Jounin jutun tuomio tulee elokuussa

Anonyymi

Nyt ampumaan raketteja Könkäälle ennen kuin Jounin tuomio tulee hovista elokuussa!

14

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos käy kuin aarniokeississä, että sisällä on vielä lähes puhtaita rikollisia, kun täys päärikollinen ei lusi pitkääkään tuomiota. Siis jutun tuomiossa, kun tekoja ei lainkaan tuomita.

• Anonyymi

Onko kuningattaren golf-kärry ollut kolarissa?

• Anonyymi

Kuljen työn takia paljon narikalla, en enää tankkaa, en osta kaupoista mitään enkä VARSINKAAN käy Sirkan juottoloissa.

• Anonyymi

Paskakukkla on housuissasi! Tulet näkemään vielä suuren loiston sekä miten kittilässä toimitaan.

Kiitos menestyksestä sekä loistosta kuuluu konkään vahvoile ihmisille. Ei komministeille tai viherpiiperöille.

Tuomiota odottakaa

• Anonyymi

Te käpykaartilaisten jälkeläiset punikit ja punaiset viherpiipertäjät! Laskun maksu tulee!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te käpykaartilaisten jälkeläiset punikit ja punaiset viherpiipertäjät! Laskun maksu tulee!

Ei se mitään kun on millä maksaa.

• Anonyymi

Siehän olet kuin transsissa oleva saarnamies Timo K Mukan romaanissa. Ensin pölättelee kadotuksella sitten taivaan valtakunnan paikalla, kunhan noudattaa Jeesuksen tai kaatopaikkakuningattaren käskyjä. Olkoot ne kuinka maanisessa tilassa annettuja ja Halleluja.

• Anonyymi

Kuka hullu raketteja päivänvalossa ampuu? Ei siellä hölmöjä olla, syssymällä sitten ruutia taivaalle jos on aihetta ja halua.

• Anonyymi

Päihtyneet voivat ampua raketteja ympäri vuorokauden, pääasia että lystiä
        riittää.

• Anonyymi

Kyllä Te Kittilän kommunistit ja käpykaartilaisten jälkeläiset olettekin "ampuneet raketteja" Kittilän poliittiselle taivaalle. Nyt edessä on laskunmaksu! Kohteeksi joutuneet EIVÄT UNOHDA!

• Anonyymi

Saattaa Jouninkin osalta hovista tulla hyvin erilainen päätös kuin HV-käräjöoikeudesta.

• Anonyymi

Miksi? Miksi niin ajattelet, käsittely on Rovaniemellä. Siellä ollaan Hankkijan lippis päässä!
        Katso Suomen puoluekarttaa, se on ohjannut suoraan/epäsuoraan virkojen haussa, myönnetään tai ei.
        Taustalla oli niin hullu yliveto että se taas voi ohjata korjausheiluria tuomioita terävöittävään suuntaan.

• Anonyymi

Tänään taisi tulla uusia nimiä syytettyjen listalle... Jännästii menee yritysyhteydet osan syytettyjen osalta...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      195
      8738
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4878
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4328
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3887
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3256
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3080
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      55
      2912
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2726
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2521
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2445
    Aihe