https://www.is.fi/horoskooppi/art-2000006158580.html
No miten kävi? :)
"Odottaako romanssi vai pettymys"
15
53
Vastaukset 15
Hmm...*tutkii*
Elokuun alussa pitäisi alkaa tapahtumaan.
Jaa.
No odotellaan.
Sitä ennen kooppi lupaa, että saa kiukutella ja olla vaikea. Ja niinhän tuo on mennytkin.Loppukesästä ja alkusyksystä odotettavissa hekumallisia hetkiä
Musta tuo on hyvä siinä mielessä, että sinkku tietää varautua.
On avara ja suopea asenne jos joku yrittää silittää.misspönttöuuni kirjoitti:
Musta tuo on hyvä siinä mielessä, että sinkku tietää varautua.
On avara ja suopea asenne jos joku yrittää silittää.En mie ainakaan mitenkään varustaudu, tyydyn olemaan varuillani
Elokuussa onkin loma eli siinä mielessä osuu kohdilleen tuo eksoottinen matka Kainuuseen.
Oli niin vaikeaselkoinen teksti että tulkitsen että pettymys odottaa,Ei tule pettymystä!
Lue uudelleen, et lukenut tarpeeksi tarkkaan.
Ajatuksella nyt...
Mulla oli menny kaikki jo tapahtuneet niinku hää sanos siin :D
- Anonyymi
Nykyinen romantiikka loppuu 8.7. äkkimuutoksen seurauksena. Uusi romantiikka odotettavissa alkusyksystä.
No ettäs tiiät sitten toimia tässä nyt heti, tässä välissä. Viikko on aikaa.
Nyt on 30.6.
Onko näkyvissä jotenkin se äkkimuutos? :D
Et ehkä muista kosia vaikka nykyinen morsian sitä odottelee? Kyllä kai siinä äkkimuutos tulee jos kuteet parvekkeelta alas lentää ja avain ei sovi lukkoon.
Mietihän vielä sormuskauppoja :) ksihiii- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
No ettäs tiiät sitten toimia tässä nyt heti, tässä välissä. Viikko on aikaa.
Nyt on 30.6.
Onko näkyvissä jotenkin se äkkimuutos? :D
Et ehkä muista kosia vaikka nykyinen morsian sitä odottelee? Kyllä kai siinä äkkimuutos tulee jos kuteet parvekkeelta alas lentää ja avain ei sovi lukkoon.
Mietihän vielä sormuskauppoja :) ksihiiiTässä rakkaushoroskoopissa on vähän täsmällisemmin, mutta sisällössä on osittain päällekkäistä.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/horoskooppi/kesan-2019-rakkaushoroskooppi-katso-onko-sinulle-tiedossa-intohimon-aaltoja
- Anonyymi
Arvaamattomia yllätyksiä 8.7. alkaen, hmmmm. Syssymmällä uutta romanssin mahdollisuutta mitä nyt paraikaa on romanssi päällänsä, kunpa ei liity siihen tuo ensi viikonlopun arvaamaton yllätys. Hirvittää vähäsen, ettei se paukahda paksuksi.
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Voidaan sitten laskea jälkeen päin :D
Älä mokomakin yhtään pelottele vaikka horoskoopit on itselle lähinnä viihdettä mutta ja mutta. :)
- Anonyymi
Tässä Annan kesähoroskooppi:
https://anna.fi/horoskoopit/annan-suuri-kesahoroskooppi-2019-haasteet-onnistumiset-ja-mahdollisuudet- Anonyymi
No niin, laajakaistasopimus menee viikon sisään uusintaan.....
"Merkurius vastamerkissäsi leijonassa voi sekoittaa soppaa niin, että monet käytännön asiat, esimerkiksi matkustamiseen, elektroniikkaan, laitteisiin, viestintään tai sopimuksiin liittyvät, menevät vähän sinne päin."
😑
- Anonyymi
Oletko viime aikoina nähnyt palstalaisia ja vouhkannut siitä päiväkaudet, kuitenkaan näkemättä oikeasti ketään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483