Toivottavasti hovioikeus tulee pyyhkimään märällä rätilla käräjäoikeuden hyvä-veli-päätöksen.
https://yle.fi/uutiset/3-10859698
Valta ja vastuu Kittilässä
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta tälläinen toiminta täyttää rikollisjoukkion määritelmän. Oikea jengirikoshan tuo on. Sieltä löytyy ylätason tekijöitä ja sitten näitä hyödyllisiä hölmöjä jotka almuja vastaan rikkovat lakia päästäkseen jengiin sisään. Minusta koventsmisperusteet tuossa joukkopöljäilyssä ovat olemassa. Tehdään laittomuuksia vaikka niistä varoitetaan.
- Anonyymi
Mäkelä osui oikeaan! Nyt annettu päätös on sinetti sille ettei poliittisella mandaatilla toimivalla virkamiehellä ole virkavastuuta.
Sen sijaan virassa olevalla on virkavastuu omasta toiminnasta.
Miksi näin on? Ei kovin hevillä haluaisi arvostella oppineita tuomareita, on tuntu siitä ettei tätä tunkiota pitäisi tonkia kuin vähintään 400 km pitkällä tikulla, mieluusti 1000 km.
Päätöksestä syntyi sama kuva kuin aluksi Rovaniemen poliisin ilmoituksesta ettei ole tutkittavaa!!! Halloo! Silloin oli jo mielessä että eihän tuo voi olla totta!
Rovaniemen tuomarit totesivat ettei löytynyt pienintäkään rikettä eli aiheettomasti on syytetty! Halloo!!! Mikäs siellä Rovaniemellä on?
Tuomioistuimen uskottavuus kärsi pahasti. Rovaniemi alkaa haista, joku käry tässä on. Ensin poliisi, sitten tuomioistuin. Hmm miksi. Voiko rakenteellinen korruptio ulottua Rovaniemelle, ilmeisesti voi.
Asiasta tietenkin voi olla sitä mieltä että tämä on vain katkeraa kirjoitusta. No ei ole, tämä on pohdintaa tuomioistuimen hullunkurisesta päätöksestä ja sen yhteneväisyydestä poliisin toimintaan samassa isossa maalikylässä.
Epäilemättä Mäkelän arvostelukyky oli painostuksen alla kovilla, mutta kyllä häntä rääkättiin henkisesti monin tavoin. Eikä mitään väärää tapahtunut?
Tämä asia ei mene ymmärrykseen. Varsinkin kunnanhallituksen enemmistön toiminta oli jopa erityisen törkeää. Esittelijänä toimivan kunnanjohtajan asiat vain jätettiin pois, ei otettu listalle. Mitä ne usein olivat? Oikaisuja laittomiin päätöksiin etc. Kunnanjohtajaa sitoi se virkavastuu! Jos hän ei olisi noin toiminut, virkavirhe siitä olisi tullut.
Mutta, kun samassa asiassa kunnanhallituksen poliittiset jäsenet jättävät laillisuuden oikaisut käsittelemättä ei syytettä virkavirheestä? Ei, vaikka asia toistui useassa peräkkäisessä kokouksessa!
Rovaniemi haisee. Rahan ei pitäisi haista, haiseeko valta?- Anonyymi
Ku paska saa riittävästi jästiä, niin eihän se enää pysy lestissään.
- Anonyymi
Rovaniemelle menee Eilavaara 2 laskujen oikeudenkäynti. Onko sekin sitten niin että vs. saa tuomion mutta kunnanhallituksen syytteessä olevia ei tuomita?
Tai, kaikki on pulmusia?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1948711
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264868- 504318
- 623877
- 513246
- 503070
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552852Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422425