Miten mies koet rakastumisen 30 40 50 ja 60 vuotiaan?

Anonyymi

Siinähän se tulikin.
Miten rakastuminen ja rakastaminen muuttuu vuosien virittyä viiteen ja kuuteen kymppiin.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin 50 miehenä ajattellisin rakkaani parasta niin että hänellä olisi hyvä olla ja yrittäisin tehdä kaiken mitä voisin hänen vuokseen

• Anonyymi

No tuo kuulostaa hienolta.
        Herättääkö rakastuminen sinussa edelleen samanlaisia tunteita kuin 20 v sitten?

• En ole kerinnyt vielä 50 tai 60-vuotiaaseen ikään, joten tyydyn sanomaan miltä rakastuminen tuntuu noin 30-vuotiaana ja 40-vuotiaana.

Ensimmäisen kerran rakastuin 28-vuotiaana ja toisen kerran 40-vuotiaana. Ero oli siinä, että 28-vuotiaana joka aamu rakastuessa joku oli pystyssä ja maailman näki eroottisemmin kuin n. 40-vuotiaana. Molemmilla kerroilla haaveili naisen suhteen mahdollisista häistä ja yhteisestä elämästä. Toisella kerralla oli realistisempi ja uskoi vielä kerran rakastuvansa johonkin muuhun naiseen. Näin uskoessani annoin naisen mennä. Yhteistä molemmilla kerralla oli se, että oli tosionnellinen rakkauden kemiaalien kiertäessä elimistössä. Ehkä ensimmäisellä kerralla oli vielä enemmän rakkaudesta "humalassa".

• Anonyymi

30-ikävuoteen asti en ollut vielä kertaakaan rakastunut. Sitten rakastuin, mutta se oli yksipuolista rakkautta. 40-vuotta kun on täyttänyt, ei enää jaksa yrittää etsiä sitä täydellistä rakkautta, vaan alkaa tyytymään siihen mitä on. Ehkä se on sitä oikeaa rakkautta. Ihastumisen ensihuuma tuskin voi kestää kuitenkaan kenelläkään loputtomiin. Palaan noihin muihin ikävuosiin sitten myöhemmin.

• En ole mies, mutta mahtaako se rakastuminen jotenkin muuttua vuosien myötä? Jotenkin ajattelen, että ei muutu, ei ainakaan minulla muutu. Ihastuminen ja rakastuminen näyttäisivät vievän edelleen järjeä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8246
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6395
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6243
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4851
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3294
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3002
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2829
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2796
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2760
    Aihe