Vithun itikat.

Mentiin ukon, koiran, yms kanssa biitsille grillaamaan ja chillaamaan..

No mitä?
Vetäs pilveen..Ei se mitään..Mutta kun tuuli tyyntyi, niin vaikea arvata mitä sitten seurasi..

Ja oli muuten ärhäköitä tapauksia. Laskin autossa, että ainakin viisi pattia tuli, ukko sanoi neljästä..

Ja kun minä oon minä, niin aloin ihmettelemään, miksi ne patit kutisevat ikäänkuin vuoroaan odotellen, miksei kutina ole jatkuvaa?

No, otin Histecin, se auttaa.

Ja jos mua täällä nyt ei tulevaisuudessa niin näy, niin se johtuu siitä, että mun tabletista mäni näyttö pimeeks ja näillä vanhoilla laitteilla jaksa rullailla ja joo, on pöytäkone myös..

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eeh...Tuliko tää vithun aloitus tänne?

      Voi vithujen vithu...😊

      Ja jotain muutakin piti sanomani...

      hihii.

      • Voitaisko tehdä diili, jossa kaikki verta imevät öttiäiset siirrettäis jonnekin lappiin?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Voitaisko tehdä diili, jossa kaikki verta imevät öttiäiset siirrettäis jonnekin lappiin?

        Siperiassa olisi tilaa. Minulla on haave, että joskus Lappiin....ei sinne saa siirtää lisää öttiäisiä.
        On kai se selvä, että seuraan löyttäytyy muitakin, taidatte olla niin herkullisia miehesi kanssa :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Siperiassa olisi tilaa. Minulla on haave, että joskus Lappiin....ei sinne saa siirtää lisää öttiäisiä.
        On kai se selvä, että seuraan löyttäytyy muitakin, taidatte olla niin herkullisia miehesi kanssa :D

        Eiköhän niille kelpaa liha kuin liha.. Ja kun ei ole edes kunnon karvoja päällä, kuten muilla eläimillä, niin helppoahan se piikki on suoraan nahkaan iskeä ja nomnomnom....hehee.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Eiköhän niille kelpaa liha kuin liha.. Ja kun ei ole edes kunnon karvoja päällä, kuten muilla eläimillä, niin helppoahan se piikki on suoraan nahkaan iskeä ja nomnomnom....hehee.

        No älä nyt ole vaatimaton. Jospa olette sitä oikeaa vuosikertaa :D Raikkaasti pirskahtelevaa, maku viipyilevä, aavistuksen pähkinäinen :D


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Voitaisko tehdä diili, jossa kaikki verta imevät öttiäiset siirrettäis jonnekin lappiin?

        Ja Lapista miehet tänne?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ja Lapista miehet tänne?

        Siiss niiku öööö, jos ssä asut kehä kolmosen ulkopuolella, niin ssä oot lapisssa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Siiss niiku öööö, jos ssä asut kehä kolmosen ulkopuolella, niin ssä oot lapisssa..

        Kah niihä mie olen. Olhan koko sakhi täälhä. Elä sie etelän nainhen huido.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Siiss niiku öööö, jos ssä asut kehä kolmosen ulkopuolella, niin ssä oot lapisssa..

        Etelän hetelmä kys ääsmarketissa, onkho täälhä itikoita. Ajo miun Lapin kylille bermudoissa ja bemarilla. Mie sanoin, jotha mie siulle itikhan näytän. :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kah niihä mie olen. Olhan koko sakhi täälhä. Elä sie etelän nainhen huido.

        Theillä siellä on niin paksu nahka ethette ees jothain vithun itikoitten pistoja ees huomaa..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Etelän hetelmä kys ääsmarketissa, onkho täälhä itikoita. Ajo miun Lapin kylille bermudoissa ja bemarilla. Mie sanoin, jotha mie siulle itikhan näytän. :D

        No näythitkö?

        Jossain päin itikka meinaa lehmää...tai jotain..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Theillä siellä on niin paksu nahka ethette ees jothain vithun itikoitten pistoja ees huomaa..

        Joo, kovettunna ja parkiintunna koppura. Kerran vuojesa pestään. Muuten vain tervathan.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No näythitkö?

        Jossain päin itikka meinaa lehmää...tai jotain..

        Jo. Häät kävel aidan viereen. Siithä osotin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jo. Häät kävel aidan viereen. Siithä osotin.

        Poikimakunnosa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Poikimakunnosa.

        Nii ol bemerisännän eukkokkii.

        Met täälhä suhtauvumma luonhollisesti.


    • "Vetäs pilveen..Ei se mitään.."

      Ai ukon vai? Mites kovasti te chillasitte? :D

      • Mitä se pieni viaton punapää siellä nyt oikein kuvittelee?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mitä se pieni viaton punapää siellä nyt oikein kuvittelee?

        Sulla on aina tuommosia piilotermejä niin sillä mie :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sulla on aina tuommosia piilotermejä niin sillä mie :D

        Ei muutes ole...

        Ainakaan nyt tässä tapauksessa..

        Hyi sun huumeista mielikuvitusta, soitan varuille poliisit..Pönttiksen kukkaruukuissa kasvaakin kannabista..jota sitte jossain pöntöuunissa poltellaan..Aijai.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei muutes ole...

        Ainakaan nyt tässä tapauksessa..

        Hyi sun huumeista mielikuvitusta, soitan varuille poliisit..Pönttiksen kukkaruukuissa kasvaakin kannabista..jota sitte jossain pöntöuunissa poltellaan..Aijai.

        Leppä täällä kasvaa :D

        No ei sitä nyt etelän ihmisten kesäpäivistä tiijjä mitä työ tiettä :D

        Yritäpäs nyt saada kone kuntoon kun tässä on ollut jo ikävä :D


    • Elä Wuu hättäile, kesällä on muutenkin hyvä vähän irrottautua.

      On ihan mansikkainen olo kun on poissa pidempään :)

      • Kohtalo puuttui asiaan..

        Kuka se nyt sitten onkaan..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kohtalo puuttui asiaan..

        Kuka se nyt sitten onkaan..

        Niin tabletti sinullakin? No kuule, samaa ongelmaa ollu täällä. Yks kaks musta ruutu. En tiiä, taidan heittää kuikkaa.

        Lisäksi takaosa siitä koneesta kuumuu. Sais paistettua kananmunan siinä.

        Ilmassa on häikkää?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin tabletti sinullakin? No kuule, samaa ongelmaa ollu täällä. Yks kaks musta ruutu. En tiiä, taidan heittää kuikkaa.

        Lisäksi takaosa siitä koneesta kuumuu. Sais paistettua kananmunan siinä.

        Ilmassa on häikkää?

        Tää vanha pelittää, mutta on helvetin hidas. Meinaa nukahtaa odotellessa


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tää vanha pelittää, mutta on helvetin hidas. Meinaa nukahtaa odotellessa

        Inhoan tekniikkaa. Lisäksi laturin johto katkesi kun en muistanut, että se oli seinässä kiinni. Säikeet töröttää. Yritin teipillä, mutta ei tullu mitään.

        Ehkä joutuu kaluston kunnostustauolle tosissaan. Mutta helle, helle, helle, ihanaa juosta pyllysiltään, viis koneista. :)


    • Jos on paarman haukkasu, kutiaa pidempään ja vuoron perään.

      Täällä oli aikoinaan tosi isoja sellasia, ihan selästä ajettavia. Niinku Hornetti.

      Vei aikamoisen palan mennessään.

      • Mä luulen että ne on jo poistettu täältäpäin..

        Täältä sivistyksen parista.. hihii.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä luulen että ne on jo poistettu täältäpäin..

        Täältä sivistyksen parista.. hihii.

        Just :D No niinhän se on tietysti. Minä tuossa äsken hain postin tuohivirsuissa ja kontti selässä heh.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Just :D No niinhän se on tietysti. Minä tuossa äsken hain postin tuohivirsuissa ja kontti selässä heh.

        Me othetaan vaihtokaupassa se laphilaisten h-kirjan ja työnnetään sitä jokha sanhan välhiin..

        Hjyvä.... Sophii mulle. Äsken kävin pihalla ruusuja leikkaamassa, niin eikun sielläkin joku nuija pisti käteen..Saako niitä ampua..tai jotain..?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Me othetaan vaihtokaupassa se laphilaisten h-kirjan ja työnnetään sitä jokha sanhan välhiin..

        Hjyvä.... Sophii mulle. Äsken kävin pihalla ruusuja leikkaamassa, niin eikun sielläkin joku nuija pisti käteen..Saako niitä ampua..tai jotain..?

        Paas vesitykillä kokkeillen, hyöt lähtöö siitä. Lähtöö naapurin setäkii ja livakasti.


    • Anonyymi

      Osta uus tabu.

      • Wwuwuw

        Sitähän ne haluu.. Heti kun menee vakuutus umpeen, niin pitää ostaa uusi ja pyörät pyörivät kunnes tulee seinä vastaan..

        Ja nää mun lukulasitkin pitäs vaihtas..tai ainakin pestä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sitähän ne haluu.. Heti kun menee vakuutus umpeen, niin pitää ostaa uusi ja pyörät pyörivät kunnes tulee seinä vastaan..

        Ja nää mun lukulasitkin pitäs vaihtas..tai ainakin pestä..

        Osta kiikarit. Niistä ei lopu teho heti kesken.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Osta kiikarit. Niistä ei lopu teho heti kesken.

        Mithä?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mithä?

        kuulolaithe myös?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        kuulolaithe myös?

        Semmonen vanhan ajan torvi. Ei tarvitse edes pattereita.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Semmonen vanhan ajan torvi. Ei tarvitse edes pattereita.

        Etkö sä ole semmonen?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Etkö sä ole semmonen?

        Varsinainen :D


      • Partakaveri kirjoitti:

        Varsinainen :D

        No nyt kuithaan ulos..

        Oliphan hauska taas viestitellä..

        Ny laithan tän Hoon vaikka takataskuun ja istun pääle..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No nyt kuithaan ulos..

        Oliphan hauska taas viestitellä..

        Ny laithan tän Hoon vaikka takataskuun ja istun pääle..

        Näkyillään ja elä ole liian kauan poissa. Kauppaan mars mars. Vaikka välillä tauot piristävätkin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe