Kertokaapa kokemuksianne näistä alueista.
Koivuhaka/Viertola/Tikkurila kokemuksia asuinalueena vuonna 2019
3
2575
Vastaukset
- Anonyymi
Olen muuttanut uuteen asuntoon Koivuhaan puolelle. Rakahan käsittääkseni kulkee sen puron kohdalla.
Ei ole valittamista. Koko Tikkurilantien varsi on täynnä uusia ja vielä rakenteilla olevia taloja. Google maps-kuvissa 5v sitten on vielä pelkkää heinäpusikkoa.
Perisuomalaiseen tyyliin vaikka olen jo yli puoli vuotta asunut talossa niin en edes tunnista saatikka tunne suurinta osaa naapureista. Häiriötä ei kuitenkaan ole ollut.
Alueelle on kerrostalojen lisäksi rakentunut tai rakenteilla paritaloja joten tuskin siitä mikään mamulähiö on kehittymässä. - Anonyymi
Viertola on mukavan rauhallinen alue, tosin pitää tietää että tämä on kakkoskiitoradan jatkumo.
Ei kaupungissa nykyään tutustuta naapureihin eikä tarvitse tutustua naapureihin, ihana rauha kun kukaan ei ole rimputtamassa ovikelloa. - Anonyymi
Tosiaan, jonain päivinä koneita lentää solkenaan. Yksi kun on lentänyt yli tosi matalalta niin seuraava näkyy jo taivaanrannassa ja tätä jatkuu tuntitolkulla.
Kyllä siihen tottuu ja jos lentokoneet häiritsee niin Vantaa ylipäätään on silloin väärä valinta asuinpaikaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192715Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151119- 401035
- 61001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837