Elikkäs kyseinen vahvistin on ollut käyttämättömänä joitakin vuosia. Ehjänä jätetty nurkkaan odottamaan käyttöä.
Nyt kun yritin sitä käyttää, niin ei lähde toimimaan.
Heti kun laittaa virran päälle, ni kuuluu surinaa, aika kovaa sellaista.
Kitaran ääni kuuluu heikosti ja laatu on heikkoa. Surina kuuluu vaikka kaikki äänen säätimet olisi nollassa tai toisin päin.
Kitaran johdot ovat kunnossa.
Mikä voisi olla?
marshall valvestate vs100r ei toimi
Anonyymi
3
108
Vastaukset 3
- Anonyymi
Lisätietoa sen verran että surina loppuu heti, kun nyppää kaiuttimen johdon pois vahvistimen liittimestä.
Ja jos vahvistimeen liittää jonkun mun kaiuttimen, niin surina alkaa heti liitetystä kaiuttimesta.- Anonyymi
kaada sen päälle vettä
- Anonyymi
Ok. Ongelma lienee elektroniikassa joka ohjaa vahvistimen toimintaa tässä ohjeet:
hanki 400g jauhelihaa, 3 isoa perunaa, sipulia, porkkanaa ja lanttua. Silppua kaikki kattilaan, laita vettä päälle. Keitä sopivan aikaa niin että perunat ovat kypsiä.
Kaada sitten keitto vahvistimen sisälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053119Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721003- 42879
- 70805
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43593Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit53585Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k27500Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.83490- 44488