https://kuntalehti.fi/uutiset/laki/kittilan-kaikille-syytetyille-vapauttava-paatos-karajaoikeudessa-syyttaja-murheellinen-paatos-ilman-muuta-valitetaan/
Historia todistaa tuon peräänsanomattomasti.
Muistakaa; viherkommunismi edustaa aina diktatuuria;
7
993
Vastaukset
- Anonyymi
Miksihän muuten on noin?
Sattuuks joku tietämään?- Anonyymi
No, sen vuoksi että komulioppi ei toimi ilman diktatuuria.
kyllä kansa tietää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, sen vuoksi että komulioppi ei toimi ilman diktatuuria.
kyllä kansa tietää.Mistä sinä tempaiset noita
idioottimaisia termejä?
Mitä tarkoittaa viherkommunisti/
viherkommunismi?
Olen nauranut itseni kipeäksi
noista telaketju- ym termeistä!
Hyvää kesän jatkoa sinulle HyiKakka! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tempaiset noita
idioottimaisia termejä?
Mitä tarkoittaa viherkommunisti/
viherkommunismi?
Olen nauranut itseni kipeäksi
noista telaketju- ym termeistä!
Hyvää kesän jatkoa sinulle HyiKakka!Kiva kun kerroit mielisairautesi laadusta, se on ollut vähän hämärän peitossa,. Nyt se selvis kerralla kaikki.
Kiitos siitä !
- Anonyymi
Heh, kyläläiset urputtaa.
- Anonyymi
Tämä se vain jaksaa. Jutut ei parane ( sorry=lontoota ja tarkoittaa tässä, anteeksi, ymmärrän tilasi) ne toistavat itseään.
Yritä nyt edes, jotain omintakeista. Jos vaikka kertoisit nallekarhujen keräilystä tai orvokki harrastuksesta.
Älä edes yritä Siiriä, sekin on vanha juttu. Mukava että pysyt paremmin omissa ketjuissa, siinä olet kehittynyt huimasti.
Kiitos siitä ja mukavaa jatkoa harrastusten parissa 😊 - Anonyymi
Katsotaan nyt mitämieltä hovissa ollaan? Sen tiedän varmasti siellä ei ainakaan ole tuomarina yhtään kommunistiä, joten silloinhan teidän ei tarvitse olla huolissaan mitä tuleman pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958738
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264878- 504328
- 623887
- 513256
- 503080
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552912Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262726- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422445