SEURUSTELU TAI EI

Anonyymi

Joillakin vähän rajoittuneilla tyypeillä on tapana luokitella Ihmiset niin, että seurustelukumppanin omaavat olisivat jotenkin parempia ihmisiä kuin ei-seurustelevat. Kyseinen luokittelu on vähän samaa tasoa kuin sellainen, että hyvän näkökyvyn omaavat olisivat parempia kuin likinäköiset rillipäät.

17

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta. 👍

      Siis olen kannastasi samaa mieltä.

      • Tai lihavat olisi huonompia, kuin hoikat, lapsettomat huonompia kuin vanhemmat joilla on lapsia jne jne.

        Unohtuu aina syy, jonka seurausta kaikki on ja tekeekö syy sitten huonommaksi ja jos niin miksi?

        Nyt meen maate.😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Tai lihavat olisi huonompia, kuin hoikat, lapsettomat huonompia kuin vanhemmat joilla on lapsia jne jne.

        Unohtuu aina syy, jonka seurausta kaikki on ja tekeekö syy sitten huonommaksi ja jos niin miksi?

        Nyt meen maate.😃

        Niin siis kyllähän vanhemmat, joilla ei ole lapsia on parempia..😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin siis kyllähän vanhemmat, joilla ei ole lapsia on parempia..😄

        Sijaisvanhemmat ainakin, hermo kestää jonkun muun tekemiä. :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Sijaisvanhemmat ainakin, hermo kestää jonkun muun tekemiä. :D

        Mä olen sua vanhempi! 😏


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen sua vanhempi! 😏

        Aaaa, nyt hoksasin.😌

        Senkin rontti!!😁


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Aaaa, nyt hoksasin.😌

        Senkin rontti!!😁

        Kiäh, kiäh..


    • Anonyymi

      Seurustelukumppanin omaavat eivät aina ole onnellisia.

      • Juuri niin eivät ole.


      • Toisaalta aviossa olevat elävät pidempään.


      • Anonyymi

        Jaaha. Isäni täti oli neiti-ihminen, ja hän eli reippaana 95-vuotiaaksi. Lounaissuomalaiset geenit ja lisäksi reipas, puhelias ihminen.


    • Anonyymi

      Aika monella on seuraavat tilanteet: Nuori poikamies ajattelee, että olisi kiva seurustella. Ja kun seurustelukumppani löytyy, niin on hauskaa toisinaan, mutta ongelmiakin tulee. Ja avioliitto tuntuu jonkin aikaa hienolta, mutta muutaman vuoden kuluttua mies toivoo, että olisi sittenkin kivampaa olla sinkku. -Joillekin tulee ero, joillekin taas ei.

    • Anonyymi

      Ovathan hyvän näkökyvyn omaavat parempia kuin likinäköiset, siis näkemään. Jos taas on kyse yksinäisyydestä niin silloin parisuhteessa olevat ovat parempia kuin yksinäiset.

      • Anonyymi

        Ai jos ei ole parisuhteessa, niin silloin on yksinäinen ?? Hei, useimmilla sinkuilla on ystäviä. Melko harvinaista, että joku sinkku olisi aina yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jos ei ole parisuhteessa, niin silloin on yksinäinen ?? Hei, useimmilla sinkuilla on ystäviä. Melko harvinaista, että joku sinkku olisi aina yksin.

        Kannattas opetella ymmärtämään lukemaansa, tossa sanotaan "jos taas kyse yksinäisyydestä".


    • Anonyymi

      Kyllä se niin on että pitkään sinkkuna elävät ovat huonoja ihmisiä.

      • Anonyymi

        Lapselliset naiset ovat myös aika huonoja. (jos on lapsia = lapsellinen).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      100
      2310
    2. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1945
    3. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      46
      1940
    4. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      38
      1838
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      178
      1397
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1369
    7. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      50
      1178
    8. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      96
      1114
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      7
      974
    10. Hyvää rakkaushuomenta

      Tässä tulee rakkautta päivääsi. ❤️🤍💙💚💛💜💝💞💕💓💖💗💘💟🩷🩵🫶🏼❤️‍🔥😘😍😻💌🏩
      Ikävä
      179
      938
    Aihe