Miehiltä puuttuu rohkeus

Anonyymi

Lähestyä naisia ja sikis olettekin sinkkuja. Pelottaako naiset teitä, ettekö osaa puhua naisille ja sen takia ette uskalla lähestyä?

71

52

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos elämän tarkoitus ei ole parisuhde kaikille?

    • Anonyymi

      Uskallan puhua naisille, mutta en uskalla puhua syvemmistä asioista(=tunteista, kauneudesta, yms.)

      Tiedän, että se on turhaa pelkoa, koska tiedän, että kumpikin on toiselle ilmaa siihenasti, kunnes avaa suunsa....hän on suun avaamisen asti harmaata massaa ja sen verhon avaaminen pelottaa, koska entiedä minkälainen vastaus sieltä tulee.

      Ehkä tuossa piileekin se maailmanisoin virhe, eli oletan pahinta, eli vastaan kysymykseen tuntemattoman puolesta ja päätän, että en edes yritä :D

      Kyllä tuohon kierteeseen jokupv tulee se ratkaisu eli kun hetki on oikea, niin ehkä uskallan suuni avata.....Suun avaaminen on helppoa, mutta mitä sanoja sieltä pitäisi tulla....se riippuu paljon tilanteesta.

      • Anonyymi

        Minäkin uskallan puhua naiselle, mutta en muusta, kuin säästä, ettei naiselle tule käsitystä, että yrittäisin suhdetta hänen kanssaan.
        Jos ruma ätmi onnistuu naisen juttu taajudelle saamaan yhteyden, niin nainen antaa todennäköisesti pakit, jos vähänkin puhe kääntyy niin, että naiselle tulee kuvitelma, että nyt tuo ruma ätmi yrittää suhdetta.

        t. Ruma ätmi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin uskallan puhua naiselle, mutta en muusta, kuin säästä, ettei naiselle tule käsitystä, että yrittäisin suhdetta hänen kanssaan.
        Jos ruma ätmi onnistuu naisen juttu taajudelle saamaan yhteyden, niin nainen antaa todennäköisesti pakit, jos vähänkin puhe kääntyy niin, että naiselle tulee kuvitelma, että nyt tuo ruma ätmi yrittää suhdetta.

        t. Ruma ätmi

        Oot ehkä pikkasen liian kauhistunut siitä mitä nainen susta ajattelee. Koitas höllentää kravaattias hiukan ja pohtia tota asiaa niin, että naiset ei aina ja automaattisesti ajattele miesten iskevän niitä. :)

        Miesten kanssa kun voi puhella maan ja taivaan väliltä melkeenpä kaikesta, ilman minkäänlaista mielenkiintoa tutustua intiimisti tai ryhtyä mihinkään suhteeseen. :)

        Tunnustele puhuessas korvilla ja silmillä miten nainen sun puheisiin reakoi. Kai sä ilmeitä ja eleitä osaat seurailla, kunhan et ylitulkitse. :)

        Mulle on joskus joku mies sanonutkin, että tulin vaan juttusille jos saan tulla. Ilman taka-ajatuksia ja ei se mua ainakaan mitenkään pahastuttanut. Hyvät jutut juteltiin ja luultavasti jäi hyvä mieli kummallekin. :)

        Mulle ainakin, eikä edes kummastuttanut miksi se niin sanoi...koska ajattelin että ehkä joku nainen on joskus olettanut muuta ja hän halus varmistaa että nyt ei ajattele. :) Rohkeesti sanoi suoraan sitten että haluaa vaan jutella. Mikä on erittäin ok.


      • Anonyymi

        Hyvässä tapauksessa saattoi tietysti mahdollisesti haluta muutakin, vaikka ei sitä heti sanonutkaan.

        Ei sitä mieskään välttämättä ihan pelkästä pärstästäsi tiedä, mitä sinusta lopulta haluaisi.


    • Anonyymi

      Ei naiset pelota vaan ne pakit. Muutenkin joutuu olemaan yksin, niin en helvetissä halua siihen vielä jotain henkistä kärsimystä. Parempi luulossa, että kelpaa jollekin kuin tietää, että ei kelpaa kellekään.

      • Anonyymi

        Kyllähän se kohtalaistakin rohkeutta vaatii aina lähestyä, jos yhtään aitoa mielenkiintoa on pelissä - se on aivan selvä asia.

        En tiedä, voisiko asiaa ajatella ehkä niin päin, että olet jo onnistunut, kun yrität, onnisti tai ei?

        Kaikki naiset eivät myöskään ole ihan juntteja, vaan moni osaa myös kieltäytyä hienosti, niin ettei lähestyjän tarvitse tuntea oloaan välttämättä typeräksi senkään puolesta, vaikkei yritys olisi tuonutkaan toivottua tulosta.

        Kaikkein tärkeintä on tietysti se, miten itse suhtautuu. Ei anna niiden ongelmaisempien idioottien loukkausyritystenkään satuttaa liikaa. Pelkkää roskaahan ne kuitenkin ovat, kertovat suoltajistaan, eivät kohteistaan...


    • Anonyymi

      Sinkku ei tarkoita sitä ettei saisi seksiä, se ei tarkoita sitä ettei olisi ystäviä tai eikö olisi liikaa ihmisiä ympärillä.
      Usein ihmisiä on liikaa ja pakko laittaa ovia kiinni ainakin vähäksi aikaa. Elämään ei mahdu montaa ihmistä jos oikeasti jaat jotain tärkeää heidän kanssaan.

      Se sana sinkku ei tarkoita etteikö olisi pystyvä tai mahtava. Tänään tapasin naisen jonka tunsin vuosia sitten. Juteltiin ja hän on sinkku, ja tiedän hänen olevan ihana kyvykäs nainen. Miksi sinkku? Koska hän ei koe onnellisuutta asuessaan miehen kanssa, ei ainakaan vielä. Liikaa toista ihmistä? Moni haluaa suhteen mutta vain puolittaisin täydellisen jossa omaa aikaa on eikä toinen käy liikaa iholle.

      Sinkkuna on enemmän mahdollisuuksia mitä perisuhteessa, mutta sen tietävät jo kaikki?!

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Sinkku on parisuhde-status, siinä kuin naimisissa ja eronnut. Naimisssa olevan henkiön sanotaan olevan varattu, sinkun sanotaan olevan vapaa eikä aiemmin ollut naimisissa, eronnut on aiemmin naimisissa ollut ja siitä vapautunut. Kaikki aktiivisia makkarin puolella siis.

        Se että wanha ihminen elää keskenään ei tarkoita että hän on sinkku, vaan että hän on yksin.


      • Anonyymi

        Miehelle seksin saaminen ei takaa sitä että saisi pillua, koska yhdyntä on arviolta vain prosentti kaikesta mahdollisesta seksiksi määriteltävästä hyvästä


    • Anonyymi

      Eikä pelota, puhun aika suoraan ja pyydä naista treffeille. Katson silmiin ja yritän olla kiinnotuneen näköinen. Nainen katsoo muualle ja mumisee jotain kun samalla yrittää keksiä tekosyytä miksei voi treffeille lähteä.

    • Anonyymi

      Ei pelota. Ollaan vaan niin s*** rumia, että ihan turha alkaa lässyttämään naisille.

    • Pitäiskö aapeen lähestyä naisia?

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuli sama mieleen, miksi huolestua jostain mikä koskee toisia ihmisiä. Aloitus muodossa "te". Olisiko aloittaja jopa itse herra Dampax?
        https://www.youtube.com/watch?v=-KCOFt1MYcc

        AsianVierestä

        Vaikea sanoa kenestä kyse, mutta sama kaveri on tehnyt ainakin kolme vuotta tänne aloituksia joissa hän ei avaudu yhtään omasta ahdingostaan.

        Veikkaan että hänellä on kurja elämä.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Vaikea sanoa kenestä kyse, mutta sama kaveri on tehnyt ainakin kolme vuotta tänne aloituksia joissa hän ei avaudu yhtään omasta ahdingostaan.

        Veikkaan että hänellä on kurja elämä.

        Se on Atm32 joka noita on tehtaillut jo vuosia..

        Ja tosiaan kirjoittaa aina "te" vaikka oikeesti puhuu itselleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on Atm32 joka noita on tehtaillut jo vuosia..

        Ja tosiaan kirjoittaa aina "te" vaikka oikeesti puhuu itselleen.

        Olen itsekin yhdistänyt nuo jutut tuohon atmiin.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Vaikea sanoa kenestä kyse, mutta sama kaveri on tehnyt ainakin kolme vuotta tänne aloituksia joissa hän ei avaudu yhtään omasta ahdingostaan.

        Veikkaan että hänellä on kurja elämä.

        Ehkä helpompaa miettiä muiden kuin omaa surkeaa tilannettaan. Liippaa ehkä liian läheltä kun pitäisi alkaa keksiä ratkaisuja omiin ongelmiin kun ei niitä ole.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Naisia pelottaa osoittaa miehille selkeästi kiinnostusta. Nykyään se on vaan niin, että aloitteen tekeminen kuuluu naisille. Joten rohkeasti vaan naiset miehiä lähestymään!

      • Anonyymi

        Ei naisia pelota osoittaa kiinnostusta jos mies on ulkkis tai julkkis.


      • C'mon. Pitäishän sussa olla jotain kiinnostavaa, ennenku voit odottaa että nainen osoittaa kiinnostusta.
        Vai oletatko, et naisesta on kiinnostavaa miten sulaudut seinään tai baarin looshiin?


      • Anonyymi

        En käy baareissa tai missään ikinä. Ei kiinnosta. Sanoin vaan faktan, että nykyään aloitteentekeminen kuuluu naisille.


    • Anonyymi

      Voin puhua naisille, joista en ole kiinnostunut.
      Mutta jos kohtaan naisen, jonka katse lumoaa minut, niin tajuan oman surkeuteni.
      Tunnen olevani alaston hänen edessään, ja hän näkee kaikki vikani samantien.
      Enkä saa sanaakaan suustani ulos.

      Huono itsetunto siis.
      Syntymävika.

      Siksi olenkin varmaan sinkku koko surkean, mutta toivottavasti lyhyen, loppuelämäni.

      • Mitäs tolle asialle vois tehdä?
        Tiedät itsekin, että jotain voi, mut haluatko? Vai tyydytkö lopun elämääsi surkuttelemaan sitä?


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mitäs tolle asialle vois tehdä?
        Tiedät itsekin, että jotain voi, mut haluatko? Vai tyydytkö lopun elämääsi surkuttelemaan sitä?

        Oles varovainen, kohta saat syytteen disserwisseröinnistä... :)

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oles varovainen, kohta saat syytteen disserwisseröinnistä... :)

        xL

        Toi oli aika hauska sana.


    • Anonyymi

      Ennen vanhaan riitti, että sanoi vaan "Oot sä mun kaa?"

      Kyllä on nykyään menny vaikeeksi. Harmittaa teidän nuorempien puolesta.

      • Se oli yläasteella.


    • Niin harvoin tulee vastaan riittävän kiinnostavia naisia. Mut kyllä tunnustan, et menen sit aika helposti puihin jos sellainen ihme tulee vastaan.

      Riippuu tietenkin siitä missä tilanteessa. Naiset ei kyllä pelota.

    • Tulee raiskaus syyte. :D

      Ei naisia voi nykyään lähestyä..


      Meet puhumaan niin vihervassari eukko menee poliisille.. :D

      Feministien mukaan se on raiskaus jos se tuntuu raiskaukselta.

      • Älä mene puhumaan vihervassarille.

        Jos tapaaminen tuntuu toisesta raiskaukselle, jokin siinä kyllä on mennyt pahasti pieleen.


      • No aina on ihmisiä, jotka voivat loukkaantua jostakin. Jos minä naisena juttelen tummaihoiselle miehelle, siitäkin saattaa tulla turpaan, varsinkin kun minulla ei ole sitä leijonakorua, joka kyllä on kaunis, mutta valitettavasti hiukan värittynyt tavalla, joka ei minua houkuta, vaikka muuten koruista pidänkin.

        Jos ei halua ottaa riskiä, voi pysyä kotona neljän seinän sisällä ja olla avaamatta ovea kenellekään.
        Muussa tapauksessa voi vaikka tarkastella sitä omaa tapaa olla tekemisissä toisten kanssa tai tapaansa tilata se pihvi.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No aina on ihmisiä, jotka voivat loukkaantua jostakin. Jos minä naisena juttelen tummaihoiselle miehelle, siitäkin saattaa tulla turpaan, varsinkin kun minulla ei ole sitä leijonakorua, joka kyllä on kaunis, mutta valitettavasti hiukan värittynyt tavalla, joka ei minua houkuta, vaikka muuten koruista pidänkin.

        Jos ei halua ottaa riskiä, voi pysyä kotona neljän seinän sisällä ja olla avaamatta ovea kenellekään.
        Muussa tapauksessa voi vaikka tarkastella sitä omaa tapaa olla tekemisissä toisten kanssa tai tapaansa tilata se pihvi.

        Joo niillä tummiksilla on tapana kiskassa turpaan jos ei joku asia miellytä.


        Nuo vihervassarit on yleensä puolijauhosta porukkaa..

        Ei siinä tarvi ku syödä pihviä niin johan rupeaa psykoosia pukkaamaan.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Joo niillä tummiksilla on tapana kiskassa turpaan jos ei joku asia miellytä.


        Nuo vihervassarit on yleensä puolijauhosta porukkaa..

        Ei siinä tarvi ku syödä pihviä niin johan rupeaa psykoosia pukkaamaan.

        No jos haluat kommenttini noin lukea, ole hyvä vaan.

        Sen ainoan kerran, kun minua on mies tuuppinut, hän oli kantasuomalainen ja sen yhden kerran, kun nainen on tullut päälle, se oli kantasuomalainen, sen muutaman kerran kun minua on uhattu lyödä, on kyseessä ollut vaalea kantasuomalainen mies. Ei ketänyt kantti heillä, kun en uhkailuja perääntynyt.

        Jos sinulla pihvi laukaisee psykoosin, kannattanee välttää sitä pihviä :)


    • Anonyymi

      Se on kiva, tää oli hyvä.

    • Anonyymi

      No kyllä tiedostan paremmin kuin hyvin sen että kyse on naispelosta tai jostain paskasta itsetunnosta, en oikein jaksa enää edes miettiä mistä kiikastaa. Mutta onko kenelläkään ehdotuksia miten asian voisi korjata? Tuskinpa mitään sellaisia mitä en olisi jo ainakin sataan kertaan kuullut ja jos ne oikeasti toimis niin tuskin eläisin sinkkuna tai ainakaan ilman seksiä. Oikeastaan sinkkuna on parempi mutta kyllä ainakin seksiä pitäisi saada.

      T. KilttiMies89

      • Niinkuin sanoitkin, tuskinpa me osaamme sanoa mitään mitä sinulle ei jo olisi sanottu. Eikä muutenkaan kannettu vesi kaivossa pysy. Sieltä oman ajattelun kautta se on lähdettävä. Ne asiat, jotka tiedostat olevan asian ydin, eivätkö ne ole niitä, joiden parissa pitää askaroida ja etsin toisenaisia tapoja toimia. Toimimattomien keinojen käyttö vuodesta toiseen ei saa niitä toimimaan. Ota joku toinen lähestymistapa asiaan.


    • Anonyymi

      Vain viinaa juomalla mies uskaltaa lähestä naisia.

      • Anonyymi

        Minä en uskalla lähestyä naisia vaikka olisin juonut litran kossua.

        t. KilttiMies89


      • Anonyymi

        Sama juttu, en uskalla oikee lähestyä naisia kun tosi humalas.


    • Jospa joillain vaan on kauhean korkea itsehillinnän menettämisen pelko ja torjutuksi tulemisen pelko? Tai että nolaantuu, jos ei teekkään naiseen vaikutusta? Yleensä ihmiset nyt kumminkin osaa puhua. Mutta jos pään sisällä on kiinnostus muuhunkin kun puhumiseen, se saattaa laittaa jänistämään.

      Kun pääsee yli noista jännityksistä ja kehittää naurun kohteena olemista, olemalla pelle...niinhän monet miehet tekee. Kventää omaa jännitystään pelleilemällä ja olemalla vitsikkäitä...toki se tulee sitten joskus jo niin automaattisesti, ettei se enää ole jännityksen kevennystä vaan osa persoonaa. :)

      • Tai ainakin mulla joskus auttoi pääsemään ihmisjännityksestä eroon, kun sävytin huumorilla asioita. Ja opettelin nauramaan itsellenikin ja kestämään sitä että muutkin nauraa paitsi mun jutuille myös mulle. :)

        Nykyään se tapahtuu jo niin itsekseen toi pelleily, että en ees mieti sitä eikä mua kumminkaan edes jännitä uudet ihmiset, ellei ne ole kovinkin minusta poikkeavia. Silloinkin jännitän enemmänkin sitä, että mitähän sen kanssa osaa puhua kun on aivan eri maailmoista ja vähän sinne päin se ihastumisjännityskin toimintaa kuljettaa.

        Hermostuttaa miten luo toimivan yhteyden toiseen. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Tai ainakin mulla joskus auttoi pääsemään ihmisjännityksestä eroon, kun sävytin huumorilla asioita. Ja opettelin nauramaan itsellenikin ja kestämään sitä että muutkin nauraa paitsi mun jutuille myös mulle. :)

        Nykyään se tapahtuu jo niin itsekseen toi pelleily, että en ees mieti sitä eikä mua kumminkaan edes jännitä uudet ihmiset, ellei ne ole kovinkin minusta poikkeavia. Silloinkin jännitän enemmänkin sitä, että mitähän sen kanssa osaa puhua kun on aivan eri maailmoista ja vähän sinne päin se ihastumisjännityskin toimintaa kuljettaa.

        Hermostuttaa miten luo toimivan yhteyden toiseen. :)

        Ja semmonen huomio kans, huumorintaju ja vitsikkyys ei tarkoita jännämiesmäisyyttä. Kai te miehet, jotka joskus nauratte ja vitsailette teette sitä kaveriennekin kanssa?

        Ettekä sen kaverinkaan kanssa jännäile, vaikka huumorilla hölötätte? Naisen kohdalla ei tarvi tehdä poikkeusta kaavaan. Ja nainenkin voi suhtautua oman huumorintajunsa mukaan huumoriisi miten vaan. Hyvin tai huonosti. :)

        Mitään takeita ei ole, eikä idioottivarmaa konstia onnistua luomaan toimivia juttuja kehenkään...mut pitää vaan jaksaa uskoa että joku päivä...ja jatkaa.


    • Anonyymi

      Kiittäkää eduskunnan enemmistöä ja tiedotusvälineitä. Hehkuttavat kovasti homoilua. Monet ihmettelevät, että näinkö sen nykyään pitää olla.

    • Anonyymi

      Jos lähestyt naista, niin nainen suhtautuu sinuun, että odottelen tässä sitä komeampaa ja mukavampaa mies, mutta voithan olla sen aikaa minulle väliaikanen, kunnes se komea saapuu ja sitten annankin sinulle pakit, jollei nainen ole pakkeja heti antanut.
      Nainen suhtautuu niinku välinpitämättömästi, niinku sä oot siinä, mut mä niinku odotan vielä parempaa miestä, joka varmasti vielä tulee.

      t. Ruma ätmi

      • Anonyymi

        Onks pakko ottaa tollasta naista, jolle sä oot vaan korvike? Aika huono naismaku, jos muuta haluaa ja kumminkin tommosen ottaa.🙄

        Abris


    • Anonyymi

      Miehet ei uskalla juoda viinaa ja sikis ovat sinkkuja.

      • Anonyymi

        Juon viinaa liikaakin enkä silti uskalla mennä puhumaan naisille ja olen ikuisesti sinkku ja elän ilman seksiä.

        Kilttimies89


    • Tällähetkellä en halua mitään lähenpää tuttavuutta. Ei ole kuin omasta halusta siis kiinni.

      Jos nyt joku miellyttävä nainen sattuis jossain vastaan tulemaan, niin en tietenkään tyrmäis lähentymistä, mutta sanoisin kyllä tilanteeni. M mietin mitä haluan vielä elämältä, että siihen ei tartte kenenkään vakavasti tulla vielä viereen. 😊

      Ehkä suruukin vielä puserossa edellisestä suhteesta. Se pitää saada koettua pois ja tyhjentää pöytä. Sit on tilaa, kun on. Nyt mennä viiletetäön villisti vaan. 😎

      Kesä pitää elää. Ja nyt mulla on mahkut pitää lomaa ihan omalla aikataululla. Tästä imen kaikki hetket ja talletan räntäsadeaikaan. Sit voi muistella hymyillen. 😎

      • Kuka sanoi joskus, että vaikka vuosikin eron jälkeen omillaan...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuka sanoi joskus, että vaikka vuosikin eron jälkeen omillaan...

        Joo. Ei kannata vääntää. 😆🤘


    • En minä kyllä nyt noinkaan sanoisi. Se on siitä kiinni, miten vastaan otat toisen. Minusta myös vastapuolella on vastuu käyttäytyä. Lisäksi välillä tuntuu noin yleisesti niin kuin Suomessa olisi jotenkin kiellettyä edes muutoin jutella toiselle.

      Kun jää on pois, ei keneltäkään puutu rohkeutta. Naisenkin pitää esittäytyä silleen ettei se ole tulta syöksevä lohikäärme.

    • Me ollaan täällä ihan liikaa sillä asenteella liikkeellä niin kuin se lähestyminen maksaisi jotain. Siitä eroon.

      • Anonyymi

        Toi on totta :) Eli nyt vesipullot kantoon ja ulos. Kun se ehkä oikee tulee silmiin, niin juot kulauksen vettä ja lähestyt määrätietoisesti ja sanot, että "hei" ja loppu on luojan käsissä :D


    • Anonyymi

      Jos ei uskalla lähestyä naisia niin sitten ei kannata valittaa sinkkuuttaan

    • Anonyymi

      "Minäkin uskallan puhua naiselle, mutta en muusta, kuin säästä, ettei naiselle tule käsitystä, että yrittäisin suhdetta hänen kanssaan.
      Jos ruma ätmi onnistuu naisen juttu taajudelle saamaan yhteyden, niin nainen antaa todennäköisesti pakit, jos vähänkin puhe kääntyy niin, että naiselle tulee kuvitelma, että nyt tuo ruma ätmi yrittää suhdetta."
      Tiedättekö mitä. Perustakaa sellainen Omituisten Otusten Kerho missä voitte vertailla omaa kelvottomuuttanne, kilpailla siitä kuka on rumin ja kenen on kaikkein vaikein koskaan milloinkaan maailmassa saada luotua minkäänlaista suhdetta naiseen!
      Jos ja kun perusasenne on tuo, saatte takuulla ulista surkeuttanne maailman tappiin. Se ei sinänsä minua haittaa, mutta kun sitä tullaan sääliä kerjäämään passiivis-aggressiivisella tavalla, se pistää kyllä sisun kiehumaan. Mikään - ehdottomasti ei mikään muu tee miehestä vähemmän haluttavaa ja kiinnostavaa kuin omassa kurassaan piehtaroivat ressukat.
      Ennen sanottiin että niistä nenäs, nosta housus ja ole niinkuin muutkin miehet. Pätee edelleen.
      Terveisin sinkkunainen joka taatusti valikoi kenen kanssa aikaansa haluaa viettää ja kenen ei.

      • Anonyymi

        "Terveisin sinkkunainen joka taatusti valikoi kenen kanssa aikaansa haluaa viettää ja kenen ei."

        Kelpaa vaan komeat top-10 kerhon miehen tuon tasoiselle valikoivalle sinkkunaiselle ja myös jännämiehet.


      • Anonyymi

        Jospa se tuntuu miehestä hyvältä joskus saada sanoa ääneen (vaikka anonyymisti) rehellisesti jotain omista kokemuksistaan, vaikka ne olisivat kipeitäkin?

        Sinusta pitäisi olla hiljaa ja näyttämättä moista heikkoutta? Teetkö itsekin sitten niin, kun jokin painaa mieltä oikein kunnolla? Kiveä ja jäätä kehiin vaan...

        Joo, on ehkä kaksi eri asiaa sanoa asioita ääneen ja jäädä kieriskelemään itsesäälissä. Siksipä - kun kumpikaan ei ilmeisesti ole miehelle sallittua nykyajassakaan? Ja silti pitäisi olla niin kovin tunteellinen, ja ymmärtää naisen tunteiden aaltoja kaikessa... Olisiko tässä jokin pikku ristiriita?

        Ei minua ainakaan oikeastaan vittujakaan kiinnosta, millainen mies sinun mielestäsi on "säälittävä", tai jotain muuta. Pidä ne ja muukin hyvänäsi vain.


    • Tasa-arvo ulottuu kaikille elämänalueille, myös tähän. Monet tähänkin ketjuun kirjoittaneet suhtautuvat aloitukseen totena, vaikka se on valhe.

    • Anonyymi

      Naista ei kannata lähestyä jos ei ole komea pitkä top 10 mies. Muuten vaan nolaatte itsenne ja nainen sanoo painu vittuun rumalle miehelle.

      • Anonyymi

        Sitten vaan seuraavaa kohdetta kehiin toivoen, ettei ole yhtä aivoton lunttu.


    • Anonyymi

      Kyllä joitain pelottaa paljonkin, varmasti. Koska naiset ovat vaarallisia ja voivat tehdä pahaa.

      Heti nurkan taakse piiloon jos tuollainen olento lähestyy.

      • Anonyymi

        Näytä meille mallia, Frederik.


    • Anonyymi

      Ei rumamies saa lähestyä naista, koska se on seksuaalista ahdistelua. Ruma mies on naisille ilmaa, mikä on kohtelias vihje ikävien pakkien välttämiseksi. Jos ruma mies on lisäksi tyhmä ja ei ymmärrä ignoorauksen tarkoittavan ettei nainen kaipaa lähestymistä, nainen voi joutua syyttämään rumilusta ahdistelusta.

      Naiset haluaa lähestymisiä ja ehdotteluja vain komeilta miehiltä, ja flirttaavat näille avoimesti rohkeisten komeaa miestä aloitteeseen. Komea mies ei saa koskaan korvatillikkaa edes härskistä ehdostuksesta vaan pelkkää kikatusta, mistä rumilus joutuisi syytteeseen ja valkoritarien pahoinpitelemäksi.

    • Anonyymi

      Onko tuo ikään kuin joku moralisointi, että ei saisi pelottaa, ja pitäisi osata puhua?

      Pitäisikö miehen olla joku kone, jolla ei tunnu missään lähteä puhumaan ventovieraalle naiselle milloin ja missä tahansa? Ja samalla tietysti äärettömän tunneälykäs kone, herkkä, ja oitis samalla aallonpituudella, jne.?-P

      Mikseivät naiset itse tule noin vain juttelemaan - vaikka ehkä katselevatkin? Pelottaako? Eikö saisi pelottaa?

    • Anonyymi

      Suomalaisille naisille ei voi puhua mutta kun menet ulkomaille niin kaikki naiset haluaa puhua kanssani. Se kertoo suomalaisten naisten vittumaisuudesta, ei ihme että saavat usein turpaan jännämiehiltään.

      • Anonyymi

        Minäkin antaisin naisille turpaan jos olisin jännämies.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Olen varmaan siksi sinkku koska olen erikoinen ja naisten mielestä tylsä, lisäks olen lihonut, kyllä hampurilaiset maistuu. Ja olen ujo,ei uskalla lähestyä kauniita naisia, mut ei kyl liian rumatkas kiinnosta, joku taso:).

    • Kyllä sitä rohkeuttakin olisi joskus kaivannut ihan ämpärikaupalla lisää jotta olisi aloittanut keskustelun vieraan naisen kanssa. Sen verran pakit kyllä olivat syöneet itsetuntoa rotan lailla.

      Tänä päivänä kyse on ehkä enemmän tympääntymisestä. Jos bussissa istut naisen viereen ja kommentoit vaikka uutta pyörätietä niin vastaus on hyvällä todennäköisyydellä tyyliin "olen varattu". Yritä siinä sitten saada käyntiin keskustelua kevyen liikenteen turvallisuudesta tai sähköavusteisten pyörien hinnoista. Ajatus siitä että mies ei puhu naiselle kuin virallisemmissa yhteyksissä tai kun on iskeminen mielessä taitaa olla aika syvällä.

      Ainakin tällä hetkellä tilanne on se että jos nainen haluaa jutella niin heittäköön ensimmäisen kiven. Kyllä minä siten juttuun lähden mukaan.

    • Anonyymi

      Sitä ei enää nykyään viitsi paljoa jutella, koska responsi apinalta on älykkäämpi, kuin suomalaiselta instagram heruttajalta.

    • Anonyymi

      Kyse ei siis ole rohkeuden puutteesta, vaan ajankäytön maksimoinnista.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe