Hyvästelen läheiset ja menen junan alle

Anonyymi

Nyt riittää. Olen päättänyt tappaa itseni, mutta joudun näkemään läheiset vielä ja en tiedä miten esittää iloista naamaa vaikka mikään ei ole hyvin, eivät tiedä itsemurha-ajatuksistani mitään. Junan alle olen ajatellut mennä, varma kuolema. Pitäisi mennä katsomaan paikka missä hypään. Ensin ajattelin vuokrata auton ja ajaa rekan alle, mutta junan alle on varmaan parempi mennä. Hyvästi elämä parin päivän päästä. Kauan tätä paskaa pitänytkin sietää!

24

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

      Hyvä, että kirjoitit tilanteestasi tänne! Toivottomalta tuntuvan elämäntilanteen pohtiminen on raskasta.

      On kuitenkin olemassa monenlaisia erilaisia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä. Tässä muutamia vaihtoehtoja:

      - Tukinetistä https://tukinet.net/ saa halutessaan tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken. Keskustelut ovat luottamuksellisia. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Tukinet on avoinna vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri.

      - Jos soittaminen tuntuu sopivimmalta tavalta hakea apua, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 09 252 5010 arkisin klo 09.00-07.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 15.00-07.00.

      - Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Kaikkien kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Milenterveys ry:n nettisivuilta https://mieli.fi/fi/tule-mukaan/paikallistoimintaan/paikallisten-mielenterveysseurojen-yhteystiedot

      Kiireellisessä tilanteessa voi aina ottaa yhteyttä myös oman paikkakunnan psykiatriseen päivystykseen.

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

      • Anonyymi

        Tervemenoa.
        Sinua ei kukaan jää kaipaamaan.
        Kiittävät kun pääsevät luuserista eroon.


    • Anonyymi

      Itsausmurhurit hei! Älkää ikinä tehkö tuntemattomille teillä tai vesillä kulkeville, koska he voivat saada elinikäisiä traumoja eteen syöksyvistä itsemurhureista.
      Herrasmies tekee sen itse paikasta ja vuorokaudenriippuen, ei koskaan toisten piikkiin hemmetin nilviäiset. Ap tekee nyt tota puoliammatikseen, mutta vain netissä.

      • Anonyymi

        Olet väärässä, olen ap. Itsemurhayritys lääkkeillä takana, valitettavasti selvisin ja se nyt harmittaa.Seuraavaksi onnistun ja en jätä mitään sen varaan että apu tulee paikalle. Menen junan alle se 100% varma tapa. Siinä nyt ei kauaa tarvii siivoilla, kun laittaa pelkän kaulan raiteille. Kukaan muu siinä ei kuole kuin minä. Jos olisi ase niin kaikki olisi helpompaa, mutta kun ei ole.


      • Anonyymi

        Valitettavasti hoitoon ei pääse. Kun ei ole psykoottinen ja en kyllä suostuisikaan. Jokaisella on oikeus päättää päivänsä, mitä se sinua liikuttaa. Keskity omaan elämääsi.Taidat olla itse hoidon tarpeessa , sillä kirjoitusasusta päätellen sinulla on vihan kanssa ongelmia. Oot varmaan pilveä polttava syrjäytynyt tai muuten epävakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti hoitoon ei pääse. Kun ei ole psykoottinen ja en kyllä suostuisikaan. Jokaisella on oikeus päättää päivänsä, mitä se sinua liikuttaa. Keskity omaan elämääsi.Taidat olla itse hoidon tarpeessa , sillä kirjoitusasusta päätellen sinulla on vihan kanssa ongelmia. Oot varmaan pilveä polttava syrjäytynyt tai muuten epävakaa.

        Sinähän se täällä vaivojasi valitat. Lopeta se valitus ja päätä päiväsi ennen kuin vievät sinut pakkohoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se täällä vaivojasi valitat. Lopeta se valitus ja päätä päiväsi ennen kuin vievät sinut pakkohoitoon.

        Polta sitä pilvees nyt vaan siellä niin rauhoitut . Ootko muuten väkivaltainen? Tulee sellainen olo sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polta sitä pilvees nyt vaan siellä niin rauhoitut . Ootko muuten väkivaltainen? Tulee sellainen olo sinusta.

        Huvittaa tuollainen tyhjänpäiväinen säälinkerjäys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittaa tuollainen tyhjänpäiväinen säälinkerjäys.

        Mene syrjäytynyt teini ulos. Hakemaan päivittäinen pilviannos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene syrjäytynyt teini ulos. Hakemaan päivittäinen pilviannos.

        Olen varmasti vanhempi kuin luuletkaan. Itsarilla täällä uhkailet niin kuin se ketään edes kiinnostaisi mitä joku tuntematon pipipää aikoo tehdä. Pelkkää tyhjänpäiväistä uhoamista. Pöpilöissä on sun paikkasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen varmasti vanhempi kuin luuletkaan. Itsarilla täällä uhkailet niin kuin se ketään edes kiinnostaisi mitä joku tuntematon pipipää aikoo tehdä. Pelkkää tyhjänpäiväistä uhoamista. Pöpilöissä on sun paikkasi.

        No näyttäähän tämä sinua kovasti kiinnostavan, kun kommentoit tänne. Mitä sinä "psyykkisesti terve" teet tällä palstalla. Luulisi sinun olevan jotain muita asioita lukemassa ja kommentoimassa jos olisit terve. Mikä diagnoosi ja rikosrekisteri sinulla on. Anna mä arvaa rikosrekisterin ensin huumausainerikos, päihtyneenä ajaminen, kortitta ajo, huumausaineen kasvatus, pahoinpitely. Ym. Mt diagnoosit: epäsosiaalinen persoonaalisuus, määrittelemätön psykoosi.. osuiko yksikään oikeaan. Etkä ole päivääkään tehnyt töitä se nyt jo arvaa.


    • Anonyymi

      Itse en ole menossa junan alle.

      En vaa enää jaksa yksinäisyyttä ja kun en löydä kumppania (yritetty on). Kyllä tässä on itsari on jo kauan aikaa ollut mielessä. Paikkakin valmiiksi mietittynä.

      Sen verran myös ajatellut, että ottaisin loparit ekaksi töistä ja sitten vasta.

      Elämässä ei ole muutakun työ.

    • Anonyymi

      On surkuttelu kun lääkärit tappaa ikäntyviä väärillä diaknooseilla 3 tuttavaa mennyt kun lääkäri sanoo eturauhas syövästä ei se vanhalla miehellä etene alle polen vuoden on henki pois. Itse olin samasa tilanteessa mutta hakeuduin parempaan hoitopaikkaan ja ja olen vielä 10v päästä hengissä

    • Anonyymi

      Tyhmät vetää rekan alle. Rekkaa ajaa ihminen. Tekee työtään.

      • Anonyymi

        Sitä suuremmalla syyllä.

        Ehkä joku herää miettimään tämän maan mielenterveysongelmaisia.


    • Anonyymi

      Tyhmä ajaa rekan alle.

      Rekkaa ajaa ihminen. Tekee työtään.

      • Anonyymi

        Sama junankuljettajallakin. Heilläkään ei ole mitään mahiksii välttyä liiskaamatta junan eteen heittäytynyttä itsiskanditaattia.


    • Anonyymi

      Älä nyt mee tukkiin liikennettä...

    • Anonyymi

      En puutu päätökseesi muuten, mutta älä tee sitä menemällä junan eteen tai ajamalla autolla päin vastaantulevaa rekkaa.
      Niitä kumpaakin ajaa ihminen joka saattaa saada tempustasi elinikäiset traumat ja eivät ehkä ikinä kykene jatkamaan ammattinsa harjoittamista, pahimmillaan rekkakuski yrittäessään väistää sinua menehtyy itse - sitä tuskin haluat elämäntilanteeseesi syyttömälle ihmiselle aiheuttaa.

      • Anonyymi

        Mua ei kiinnosta hevon vittuakaan jonkun luuserin traumat. Toivottavasti kärsii lopun elämänsä.


    • Anonyymi

      Onpa täällä samanhenkisiä.
      Olen myös miettinyt miten teen sen ja olen ok päätöksen kanssa.
      Sitten pitäisi saada riittävän hyvä **** tai kertanappi.

      Nukahtaisi pois jossain kauniissa paikassa.

      Suomen tilanne on toivoton, ei ole enää mitään mahdollisuuksia ja joka paikasta tulee pelkkää ylivoimaista kiusaamista ja kuppaamista. Oksettaa ja satuttaa todella.
      Pitääkö sekin tunne jotenkin selvittää ennen lähtöä?
      Että on valtion ryöstämä, jossain katuojassa.

      En ole eläissäni kohdellut ketään niin kuin olen saanut täällä.
      Ja miksi- siksi että olin olemassa. Ei tätä vaan jaksa enää.
      Jopa lääkärit ajattaa ihmiset leikkausjonoon, vain jotta saavat siitä rahaa itselleen.
      Julkinen terveydenhuolto on pöyristyttävässä kunnossa.

      Mä en halua enää vaeltaa susannakoskisen ja jyrkikataisen kaltaisten seassa. Saksa on valloittanut Suomen ja tästä tulee liittovaltio. Naru meitä odottaa kaikkia.

      Vahvimmat ja umpitunnottomat siat jaksaa. Suomen tilanne on muuttunut 360 astetta 15 vuodessa. Joka toinen on jotenkin täysin pihalla, ihan kun suomalaiset olisi myrkytetty.

      Ei ole mitään helvettiä, kivut loppuu kuolemaan.

    • Anonyymi

      Tervemenoa.

      Johan tässä onkin tragediaa odotettu.


      T. Iltalehti

    • Anonyymi

      "miten esittää iloista naamaa vaikka mikään ei ole hyvin, eivät tiedä itsemurha-ajatuksistani mitään"

      Mikset sitten kerro omasta tilanteestasi? Jotain voi aina muuttua perusteellisesti kun avaa suunsa. Kun ihminen vaikenee hän ei saa mitään myötätuntoa osakseen ja muut kuvittelee helposti että henkilö on aina vihainen kun ei puhu. Sen mukaisesti sitten saa kohtelua osakseen. Tämä on yksi osa ongelmaa, kun lopetetaan kommunikoimasta.

      Tiestysti se ei ole ainoa yleensä. Jos kuitenkin välittää jostakin vaikka vain eläimestä niin ei sitä niin helposti tapa itseään. Kannattaa yrittää välittää jostain, ottaa vaikka eläin ystäväksi tai alkaa auttamaan jotain vanhusta, lasta, vammaista. Mennä mukaan avustustoimintaan, yhteisötoimintaan, etc. Itsekeskeisyys ja eristäytyminen on toinen syy itsemurhiin.

      Kolmas syy on haluttomuus ottaa selvää mistä tässä elämässä on oikein kysymys. Onhan niitä tietysti muitakin yksilöllisiä syitä. Tee vaikka luettelo syistä ja seurauksista ja mahdollisista avunsaanti toimenpiteistä ja toimi. Kerro vaikka poliisille aikeistasi hypätä junan alle, niin he varmaankin etsivät jotain apua.

    • Anonyymi

      Olen onnellinen puolestasi.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe