaisen sijaan.

Muuta merkkiä en ostanut. Mutta juu oon maistanut mallua ja kamelia. Passiivinen tupakoitsija olen ollut jo äitini vatsassa ja aina siihen saakka, kun muutin kotoa pois ja sen jälkeenkin hyvin usein. Moni tuttava poltti sisällä ja autossa. Tuli hengitettyä savuja...

Porukat on olleet savuttomia jotakuinkin 14-15 vuotta. Miehistä joiden kanssa olen ollut jonkinmoisessa parisuhteessa, heistä on 2 polttanut tupakkaa 7:stä. Et ei kaikkien pahe lainkaan.☺️

Liggett & Myers ja se oli valko-punainen aski, punainen on se sinipunainen muistaakseni. Menthol valkoista ja vaaleanvihreetä??

• Anonyymi

Sanoit ettet tee mitä muutkin mutta olet polttanut tupakkaa koska muutkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sanoit ettet tee mitä muutkin mutta olet polttanut tupakkaa koska muutkin.

Sanoin ja tässä vedin takaspäin jos huomasit. Se on asia jossa kyllä, kun muutkin...

"Se oli kyllä semmonen siks kun muutkin, seurustelu sauhuttelua. Juu..."

• Abrakadabra kirjoitti:

Sanoin ja tässä vedin takaspäin jos huomasit. Se on asia jossa kyllä, kun muutkin...

"Se oli kyllä semmonen siks kun muutkin, seurustelu sauhuttelua. Juu..."

Poltin ja en polttanut, työpaikalla tuli välillä käytyä naisten kanssa tupakalla kahvitauoilla. Välillä ei...välillä poltin kotonakin, jos tuli tunne et polttaskohan tupakan.

Satunnaisesti. Ei mitään joka päivä, joka viikko tai ees joka kuukaus. Mutta noin vuoden aikana kaikenkaikkiaan sillon kun maistui. Ehkä jonkun 15-20 askia yhteensä on tullut poltettua jos arvioin kuinka paljon.

• Abrakadabra kirjoitti:

Poltin ja en polttanut, työpaikalla tuli välillä käytyä naisten kanssa tupakalla kahvitauoilla. Välillä ei...välillä poltin kotonakin, jos tuli tunne et polttaskohan tupakan.

Satunnaisesti. Ei mitään joka päivä, joka viikko tai ees joka kuukaus. Mutta noin vuoden aikana kaikenkaikkiaan sillon kun maistui. Ehkä jonkun 15-20 askia yhteensä on tullut poltettua jos arvioin kuinka paljon.

20 varmaan aika liki, kun lasken kaikki mulle tarjotutkin tupakat arviolaskulla.😬

• Anonyymi

olen korkeastikoulutettu ja ei kukaan polta tupakkia hyi vaan poltan heroiiniä ja imppaan lsd tä ja suoneen otan heroiiniä ja olen viisas olen maisteri

• Anonyymi

Onko sinulla vähän alemmuuskompleksi maistereita kohtaan?

• Anonyymi

Nuuska on parasta elämää!

• Anonyymi

En polta edes e-tupakkia koska siitäkin voi tulla terveydelle takapakkia

• Anonyymi

En polta koska kiltit ätmit ei polta.

• Tupakka on ihan yhtä haitallinen terveydelle kuten vaikkapa sp-taudit, joten en tietenkään polta tupakkia.

• Anonyymi

Kai sinulla nyt on jotain epäterveitä nautintoja, vaikka terveysintoilija oletkin?

• Anonyymi kirjoitti:

Kai sinulla nyt on jotain epäterveitä nautintoja, vaikka terveysintoilija oletkin?

Ei mitään...Työelämän vkolla tuoma univelka on ainoa epäterveellinen asia mun elämässä...

• Anonyymi

Poltan ja olen kuulemma aika mielenkiintoinen tapaus. Mut fuck should I know... :D

• Anonyymi

Actually aika brit viimeisten havaintojeni perusteella... :D

• Anonyymi

Rakkaus voittaa kaiken.

• Poltan topallisen päivässä, mutta säästän, kun en käytä filtteriä ja käärin sanomalehtipaperiin.

Joskus se muste kuivaa suuta, mutta ryyppään sitten pontikkaa päälle.

Tietenkin sitten rupeaa hiukomaan illemmalla. Ei haittaa, haen autolla grilliruokaa. Triplamajoneesilla tottakai.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      181
      1268
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      883
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      824
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      674
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      592
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      580
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      569
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      549
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      540
    Aihe