Millainen on kunnon nainen?

Anonyymi

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harmaaritarin kommenttia odotetaan:D Tässäpä perinteinen 50-luvun kotirouva. Vai?

      • Anonyymi

        Sama tuli mieleen. Harmis varmaan arvostaa 😂


      • Sehän tässä huvittavinta onkin, että naisen pitäisi olla just semmoinen, mistä sitä naista täällä haukutaan..


    • Anonyymi

      Voisi tehdä chatbot-botin, kun netistä löytyy paljon ohjelmakoodi-esimerkkejä: keskustelee palstalla toisten ihmisten kanssa luontevasti.

      Toisaalta sitten menisi hupi pois, höpötyksistä ilo pois, ei kovin hyvä... jos se botti tekisi jotain hyödyllistä...

    • Anonyymi

      Todistettavasti hän on ainakin hyvä pesemään.... pyykkiä.

      Pullan leipomisesta ja kokkailusta en ole ihan varma, kokailua ehkäpä kuitenkin.

      • Kyllä minäkin oikein hyvin osaa koneella pestä.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kyllä minäkin oikein hyvin osaa koneella pestä.

        Enkä muuten oikein usko, että yleellistä elämää rikkaan miehen siivellä elävä vosu kamalasti kokkailee.

        Siihen en puutu, onko hän tehnyt rikosta vai ei. Olen tiedoissani vain Iltalehden yhden lööpin ja lyhyen jutun varassa.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Enkä muuten oikein usko, että yleellistä elämää rikkaan miehen siivellä elävä vosu kamalasti kokkailee.

        Siihen en puutu, onko hän tehnyt rikosta vai ei. Olen tiedoissani vain Iltalehden yhden lööpin ja lyhyen jutun varassa.

        Et sit tajunnut sanaleikkiä pesu= rahanpesu, kokailu=kokan vetämistä nokkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sit tajunnut sanaleikkiä pesu= rahanpesu, kokailu=kokan vetämistä nokkaan.

        Juu meni vähän ohi, sori.


    • Anonyymi

      En tunne henkilöitä itse mutta ainakin suomalainen nainen on itsenäinen ja vaatii sekä haluaa henkilökohtaista vapautta rahojensa käytössä, ja on siksi valmis myös aktiivisesti toimimaan jotta saa rahaa, jota käyttäessään ei tarvitse koko ajan "tilittää" miehelleen mitä nainen on milloinkin ostamassa, syömässä, tai manikyyri pedikyyri, kampaaja, jne käynteihin laittamassa.

      Noille ulkomaalaisille naisille on ominaisempaa elää miehensä varjossa. Aasialaiset taitavat olla kokonaan sitä mieltä että mies on ainoa joka käy töissä, ja maksaa koko elämän koko perheelle.

      Suomalainen hintataso, verotus, ja "hyvinvointi" valtion illuusion ylläpito edellyttää niin monen vapaamatkustajan elättämistä että suomessa se että nainen osallistuu työn tekemiseen ei ole mitenkään ihmeellistä.

      Rahan tekeminen ottamalla mieheltään koruja vastaan ja ilmeisesti myymällä koruja edelleen vaikuttaa kuitenkin muulta kuin työltä.

      • Anonyymi

        Oliko se myynyt niitä lahjoja?


    • Ei hitto..😂

    • Anonyymi

      Kyseessä oleva nainen ei käy rajoittuneille miehille.
      Vapaamman elämänkuvan saaneet voivat hyvin pitää naista parhaana naisena mitä maa päällään kantaa. Itse en voi tuomita naista koska en häntä tunne.

      AsianVierestä

    • En nyt sanoisi että se on mittari kunnollisuuteen elääkö miehensä rahoilla vai ei. Jos nyt olisi itsellä paljon rahaa ja elättäisin naisen niin kyllä se mittari "kunnollisuteen" ja kiinnostavuuteen olisi siinä mihin hän vapaa-aikansa käyttää.

      Jos käy vaikka vapaaehtoistyössä jakamassa ruokaa vähävaraisille, käy jututtamassa yksinäisiä vanhuksia tai auttaa syrjäytyneitä nuoria taas uuden alkuun niin suurta ihastusta ja rakkautta siihen suuntaan viljelisin.

      Kotitöitä osaan tehdä itsekin mutta parasta tietysti jos ne tehdään yhdessä.

    • Muistakaa nyt sitten, että kunnon nainen ottaa mikä annetaan. Ja omillaan ei kunnon naisen tartte toimeen tulla.

      Lahjatkin kuuluvat asiaan. Mulla onkin monen vuoden lahjat saamatta, tuliskohan toi setä mun asianajajaksi...🤔

    • Anonyymi

      Mies ostaa naiselle käsilaukkuja ja nainen on makkarin puolella se joka antaa vastinetta. vaikuttaa siltä että sofia on ainoastaan maksullinen seuralainen eikä mikään kunnon tyttöystävä

      • Sitähän te haluatte..

        Että nainen olis kotona..

        Mitä sitten vingutte, kun joku on..


    • Ei suoraan tähän liity, mutta mutsi kertoi yhestä ukosta, joka kävi kuittaamassa aina vaimonsa palkan itselleen. Siinä oli vissiin sitä palstasetien haluamaa naisen holhousta, ettei vaan mene mitään seksileluja ostamaan tai turhuuksia. 😂

      Minä en mitenkään saa mahtumaan päähäni tuollaista ideaa? Onko se ukko niin huolissaan, että nainen lähtee tms? Ja taas toisaalta mitä kummaa se nainen miettii? 🤔

      Minusta ahistava ajatuksenakin, asetumpa kumman tahaansa tilalle...😳

    • Anonyymi

      Ei ole. Kunnon nainen on miestään ja lapsiaan rakastava. Omaa terveelliset elämäntavat ja fiksun ajatusmaailman.

      Noista on kunnon nainen tehty.

    • Millainen sinun mielestäsi on kunnon nainen?
      Luulen, että kunnon naisen määritelmiä on aika monta. Oma kantani on on sellainen, että kunnon nainen on sellainen, jonka seurassa on hyvä ja lämmin olla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      153
      3242
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      95
      2197
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      321
      2138
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      126
      2050
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1809
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1465
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1261
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      28
      1240
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1130
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1019
    Aihe