SEURUSTELU TAI EI

Anonyymi

Joillakin vähän rajoittuneilla tyypeillä on tapana luokitella Ihmiset niin, että seurustelukumppanin omaavat olisivat jotenkin parempia ihmisiä kuin ei-seurustelevat. Kyseinen luokittelu on vähän samaa tasoa kuin sellainen, että hyvän näkökyvyn omaavat olisivat parempia kuin likinäköiset rillipäät.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta. 👍

      Siis olen kannastasi samaa mieltä.

      • Tai lihavat olisi huonompia, kuin hoikat, lapsettomat huonompia kuin vanhemmat joilla on lapsia jne jne.

        Unohtuu aina syy, jonka seurausta kaikki on ja tekeekö syy sitten huonommaksi ja jos niin miksi?

        Nyt meen maate.😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Tai lihavat olisi huonompia, kuin hoikat, lapsettomat huonompia kuin vanhemmat joilla on lapsia jne jne.

        Unohtuu aina syy, jonka seurausta kaikki on ja tekeekö syy sitten huonommaksi ja jos niin miksi?

        Nyt meen maate.😃

        Niin siis kyllähän vanhemmat, joilla ei ole lapsia on parempia..😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin siis kyllähän vanhemmat, joilla ei ole lapsia on parempia..😄

        Sijaisvanhemmat ainakin, hermo kestää jonkun muun tekemiä. :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Sijaisvanhemmat ainakin, hermo kestää jonkun muun tekemiä. :D

        Mä olen sua vanhempi! 😏


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen sua vanhempi! 😏

        Aaaa, nyt hoksasin.😌

        Senkin rontti!!😁


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Aaaa, nyt hoksasin.😌

        Senkin rontti!!😁

        Kiäh, kiäh..


    • Anonyymi

      Seurustelukumppanin omaavat eivät aina ole onnellisia.

      • Juuri niin eivät ole.


      • Toisaalta aviossa olevat elävät pidempään.


      • Anonyymi

        Jaaha. Isäni täti oli neiti-ihminen, ja hän eli reippaana 95-vuotiaaksi. Lounaissuomalaiset geenit ja lisäksi reipas, puhelias ihminen.


    • Anonyymi

      Aika monella on seuraavat tilanteet: Nuori poikamies ajattelee, että olisi kiva seurustella. Ja kun seurustelukumppani löytyy, niin on hauskaa toisinaan, mutta ongelmiakin tulee. Ja avioliitto tuntuu jonkin aikaa hienolta, mutta muutaman vuoden kuluttua mies toivoo, että olisi sittenkin kivampaa olla sinkku. -Joillekin tulee ero, joillekin taas ei.

    • Anonyymi

      Ovathan hyvän näkökyvyn omaavat parempia kuin likinäköiset, siis näkemään. Jos taas on kyse yksinäisyydestä niin silloin parisuhteessa olevat ovat parempia kuin yksinäiset.

      • Anonyymi

        Ai jos ei ole parisuhteessa, niin silloin on yksinäinen ?? Hei, useimmilla sinkuilla on ystäviä. Melko harvinaista, että joku sinkku olisi aina yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jos ei ole parisuhteessa, niin silloin on yksinäinen ?? Hei, useimmilla sinkuilla on ystäviä. Melko harvinaista, että joku sinkku olisi aina yksin.

        Kannattas opetella ymmärtämään lukemaansa, tossa sanotaan "jos taas kyse yksinäisyydestä".


    • Anonyymi

      Kyllä se niin on että pitkään sinkkuna elävät ovat huonoja ihmisiä.

      • Anonyymi

        Lapselliset naiset ovat myös aika huonoja. (jos on lapsia = lapsellinen).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe