Minkä nuorena oppii...

Anonyymi

Kauppareissulla tänään todistettua:

Poika (arviolta n 7-8v) seuraa samanikäistä tytteliä leluhyllyjen välissä. Poika kysyy tytöltä: - Moi, ootko naimisissa? Tyttö vastaa: - No en, ihan höhlä kysymys. Poika jatkaa: - Haluutko olla mun kaa? Tyttö ihmettelee kysymystä: - Ai niin kuin leikkiä? Joo, kyl mä voin :-).

Hyvä päivä, hyvä mieli. Siitä sinkkumiehet vähän esimerkkiä :-)

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinäpä tosiaan hyvä esimerkki. Mihin tuo pienen pojan mutkattomuus katoaa vuosien saatossa?

      • Sen miljoonan pakin jälkeen se vaan katoaa :D


      • Katos vaan...tuosta edeltä katosi aivan asiallinen kommentti. Taitaa moderobotti olla aika herkillä.

        Kyllähän se niinkin on, että kun torjutaan, rohkeus laskee....valitettavasti. Paitsi tietty heillä, joilla on vahva itsetunto :)


      • Anonyymi

        Toki, pakkien jälkeen itsetunto heikkenee. Mutta oletteko miettineet, kuinka paljon kasvatus on mahdollisesti vaikuttanut myös omakuvaan, itsetuntoon ja asenteisiin ja odotuksiin? Tai kuinka paljon me pystytään vaikuttamaan myönteisesti omien lasten kasvatuksella myönteisesti jälkikasvun pariutumiseen? Itselläni on kaksi poikaa, molemmat teinejä ja tietysti asia on minulle vanhempana mielenkiintoinen. Pystynkö vanhempana vahvistamaan heidän seksuaalista itsetuntoa myös, sen tunnepuolen lisäksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki, pakkien jälkeen itsetunto heikkenee. Mutta oletteko miettineet, kuinka paljon kasvatus on mahdollisesti vaikuttanut myös omakuvaan, itsetuntoon ja asenteisiin ja odotuksiin? Tai kuinka paljon me pystytään vaikuttamaan myönteisesti omien lasten kasvatuksella myönteisesti jälkikasvun pariutumiseen? Itselläni on kaksi poikaa, molemmat teinejä ja tietysti asia on minulle vanhempana mielenkiintoinen. Pystynkö vanhempana vahvistamaan heidän seksuaalista itsetuntoa myös, sen tunnepuolen lisäksi.

        Seksuaalisuus lienee jokaisen intiimi asia. Ehkä yleinen itsetunto on se mihin vanhempi voi mitään. Toki seksuaalisuuskin siinä mielessä, että kokee olevansa tärkeä ihminen millaisena vaan. 😊

        Tuki ja lädnäolo, sekä puhumisen kulttuuri on tärkeä opettaa. Mä pystyn turisee oman 16 vuotiaan pojan kanssa mistävaan. Voidaan halailla ja osoittaa tunteita, pyytää anteeksi ja elää ilman mitään vääristynyttä stereotyyppistä maskuliinisuuskuvaa. Tuosta jannusta tulee kyllä upea mies.... on jo oikeastaan. 😊👌


      • Tai tytön?

        Vilpittömyys ja avoimuus katoaa ulkoapäin ohjatun minäkuvan alle. Syntyy ego, eikä identiteetistä jää kuin oireilu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki, pakkien jälkeen itsetunto heikkenee. Mutta oletteko miettineet, kuinka paljon kasvatus on mahdollisesti vaikuttanut myös omakuvaan, itsetuntoon ja asenteisiin ja odotuksiin? Tai kuinka paljon me pystytään vaikuttamaan myönteisesti omien lasten kasvatuksella myönteisesti jälkikasvun pariutumiseen? Itselläni on kaksi poikaa, molemmat teinejä ja tietysti asia on minulle vanhempana mielenkiintoinen. Pystynkö vanhempana vahvistamaan heidän seksuaalista itsetuntoa myös, sen tunnepuolen lisäksi.

        Toki kasvatus vaikuttaa, kodistahan se kasvu alkaa. Ja siten siis vaikutamme paljonkin jälkikasvumme kykyyn ja taitoon solmia ihmissuhteita. Ja siihen seksuaalisuuteenkin vaikutamme paljon omilla asenteillamme ja tekemisillämme.

        En tiedä uskaltaako täällä mainita, mutta muistan joskus lukeneeni naisten orgasmivaikeuksista ja niiden yhteydestä siihen, millainen isä-suhde heillä on ollut.
        Me emme kasva umpiossa, kaikki vaikuttaa kaikkeen. Lapsi imee mallin elämään vanhemmiltaan tai niiltä henkilöiltä, joiden kanssa hän kasvaa. Myös ympäristö muokkaa sitä miksi me kasvamme.


    • Poika oli tosissaan ja tyttö vaan halusi leikkiä. No ehkä se on hyvä tehdä asia selväksi jo tuossa iässä.

      Itsellä pari tyttöä ja kauhukseni huomannut että ihan itseni kaltaisia arkisia, värittömia ja huomaamattomia vävyehdokkaita on siihen kahville tuotu. On siinä kyllä tytöillä ollut työsarkaa että ovat saaneet pojat ymmärtämään että heistä ollaan kiinnostuneita.

    • Anonyymi

      Riittävän nynny sinkku kuvittelee mielessään etukäteen tilanteen miten tulee pakit aivan varmasti.
      Nainen räjähtää nauramaan baaritiskillä kun Turhapuro yrittää sanoa jotain järkevää
      keskustelun aloitusta.

    • Mun versio tästä, jos saan tuunata??

      Poika kysyy tytöltä: - Moi, ootko naimisissa? Tyttö vastaa: - No tietysti oon, kuis muutenkaan Poika jatkaa: - Haluutko olla mun kaa? Tyttö ihmettelee kysymystä: - Ai niin kuin kaveri vai? Joo, kyl mä voin mut eka maksat tämän laskun, mullei oo rahaa. :-).

      • Minkä nuorena saa, sen vanhana omistaa.

        Hyvät yöt!😜


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      323
      3784
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      271
      2170
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1525
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1373
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1370
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1237
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1208
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1048
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      934
    Aihe