Nyt ampumaan raketteja Könkäälle ennen kuin Jounin tuomio tulee hovista elokuussa!
Jounin jutun tuomio tulee elokuussa
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos käy kuin aarniokeississä, että sisällä on vielä lähes puhtaita rikollisia, kun täys päärikollinen ei lusi pitkääkään tuomiota. Siis jutun tuomiossa, kun tekoja ei lainkaan tuomita.
- Anonyymi
Onko kuningattaren golf-kärry ollut kolarissa?
- Anonyymi
Kuljen työn takia paljon narikalla, en enää tankkaa, en osta kaupoista mitään enkä VARSINKAAN käy Sirkan juottoloissa.
- Anonyymi
Paskakukkla on housuissasi! Tulet näkemään vielä suuren loiston sekä miten kittilässä toimitaan.
Kiitos menestyksestä sekä loistosta kuuluu konkään vahvoile ihmisille. Ei komministeille tai viherpiiperöille.
Tuomiota odottakaa- Anonyymi
Te käpykaartilaisten jälkeläiset punikit ja punaiset viherpiipertäjät! Laskun maksu tulee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te käpykaartilaisten jälkeläiset punikit ja punaiset viherpiipertäjät! Laskun maksu tulee!
Ei se mitään kun on millä maksaa.
- Anonyymi
Siehän olet kuin transsissa oleva saarnamies Timo K Mukan romaanissa. Ensin pölättelee kadotuksella sitten taivaan valtakunnan paikalla, kunhan noudattaa Jeesuksen tai kaatopaikkakuningattaren käskyjä. Olkoot ne kuinka maanisessa tilassa annettuja ja Halleluja.
- Anonyymi
Kuka hullu raketteja päivänvalossa ampuu? Ei siellä hölmöjä olla, syssymällä sitten ruutia taivaalle jos on aihetta ja halua.
- Anonyymi
Päihtyneet voivat ampua raketteja ympäri vuorokauden, pääasia että lystiä
riittää. - Anonyymi
Kyllä Te Kittilän kommunistit ja käpykaartilaisten jälkeläiset olettekin "ampuneet raketteja" Kittilän poliittiselle taivaalle. Nyt edessä on laskunmaksu! Kohteeksi joutuneet EIVÄT UNOHDA!
- Anonyymi
Saattaa Jouninkin osalta hovista tulla hyvin erilainen päätös kuin HV-käräjöoikeudesta.
- Anonyymi
Miksi? Miksi niin ajattelet, käsittely on Rovaniemellä. Siellä ollaan Hankkijan lippis päässä!
Katso Suomen puoluekarttaa, se on ohjannut suoraan/epäsuoraan virkojen haussa, myönnetään tai ei.
Taustalla oli niin hullu yliveto että se taas voi ohjata korjausheiluria tuomioita terävöittävään suuntaan.
- Anonyymi
Tänään taisi tulla uusia nimiä syytettyjen listalle... Jännästii menee yritysyhteydet osan syytettyjen osalta...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958738
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264878- 504328
- 623887
- 513256
- 503080
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552912Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262726- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422445