Haluaisin olla

naisten pyörän satula 😄

256

111

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs tummempi mies halus olla vaalea ja tosi lähellä naista, niin siitä tuli tamppooni. :oD

      • Pitää olla varovainen mitä toivoo. Huomenna herään kuukuppina.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Pitää olla varovainen mitä toivoo. Huomenna herään kuukuppina.

        Joo, sitä ei ikinä tiedä, jos sattuu tähdenlento tulemaan tuon pilviverhon takana. Ne ei aina vaan ole ihan ronkeleita miten toiveet toteuttaa.... Nythän toikin kaveri on tätä nykyä redhair? :oD


      • Anonyymi

        No mutta jos brittien tuleva kunkkukin halus olla tamppooni, niin sen täytyy olla hyvä jobi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta jos brittien tuleva kunkkukin halus olla tamppooni, niin sen täytyy olla hyvä jobi.

        Tarkottikohan se näitä tamppaajia?

        https://youtu.be/Oo8GLFNWljM

        Tamppaa maailman vaan kolmesti! 😁👌


    • Ihan vapaasti mun pyörän satula, en tosin ole ajellut pitkään aikaan 😛

    • Herttinen luulen ettei kyllä olla samalla ajelulla.😂

      • Anonyymi

        Hah, teillään ajeltu pelkillä vanteilla :)

        Sorry! ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hah, teillään ajeltu pelkillä vanteilla :)

        Sorry! ☺️

        Eihän se mitään haittaa kun runko on jäljellä josta ottaa kiinni🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hah, teillään ajeltu pelkillä vanteilla :)

        Sorry! ☺️

        Pitää sitä päästä kunnon renkailla menemään kettingit vain pyörii eipä ole turhan liukasta voihan sit öljytäkkin kun liukkautta tahtoon meno huikeeta ja järisyttävää tajunnan viemää.


    • Hyh, haisisit pimpalle. 😳

      Feminismi biisihän on loistava!! 💞

      https://youtu.be/7T2RonyJ_Ts

      Jäin kuuntelee, karisi ihan unet silmistä. Waude!!

      • Maailman paras ja makein tuoksu.


      • Nyt on kyllä joku muokannut silmiä suuremmiksi.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Nyt on kyllä joku muokannut silmiä suuremmiksi.

        Ei oo, silmät näyttää suuremmilta yläviistoon katsoessa ja toi sävy näkyy korostavan lisää. 😃


      • Partakaveri kirjoitti:

        Maailman paras ja makein tuoksu.

        Yöh..🤢


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ei oo, silmät näyttää suuremmilta yläviistoon katsoessa ja toi sävy näkyy korostavan lisää. 😃

        Ohhoh. Aikamoiset näköelimet sinulla on 😍


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ohhoh. Aikamoiset näköelimet sinulla on 😍

        Katsoin alkuperäisen kuvan, missä ei ollut sävyä vaihdettu ja kyllä ne noin isot taitaa olla tosta kulmasta. Taidan vielä oikeen ammolleen vetää silmiä tuossa. Niin että suonta vetää silmistä. Suoraan edestä ne onkin sitten pikkuruiset. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Yöh..🤢

        Voi sitä aikaa kun vielä vuosia sitten seurustelin. Aamulla annoin aina suukon kummallekkin päälle, että jaksoi iltaan odottaa.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Voi sitä aikaa kun vielä vuosia sitten seurustelin. Aamulla annoin aina suukon kummallekkin päälle, että jaksoi iltaan odottaa.

        Kaikkea sitä ihmisellä teettää. Onko juuri vastenmielisempää värkkiä, kun naisella on.. :D

        En kyllä lähestyisi , kun aseella pakotettuna.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Katsoin alkuperäisen kuvan, missä ei ollut sävyä vaihdettu ja kyllä ne noin isot taitaa olla tosta kulmasta. Taidan vielä oikeen ammolleen vetää silmiä tuossa. Niin että suonta vetää silmistä. Suoraan edestä ne onkin sitten pikkuruiset. :)

        Abrakadabra Akrobaattori miksi et laita kokokuvaa koska naamasi on niin kaunis, luultavasti koko vartalosi on kaunis?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Abrakadabra Akrobaattori miksi et laita kokokuvaa koska naamasi on niin kaunis, luultavasti koko vartalosi on kaunis?

        Minäpä olen nähnyt sensuellin kuvan reisistä ja sääristä :p


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kaikkea sitä ihmisellä teettää. Onko juuri vastenmielisempää värkkiä, kun naisella on.. :D

        En kyllä lähestyisi , kun aseella pakotettuna.

        Ne eipä ne toisten miesten munat itseänikään sytytä. Oma on kuitenkin mieluinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Abrakadabra Akrobaattori miksi et laita kokokuvaa koska naamasi on niin kaunis, luultavasti koko vartalosi on kaunis?

        Ihan tavallisen näköinen otus. Kroppa se on kamelillakin. :)

        Laita itse kokovartalokuvasi.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ne eipä ne toisten miesten munat itseänikään sytytä. Oma on kuitenkin mieluinen.

        Mielummin sitä muniakin katselee, ne on sentään kivemman näköiset kun nuo naisen hörpöttimet. :P


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mielummin sitä muniakin katselee, ne on sentään kivemman näköiset kun nuo naisen hörpöttimet. :P

        Ei missään nimessä.


      • Madonna on keksitty uudelleen..


      • Partakaveri kirjoitti:

        Ei missään nimessä.

        On on...mutta lienee tämä on mielipide asia. :)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Madonna on keksitty uudelleen..

        Juu, kertausta. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Juu, kertausta. :)

        Eikö sen Alman pitänyt olla tuossa? En nähnyt.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Eikö sen Alman pitänyt olla tuossa? En nähnyt.

        Alma on tehnyt kappaleen käsittääkseni. :)


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Ihan tavallisen näköinen otus. Kroppa se on kamelillakin. :)

        Laita itse kokovartalokuvasi.

        Niin, suurin osa kuviensa muokkaajista on ihan taviksia. Muokkaaminen muuttaa älyttömästi ihmisen ulkonäköä. Eikä aina tarvi edes muokata, ottaa vaan sen yhden hyvän kuvan hyvällä ilmeellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, suurin osa kuviensa muokkaajista on ihan taviksia. Muokkaaminen muuttaa älyttömästi ihmisen ulkonäköä. Eikä aina tarvi edes muokata, ottaa vaan sen yhden hyvän kuvan hyvällä ilmeellä.

        Mun kännykällä ei älyttömästi kuvaa pysty muokkaamaan, kun ei ole kuin puhelimen omat filtterit. Honor Lite 8.

        Mutta kyllä väriskaalaa hiukan muuttelemalla ja laittamalla Illuusio suodatuksen, se pehmentää kuvaa sen verran ettei kaikki piirteet erotu piirun tarkkaan.😊

        Ja jollain sävyllä saa syvyyttä ja sävyä.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mun kännykällä ei älyttömästi kuvaa pysty muokkaamaan, kun ei ole kuin puhelimen omat filtterit. Honor Lite 8.

        Mutta kyllä väriskaalaa hiukan muuttelemalla ja laittamalla Illuusio suodatuksen, se pehmentää kuvaa sen verran ettei kaikki piirteet erotu piirun tarkkaan.😊

        Ja jollain sävyllä saa syvyyttä ja sävyä.

        Kauppapaikat ovat täynnä kuvanmuokkaus ohjelmia.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kauppapaikat ovat täynnä kuvanmuokkaus ohjelmia.

        Emmä viitti niitä hommailla, ei mulla ole kännyssä edes messengeriä. Facessakin pystyn lukee ja kirjottaa vain etusivulle, mutten esim. yksityisviestejä.😆

        Hoidan läppärillä kaiken tärkeen. Paitsi valokuvat ei enää mee läppärille, ikinä. Kännykässä on mitä on ja talletettu vielä erilliselle muistille, boksille.☺️


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Emmä viitti niitä hommailla, ei mulla ole kännyssä edes messengeriä. Facessakin pystyn lukee ja kirjottaa vain etusivulle, mutten esim. yksityisviestejä.😆

        Hoidan läppärillä kaiken tärkeen. Paitsi valokuvat ei enää mee läppärille, ikinä. Kännykässä on mitä on ja talletettu vielä erilliselle muistille, boksille.☺️

        Oonko mä nyt sitten niin eri näköinen tuossa alkuperäisessä, kameralla napatussa ja muuttelemattomassa kun edellisessä filtterillisessä?😃

        En erityisen omasta mielestä.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Oonko mä nyt sitten niin eri näköinen tuossa alkuperäisessä, kameralla napatussa ja muuttelemattomassa kun edellisessä filtterillisessä?😃

        En erityisen omasta mielestä.

        Aika rohkeeta netissä omalla naamalla seikkailla. Itse olen neuroottinen yksityisyyteni suhteen. Tai no vihjeitä olen kyllä ripotellut, että periaatteessa vois käydä Perikset.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Aika rohkeeta netissä omalla naamalla seikkailla. Itse olen neuroottinen yksityisyyteni suhteen. Tai no vihjeitä olen kyllä ripotellut, että periaatteessa vois käydä Perikset.

        Juu, onhan se. Hetua en taida kertoa.😄


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Juu, onhan se. Hetua en taida kertoa.😄

        Taas alkoi se itsensä esittely. Vittu puuttuu vaan kuvista. Palstan pahin tyrkky.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas alkoi se itsensä esittely. Vittu puuttuu vaan kuvista. Palstan pahin tyrkky.

        Sinusta oikein huokuu tyytyväisyys elämään 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas alkoi se itsensä esittely. Vittu puuttuu vaan kuvista. Palstan pahin tyrkky.

        Parhaat palat pidetäänkin piilossa. 😁

        Tyrkky on housussas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas alkoi se itsensä esittely. Vittu puuttuu vaan kuvista. Palstan pahin tyrkky.

        Joo, Abra on kyllä jäävi arvostelmaan muita kuvien laittelusta, profiilikuvassa tissit melkeen tyrkyllä :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, Abra on kyllä jäävi arvostelmaan muita kuvien laittelusta, profiilikuvassa tissit melkeen tyrkyllä :D

        Mikäs juttu tämä on?


      • Partakaveri kirjoitti:

        Mikäs juttu tämä on?

        Ei se sen kummempi ole kuin että siinä yhdessä ketjussa abra syyttii valtista huomionkalastelusta kun tissit vähän näkyi pullapeltikuvassa, oli kuin pata kattilaa soimaisi se :D


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ei se sen kummempi ole kuin että siinä yhdessä ketjussa abra syyttii valtista huomionkalastelusta kun tissit vähän näkyi pullapeltikuvassa, oli kuin pata kattilaa soimaisi se :D

        Valtakunta tekeekin hommat tyylillä, toisin kuin...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei se sen kummempi ole kuin että siinä yhdessä ketjussa abra syyttii valtista huomionkalastelusta kun tissit vähän näkyi pullapeltikuvassa, oli kuin pata kattilaa soimaisi se :D

        Mitäköhän niiden kahden välillä oikein on? Jotenkin tuntuu epätodennäköiseltä riitaparilta. Jos ne ovat lepso-rakastuneita...


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ei se sen kummempi ole kuin että siinä yhdessä ketjussa abra syyttii valtista huomionkalastelusta kun tissit vähän näkyi pullapeltikuvassa, oli kuin pata kattilaa soimaisi se :D

        Olet täysin oikeassa. Valtakunta ei sumuta miestään.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Mitäköhän niiden kahden välillä oikein on? Jotenkin tuntuu epätodennäköiseltä riitaparilta. Jos ne ovat lepso-rakastuneita...

        Naiset nyt ei kovin paljoa tarvitse riitantuakseen verisesti. Kerran yhdessä työpaikassa jossa oli eri vuoroissa työt sanoi yksi työnjohtaja että saa olla tarkkana ketä naisia laittaa samaan vuoroon :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Naiset nyt ei kovin paljoa tarvitse riitantuakseen verisesti. Kerran yhdessä työpaikassa jossa oli eri vuoroissa työt sanoi yksi työnjohtaja että saa olla tarkkana ketä naisia laittaa samaan vuoroon :D

        Tätä minun on aina ollut vaikea ymmärtää. Miehet vain hoitavat hommat, mutta naiset keskittyvät kaikkeen muuhun.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Naiset nyt ei kovin paljoa tarvitse riitantuakseen verisesti. Kerran yhdessä työpaikassa jossa oli eri vuoroissa työt sanoi yksi työnjohtaja että saa olla tarkkana ketä naisia laittaa samaan vuoroon :D

        Niin se on. Naisten takia työvuorolistat suunnitteleekin psykologi.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Tätä minun on aina ollut vaikea ymmärtää. Miehet vain hoitavat hommat, mutta naiset keskittyvät kaikkeen muuhun.

        Naisilla on miehiä tarkemmat vaistot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisilla on miehiä tarkemmat vaistot.

        Naiset kyllä kykenevät paljoon mitä miehet eivät edes ottaa huomioon, mutta eikö sen melodramaattisen kälätyksen ja riitelyn voisi jättää väliin?


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Naiset kyllä kykenevät paljoon mitä miehet eivät edes ottaa huomioon, mutta eikö sen melodramaattisen kälätyksen ja riitelyn voisi jättää väliin?

        Ei varmasti voi. Jos on jotain asiaa, se pitää selvittää. Miehet eivät näe selviöitä, mihin naiset kykenevät ja vain toinen nainen sen näkee, mitä toinen tekee. Naisia on kahdenlaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti voi. Jos on jotain asiaa, se pitää selvittää. Miehet eivät näe selviöitä, mihin naiset kykenevät ja vain toinen nainen sen näkee, mitä toinen tekee. Naisia on kahdenlaisia.

        Kahdenlaisia? Aika suppeaa ajattelua. Minä kun luulin miehiä putkiaivoiksi.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Naiset kyllä kykenevät paljoon mitä miehet eivät edes ottaa huomioon, mutta eikö sen melodramaattisen kälätyksen ja riitelyn voisi jättää väliin?

        Joo, pahimpia ovat johtavaan asemaan päässeet naiset. Ikinä ei ole asiakashommissa ollut ongelmia miesten kanssa, sensijaan kerran TJ:ksi päässyt nainen tuli ulisemaan jotain kiireestä, homma olisi pitänyt olla valmis ennenkuin oli edes alkanut, sanoin sille ettei tuo mitään auta, itse olette tänne tilanneet ja voin mä täältä lähteäkin niin sittenhän se ei tulekaan ikinä valmiiksi. Kotka lähti kopsuttelemaan eikä sitä sen jälkeen tarvinnut katsellakaan, tuli työrauha.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Kahdenlaisia? Aika suppeaa ajattelua. Minä kun luulin miehiä putkiaivoiksi.

        Rehellisiä ja epärehellisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisiä ja epärehellisiä.

        Jokainen kuuluu mielestään tuohon ensimmäiseen ryhmään ja ne toiset siihen tokaan.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Jokainen kuuluu mielestään tuohon ensimmäiseen ryhmään ja ne toiset siihen tokaan.

        Fiksut miehet pystyvät päättelemään, koska nainen itse on jäävi sitä tekemään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fiksut miehet pystyvät päättelemään, koska nainen itse on jäävi sitä tekemään.

        Mies ei voi koskaan ymmärtää naista.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, Abra on kyllä jäävi arvostelmaan muita kuvien laittelusta, profiilikuvassa tissit melkeen tyrkyllä :D

        Mitkä tissit? Melkeen on eri asia kun kohdistaa suoraan tisseihin urpo.😆


      • Partakaveri kirjoitti:

        Mies ei voi koskaan ymmärtää naista.

        Voi toki, vaatii vaan tietynlaista sensitiivisyyttä ja hiukan järkeilyä.😃



      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei ole mitään eroa tuolla sun profiilikuvalla siihen mitä oli se pullapeltikuva, tissit taustalla molemmissa mutta sun asiaa paheksuttuasi pitäisi esimerkillisesti laittaa nyt burkha päälle jatkossa kun esittelet itseäsi. Joku tuommonen:

        https://th.thgim.com/migration_catalog/article14367432.ece/alternates/FREE_300/muslim AP

        Tuossa voisi kunnialliset palstanaiset olla matkalla marttakerhoon:

        https://3m7ajlsrzj92lfd1hu16hu7vc-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2017/10/Women-in-Saudi-Arabia-660x350-1508472875.jpg


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Voi toki, vaatii vaan tietynlaista sensitiivisyyttä ja hiukan järkeilyä.😃

        Taitaa olla mahdoton toive.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei ole mitään eroa tuolla sun profiilikuvalla siihen mitä oli se pullapeltikuva, tissit taustalla molemmissa mutta sun asiaa paheksuttuasi pitäisi esimerkillisesti laittaa nyt burkha päälle jatkossa kun esittelet itseäsi. Joku tuommonen:

        https://th.thgim.com/migration_catalog/article14367432.ece/alternates/FREE_300/muslim AP

        Onpas. Ei näy yhtään pullaa, eikä tissivakoa. Edes tissinihoa.🤣

        Pue itte purkka päälles. Pitääkö sitä kuvaa ruveta isommaksi aukomaan ja katella kun naamaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla mahdoton toive.

        Harvassa ne miehet kyllä ovat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla mahdoton toive.

        Ei onnistu vaikka nippasisi jotakin pois. Vaatisi vielä lobotomian päälle :p


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet täysin oikeassa. Valtakunta ei sumuta miestään.

        Ja minäkö sumutan? Perustele väittees tai vaikene.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Mitäköhän niiden kahden välillä oikein on? Jotenkin tuntuu epätodennäköiseltä riitaparilta. Jos ne ovat lepso-rakastuneita...

        Eri mieltä oleminen, Valtis ei ymmärrä mun näkemyksiä eikä mielipiteitä, enkä minä sen. Kiusaajaksi syyttely kuitenkin on päällimmäinen syy miksi olen vittuuntunut siihen totaalisesti.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Eri mieltä oleminen, Valtis ei ymmärrä mun näkemyksiä eikä mielipiteitä, enkä minä sen. Kiusaajaksi syyttely kuitenkin on päällimmäinen syy miksi olen vittuuntunut siihen totaalisesti.

        Ja säälipisteiden kerääminen keksityllä kiusaamisella.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Ja minäkö sumutan? Perustele väittees tai vaikene.

        Mitä miehesi sanoo kun esittelet täällä kuvia perheellisenä? Ymmärtääkö hän sen tarpeen? Yksikään mies, jolle olet se "hänen" nainen, ei ole pitänyt sellaisesta. On suoraan sanottu, että kotiolot pitäs riittää.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, Abra on kyllä jäävi arvostelmaan muita kuvien laittelusta, profiilikuvassa tissit melkeen tyrkyllä :D

        Suakin kumminkin kiinnosti tsekata ne tissit, vaikka naamataulu oli keskiössä. Hah ,läpinäkyvää Harmis.😌

        Sun on tarttenut oikeen nähdä vaivaa nähdäkses tissit mun profiilikuvasta.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Eri mieltä oleminen, Valtis ei ymmärrä mun näkemyksiä eikä mielipiteitä, enkä minä sen. Kiusaajaksi syyttely kuitenkin on päällimmäinen syy miksi olen vittuuntunut siihen totaalisesti.

        Valtis on rehellinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä miehesi sanoo kun esittelet täällä kuvia perheellisenä? Ymmärtääkö hän sen tarpeen? Yksikään mies, jolle olet se "hänen" nainen, ei ole pitänyt sellaisesta. On suoraan sanottu, että kotiolot pitäs riittää.

        Minua ei ainakaan kiinnosta mitä muut ovat olleet mieltä naisystävistäni. Naisen uskollisuus riittää. Etkai ole mustasukkainen luonne?


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Suakin kumminkin kiinnosti tsekata ne tissit, vaikka naamataulu oli keskiössä. Hah ,läpinäkyvää Harmis.😌

        Sun on tarttenut oikeen nähdä vaivaa nähdäkses tissit mun profiilikuvasta.

        Siksihän sinä sitä teet. Nainen hakee huomiota. Läpinäkyvää. Totta kai mies katsoo, vain ääliö väittäisi muuta.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Minua ei ainakaan kiinnosta mitä muut ovat olleet mieltä naisystävistäni. Naisen uskollisuus riittää. Etkai ole mustasukkainen luonne?

        Uskollisen naisen ei ole tarvis persettään tyrkyttää täysin vieraille miehille edes kuvien muodossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä miehesi sanoo kun esittelet täällä kuvia perheellisenä? Ymmärtääkö hän sen tarpeen? Yksikään mies, jolle olet se "hänen" nainen, ei ole pitänyt sellaisesta. On suoraan sanottu, että kotiolot pitäs riittää.

        No mitä sen pitäis sanoa? Vaatteet päällä mulla mun kuvissa on. Toisin sillä itellään ei ole aina ollut. Mitä mun pitäs niistä sanoa? Sen kroppa, mun kroppa.

        Mä tuon kuvillani julki, että riittää olla tavallinen. Tavallisuus on tarpeeksi, ei tartte olla missi eikä malli. 😃

        Kehopositiivisuutta nyt vaan sullekin. Älä ujostele.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtis on rehellinen.

        Mistä sä sen tiedät varmaksi sanoa? Olemalla itse Valtis...korostat itteäs joka käänteessä. Ja rehellisyyttäs.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Minua ei ainakaan kiinnosta mitä muut ovat olleet mieltä naisystävistäni. Naisen uskollisuus riittää. Etkai ole mustasukkainen luonne?

        Uskollisen naisen ei ole tarvis persettään tyrkyttää edes kuvien muodossa täysin vieraille miehille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskollisen naisen ei ole tarvis persettään tyrkyttää täysin vieraille miehille edes kuvien muodossa.

        Missä sä mun perseen oot nähnyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksihän sinä sitä teet. Nainen hakee huomiota. Läpinäkyvää. Totta kai mies katsoo, vain ääliö väittäisi muuta.

        Tietysti. Mua saa katsoa. Kuvissa ja katukuvassa. En mä siitä hajoa ja myöntääkin voi, että haluaa näyttää itsensä..eikä selitellä pullia syyksi.😁


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        No mitä sen pitäis sanoa? Vaatteet päällä mulla mun kuvissa on. Toisin sillä itellään ei ole aina ollut. Mitä mun pitäs niistä sanoa? Sen kroppa, mun kroppa.

        Mä tuon kuvillani julki, että riittää olla tavallinen. Tavallisuus on tarpeeksi, ei tartte olla missi eikä malli. 😃

        Kehopositiivisuutta nyt vaan sullekin. Älä ujostele.

        Yksikään itselleen rehellinen mies ei pidä siitä. Jos nainen esittelee itseään muualla ja kerjää siitä huomiota ja kommenttia, on se merkki ettei kotiolot riitä. Oma mies halvennetaan. Mutta siitähän ovat instagramit hyvä esimerkki. Narsistit ja pettäjät.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Mistä sä sen tiedät varmaksi sanoa? Olemalla itse Valtis...korostat itteäs joka käänteessä. Ja rehellisyyttäs.

        Valtis on toista maata. Hyväntahtoinen ja miestään kunnioittava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskollisen naisen ei ole tarvis persettään tyrkyttää edes kuvien muodossa täysin vieraille miehille.

        Kumma juttu, kun iskollinen oon vaikka säkin kattelet mua. Noin hirmaava kun säkin oot. Kertakaikkiaan way tyyppi kaikesta päätellen. 😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtis on toista maata. Hyväntahtoinen ja miestään kunnioittava.

        Tai esittää olevansa. Mut hyvä et sä uskot tarinoihin. 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään itselleen rehellinen mies ei pidä siitä. Jos nainen esittelee itseään muualla ja kerjää siitä huomiota ja kommenttia, on se merkki ettei kotiolot riitä. Oma mies halvennetaan. Mutta siitähän ovat instagramit hyvä esimerkki. Narsistit ja pettäjät.

        No olenko pyytänyt kommentteja kuvistani? En. Kyllähän mä oon mitä oon ja omalla naamallani, mutta aina joku haluaa kommentoida. Ole hiljaa, älä kommentoi. 😛


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minua ei ainakaan kiinnosta mitä muut ovat olleet mieltä naisystävistäni. Naisen uskollisuus riittää. Etkai ole mustasukkainen luonne?

        Onhan se pauasti mustis sortiltaan. Kaapu päällä pitäs kulkea ja piiloutua lehtikasaan. Rannallakaan ei varmaan saa uikkareita käyttää, näkyy liikaa läskiä. Joku voi vaikka rakastua tms. hullua.😃

        En kuvitellut olevani noin huomiotaherättävä taviksena. Huh..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskollisen naisen ei ole tarvis persettään tyrkyttää täysin vieraille miehille edes kuvien muodossa.

        Tissejä vaan ja seksisessio kertomuksia. Ne ei haittaa, mutta naama ja kroppakuva vaatteissa haittaa. Vitun vitsikäs..


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Tissejä vaan ja seksisessio kertomuksia. Ne ei haittaa, mutta naama ja kroppakuva vaatteissa haittaa. Vitun vitsikäs..

        Mut hellurei äkäpussi.

        https://youtu.be/C44HZxv5wXQ

        Palataan taas!😉


      • Anonyymi

        Kuten? Onko sulla?
        Abris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten? Onko sulla?
        Abris

        Vastaan huutelu kertoo, että jossain muualla on. Pidä ittes naisena. Se on solong.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan huutelu kertoo, että jossain muualla on. Pidä ittes naisena. Se on solong.

        Niin että kysyttäessä en saa vastata, enkä kysyäkkään? Muut vaan saa? Ei se nyt niin mene, en suostu.😏

        Miks pitäs olla ongelma ja millä perusteella? Mun ongelma on aivopesua koittavat propagandapromoottorit, en tykkää sellasista. Mä päätän ite omat asiani. ☺️

        Muita ongelmia ei ole palstalle ilmiannettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksut miehet pystyvät päättelemään, koska nainen itse on jäävi sitä tekemään.

        Tälläkin palstalla on hyvin helppo tunnistaa nämä kaksi naisryhmää, huomionhakuiset ja ei-huomionhakuiset. Abris ja Valtis molemmat ovat ekassa, siksi varmaan kokevat toisensa kilpailijoina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tälläkin palstalla on hyvin helppo tunnistaa nämä kaksi naisryhmää, huomionhakuiset ja ei-huomionhakuiset. Abris ja Valtis molemmat ovat ekassa, siksi varmaan kokevat toisensa kilpailijoina.

        Kumma kuinka jotkut saa anteeksi mitä vaan, toiset ei mitään. Grow up.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kumma kuinka jotkut saa anteeksi mitä vaan, toiset ei mitään. Grow up.

        Pakko kysyä, että onko anonyymit niitä samoja tyyppejä, jotka pommitti Peppupupua, Mylmyriä ja Nainen28, kun he laittoivat kuvia juolkisuuteen nähtäväksi?

        Ruoskan viuhumisesta päätellen tahti on sama ja tyyli...tuli vaan mieleen. Dejavu.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Kumma kuinka jotkut saa anteeksi mitä vaan, toiset ei mitään. Grow up.

        Turhaan uhriudut, miehetkin tekee huomioita. Kuka on nyt saanut anteeksi ja mitä? Mistä sinä olet jäänyt vaille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan uhriudut, miehetkin tekee huomioita. Kuka on nyt saanut anteeksi ja mitä? Mistä sinä olet jäänyt vaille?

        En uhriudukaan, mä vaan ihmettelen miksi moinen mylläkkä muutaman kuvan vuoksi? :)

        Ainiin, ne omat suosikit täytyy pitää pinnalla.

        Oletko sä mies muka?


      • Abrakadabra kirjoitti:

        En uhriudukaan, mä vaan ihmettelen miksi moinen mylläkkä muutaman kuvan vuoksi? :)

        Ainiin, ne omat suosikit täytyy pitää pinnalla.

        Oletko sä mies muka?

        Minä vielä välissä huseeraan sen verran, että en ota mitään puolia tyttöjen kisailussa. Korkeintaan nautiskelen näkymistä, jos vaatteet lentelevät kissatappelun tuoksinnassa.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        En uhriudukaan, mä vaan ihmettelen miksi moinen mylläkkä muutaman kuvan vuoksi? :)

        Ainiin, ne omat suosikit täytyy pitää pinnalla.

        Oletko sä mies muka?

        ”Kumma kuinka jotkut saa anteeksi mitä vaan, toiset ei mitään” on uhriutumista. Kerro nyt mistä olet jäänyt paitsi?

        ”Omat suosikit”

        Keitä nämä mahtaa olla?

        Minun ensimmäinen viesti tähän ketjuun on klo 16:45. Ei yllätä että joku muukin mies on tehnyt saman huomion kuin minä. Valtakunnan kanssa olette kuin samasta puusta veistettyjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Kumma kuinka jotkut saa anteeksi mitä vaan, toiset ei mitään” on uhriutumista. Kerro nyt mistä olet jäänyt paitsi?

        ”Omat suosikit”

        Keitä nämä mahtaa olla?

        Minun ensimmäinen viesti tähän ketjuun on klo 16:45. Ei yllätä että joku muukin mies on tehnyt saman huomion kuin minä. Valtakunnan kanssa olette kuin samasta puusta veistettyjä.

        Ihan yleisesti huomaa, että täällä on osalla nk. omat puolueet ja puolustettavat. Joukkupeliksi muuttunut keskusteluareena. :)

        No mistä minä tiedän, jos nimenä on aina anonyymi kuka anonyymi siinä kulloinkin on vai onko yksi ja sama väittämässä, etten se minä ollut se oli tuo toinen. Mistä teistä tietää..kieroja kun anonyymit monet on. :)

        No ei tasan olla. Helvetin kaukana toisistaan. Piste.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minä vielä välissä huseeraan sen verran, että en ota mitään puolia tyttöjen kisailussa. Korkeintaan nautiskelen näkymistä, jos vaatteet lentelevät kissatappelun tuoksinnassa.

        Ei mitään puolia tarvi ottaakaan. Viisainta niin. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ihan yleisesti huomaa, että täällä on osalla nk. omat puolueet ja puolustettavat. Joukkupeliksi muuttunut keskusteluareena. :)

        No mistä minä tiedän, jos nimenä on aina anonyymi kuka anonyymi siinä kulloinkin on vai onko yksi ja sama väittämässä, etten se minä ollut se oli tuo toinen. Mistä teistä tietää..kieroja kun anonyymit monet on. :)

        No ei tasan olla. Helvetin kaukana toisistaan. Piste.

        Ja kysyisin vielä sen verran, mistä anonyymi tietää toisesta anonyymista, että se on joku toinen mies? Mistä ylipäänsä tietää, että joku on mies, ei ainakaan siitä että se niin sanoo. :)

        Sanoa kun voi ihan mitä vaan. Minäkin olen mies, jos niin sanon ja ei auta kun tajuta se.

        Sen sijaan anonyyminkin aikeet näkee aina siitä mitä se kirjoittaa.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ihan yleisesti huomaa, että täällä on osalla nk. omat puolueet ja puolustettavat. Joukkupeliksi muuttunut keskusteluareena. :)

        No mistä minä tiedän, jos nimenä on aina anonyymi kuka anonyymi siinä kulloinkin on vai onko yksi ja sama väittämässä, etten se minä ollut se oli tuo toinen. Mistä teistä tietää..kieroja kun anonyymit monet on. :)

        No ei tasan olla. Helvetin kaukana toisistaan. Piste.

        Ja kysyisin vielä sen verran, mistä anonyymi tietää toisesta anonyymista, että se on joku toinen mies? Mistä ylipäänsä tietää, että joku on mies, ei ainakaan siitä että se niin sanoo. :)

        Sanoa kun voi ihan mitä vaan. Minäkin olen mies, jos niin sanon ja ei auta kun tajuta se.

        Sen sijaan anonyyminkin aikeet näkee aina siitä mitä se kirjoittaa.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ihan yleisesti huomaa, että täällä on osalla nk. omat puolueet ja puolustettavat. Joukkupeliksi muuttunut keskusteluareena. :)

        No mistä minä tiedän, jos nimenä on aina anonyymi kuka anonyymi siinä kulloinkin on vai onko yksi ja sama väittämässä, etten se minä ollut se oli tuo toinen. Mistä teistä tietää..kieroja kun anonyymit monet on. :)

        No ei tasan olla. Helvetin kaukana toisistaan. Piste.

        On teillä kyllä jotakin samaa tempperamenttia 🤔. Ilmankos ette tule toimeen 🤣


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ei mitään puolia tarvi ottaakaan. Viisainta niin. :)

        Mutta kunhan muistat, että se en ollut minä joka näytteli paljasta tissiä. :)


      • Partakaveri kirjoitti:

        On teillä kyllä jotakin samaa tempperamenttia 🤔. Ilmankos ette tule toimeen 🤣

        Jääräpäitä ja puolustautuvia. Päähänpotkittuja ja pahansisuisia. Mä kumminkin yritän lopettaa, mutta toinen vaan jatkaa jatkamistaan kantelemalla muille yhtenään, kun toi..vihjaillen. Pitäskös munkin heittytyä maahan kirkuen ja sanoa, mutta kun toi? Oisko sit hyvä ja sääliä satelee? :)


      • En soita, mä olen sen verran ylpee ja kovis, että pärjään ilman tukijoukkoja ja selkään taputtajia. :D


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Ihan yleisesti huomaa, että täällä on osalla nk. omat puolueet ja puolustettavat. Joukkupeliksi muuttunut keskusteluareena. :)

        No mistä minä tiedän, jos nimenä on aina anonyymi kuka anonyymi siinä kulloinkin on vai onko yksi ja sama väittämässä, etten se minä ollut se oli tuo toinen. Mistä teistä tietää..kieroja kun anonyymit monet on. :)

        No ei tasan olla. Helvetin kaukana toisistaan. Piste.

        Kyllä vain olette kuin samasta puusta veistettyjä. Huomiota vailla, ikuisesti.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mutta kunhan muistat, että se en ollut minä joka näytteli paljasta tissiä. :)

        Reidet nähtynä 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vain olette kuin samasta puusta veistettyjä. Huomiota vailla, ikuisesti.

        Se on sun luulojas, kun et paremmin ihmisiä tunne. :)


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        En soita, mä olen sen verran ylpee ja kovis, että pärjään ilman tukijoukkoja ja selkään taputtajia. :D

        Uhriudu vielä hieman lisää.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Reidet nähtynä 😉

        Ne on epäeroottisemmat, kun rinnat. Ei voi vertailla. :)

        Kaikilla on reidet, mutta kaikilla ei ole rintoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vain olette kuin samasta puusta veistettyjä. Huomiota vailla, ikuisesti.

        Onpas Pertillä nyt hauskaa. Onko Pönttistä ikävä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uhriudu vielä hieman lisää.

        Enpäs uhriudu. :D

        Uhriutuja tekee hommansaa leipälajinaan, yksittäistä kiukunpuuskaa ei lakseta uhriutumiseksi, vain vittuuntumiseksi. Jotta haukut väärää puuta. Mee uhriutujalle selittää, ettei kantele ja palaa aina uudelleen hämmentämään. :)


      • Partakaveri kirjoitti:

        Onpas Pertillä nyt hauskaa. Onko Pönttistä ikävä?

        Jos toi Pertti, niin se kiukkuaa kun mun naama saa enemmän huomioo, kun sen perse. :D

        vaikkei ole ees paljoa nätimpi! :)


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Se on sun luulojas, kun et paremmin ihmisiä tunne. :)

        Huomioin vain käytöstänne, ei ole toivetta tuntea teitä kumpaakaan yhtään paremmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomioin vain käytöstänne, ei ole toivetta tuntea teitä kumpaakaan yhtään paremmin.

        No jospa et huomioisi, olis sullakin helpompaa. :)


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Jos toi Pertti, niin se kiukkuaa kun mun naama saa enemmän huomioo, kun sen perse. :D

        vaikkei ole ees paljoa nätimpi! :)

        Myönnät huomionhakuisuutesi vihdoin. Siitä on hyvä aloittaa. Seuraavaksi voit myöntää uhriutumisesi. Se on meille lukijoille selvää, mutta sinä et voi parantua ennen kuin huomaat ja myönnät sen itsez


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myönnät huomionhakuisuutesi vihdoin. Siitä on hyvä aloittaa. Seuraavaksi voit myöntää uhriutumisesi. Se on meille lukijoille selvää, mutta sinä et voi parantua ennen kuin huomaat ja myönnät sen itsez

        Ei voi myöntää sellasta mikä ei ole totta. Joten elä tyrkkää sanoja mun suuhuni. :)

        Vaikka susta oliskin niin kivaa olla oikeessa, "me kaikkien lukijoiden" kanssa niin päin persettä menee ja lujaa meneekin. :D

        En rupeis lottoamaan noilla spekseillä.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        No jospa et huomioisi, olis sullakin helpompaa. :)

        Jospa et kirjoittaisi tänne mitään, niin olisi sullakin helpompaa kun kukaan ei kommentoisi ikävästi. Ai niin, mutta sitten et saisi huomiotakaan. Valtava dilemma sinulla. Ei ihme että olet niin uupunut ja sairas.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Ei voi myöntää sellasta mikä ei ole totta. Joten elä tyrkkää sanoja mun suuhuni. :)

        Vaikka susta oliskin niin kivaa olla oikeessa, "me kaikkien lukijoiden" kanssa niin päin persettä menee ja lujaa meneekin. :D

        En rupeis lottoamaan noilla spekseillä.

        Otat voittona sen että naamasi saa huomiota. Se todellakin on huomionhakuisuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jospa et kirjoittaisi tänne mitään, niin olisi sullakin helpompaa kun kukaan ei kommentoisi ikävästi. Ai niin, mutta sitten et saisi huomiotakaan. Valtava dilemma sinulla. Ei ihme että olet niin uupunut ja sairas.

        Kirjoitan tietysti, vaikken saisi huomiotakaan. Niinhän mä oon aina tehnyt. Kommentoinut huomiolla tai ilman. Koska mulla on mielipide ja ajatus. :)

        Ihan sama huomaatko sinä tai "me kaikki" vai ei, oon edelleen itteäni varten keskusteluissa mukana. Huomiolla taikka ilman. Mä kumminkin huomioin toisten juttuja ja niitä myös kommentoin.

        Tuntuu vaan olevan kauhee ongelma, kun mulla on naamakin. Eikä vaan harmaa hahmo. Kaikesta sitä voi kanssakirjoittajaan suuttuakin, naamasta. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otat voittona sen että naamasi saa huomiota. Se todellakin on huomionhakuisuutta.

        Ei se mikään voitto ole, mutta tottakai sen huomaa, että siitä te kiukkuatte. :)


      • Onhan se mahdollista, että katkeruus kivistää palleja. Ei kyllä ihan heti tulis mieleen kiukuta siitä, että itte ei osaa markkinoida itseään, eikä persettään tai saa naista jolle vittuilee silmät suut täyteen. :)


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Onhan se mahdollista, että katkeruus kivistää palleja. Ei kyllä ihan heti tulis mieleen kiukuta siitä, että itte ei osaa markkinoida itseään, eikä persettään tai saa naista jolle vittuilee silmät suut täyteen. :)

        Sinä ilmeisesti luulet olevasi kovinkin hyvä markkinoimaan itseäsi?

        En ole Pertti, teiltä kahdelta (?) näköjään loppui argumentaatiot kun aloitte syyttelemään joksikin toiseksi. Osoittaa minulle vain kuinka ihon alle pääsinkään.


      • No helpottiko, kun saat purkaa tuntojasi? Nauroitkin varmaan, naurettavuudelleni? :D

        Olet sinä vaan niin hyvä ihminen. Siunausta. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ilmeisesti luulet olevasi kovinkin hyvä markkinoimaan itseäsi?

        En ole Pertti, teiltä kahdelta (?) näköjään loppui argumentaatiot kun aloitte syyttelemään joksikin toiseksi. Osoittaa minulle vain kuinka ihon alle pääsinkään.

        Samat fraasit ja maneerit. Kohta saamme katsella sheivattua pymppyäsi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ilmeisesti luulet olevasi kovinkin hyvä markkinoimaan itseäsi?

        En ole Pertti, teiltä kahdelta (?) näköjään loppui argumentaatiot kun aloitte syyttelemään joksikin toiseksi. Osoittaa minulle vain kuinka ihon alle pääsinkään.

        En itseasiassa luule, enhän ole kovin monen miehenkään kanssa ollut. Koska markkinoinnissa on häikkää. :)

        No totesin vaan, että voipi olla, en sen enempää syytellyt. Mutta lienee syyt olisivat selvät, jos hän oliskin. Faktoillehan ei mitään voida kumpikaan. :)

        Mun ihon alle on vaikee päästä, etkä sä sinne ole vielä päässyt. Jatka toki yrittämistä, mulle tämä on hauskaa ja ennen kaikkea ajankulua. Kun muut ottaa minusta kierroksia. :) Olen ehkä ilkee joo.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Samat fraasit ja maneerit. Kohta saamme katsella sheivattua pymppyäsi?

        Paitsi ettei ton kirjoitustyyli ole yhtään perttimäinen. Huvitttaa aina kun ihmiset syyttelee milloin ketäkin pertiksi, vaikka näkee selvästi ettei ole. Sori, tunnistan ihmiset kirjoituksesta, sen verran taitoa siinä asiassa.


      • Ja mistä tiedät, että ne on useampi anonyymi eikä vaan yksi ja sama? :) Monilla on ihan tapana kompata itseään. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi ettei ton kirjoitustyyli ole yhtään perttimäinen. Huvitttaa aina kun ihmiset syyttelee milloin ketäkin pertiksi, vaikka näkee selvästi ettei ole. Sori, tunnistan ihmiset kirjoituksesta, sen verran taitoa siinä asiassa.

        Oletko varma, ettei muutkin osaa naamioitua ja muuttaa kirjoitusasua, niin ettei jäljille pääse? :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Oletko varma, ettei muutkin osaa naamioitua ja muuttaa kirjoitusasua, niin ettei jäljille pääse? :)

        Enkä dissaa taitojasi, vaan muistutan että muutkin osaa.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        No helpottiko, kun saat purkaa tuntojasi? Nauroitkin varmaan, naurettavuudelleni? :D

        Olet sinä vaan niin hyvä ihminen. Siunausta. :)

        Ei minulla ole nyt juuri mitään purettavaa. En liioin pidä itseäni hyvänä ihmisenä, enkä todellakaan kaipaa siunausta, varsinkaan sinulta.

        Pääsitkö sinä nyt jollekin ylemmälle tasolle tuolla jeesustelullasi, voit kehua itseäsi kun ihan siunausta toivotit, olit parempi päähänpotkittu ihminen joka puolusti oikeuttaan jakaa omaa pärstä- tai persekuvaansa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole nyt juuri mitään purettavaa. En liioin pidä itseäni hyvänä ihmisenä, enkä todellakaan kaipaa siunausta, varsinkaan sinulta.

        Pääsitkö sinä nyt jollekin ylemmälle tasolle tuolla jeesustelullasi, voit kehua itseäsi kun ihan siunausta toivotit, olit parempi päähänpotkittu ihminen joka puolusti oikeuttaan jakaa omaa pärstä- tai persekuvaansa?

        Heh, mun elämässä ei ole tasoja. Yhtä samaa janaa vaan alusta loppuun, pienillä nousuilla ja laskuilla. :)

        Kyse ei ole paremmuudestani vaan siitä, että yrität näyttää mulle kaapin paikkaa ja se ei mulle nyt satu sopimaan. Mulla on oikeuteni puolustaa itseäni, niin tekisit itsekin samassa tilanteessa. Sano mitä sanot.

        Mun persettä ei ole tällä palstalla vielä nähty. Pärstä kyllä, ymmärrän että sekin kiinnostaa mutta en aio laittaa jakoon. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi ettei ton kirjoitustyyli ole yhtään perttimäinen. Huvitttaa aina kun ihmiset syyttelee milloin ketäkin pertiksi, vaikka näkee selvästi ettei ole. Sori, tunnistan ihmiset kirjoituksesta, sen verran taitoa siinä asiassa.

        Pera aina muuttelee kirjoitustyyliään, lahjakas kirjoittaja kun on. Varomattomana hetkenä lipsauttaa omaa tyyliään sekaan, josta varsin helposti tunnistaa. Tämäkin keskustelu on vilissyt pertille tyypilliä fraaseja ja ajatuksia. Näin pienissä piireissä oppii toisen aika äkkiä bongaamaan.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        En itseasiassa luule, enhän ole kovin monen miehenkään kanssa ollut. Koska markkinoinnissa on häikkää. :)

        No totesin vaan, että voipi olla, en sen enempää syytellyt. Mutta lienee syyt olisivat selvät, jos hän oliskin. Faktoillehan ei mitään voida kumpikaan. :)

        Mun ihon alle on vaikee päästä, etkä sä sinne ole vielä päässyt. Jatka toki yrittämistä, mulle tämä on hauskaa ja ennen kaikkea ajankulua. Kun muut ottaa minusta kierroksia. :) Olen ehkä ilkee joo.

        Pitkä matka sinulla edessä jos haluat jotain kierroksia saada aikaan.

        Kyllä minä tiedän että ihosi alla kirvelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä matka sinulla edessä jos haluat jotain kierroksia saada aikaan.

        Kyllä minä tiedän että ihosi alla kirvelee.

        Ei kuule kirvele, et sä ole ainoa kovaksi keitetty joka kestää tämmöstä tuuppimista.😌


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ei kuule kirvele, et sä ole ainoa kovaksi keitetty joka kestää tämmöstä tuuppimista.😌

        Mut tottakai tähän kuuluu läimiä takas lättyyn, niinhän säkin teet. Mitäs hiton iloa tästä muuten sais?😉


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Enkä dissaa taitojasi, vaan muistutan että muutkin osaa.

        Mitähän nyt tarkoitat? En yritä muuttaa kirjoitustani koska ei ole peiteltävää, en ole kommentoinut tähän sinule kuin nyt ensimmäsitä kertaa. Ja voihan se ollakin pertti mutta oikeesti kirjoitusta on aika vaikea muuttaa. Olen niin varma ettei ole pertti että löisin vaikka vetoa.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Heh, mun elämässä ei ole tasoja. Yhtä samaa janaa vaan alusta loppuun, pienillä nousuilla ja laskuilla. :)

        Kyse ei ole paremmuudestani vaan siitä, että yrität näyttää mulle kaapin paikkaa ja se ei mulle nyt satu sopimaan. Mulla on oikeuteni puolustaa itseäni, niin tekisit itsekin samassa tilanteessa. Sano mitä sanot.

        Mun persettä ei ole tällä palstalla vielä nähty. Pärstä kyllä, ymmärrän että sekin kiinnostaa mutta en aio laittaa jakoon. :)

        Suuri osa siitä mitä sanot on oman paremmuutesi todistelua. Olet mielestäsi korkeammalla tasolla kuin Valtis tai Seiskan kannessa poseeraavat tissityttöset, vaikka olet itse ihan samanlainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän nyt tarkoitat? En yritä muuttaa kirjoitustani koska ei ole peiteltävää, en ole kommentoinut tähän sinule kuin nyt ensimmäsitä kertaa. Ja voihan se ollakin pertti mutta oikeesti kirjoitusta on aika vaikea muuttaa. Olen niin varma ettei ole pertti että löisin vaikka vetoa.

        En nyt sua tarkoittanutkaan, vaan yleisesti. Täällä on kameleontteja. 😛

        Olkoon kuka on, Pertti tai Pertin kummi.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Ja mistä tiedät, että ne on useampi anonyymi eikä vaan yksi ja sama? :) Monilla on ihan tapana kompata itseään. :D

        Oletko todella noin yksinkertainen? Kai minä tiedän mitkä kommentit olen kirjoittanut, ja mitkä ovat jonkun toisen anonyymin kirjoittamia. Mutta tietysti sinä et voi sitä tietää, ja silloin kun ihon alla kirvelee alkaa vainoharhat helposti pyöriä päässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän nyt tarkoitat? En yritä muuttaa kirjoitustani koska ei ole peiteltävää, en ole kommentoinut tähän sinule kuin nyt ensimmäsitä kertaa. Ja voihan se ollakin pertti mutta oikeesti kirjoitusta on aika vaikea muuttaa. Olen niin varma ettei ole pertti että löisin vaikka vetoa.

        Vaikea teistä anonyymeistä tietää kuka on kuka, mutta kyllä minä tuolta Pertin välistä löysin. Ettei hän vaan olisi isäsi 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suuri osa siitä mitä sanot on oman paremmuutesi todistelua. Olet mielestäsi korkeammalla tasolla kuin Valtis tai Seiskan kannessa poseeraavat tissityttöset, vaikka olet itse ihan samanlainen.

        Olenko? Edelleenkään ette mun tissejä ole nähneet ettekä persettäni täällä. Mistä yhtäläisyysviivat?

        Valtis ei myönnä huomionhakuaan. Pullat pullat vaan ja Harmiksen ilahduttaminen yleisellä palstalla. No minulla on tavallinen naama ja vaatetettu kroppa, onko niiden katsominen/näkyminen sinusta heruttamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän nyt tarkoitat? En yritä muuttaa kirjoitustani koska ei ole peiteltävää, en ole kommentoinut tähän sinule kuin nyt ensimmäsitä kertaa. Ja voihan se ollakin pertti mutta oikeesti kirjoitusta on aika vaikea muuttaa. Olen niin varma ettei ole pertti että löisin vaikka vetoa.

        Abriksella keittää ja hän näkee vainoharhoja. Totuus sattuu.


      • Minä olenkin Joulupukki ja Jesse.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Olenko? Edelleenkään ette mun tissejä ole nähneet ettekä persettäni täällä. Mistä yhtäläisyysviivat?

        Valtis ei myönnä huomionhakuaan. Pullat pullat vaan ja Harmiksen ilahduttaminen yleisellä palstalla. No minulla on tavallinen naama ja vaatetettu kroppa, onko niiden katsominen/näkyminen sinusta heruttamista?

        Kun vastaat aiempaan kysymykseeni siitä, miksi joitakin naisia haukutaan tyrkyiksi ja toisia ei, saat vastauksen omaan kysymykseesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun vastaat aiempaan kysymykseeni siitä, miksi joitakin naisia haukutaan tyrkyiksi ja toisia ei, saat vastauksen omaan kysymykseesi.

        Ei mua irlissäkään haukuta tyrkyksi, vaikka ovat nähneet päästä varpaisiin. Tyrkkyys on jotain muuta kun omannkuvan julkaisemista. Puhut varmaan minihame naisistakin huorina, koska niillä on lyhyt hame ja joillain huorillakin saattaa olla.

        Edelleen eri asia näyttää naama tai näkyä osa kroppaa, kun tyrkkynä tyrkyttää esim. seksillä höystettyjä kuvia. Tai paljaita tissejä.😃


      • Pikemminkin sinun.


      • Typerys? Enhän mä ole typrrys. Päinvastoin olen fiksu, kun tajua että anonyymeja voi olla vaikka vaan yksikin. Ei se paskan määrää vaan laatu nääs.🤣


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Ei mua irlissäkään haukuta tyrkyksi, vaikka ovat nähneet päästä varpaisiin. Tyrkkyys on jotain muuta kun omannkuvan julkaisemista. Puhut varmaan minihame naisistakin huorina, koska niillä on lyhyt hame ja joillain huorillakin saattaa olla.

        Edelleen eri asia näyttää naama tai näkyä osa kroppaa, kun tyrkkynä tyrkyttää esim. seksillä höystettyjä kuvia. Tai paljaita tissejä.😃

        Mutta täällä on. Siitähän tässä on kyse.


      • Mitäs vittua sinä tolla mouhottamisella ja pätemisellä muuta teet, kun pädet?Häh?😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta täällä on. Siitähän tässä on kyse.

        Niin sinä, montako muuta? Harmaa joka tumputtaa Mailiksen videoille ja kotirouva fantasialle. Muita?😃


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Typerys? Enhän mä ole typrrys. Päinvastoin olen fiksu, kun tajua että anonyymeja voi olla vaikka vaan yksikin. Ei se paskan määrää vaan laatu nääs.🤣

        Määrällisesti oletkin varmaan yksi suurimmista paskan tuottajista tällä alustalla joten tiedät varmasti mistä puhut. Ja kun sinullakin noita nimimerkkejä riittää niin etpä taidat loppujen lopuksi olla meitä anonyymejäkään parempi muuta kuin omissa unelmissasi.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Mitäs vittua sinä tolla mouhottamisella ja pätemisellä muuta teet, kun pädet?Häh?😆

        Vain tuollaiselle typerykselle pitää olla toistamassa monta kertaa: on helppo huomata naisista ketkä ovat huomiohakuisia ja ketkä ei-huomiohakuisia. Sinun on tätä näemmä ihan mahdotonta sulattaa, mutta ei totuus muutu miksikään vaikka kuinka kauan siinä raivoaisit. En muuten kohdistanut ensimmäistä viestiäni edes sinulle, joten jos toteamukseni on sinulle täysin yhdentekevä olisit voinut sen ohittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Määrällisesti oletkin varmaan yksi suurimmista paskan tuottajista tällä alustalla joten tiedät varmasti mistä puhut. Ja kun sinullakin noita nimimerkkejä riittää niin etpä taidat loppujen lopuksi olla meitä anonyymejäkään parempi muuta kuin omissa unelmissasi.

        Henkilöhyökkäys!!!😆

        Noh loppuuko virta vai alatko jo suuttua, kun henkilöhyökkäät?

        Olen just tämmösten stalkkereitten takia vaihdellut nicciä, en paremmuuden. Mä kumminkin oon aina itseni ihan sama montako kertaa nicci tai kuva muuttuu. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain tuollaiselle typerykselle pitää olla toistamassa monta kertaa: on helppo huomata naisista ketkä ovat huomiohakuisia ja ketkä ei-huomiohakuisia. Sinun on tätä näemmä ihan mahdotonta sulattaa, mutta ei totuus muutu miksikään vaikka kuinka kauan siinä raivoaisit. En muuten kohdistanut ensimmäistä viestiäni edes sinulle, joten jos toteamukseni on sinulle täysin yhdentekevä olisit voinut sen ohittaa.

        No mutta kun tyrkkyys kriteerit ei täyty mun kohdallani. Koska sä käsität.😛


      • Abrakadabra kirjoitti:

        No mutta kun tyrkkyys kriteerit ei täyty mun kohdallani. Koska sä käsität.😛

        Hienosti silti ynnäsit mut siihin, vaikket aikonutkaan. Heh. Et malttanut olla arvostelematta sit kuitenkaan?


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Niin sinä, montako muuta? Harmaa joka tumputtaa Mailiksen videoille ja kotirouva fantasialle. Muita?😃

        Onko määrä ratkaiseva? Missä menee raja? Jos alle viisi on sitä mieltä niin sitten sillä ei ole väliä, mutta jos yli viisi on sitä mieltä niin sitten on?


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        No mutta kun tyrkkyys kriteerit ei täyty mun kohdallani. Koska sä käsität.😛

        Täyttyypä. Koska sä käsität?


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Hienosti silti ynnäsit mut siihin, vaikket aikonutkaan. Heh. Et malttanut olla arvostelematta sit kuitenkaan?

        Niin? Oletko sinä arvostelun yläpuolella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin? Oletko sinä arvostelun yläpuolella?

        Anonyymille yhteisesti, laatu. Ja laadun määrittää vastapuoli. Jollekin tuotos on laatua jollekin ei.

        En uhriudu, googleta mitä uhriutuja tarkoittaa koska et tunnu vielä tietävän.

        Ei täyty. En ole tyrkyttänyt kellekkään. Vapaaehtoista katsoa mun kuvaa.

        En ole, mutta arvostelun sisältö tuntuu olevan enempikin nyt huomionosoitusta, kiitos.😬


      • Uhriutuja marisee kurjaa elämäänsä ja makaa maassa muiden tallottavana. Uhriutuminen vie energiaa sekä itseltä että lähipiiriltä. Miksi osa meistä ei pääse menneestä yli?


        IHMISET

        KotivinkkiOnko lähipiirissäsi ihminen, joka aina valittaa? Uhriutuminen vie energiaa, ja siitä voi päästä eroon
        MAINOS - SISÄLTÖ JATKUU ALLA

        SISÄLTÖ JATKUU
        Uhriutuja marisee kurjaa elämäänsä ja makaa maassa muiden tallottavana. Uhriutuminen vie energiaa sekä itseltä että lähipiiriltä. Miksi osa meistä ei pääse menneestä yli?
        TEKSTI Anni PeltolaKUVAT iStock
        Kaikki tuntevat lähipiiristään sellaisen: ihmisen, jonka mielestä kaikilla muilla asiat on paremmin ja kaikki huono elämässä on muiden syytä. Muilla on kauniimmat lapset, onnellisempi avioliitto tai toimivampi koti. Vielä vuosikymmenien jälkeenkin hän päivittelee, miten köyhistä oloista joutui ponnistamaan tai miten väärin äiti häntä kasvattikaan.

        Tai ehkä moni tunnistaa katkeransävyisen, sisäinen puheen myös itsestään?

        Uhriutuja on katkera siitä, ettei elämä olekaan mennyt niin kuin hän haluaisi. Hän on niin juurtunut kiinni johonkin vaikeaan elämänvaiheeseen tai kokemukseen, ettei hän pääse enää eteenpäin.

        –Uhriutuneet eivät ole vain tiettyjä ihmisiä, kyllä meillä kaikilla on heikot päivämme, kun tunnemme katkeruutta. Mutta on ihmisiä, joilla siitä on tullut elämänasenne, sanoo psykoterapeutti Pepi Reinikainen.

        Reinikainen huomauttaa, että kuten monissa muissakin asioissa, uhriutumisesta puhuttaessa on aina helpompi tunnistaa ilmiö muissa kuin itsessä. Omien hälytyskellojen pitäisi soida, jos jatkuvasti tuntuu siltä, että on omassa elämässään kuin luonnonvoimien armoilla, ilman mitään vaikutusmahdollisuutta tapahtumien kulkuun. Ehkä tuntuu, että joutuu jatkuvasti kaltoin kohdelluksi tai muiden jyräämäksi, vaikkei itse ole vaikuttanut asiaan millään tavalla.

        https://www.meillakotona.fi/artikkelit/onko-lahipiirissasi-ihminen-joka-aina-valittaa-uhriutuminen-vie-energiaa-ja-
        siita-voi

        Alkuun pääset vaiks tästä...illanjatkoja mussukat.🤘😛


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Uhriutuja marisee kurjaa elämäänsä ja makaa maassa muiden tallottavana. Uhriutuminen vie energiaa sekä itseltä että lähipiiriltä. Miksi osa meistä ei pääse menneestä yli?


        IHMISET

        KotivinkkiOnko lähipiirissäsi ihminen, joka aina valittaa? Uhriutuminen vie energiaa, ja siitä voi päästä eroon
        MAINOS - SISÄLTÖ JATKUU ALLA

        SISÄLTÖ JATKUU
        Uhriutuja marisee kurjaa elämäänsä ja makaa maassa muiden tallottavana. Uhriutuminen vie energiaa sekä itseltä että lähipiiriltä. Miksi osa meistä ei pääse menneestä yli?
        TEKSTI Anni PeltolaKUVAT iStock
        Kaikki tuntevat lähipiiristään sellaisen: ihmisen, jonka mielestä kaikilla muilla asiat on paremmin ja kaikki huono elämässä on muiden syytä. Muilla on kauniimmat lapset, onnellisempi avioliitto tai toimivampi koti. Vielä vuosikymmenien jälkeenkin hän päivittelee, miten köyhistä oloista joutui ponnistamaan tai miten väärin äiti häntä kasvattikaan.

        Tai ehkä moni tunnistaa katkeransävyisen, sisäinen puheen myös itsestään?

        Uhriutuja on katkera siitä, ettei elämä olekaan mennyt niin kuin hän haluaisi. Hän on niin juurtunut kiinni johonkin vaikeaan elämänvaiheeseen tai kokemukseen, ettei hän pääse enää eteenpäin.

        –Uhriutuneet eivät ole vain tiettyjä ihmisiä, kyllä meillä kaikilla on heikot päivämme, kun tunnemme katkeruutta. Mutta on ihmisiä, joilla siitä on tullut elämänasenne, sanoo psykoterapeutti Pepi Reinikainen.

        Reinikainen huomauttaa, että kuten monissa muissakin asioissa, uhriutumisesta puhuttaessa on aina helpompi tunnistaa ilmiö muissa kuin itsessä. Omien hälytyskellojen pitäisi soida, jos jatkuvasti tuntuu siltä, että on omassa elämässään kuin luonnonvoimien armoilla, ilman mitään vaikutusmahdollisuutta tapahtumien kulkuun. Ehkä tuntuu, että joutuu jatkuvasti kaltoin kohdelluksi tai muiden jyräämäksi, vaikkei itse ole vaikuttanut asiaan millään tavalla.

        https://www.meillakotona.fi/artikkelit/onko-lahipiirissasi-ihminen-joka-aina-valittaa-uhriutuminen-vie-energiaa-ja-
        siita-voi

        Alkuun pääset vaiks tästä...illanjatkoja mussukat.🤘😛

        Hups, copysin mainoksetkin!😌

        No mut kumminki...elämän pitää jatkua. Ei jumittaa.


      • Oho oho. Kato kuka keulii :D


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Hups, copysin mainoksetkin!😌

        No mut kumminki...elämän pitää jatkua. Ei jumittaa.

        Abrakadabra on virkeä ja kirjoitteleva.

        Mutta kohta taitaa uniaika koittaa, iloiset unetkin jo odottaa.

        Toivon että Abrakadabra nauraa unissaan unien hassuudesta tai vain omaksi ilokseenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Abrakadabra on virkeä ja kirjoitteleva.

        Mutta kohta taitaa uniaika koittaa, iloiset unetkin jo odottaa.

        Toivon että Abrakadabra nauraa unissaan unien hassuudesta tai vain omaksi ilokseenkin.

        Et sinä mitään naura. Mielentilasi näkyy, vaikka muuta yrität uskotella itsellesi ;)


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Hups, copysin mainoksetkin!😌

        No mut kumminki...elämän pitää jatkua. Ei jumittaa.

        Miksi toinen selviytyy?

        Toiset lannistuvat pienistäkin vastoinkäymisistä. Jotkut taas tuntuvat selviytyvän vaikeista kokemuksista kuivin jaloin ja toiveikkaina. Ilmiötä selittää käsite resilienssi eli selviytymiskykyisyys. Sitä on tutkittu varsinkin 2000-luvulla positiivisessa psykologiassa.

        Yksi ero uhriutujien ja selviytyjien välillä on toinen ihminen, sanoo psykoterapeutti Pepi Reinikainen. Uhriutujalla ei ehkä ollut tärkeinä vuosina ketään, johon tukeutua. Pieni lapsi saattoi kokea jatkuvasti, ettei kukaan huolehdi tai kukaan ymmärrä häntä.

        Selviytyjä taas on kasvanut turvallisessa ympäristössä tai hänellä on ollut lähellään edes yksi turvallinen ihminen, mikä on antanut luottamuksen elämään. Myöhemminkin hän pystyy luottamaan siihen, että muut ihmiset ovat hänen puolellaan. Selviytyjä osaa hakea apua ja ottaa sitä vastaan.

        Ihmisellä on oltava jotain, mikä kannattelee eteenpäin, Reinikainen ajattelee.

        – Se voi olla lenkkeily, musiikki, taide. Ihminen selviytyy, kun hän myöntää, että on olemassa voimia, joiden avulla hän pääsee eteenpäin. Että vaikka minä nyt koen, että minut hylätään, en silti hylkäisi itseäni.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Niin sinä, montako muuta? Harmaa joka tumputtaa Mailiksen videoille ja kotirouva fantasialle. Muita?😃

        "Niin sinä, montako muuta? Harmaa joka tumputtaa Mailiksen videoille ja kotirouva fantasialle. Muita?😃"

        Voi sitä ihmistä ja hänen tapaa olla ja elää arvostaa ihan tumputtamattakin. Toi alatyylinen kommentti kertoo aikalailla sun ahdasmielisestä asenteesta, vain pullaa leipomaton miehekäs nainen on ok, perinteisen naisellisia naisia ja heitä ihailevia pitää pilkata :(


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Pakko kysyä, että onko anonyymit niitä samoja tyyppejä, jotka pommitti Peppupupua, Mylmyriä ja Nainen28, kun he laittoivat kuvia juolkisuuteen nähtäväksi?

        Ruoskan viuhumisesta päätellen tahti on sama ja tyyli...tuli vaan mieleen. Dejavu.

        On ne, ihan samat tyypit ;) Älä välitä :)


      • MyLMyR kirjoitti:

        On ne, ihan samat tyypit ;) Älä välitä :)

        Sille se tosiaan rupes tuntumaan, että samanmoiset valituksen aiheet ja ylipäänsä valittaminen ja pätevänä toisen puolesta päsmeerääminen jatkuu, kuten teitä mainitsemiani höykyttäessä.

        En anna vaikuttaa yöuniini enkä palstailuuni. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Sille se tosiaan rupes tuntumaan, että samanmoiset valituksen aiheet ja ylipäänsä valittaminen ja pätevänä toisen puolesta päsmeerääminen jatkuu, kuten teitä mainitsemiani höykyttäessä.

        En anna vaikuttaa yöuniini enkä palstailuuni. :)

        Olispa kiva tietää kuka tuo ruokuttaja on. Varmaan joku vakkareista.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Olispa kiva tietää kuka tuo ruokuttaja on. Varmaan joku vakkareista.

        Mua taas ei kiinnosta yhtään, koska aivan sama. Ei se ketään liikuta jonkun päteminen. 😃

        Tuntee ehkä itsensä tärkeeksi noin, joten antaa narista.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mua taas ei kiinnosta yhtään, koska aivan sama. Ei se ketään liikuta jonkun päteminen. 😃

        Tuntee ehkä itsensä tärkeeksi noin, joten antaa narista.

        Minua ärsyttää kaksinaamaisuus. Eessäpäin esitetään mukavaa ja sitten puskista kirjoitetaan paskaa. Tosin itseeni kohdistuva moinen ei tunnu missään, mutta en voi sietää sitä, jos tuollainen toiminta kohdistuu kivoihin kirjoittajiin.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Olispa kiva tietää kuka tuo ruokuttaja on. Varmaan joku vakkareista.

        Minusta on hyvin huvittava keskustelu ja anonyymi on oikeassa suurimman osan
        😂


      • valtakunta kirjoitti:

        Minusta on hyvin huvittava keskustelu ja anonyymi on oikeassa suurimman osan
        😂

        Pysyn teidän tyttöjen jutusta sivussa kun en tiedä siitä mitään.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minua ärsyttää kaksinaamaisuus. Eessäpäin esitetään mukavaa ja sitten puskista kirjoitetaan paskaa. Tosin itseeni kohdistuva moinen ei tunnu missään, mutta en voi sietää sitä, jos tuollainen toiminta kohdistuu kivoihin kirjoittajiin.

        No se on ihmisen heikkoutta sekin, jos ei kehtaa olla mitä on kuin piilosta huutaen. Minkäs me sille kukaan mitään voidaan. Mutta ei siitä tartte välittääkään niin, että raiteiltaan suistuu. :)


      • valtakunta kirjoitti:

        Minusta on hyvin huvittava keskustelu ja anonyymi on oikeassa suurimman osan
        😂

        Niihän se sanontakin menee, se parhaiten nauraa jolla vahvin lääkitys. :D

        Tai heikoin...


      • Partakaveri kirjoitti:

        Pysyn teidän tyttöjen jutusta sivussa kun en tiedä siitä mitään.

        Niin se viisainta onkin, tuo kalastelee muita aina puolelleen. Yksinään ei vissiin pärjää muuten. :D


      • Partakaveri kirjoitti:

        Pysyn teidän tyttöjen jutusta sivussa kun en tiedä siitä mitään.

        Älä luota tuon puheisiin ne on aina puutaheinää.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Pysyn teidän tyttöjen jutusta sivussa kun en tiedä siitä mitään.

        Minä en katso piilosta huutele joten sain hyvin kuvia tästäkin


      • valtakunta kirjoitti:

        Minä en katso piilosta huutele joten sain hyvin kuvia tästäkin

        Kuvia? Minustako?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Minä en katso piilosta huutele joten sain hyvin kuvia tästäkin

        Sua ei taidettu mainita ollenkaan, mutta käänsit itseesi.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minä en katso piilosta huutele joten sain hyvin kuvia tästäkin

        En nyt oikein ymmärrä, että miksi hyökkäät minun kimppuun?


      • Partakaveri kirjoitti:

        En nyt oikein ymmärrä, että miksi hyökkäät minun kimppuun?

        Taitaa kuvitella, että häntä vihjaillaan puskaksi tossa sun ja mun vuoropuhelussa puskista huutelu kommenteissa, vaikkei kukaan hänestä puhunut mitään. Ellei sitten kalikka kolahtanut....🤔

        Kumma tapa tulkita mielivaltaisesti.


      • Partakaveri kirjoitti:

        En nyt oikein ymmärrä, että miksi hyökkäät minun kimppuun?

        Kuin huomasit mustamaalaa täällä palstalla minua on se kyllä ruma käytöksinen vieläkin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kuin huomasit mustamaalaa täällä palstalla minua on se kyllä ruma käytöksinen vieläkin.

        Mutta mistä sinä minulle olet vihainen ja kuvia napsit?


      • valtakunta kirjoitti:

        Kuin huomasit mustamaalaa täällä palstalla minua on se kyllä ruma käytöksinen vieläkin.

        No mitäs tuo sitten oli? Ja mihin sinä kuvia kaipaat, jos et kuvitellut suhun liittyvän jälleen kerran? Kyllä mä sun nimen mainitsen jos susta puhun, oo huoleti.

        Tai sinut erikseen mainitsen.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        No mitäs tuo sitten oli? Ja mihin sinä kuvia kaipaat, jos et kuvitellut suhun liittyvän jälleen kerran? Kyllä mä sun nimen mainitsen jos susta puhun, oo huoleti.

        Tai sinut erikseen mainitsen.

        Otsthan samalla omista kirjoituksistasi kuvan, kuinka mustamaalaat minua anonyumin kanssa? Väittämällä, et hän olis oikeessa.

        Äläkä selitä, mielipide se ei ole, vaan mustamaalausta. Otan kuvan todistusaineistoksi.😭


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Otsthan samalla omista kirjoituksistasi kuvan, kuinka mustamaalaat minua anonyumin kanssa? Väittämällä, et hän olis oikeessa.

        Äläkä selitä, mielipide se ei ole, vaan mustamaalausta. Otan kuvan todistusaineistoksi.😭

        Ja vielä kehtaat Valtis nauraa huonokäytöksisesti, kun toinen ilkkuu ja kiusaa!

        Oikeen tuut ilkkumaan siihen ja herjaamaan taudtavoimaksi..hyi hyi...tuhma olet. Ja tekopyhä.😞


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Otsthan samalla omista kirjoituksistasi kuvan, kuinka mustamaalaat minua anonyumin kanssa? Väittämällä, et hän olis oikeessa.

        Äläkä selitä, mielipide se ei ole, vaan mustamaalausta. Otan kuvan todistusaineistoksi.😭

        Ota ota mustamaalausta se ei ole kun valehtelet minusta.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ja vielä kehtaat Valtis nauraa huonokäytöksisesti, kun toinen ilkkuu ja kiusaa!

        Oikeen tuut ilkkumaan siihen ja herjaamaan taudtavoimaksi..hyi hyi...tuhma olet. Ja tekopyhä.😞

        Valehtelu jatkuu.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ota ota mustamaalausta se ei ole kun valehtelet minusta.

        Kysymykset ei ole valehtelua, eikä jossittelut. Ne on itseasiassa ilmassa leijuvia avoimia kysymyksiä, joihin välttelet vastaamasta.😃


      • No lopeta ihmeessä. Alat käyttäytyä jo kostajamaisesti, mikä on raukkamaista.☺️

        Kyllähän tuo et tulee sanoo toisen kiusaamista oikeeksi ja et kertoo nauravansa on ihan ehtaa ilkkumista ja kiusaamiseen osallistumista. Älä yhtään mussuta siinä. Mä koen sut kiusaajaksi ja se riittää.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        No lopeta ihmeessä. Alat käyttäytyä jo kostajamaisesti, mikä on raukkamaista.☺️

        Kyllähän tuo et tulee sanoo toisen kiusaamista oikeeksi ja et kertoo nauravansa on ihan ehtaa ilkkumista ja kiusaamiseen osallistumista. Älä yhtään mussuta siinä. Mä koen sut kiusaajaksi ja se riittää.

        Ja vastaa nyt Partakaverille, ettei tarvi suuttua. Kun toinen oottaa sun vastausta ja sä vaan mulle keulit siinä sillä aikaa...

        Huonokäytöksistä olla vastaamatta kaverille.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ja vastaa nyt Partakaverille, ettei tarvi suuttua. Kun toinen oottaa sun vastausta ja sä vaan mulle keulit siinä sillä aikaa...

        Huonokäytöksistä olla vastaamatta kaverille.

        Kiitos. Valtakunta vastasi tuossa toissaalla :)


      • Hyvä.😃


      • Partakaveri kirjoitti:

        Kiitos. Valtakunta vastasi tuossa toissaalla :)

        Kuin näkyy sen ruma käytös😂


      • valtakunta kirjoitti:

        Kuin näkyy sen ruma käytös😂

        Sinun myös, eikä sädekehä pääs päällä poista sitä. Haloefekti ei toimi mun kanssa.😁


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Sinun myös, eikä sädekehä pääs päällä poista sitä. Haloefekti ei toimi mun kanssa.😁

        katso kun valheita jaksat syöttää jatkuvasti , mikä niistä enää edes totta?. Minä saan puolustautua, se ei ole rumaa se on rumaa että valehtelet ja ja vihjailet. Poliisit kylllä tietää sen.😁
        Tottakai on kiva että yhden kuvan saat mutta otitko huomiota, mikä on totta ei ole mustamaalausta.


      • valtakunta kirjoitti:

        katso kun valheita jaksat syöttää jatkuvasti , mikä niistä enää edes totta?. Minä saan puolustautua, se ei ole rumaa se on rumaa että valehtelet ja ja vihjailet. Poliisit kylllä tietää sen.😁
        Tottakai on kiva että yhden kuvan saat mutta otitko huomiota, mikä on totta ei ole mustamaalausta.

        Kerro ensin oikea nimesi, sijaintisi ja ehkäpä todellisia juttuja elämästäsi kasvoillasi, niin katsotaan missä kohtaa mustamaalausen merkit täyttyy.

        Noin muuten...isojen juttujen äärellä oot.

        Kiusaamiseen tarvitaan ryhmää


        Kiusaaminen on ryhmäilmiö. Se kehittyy tyypillisesti ryhmässä ja perustuu ryhmän jäsenten keskinäisiin suhteisiin. Siihen liittyy yleensä myös vääristynyt vallan tavoittelu.

        Kiusaaminen koskettaa muitakin kuin vain kiusaajaa ja kiusattua, uhria. Kiusaajalla voi olla apuri, joka ei aloita kiusaamista, mutta menee helposti mukaan tilanteeseen. Vahvistaja puolestaan voi nauraa ja kannustaa kiusaajaa. Uhrilla voi olla puolustaja, joka yrittää lopettaa kiusaamisen.

        Ulkopuolinen näkee kaiken, mutta pysyttelee taustalla ja vaikenee. Samalla hän huomaamattaan hyväksyy ja mahdollistaa kiusaamisen. Nekin osallistuvat kiusaamiseen, jotka eivät uskalla puuttua siihen – he ehkä pelkäävät, että joutuvat itse kiusaamisen kohteeksi.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kerro ensin oikea nimesi, sijaintisi ja ehkäpä todellisia juttuja elämästäsi kasvoillasi, niin katsotaan missä kohtaa mustamaalausen merkit täyttyy.

        Noin muuten...isojen juttujen äärellä oot.

        Kiusaamiseen tarvitaan ryhmää


        Kiusaaminen on ryhmäilmiö. Se kehittyy tyypillisesti ryhmässä ja perustuu ryhmän jäsenten keskinäisiin suhteisiin. Siihen liittyy yleensä myös vääristynyt vallan tavoittelu.

        Kiusaaminen koskettaa muitakin kuin vain kiusaajaa ja kiusattua, uhria. Kiusaajalla voi olla apuri, joka ei aloita kiusaamista, mutta menee helposti mukaan tilanteeseen. Vahvistaja puolestaan voi nauraa ja kannustaa kiusaajaa. Uhrilla voi olla puolustaja, joka yrittää lopettaa kiusaamisen.

        Ulkopuolinen näkee kaiken, mutta pysyttelee taustalla ja vaikenee. Samalla hän huomaamattaan hyväksyy ja mahdollistaa kiusaamisen. Nekin osallistuvat kiusaamiseen, jotka eivät uskalla puuttua siihen – he ehkä pelkäävät, että joutuvat itse kiusaamisen kohteeksi.

        Ei se ole uskaltamisesta kiinni kuin ihmisten järjestä.
        Poliisi hoitaa kiusaajat ja on ilmiantamisen mahdollisuus.
        Luuletko että ihmiset hiljaa on, kyllä ilmiantaminen on paraskeino ei tilanteeseen puuttuminen.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei se ole uskaltamisesta kiinni kuin ihmisten järjestä.
        Poliisi hoitaa kiusaajat ja on ilmiantamisen mahdollisuus.
        Luuletko että ihmiset hiljaa on, kyllä ilmiantaminen on paraskeino ei tilanteeseen puuttuminen.

        Eli Mannerheimin lastensuojeluliittokin on väärässä noin kirjoittaessaan ja syyllistää kiusattuja ja vierestä katsojia ihan turhaan?

        Kopioin tuon tekstin mannerheimin lastensuojeluliiton sivuilta.


        https://www.mll.fi/vanhemmille/tukea-perheen-huoliin-ja-kriiseihin/kiusaaminen/kuka-kiusaa-keta-kiusataan/

        En luule, vaan näen että hiljaa ovat hyvin usein.



      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä moni ilmiantaa muuten ei olisi poistettuja tekstejä.

        Vaikea sanoa miten moni vaiko vain loppujen lopuksi pari aktiivisempaa kliksuttelijaa. Kuka tietää muu kuin ehkä ylläpito, jolle ne menee.

        Poliisillehan ne menee vasta, jos ylläpito on voimaton tai katsoo aiheelliseksi.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Vaikea sanoa miten moni vaiko vain loppujen lopuksi pari aktiivisempaa kliksuttelijaa. Kuka tietää muu kuin ehkä ylläpito, jolle ne menee.

        Poliisillehan ne menee vasta, jos ylläpito on voimaton tai katsoo aiheelliseksi.

        Ylläpito ei todellakaan ole voimaton.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Vaikea sanoa miten moni vaiko vain loppujen lopuksi pari aktiivisempaa kliksuttelijaa. Kuka tietää muu kuin ehkä ylläpito, jolle ne menee.

        Poliisillehan ne menee vasta, jos ylläpito on voimaton tai katsoo aiheelliseksi.

        Täältä lähtee paljon tekstejä joissa ei ole edes mitään asiatonta, esim. liian lyhyet kirjoitukset lähtee. Jos kirjoittaa vaikka "joo", se poistuu. Samoin kahden lauseen aloitukset. En tiedä miksi. Varmasti ihan ilman ilmiantoja siis.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ylläpito ei todellakaan ole voimaton.

        Niidenhän pitäs antaa bannia häirikölle. Blokata pois palstoilta heilumasta, jos joku käyttäytyy sääntöjä vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täältä lähtee paljon tekstejä joissa ei ole edes mitään asiatonta, esim. liian lyhyet kirjoitukset lähtee. Jos kirjoittaa vaikka "joo", se poistuu. Samoin kahden lauseen aloitukset. En tiedä miksi. Varmasti ihan ilman ilmiantoja siis.

        Kyllä. Vieraskielisiä tekstejä lähtee jne..niillä on oma moderointi mikä poistaa sääntöjen vastaiset tekstit...olipa se häirikkö, lyhyt viesti, laulunsanoja tms.


    • Hirveä darra

      Darrassa ei oikein mikään muu huvita kuin tällainen satulahommeli, koska tiedän keskuudessamme hiiviskelevän satuloiden katselijoita, haistelijoita, sekä niiden koskettelijoita ja nuoleskelijoita.

      Ei minusta ole mitään väärä siinä että aikuinen mies viettää naapurin neidin pyörän kanssa suhteettoman paljon aikaa, sillä onhan se nyt hitto ihmeellistä jos jokin niin tavoiteltu on painautunut juuri sitä vasten, johon olet juuri painanut nenäsi.

      EI muuta kuin haistelemaan.

      (Naurua)

      • Tuossa kirjoittaessa tuli mieleen että olen pohdiskellut lapsena sitä että millainen on dromedaarin satula.


        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Tuossa kirjoittaessa tuli mieleen että olen pohdiskellut lapsena sitä että millainen on dromedaarin satula.


        (Hihitystä)

        Siis dromedaari on yksikyttyräinen kameli.

        Promenadi on esmes Siljalla sen ostoskäytävä.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Siis dromedaari on yksikyttyräinen kameli.

        Promenadi on esmes Siljalla sen ostoskäytävä.

        (Naurua)

        Mjoo

        Kansanterveydellisistä syistä voisin viedä läpi lakiehdotuksen siitä että epätoivoisille sinkkumiehille jaettaisiin ei ilmaispillua, vaan käytettyjä (vanhoja) naisten pyörän satuloita.

        Katsokaas kun iskemättömät eivät heille kelpaa.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Kansanterveydellisistä syistä voisin viedä läpi lakiehdotuksen siitä että epätoivoisille sinkkumiehille jaettaisiin ei ilmaispillua, vaan käytettyjä (vanhoja) naisten pyörän satuloita.

        Katsokaas kun iskemättömät eivät heille kelpaa.

        (Hirn)

        Mjoo

        Tuosta kun ottaa vittuilun pois niin ei paljon jää.

        (Naurua)


    • Funeaun aamukärttyisyys yltyy. Kohta varmaan käy niin että Ylen uutisissa pidetään säätiedotuksen jälkeen Funeaun muudis -uutiset.

      (Naurua)

      • Funtsikaa vähän!

        15 vrk:n Funeau, tai täsmä-Funeau.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Funtsikaa vähän!

        15 vrk:n Funeau, tai täsmä-Funeau.

        (Hihitystä)

        Funeaun ryväsennuste.

        (Hirn)


    • Höh

      Mä en löydä sitä vitsiä nunnaluostarista, johon oltiin toimitettu fillareita nunnien kurvailtavaksi, mutta vahingossa ilman satulaa.

      No, jokainen voi kuvitella vitsin tämän idiksen ympärille.

      (Naurua)

      • Olkoon

        Toinen kummallinen juttu sattui kun asuin muikkelini kanssa Kaloniuksenkadulla.

        No mä tulin siinä illansuussa himaan ja kuulin jo rabbikseen asti, että muija pesee pyykkiä.

        Mä sitten työnsin sormet korviin ja avasin hampailla oven, kurkkasin veskiin ja näin jotain kummallista.
        Muija istui pomppivan pesukoneen päällä, joka jyskytti vasten häntä, lattiaa ja seinää - kuin villiori. Ei tämä mitään, mutta ladylla oli silmät lähes väärinpäin päässä ja suu orgastisesti auki, ja kuulin jostain hänen uumenista kuuluvan omituista ulinaa.

        Annoin ohjelman pyöriä keskeytyksettä loppuun, Sillä on vaarallista koskettaa märkää sähkölaitetta.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Olkoon

        Toinen kummallinen juttu sattui kun asuin muikkelini kanssa Kaloniuksenkadulla.

        No mä tulin siinä illansuussa himaan ja kuulin jo rabbikseen asti, että muija pesee pyykkiä.

        Mä sitten työnsin sormet korviin ja avasin hampailla oven, kurkkasin veskiin ja näin jotain kummallista.
        Muija istui pomppivan pesukoneen päällä, joka jyskytti vasten häntä, lattiaa ja seinää - kuin villiori. Ei tämä mitään, mutta ladylla oli silmät lähes väärinpäin päässä ja suu orgastisesti auki, ja kuulin jostain hänen uumenista kuuluvan omituista ulinaa.

        Annoin ohjelman pyöriä keskeytyksettä loppuun, Sillä on vaarallista koskettaa märkää sähkölaitetta.

        (Hihitystä)

        Caloniuksenkatu kirjoitetaan C:llä, dorka.

        (Hirn)


    • Anonyymi

      Tää koko ketju ja palsta on kuin "Jumalan teatteria" takavuosikymmeniltä, sillä erotuksella ettei kukaan lukijoista ymmärrä (eikä siitä syystä) heittää paskaa päälle.

      On tää tosi taitavasti tehty. 👏

      🎭 terveisin Jouko Turkan fani

    • Ukko ajaa enemmän mun fillarilla kuin mä..

      Että mietipä sitä.

      • 🤢🤮🤧


      • Anonyymi

        Kukaan ei varmaan aja sun fillarilla.
        Se on ollut varastossa jo tosi pitkään...
        🛌 Nukkuu....


      • Partakaveri kirjoitti:

        🤢🤮🤧

        Lisäks se veivaa sitä satulaa ylös ja alas kuusiokoloavaimella..en tiedä mitä mielleyhtymiä se sussa saa aikaan, mutta varmaan jotain..

        Kesäsin se tykkää käyttää myös kilttiä..NAM!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Lisäks se veivaa sitä satulaa ylös ja alas kuusiokoloavaimella..en tiedä mitä mielleyhtymiä se sussa saa aikaan, mutta varmaan jotain..

        Kesäsin se tykkää käyttää myös kilttiä..NAM!

        Ens yönä Partis näkee eroottista unta mun ukosta...😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei varmaan aja sun fillarilla.
        Se on ollut varastossa jo tosi pitkään...
        🛌 Nukkuu....

        Se on sähkökäyttönen.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Se on sähkökäyttönen.

        Sinun ukkosi on sähkökäyttöinen? Eikös sitä silloin sanota yleensä dildoksi?
        Mut ei dildot yleensä osaa ajaa fillarilla, tai no, jos eivät toimi salamatkustajina ja sit kehu jälkeenpäin ajaneensa fillarilla.

        AsianVierestä


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ens yönä Partis näkee eroottista unta mun ukosta...😄

        Ei vitsi repesin taas sun kommenteille 😂


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Ei vitsi repesin taas sun kommenteille 😂

        Sinä se aina repeät nimimerkistä huolimatta. Huvittavaa...
        🗿🧙‍♂️ Läpinäkyvää...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se aina repeät nimimerkistä huolimatta. Huvittavaa...
        🗿🧙‍♂️ Läpinäkyvää...

        Joidenkin elämä on hauskaa, toisten ei.


      • Tuo on kyllä ihan törkeän hyvä kappale.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Tuo on kyllä ihan törkeän hyvä kappale.

        Niin onkii. :)

        Ja Mortsukkakin on ihan törkeen magee äijä. :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Niin onkii. :)

        Ja Mortsukkakin on ihan törkeen magee äijä. :D

        Mikä minä miehenä olen sanomaan, mutta ei ole yhtään omaan makuun.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Mikä minä miehenä olen sanomaan, mutta ei ole yhtään omaan makuun.

        Ei ole kaikkien naistenkaan makuun. :)


    • Anonyymi

      Kun painaa tuota NAPPULAA "Kaikki aihealueet", näkee missä nuo villiintyneet robotit seikkailevat, ainakin 2 noita on:

      "kumppani seksi" on SuomiAreenalla.
      "likainen tyttö" Tansaniassa.

      Jotenkin arpovat minne menevät ellei sitten joku vahingossa itse levitä niitä surffaillessaan palstoilla...

      Kerrassaan huvittavaa.

    • Anonyymi

      Antaisin vaikka taivaspaikkani pois, jos pääsisin piispa Askolan fillarin satulaksi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Robotti taas

      Ropotti tullut taas palstalle, huomaan. eikö kukaan halua "kumppari seksiä"? Painakaa nappia jos haluatte.

      Tuo robo oli jo häät-palstalla ja polttarit-palstallakin.
      Monet ihmettelevät toisesta robosta että: onkohan tuo "likainen tyttö" vihainen?

    • Anonyymi

      Kunnes satula asennetaan miesten fillariin, jolla ajelee työtön rekkamies pastillit byysissa.

    • Anonyymi

      Puute on suuri, kun kaupungillakin vaan miettii ja ajattelee,kun näkee naisia, että ette arvaa, kuinka tekis mieli työntää pää naisen haaroväliin ja nuuhkaista....
      Mut kun sellaista ei voi tehdä, kun on se sellainen laitonta....

    • Anonyymi

      Ai siksi, että saisit kunnon "kasvohoidon"?!

      • Juuri näin.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Juuri näin.

        Tiesitkö, että jotkut naisetkin voivat olla kiinnostuneita "kasvohoidoista"? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö, että jotkut naisetkin voivat olla kiinnostuneita "kasvohoidoista"? :)

        Pitäisi vaan kohdalle sattua. Moni turhaan häpeilee tai ei muuten vaan pidä ajatuksesta.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Pitäisi vaan kohdalle sattua. Moni turhaan häpeilee tai ei muuten vaan pidä ajatuksesta.

        Osa ihmisistä ei osaa tai halua puhua edes kumppanilleen, mikä seksuaalisessa mielessä kiihottaa tai mitä haluaisi kokeilla, mikä on hieman outoa. Osa pitää itseään avoimena mutta ei silti halua puhua yksityiskohdista (edes sen kumppanin kanssa). Naiset on aika kokeilunhaluisia ja avoimia nykyään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osa ihmisistä ei osaa tai halua puhua edes kumppanilleen, mikä seksuaalisessa mielessä kiihottaa tai mitä haluaisi kokeilla, mikä on hieman outoa. Osa pitää itseään avoimena mutta ei silti halua puhua yksityiskohdista (edes sen kumppanin kanssa). Naiset on aika kokeilunhaluisia ja avoimia nykyään.

        Tuo on minusta perinjuurin outoa. Silloin kun harrastin vielä suhteita, tykkäsin puhua avoimesti mitä haluan ja kysyin miten nainen haluaisi . Jotkut kokivat sen vaikeana, eivätkä olisi halunneet puhua seksistä. Siinä vaiheessa minulle tuli vaikea olo ja seksistä tuli jotenkin kiusallista ja häpeällistä. Mielestäni parisuhteessa pitäisi pystyä aivan kaikesta. Varsinkin jostain niin luonnollisesta asiasta kuin seksi.

        Nytkyn olen menettänyt uskon ihmisiin, enkä ole enää seurustellut, niin eipä tarvitse sitäkään miettiä.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Tuo on minusta perinjuurin outoa. Silloin kun harrastin vielä suhteita, tykkäsin puhua avoimesti mitä haluan ja kysyin miten nainen haluaisi . Jotkut kokivat sen vaikeana, eivätkä olisi halunneet puhua seksistä. Siinä vaiheessa minulle tuli vaikea olo ja seksistä tuli jotenkin kiusallista ja häpeällistä. Mielestäni parisuhteessa pitäisi pystyä aivan kaikesta. Varsinkin jostain niin luonnollisesta asiasta kuin seksi.

        Nytkyn olen menettänyt uskon ihmisiin, enkä ole enää seurustellut, niin eipä tarvitse sitäkään miettiä.

        Ehkä olet seurustellut vaan väärien ihmisten kanssa. Ei se toisten puhumattomuus pitäisi noin saada vaikuttaa. Toivon, että löydät jonkun, joka osaa "puhua" ja on avoin.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Tuo on minusta perinjuurin outoa. Silloin kun harrastin vielä suhteita, tykkäsin puhua avoimesti mitä haluan ja kysyin miten nainen haluaisi . Jotkut kokivat sen vaikeana, eivätkä olisi halunneet puhua seksistä. Siinä vaiheessa minulle tuli vaikea olo ja seksistä tuli jotenkin kiusallista ja häpeällistä. Mielestäni parisuhteessa pitäisi pystyä aivan kaikesta. Varsinkin jostain niin luonnollisesta asiasta kuin seksi.

        Nytkyn olen menettänyt uskon ihmisiin, enkä ole enää seurustellut, niin eipä tarvitse sitäkään miettiä.

        Ei kaikki sellaisia olleet, ja muutenkin oltiin kummatkin nuoria ja epävarmoja.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Ei kaikki sellaisia olleet, ja muutenkin oltiin kummatkin nuoria ja epävarmoja.

        Ihminen voi kasvaa. Ihminen voi oppia myös "puhumaan", jos haluaa. Monella liittyy seksuaalisuuteen, sen toteuttamiseen ja siitä puhumiseen häpeän tunteita ihan syyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olet seurustellut vaan väärien ihmisten kanssa. Ei se toisten puhumattomuus pitäisi noin saada vaikuttaa. Toivon, että löydät jonkun, joka osaa "puhua" ja on avoin.

        Kiitos :)

        Tässä on vaan elämän varrella ollut kaikkea ihan muihin asioihin liittyvää paskaa, minkä vuoksi minun on vaikea luottaa ihmisiin. Muuten olen tyytyväinen, ehkä jopa onnellinen, mutta se tunne että ennemmin tai myöhemmin ihmiset kuitenkin puukottavat selkään ei ole kaikonnut.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Kiitos :)

        Tässä on vaan elämän varrella ollut kaikkea ihan muihin asioihin liittyvää paskaa, minkä vuoksi minun on vaikea luottaa ihmisiin. Muuten olen tyytyväinen, ehkä jopa onnellinen, mutta se tunne että ennemmin tai myöhemmin ihmiset kuitenkin puukottavat selkään ei ole kaikonnut.

        Ymmärrän. Varmaan kaikilla on jossain määrin, toisilla enemmän kuin toisilla. Toivottavasti löydät ilon ja onnen elämään ja saat luottamuksen takaisin ihmisiin, ainakin niihin, jotka on sinun elämäsi kannalta merkityksellisiä, tai löydät luotettavia/luotettavan ihmisen elämääsi. Partaveijari. ;)


    • Miksi satulat ovat aina mustia. Miehet hankaavat persettään mustaa satulaa vasten ja musta satula hieroo itseään naisen sitä vasten...aika rasistista, vai opetetaanko naisia rakastamaan mustaa väriä. Mielestäni mustat satulat pitäisi kieltää naisten käytössä.

      • Mutta miehet sen sijaan saisi ja joutuisi mustaan satulaan pyllyn ojentamaan? Oot kyllä aika epis..


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      62
      4769
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      51
      3192
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      145
      2422
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2006
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      79
      1598
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1217
    7. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1145
    8. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1121
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1118
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1096
    Aihe