Omat kappaleensa? Ja jos puhutaankin vaikka jostain hiphopista niin vaikka sitten tekevät itse beattinsa eikä kopioi muilta sampleja? Onkohan noita J Karjalaisen sukupolven jälkeen ollenkaan, jotka ei ota VALMIITA sanoituksia ja/tai melodioita joltain toiselta? Parasta olisi jos osaisivat vielä IHAN ITSE miksata ja tehdä itsensä kuuloista musiikkia.... ei taida nykyaikana enää onnistua. Eikä tarvitse. Jengiä kiinnostaa päihteet ja irtosuhteet ja niihen liitttvä muovinen draama. Niistä sitten tehdään(levy-yhtiön ja ulkopuolisten sanottajien ja säveltäjien kanssa) uusia listahittibiisejä joita kuunnellaan jossain diskohelveteissä siideripäissään samalla kun tungetaan naama täyteen suklaata ja vedetään ranteet auki
Suomalaiset artisti jotka TEKEVÄT ITSE
Anonyymi
2
251
Vastaukset
- Anonyymi
APOLYPTICA tekee omat kappaleensa..
paitsi sillon ku on apolyptica plays the metallica..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 852768
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492668Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on782354- 231901
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2201828Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681680Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti201491Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok921489Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221480Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var121450