Espoon Talli -hyvää/huonoa

Anonyymi

Moi, olen aloittamassa ratsastamaan ja Espoon talli olisi lähellä.
Olen kuullut aika paljon huonoa, mutta pitääkö tämä paikkansa? Puiteet näyttäisi ainakin olevan ookoo.
Minkälaiset ovat ponit ja opet?

8

<50

Vastaukset

• Mä ratsastan Espoon tallilla, ja ai että älä usko mitään pahaa puhetta siitä tallista!! Espoon talli on paras talli on paras talli mitä voi maan päältä löytää!!!! usko mua! mä löysin sieltä mun rakkaan kakun jonka vuoks voisin vaikka hypätä järveen. Espoon tallilla on hyvä ryhmähenki, ja kaikki tuntuu tuntevan kaikki. Oon ite saanu niiiiiin monta uutta kaveria että huhh huhh, tallilla hevoset on huolella valittuja ja taitavia. siellä on shettiksistä suokkeihin hevosista poneihin. opettajat on vaan niiin hyviä ja asiallisia, myös tallin johtaja Elisa on todella hyvä työssään. Siis tää talli on antanu mulle mahdollisuuden mailman ihananimpaan urheilulajiin!

• Huhut kertoi että ovat irtisanottu..

• Miksi sitten Elisasta puhutaan niin paljon pahaa? Se on kuulemma aivan kamalan tyly ja nirppanokka eikä osaa paljon mitään hevosista. Kuulin myös että siellä on noin 20 ponia jo vaihdettu 2:n vuoden sisällä kun ovat olleet niin huonoja.

• Elisa on toooosi kiva! Ei kannata uskoa mitään pahaa puhetta. Se osaa hommansa niin kuin kuka hyvänsä täydellinen tallinomistaja :)

• Anonyymi kirjoitti:

Elisa on toooosi kiva! Ei kannata uskoa mitään pahaa puhetta. Se osaa hommansa niin kuin kuka hyvänsä täydellinen tallinomistaja :)

Se on kyllä tosi himmee ihminen. Eikä sillä ole minkäläistä alankoulutusta. Kuiva että alkaa vielä opettamaan tunneilla! Millä kriteereillä?! Älytön luulo että osaisi mitään. Kiertäisin kaukaa

• Hän myy mm hevosia väärillä papereilla - kun numerot niskassa ja paperissa ei oo samat, niin ei asiat ole ihan kunnossa.

• On ainakin seudun kallein, maneesihintaan mutta maneesia ei ole!

• Kenttä aivan rapakunnossa ja koko talli rempallaan. Huonot puitteet ja kallista

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.