Ilmastonmuutokseen liittyvä keskeisin asia on ilmastoteot, eli miten ihminen reagoi.
Ottamatta kantaa onko agw ilmastonmuutos todellista tai ei näen siihen liittyvän toiminnan pääasiassa hyvänä. Toki ylilöntejä on koska ihmisellä on tapana tehostaa kampanjaa mieleen liittyvällä manipulaatiolla .
Miten muut näkevät asian ? voiko agw ilmastonmuutokseen uskominen ja toimiminen sen mukaan olla jopa haitallista ihmispopulaatiolle?
Ilmastoteot
9
106
Vastaukset
- Anonyymi
Mites kävi edellisille ilmastouskovaisille, kun samanlainen kriisi oli päällä? Joutuvatko pettymään kun maailmanloppu ei tullutkaan.
- Anonyymi
voi, jos rahaa aletaan tuhlata sellaiseen jollai ei loppupeleissä ole merkitystä ilmaston kannalta.
Ja se raha olisi voitu käyttää jonkin oikean haitan korjaamiseen tai oikeiden syiden tutkimiseen. Toisaalta tutkimuksissa on riskinsä että niistä tulee nollatutkimuksia tai eivät saa varmoja tuloksia määräajassa.Nollatutkimusta on itsestäänselvyyksien tutkiminen, eli ei kannata tuhlata varoja asioihin jotka suurella varmuudella tiedetään muutenkin, kuten Maan pallonmuotoisuus ja sen sellainen.
Tulos ei määrää nollatutkimusta, eli ei ole nollatutkimusta, vaikka tutkimus ei tuottaisikaan mitään varmoja tuloksia. Tämähän saattaa tarkoittaa että tutkittava asia pitäisi selvittää perusteellisemmin.
M.A. Numminen aikaansa edellä olevaan tapaan teki 1960-l. taideteoksen 'Energiansäästäjä'. On jonkinlainen novelli, löytyy levyiltä puhuttuna.
Siinä esitetään nykyajan vihreä ihanneihminen joka säännöstelee hengitystäänkin.Olikohan tämäkään lentomatka mitenkään tarpeellinen?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006167424.html
Eikö olisi ollut varsinainen ilmastoteko jättää se tyystin tekemättä? Kommenttiosiosta käy ilmi, ettei tällaista CO2-porsastelua katsota hyvällä, jos toisaalla saarnaa hiilijalanjäljestä.- Anonyymi
Jos koneellle tehtiin salamatarkastus niin se varmaan oli ohi todella pian eivätkä matkustajat ehtineet tehdä montakaan ylimääräistä hiili- tai muutakaan jalanjälkeä.
- Anonyymi
Ilmeisesti eivät olleet kuulleet uudesta termistä "Lentohäpeä".
- Anonyymi
Lihansyöjät myös hävetköön ja tietysti myös kaikki polttomoottoriautoilijat ja ihailkaa Teslakuskeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lihansyöjät myös hävetköön ja tietysti myös kaikki polttomoottoriautoilijat ja ihailkaa Teslakuskeja.
Mitä häpeää lihan syönnissä on? Ihminen on alunperin lihansyöjä. Lihasta saadaan välttämättömiä hivenaineita terveelliseen elämään. Eläinkanta pitää piettää kurissa etteivät lisäänny liikaa, siitä tulis ihmiskunnalle iso ongelma ja co2 määrä nousisi rajusti. Syököön ne kasviksia, jotka haluaa. Aliravitsemusta on todettu paljon kasvissyöjillä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592