Vaikka poistettaisiin viidennen kerran!
Kuka täällä ei siedä rakkautta?
Olen rakastunut
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olet yksipuolisesti ihastunut johonkin mihin sulla ei ole mahkuja.
- Anonyymi
Väärin! Joku vain inhoaa että kerron miten hurmaantunut olen :D
Hän on maailman upein.
Ei voi löytyä toista hänen kaltaistaan.
Ajoin yksisuuntaista vastavirtaan. Niin rakastunut olen. Anonyymi kirjoitti:
Väärin! Joku vain inhoaa että kerron miten hurmaantunut olen :D
Hän on maailman upein.
Ei voi löytyä toista hänen kaltaistaan.
Ajoin yksisuuntaista vastavirtaan. Niin rakastunut olen.Voih hienoa ja mahtavaa näin sivusta sinulle. Kerrankin jotain josta voi nauttia toisen puolesta.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Voih hienoa ja mahtavaa näin sivusta sinulle. Kerrankin jotain josta voi nauttia toisen puolesta.
Pari ilahtunutta löytynyt.
Moderaattori ei vain tahdo rakastaa.
Aloitus menee pian taas poistoon.
Rakastakaa toisianne :) Anonyymi kirjoitti:
Pari ilahtunutta löytynyt.
Moderaattori ei vain tahdo rakastaa.
Aloitus menee pian taas poistoon.
Rakastakaa toisianne :)Pistetään se pahan tekijä nurkkaan häpeämään. Elämässä on oltava syvyyttäkin.
"Kuka täällä ei siedä rakkautta?"
Mitä **tua? Rakkaus on tietenkin häiriötila, mutta ei sen hienompaa häiriötä voi olla. Harmi et se menee ohi. Mä haluisin olla lopun elämääni silleen häiriintynyt.
Kaiken kontrolloivat eivät ehkä siedä rakkautta.- Anonyymi
Palstalla ei ole ketään, joka uskaltaisi antautua rakkaudelle... :D
Anonyymi kirjoitti:
Palstalla ei ole ketään, joka uskaltaisi antautua rakkaudelle... :D
Eläs nyt.
Miks joka puolella hirveetä haukkumista,arvostelemista. Miks ei voi olla asiallinen. Olis mukavaa että joku kirjottais muuten ku Anonyyminä.
- Anonyymi
Palstalaiset ei kelpaa rakkauteen.
AsianVierestä - Anonyymi
Yksisuuntaista vastavirtaan? Kuten Doro, hehe! Ootkomuhun rakastunut:)?
Mieki Sinnuun! Onnea! Muistahan syödä ja nukkuakin.
- Anonyymi
Se on sitten niin että palstalla ei kannata kertoa rakastuneensa koska täällä se o kaikille vieras asia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2689653IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076836Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741705Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61421Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941297- 1091161
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751079Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41882Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23756MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748