Siihen tulee pehmeän mehevä tai rapea pohja, kummasta pitää. Täytteeksi kinkkusuikaletta, aurajuustoa, ananasta, jalopenoa ja meetvurstia. Näillä lauantai-illan herkkuhetki on turvattu saunan jälkeen. Olipas unohtua, hieman hyvää juustoa kuten edamia.
Ihanaa pizzaa
10
182
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on jalopeno?
Vissiin jalapenoa tarkotat, opettele edes oikein silloin kutsumaan sitä.- Anonyymi
Jos sen kirjoittaa oikein, eikö olekin herkullinen ohje? Tuli epäilys etten vaan juttele ammattilaisen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sen kirjoittaa oikein, eikö olekin herkullinen ohje? Tuli epäilys etten vaan juttele ammattilaisen kanssa?
Aloituksessa paistaa todella amatöörimäisyys kun sanotaan Jalopeno, mistä se O tulee.
Varmaan potsapohjakin on potsopohja.
Ohjetta tuossa ei ole, pelkkiä taytteitä luetellaan.
- Anonyymi
Olen kyllä niin loukkaantunut. Sain juuri tämän elisa viihteen ja heti tulee haukkuja. Anteeksi, unohdin sanoa että pizza maustetaan oreganolla ja valkosipaleella.
- Anonyymi
Todella ihana ohje! Ei näin hyvää saa italiassakaan...
- Anonyymi
Paitsi että mitään ohjetta täällä ei ole.
- Anonyymi
Ja jos haluaa hihistellä niin https://chilifoorumi.fi/index.php?topic=4600.0 , jonkun on aina oltava oikeassa.
- Anonyymi
Tein tuolla ohjeella pitsaa ja siitä tuli paras ikinä.
- Anonyymi
Niin millä ohjeella?
Tee lasagne, mulla on ohje. Laita valkonen kastike ja makarooni vuokaan.
Valkonen kastike ohje on tuossa selkeästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin millä ohjeella?
Tee lasagne, mulla on ohje. Laita valkonen kastike ja makarooni vuokaan.
Valkonen kastike ohje on tuossa selkeästi.Kuullostaa erittäin herkulliselta mutta vaikealta ohjeelta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864