Rumat on sinkkuja

Anonyymi

Ja yksinäisempiä kuin muut. Rumat on pitkiä aikoja sinkkuna ja ovat yksinäisempiä, ei ole paljon kavereita eikä sosiaalista elämää.

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se taitaa olla vähän ku syntys kääpiöks tai pyörätuoliin, tasotus heti alkumetreillä. Ja ite komeena oon huomannu että muutamat miehetki tekee tuttavuutta kaverina koska haluu mun avulla naisia, eihän se toimi niin. Ei ne kyllä pysy kavereina yhtään paremmin vaikka oisit miten komee ja noin, paitti jotkut pintaliitäjät ja niiden kanssa mulla ei mee kemiat yksiin kaveritasolla.

      Ystävyys ja romanttinen suhde ei oo niin kaukana toisistaan, toisessa vaan harrastetaan intiimejä asioita ja ollaan enemmän yhdessä. Voit palkata ihmisen olemaan joskus kanssasi intiimisti, varsinkin jos olet heteromies eikä ole moraalisia tunnontuskia eikä pitäskään olla mun mielestä jos valitset itsenäisen ammatinharjoittajan jolla ei näytä olevan ongelmia työnsä kanssa ja teidän välillä vallitsee molemminpuolinen kunnioitus.
      Ystäviä taas ei voi palkata, eikä tarvi. Kokeile vaikka googlettaa "kaverihaku" ja selaa vähän ilmotuksia, sieltä mä äkkäsin yhden ja vaihdettiin parit viestit, siitä ei oo kyl kuulunu pariin päivään mut katotaan.

      Oikeesti ihmiset tarvii semmosia ihmisiä joiden kanssa voi tuntee yhteyttä, että ois samalla aaltopituudella. Niitä kannattaa metsästää, mutta se helpottuu huomattavasti kun tiet mitä oikeesti haluut elämältä, ja kun tunnet ittees paremmin ja avaat lukkojas ja vahvistat ittees jne. Sit ku rupeet tekeen niin nii rupee yllättäen löytyyn sulle sopivampaa porukkaa.

      • Anonyymi

        Sinä et ole komea ja pilaat muidenkin saantimahdollisuudet, joten ei kukaan kuvittele sinun avullasi saavan naisia kun et saa niitä itsekkään.


      • Anonyymi

        Tuon mukamas komeen kirjotus klo 18.39 on kyllä vitsitrolli, tosin todella huonolla maulla tehty. Noin rumaa ihmistä ei oikeesti oo olemassakaan.


    • Anonyymi

      Tiedän monia rumia miehiä, jotka ovat löytäneet naisen, ja elävät nyt avioliitossa. Olisiko niin, että naisia ei sittenkään kiinnosta ensisijaisesti miehen ulkonäkö, vaan miehen puheilmaisutaito ja ystävällisyys.

    • Anonyymi

      Onneksi en ole ruma. Olis kamalaa olla ruma ja poikuus tallella.

    • Anonyymi

      Rumiin kannattaa pitää etäisyyttä.

    • Ai kauheeta...tuollaistako AP sinun elämäsi on? Jospa sinun peilisi vääristää?

    • Anonyymi

      Olen ruma ja lihava nainen. Kun hymyilen kiinnostavalle miehelle, niin hän säikähtää tai on hämillään. Olen kai niin ällöttävä, että minulle ei voi hymyillä takaisin ystävällisesti. 😒

      • Anonyymi

        Olen mies joka on monta kertaa nähnyt kuinka ulkonäköni herättää naisessa inhon eikä se ole mukava tunne. En voi väittää että ulkonäkö ei merkitse minulle mitään mutta jos ruma ja lihava nainen osoittaa pitävänsä minusta aidosti niin todennäköisesti kiiinnostus myös aidosti. Se ihastuminen kun on aikalailla kahden kauppa. Jos toinen ei vastaa tunteisiisi niin ei sitä oikein tule.


    • Anonyymi

      Suurin osa miehistä ja naisista on samantasoisia rumia mutta naiset ei halua samantasoista rumaa miestä.

    • Anonyymi

      Onhan se melkoinen este olla ruma tai tavallinen. Kuka nainen haluaisi tyytyä johonkin? Siinä haiskahtaa jonkin järkiliiton kammottava lemu jos pitäisi tutustua mieheen joka ei ole komea eikä erikoinen. Kelpo mies varmasti ja suku olisi sitä mieltä että tuollainen kannattaisi ottaa mutta juuri se tekee ajatuksesta niin vastenmielisen ja vieraan. Pitää olla oma tie, oma tyyli ja ihan omanlainen mies.

    • Anonyymi

      Ei täällä ole muita rumia kuin elisakettu.

      • Mjoo.

        Mä olen samaa mieltä. Siitä huolimatta rumuuteni ei ole ollut koskaan este sosiaaliselle elämälle tai pariutumiselle.

        Pelko kohdata ihmisiä on ainoa asia, joka on estänyt minua tapaamasta ihmisiä tai pitkäjännitteisyyden puute lakannut jatkamasta tapailuja.


    • Anonyymi

      Tiedättekö mikä on rumaa? Se kun ihminen, joka ei oo mitenkään ihmeellisen näkönen luottaa itseensä. Luottaa omaan asiaansa ja omaan viehättävyyteensä. Sitten hän kohtaa ihmisiä, jotka itseään patempina pitäessään palauttaa hänet maantasolle, ehkä naureskellen ja tuo on se ruma mitä rumat, kauniit tekee tehdäkseen muista ihmisistä rumia. Sillä itse voin sanoa, että ulkonäöllisesti ei niin kauniit ihmiset ovat monesti tämän vuoksi rumia. He rupeavat itse lyttämään mustasukkaisuuksissaan tms. Moni saattaa alkuunsa olla jotain muuta, mutta myöhemmin paljastuu enempi. Miksi riskeerata.

    • Anonyymi

      Sinkkuja on kaikki ne joilla on jotain ongelmaa. Oli se sitten rumuus, status, tai kuten yleensä useemmin pääkopas se ongelma.

      • Anonyymi

        Monet sinkut ovat tasapainossa itsensä kanssa. Mutta ongelmia on niillä, jotka haluavat seurustelukumppanin vain siksi, että voi näyttää toisille, että "minullapa on seurustelukumppani".


      • Anonyymi

        Ootteko te 15- vai peräti 16- vuotiaita?


    • Anonyymi

      Ihmiset sinkut yksinäiset ei uskalla myöntää olevansa sinkkuja rumuuden takia. Jos mies olisi komea niin ei se vapaahetoisesti olisi kymmeniä vuosia sinkkuna koska komea saisi naisen helposti. Ruma ei saa naisia ellei joku ruma nainen laske kriteerejään. Ulkonäkö on tärkeintä naisille ja siksi sadat tuhannet miehet joutuu elää yksin ja sinkkuna. Sitä ei ole helppo myöntää itselleen ettei kelpaa naisille.

      • Anonyymi

        Kuka käskee sen ruman olemaan vapaaehtoisesti sinkkuna kymmeniä vuosia, eiköhän kannattaisi asian eteen tehdäkin jotakin, kuten vaikka olla olematta liian laiska ja nirso.


    • Anonyymi

      Rumuuden takia olenkin yksin. En kuvitellut joskus 15 vuotta sitten että naiset voisi vihata rumia miehiä mutta niin tässä kävi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1387
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1121
    3. 37
      792
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      776
    5. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      742
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      152
      729
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      712
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      685
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      659
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      622
    Aihe