Eikö olekin mielenkiintoista

Anonyymi

Että naisella suhteen syventyessä kiima ja himo kasvaa mutta miehellä se laantuu.

Olen sen verran stereotyyppinen mies että koska itselläni suhteen pidentyessä kiima laimenee niin uskon sen koskevan myös muita miehiä!

Nainen sen sijaan aina haluaisi vain ähkiä sen OMAN MIEHEN kanssa.

104

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin se kuulemma usein on miesten suhteen (kokemusta ei ole, itseni vain tunnen). Itse olen toki tykännyt omasta kulloisestani (vaikka ainahan miehet vilkuilee viereisillekin tonteille. kaikki ei silti sinne mene).
      Omien suppeahkojen (hyvin pieni otanta maailman naisista) kokemusteni perusteella naiset tosiaan tuntuvat aina vain kuumenevan.

      • Niin se aloituksessa viitattu jäi vielä kommentoimatta, että kyllähän se oma eukko jossain vaiheessa alkaa vähän kyllästyttämään, kun ei niillä tunnu mitään muuta olevan mielessä ku pano. On sitä ny elämässä muutakin.


    • Anonyymi

      Ei kannata pariutua ollenkaan. Miehethän kypsyvät hitaammin. Seksuaalinen aktiivisuus ei osu edes samoille kymmenille, joten ....niin...miten se nyt sitten on vanhempien miesten kanssa....hmyyy...

      - kaskenpolttaja

      • Anonyymi

        Eli mies pitäisi olla huomattavasti vanhempi kuin nainen. Olen samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mies pitäisi olla huomattavasti vanhempi kuin nainen. Olen samaa mieltä.

        Toisin päin 😂 Miehet aktiivisimmillaan 25v ja naiset 40v. Ja naisethan sitä tutkitusti kyllästyy..ehkä em syystä 🤔


    • Anonyymi

      Kyllä se himo naisillakin laantuu ja yleensä vielä hyvin nopeasti. Siihen vain ei liity sellaista, että himo muita miehiä kohtaan vastaavasti lisääntyisi.

    • Enpä nyt sanoisi kiimasta ja himosta, tahi sen kasvamisesta. MUTTA, kumppaniin kiintyy ja ainakin mulla se meinaa sitä, että se kumppani on niin paljon muutakin tärkeää kuin se seksi. Seksi mikä suhteen alussa molempia usein kovasti liikuttaa ja hikoiluttaa...

      Miehestä tulee ennen kaikkea kumppani, ystävä, toveri, tärkeä ihminen jopa se tärkein kaikista ihmisistä, poislukien omat lapset. Joten vaikka sitä nainenkin näkee myös muut miehet eli ns. naapuritontit, niin niihin suhtautuu jos suhde ja tunteet mieheensä kunnossa on niin, ettei ne kiinnosta valloittaa omaksi tontikseen.

      Saa olla rauhassa ne naapuritontit ja näyttää hyvälle, kuin autolla ohiajettu maisemakin..ei sitäkään mukaan oteta vaikka se hyvälle näyttäiskin. :)

      Sanoisinko että ihmisestä riippuvaista mimmonen himohiironen on...eikä pelkkä sukupuoli tuota asiaa määritä. :)


      • Anonyymi

        Kyllä, mies arvostaa lastensa äitiä. Mutta, ainakin itselläni himot ovat laantuneet aikas tavalla. En näe hänessä sitä samaa seksikästä naista mitä tavatessamme hän oli. Elämä muuttuu, ihmiset muuttuvat. Mitä jää? Yhteisistä kokemuksista koostuva liima joka yrittää pitää palapeliä kasassa. Usein se palapeli voi pysyäkin kasassa vaikka pari palaakin puuttuisi, kunhan vaan kukaan ei pöytää liikaa ravistele.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mies arvostaa lastensa äitiä. Mutta, ainakin itselläni himot ovat laantuneet aikas tavalla. En näe hänessä sitä samaa seksikästä naista mitä tavatessamme hän oli. Elämä muuttuu, ihmiset muuttuvat. Mitä jää? Yhteisistä kokemuksista koostuva liima joka yrittää pitää palapeliä kasassa. Usein se palapeli voi pysyäkin kasassa vaikka pari palaakin puuttuisi, kunhan vaan kukaan ei pöytää liikaa ravistele.

        AsianVierestä

        Onko se välttämättä paha asia, jos ne himot laantuu? Ja alkaa nähdä toisenkin ihmisenä eikä vain himon kohteena? Mun mielestä ei, minusta se on normaalia toki sitten ehkä on jokin pielessä, jos toisesta ei enää innostu koskaan kuten alkuaikoina.

        Tai onko, en tiiä olenko väärässä. Mutta jos nyt taas vertaan omaan itseeni tai suhdettani kuppanini kanssa, niin kyllä meillä vieläkin syttyy liekit kuten alkuunkin. Ne vaan ei ole enää semmosia jatkuvia tulipaloja, mutta on kuumia vieläkin. :)

        Itse tuntee sen roihun itsessään ja toisesta sen näkee silmistä ja koko olemuksesta, kuinka se liekki polttaa ja kosketuksesta sen vielä tuntee. :)

        Mutta eihän se jatkuvasti roihua.

        Liima joka yrittää pitää palapeliä kasassa? Hmm, tiiän mitä tarkoitat mutten omassa suhteessa koe noin. Ainakaan kohtaa yrittää...korjaisin sen sanalla pitää, eikä vaan yritä. :)


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Onko se välttämättä paha asia, jos ne himot laantuu? Ja alkaa nähdä toisenkin ihmisenä eikä vain himon kohteena? Mun mielestä ei, minusta se on normaalia toki sitten ehkä on jokin pielessä, jos toisesta ei enää innostu koskaan kuten alkuaikoina.

        Tai onko, en tiiä olenko väärässä. Mutta jos nyt taas vertaan omaan itseeni tai suhdettani kuppanini kanssa, niin kyllä meillä vieläkin syttyy liekit kuten alkuunkin. Ne vaan ei ole enää semmosia jatkuvia tulipaloja, mutta on kuumia vieläkin. :)

        Itse tuntee sen roihun itsessään ja toisesta sen näkee silmistä ja koko olemuksesta, kuinka se liekki polttaa ja kosketuksesta sen vielä tuntee. :)

        Mutta eihän se jatkuvasti roihua.

        Liima joka yrittää pitää palapeliä kasassa? Hmm, tiiän mitä tarkoitat mutten omassa suhteessa koe noin. Ainakaan kohtaa yrittää...korjaisin sen sanalla pitää, eikä vaan yritä. :)

        Onneksi teillä on noin, ajattelen vain sillä yleistyksellä jossa yli 50 % avioliitoista päättyy ennenaikaiseen eroon. Jossain elämän vaiheessa sitä liiman kestävyyttä koitellaan ilmeisesti enemmän.

        Välittäminen joskus kipinöi, en tiedä onko se rakkautta vai puhdasta lihan himoa. Ihmiset voivat olla sellaisia kondensaattoreita joka haluavat purkautua maattoon kun täysi varauskyky on saavutettu...vaikka kohde olisi sama, tylsä ja turvallinen:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi teillä on noin, ajattelen vain sillä yleistyksellä jossa yli 50 % avioliitoista päättyy ennenaikaiseen eroon. Jossain elämän vaiheessa sitä liiman kestävyyttä koitellaan ilmeisesti enemmän.

        Välittäminen joskus kipinöi, en tiedä onko se rakkautta vai puhdasta lihan himoa. Ihmiset voivat olla sellaisia kondensaattoreita joka haluavat purkautua maattoon kun täysi varauskyky on saavutettu...vaikka kohde olisi sama, tylsä ja turvallinen:)

        AsianVierestä

        Mjoo, on meilläkin ollut semmoinen vaihe kun ollaan oltu etäällä toisistamme. samoissa tiloissa, mutta henkisesti ja fyysisestikin melko loitolla. Silloin oli semmonen vaihe, että kumpikin hakeutui omiin oloihinsa ja toinen jopa ärsytti siinä pyörimässä. Vois sanoa, että liima venyi ja vanui..muttei onneksi irronnut. :)

        Luulen, että se tuli vähän siitäkin kun useampi vuosi oltiin aika paljon erillään, minä lasten kanssa kolmelleen ja hän töissä arjet ja raksalla vapaat. Yöt kotona, mutta unessa kumpikin. Totuttiin olemaan erillään ja sitten kun pamahdettiin taas tiiviisti saman katonalle tuli tietynlainen shokkitila...

        Jos noin vois kuvailla. Kumpikaan ei enää osannut olla kuten ennen...ja piti löytää tie toisen luokse uudelleen. :)

        Ollaan myös aika itsenäisiä ihmisiä kumpikin ja kaivataan omaa vapautta tehdä ja toimia, olla ns. omillaankin. Ettei toinen hossota toista sinne tänne ja tyrki edellään..se vaan suututtaa kumpaakin, jos joku tulee puskemaan. :)

        Eli aika omaehtosia, vaikka yhdessäkin osataan pelata yhteen..ja se toimii.


        Niin, kyllä mulla ainakin myös tunteet on yhtälaiset vattanpohjalla perhosia ja suorastaan palvon miestäni päästä varpaisiin, tunnen hyvin vahvaa rakkautta ja ihailua, kiintymystä ja haluisin vaan pukeutua hänen päälleen kauttaaltaan kuin vaate. :) Olla tukena ja suojana kaikelta pahaltakin...hän on kuin kallein aarteeni ja se tunne on kamalan vahva. vahvempi kuin alkuun edes oli...

        Tulsä, ei ikinä. Mun mies ei ole tylsä...mä olen tylsä jos en keksi itselleni viihdykettä. Mies ei ole mikään viihdekeskus. :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mjoo, on meilläkin ollut semmoinen vaihe kun ollaan oltu etäällä toisistamme. samoissa tiloissa, mutta henkisesti ja fyysisestikin melko loitolla. Silloin oli semmonen vaihe, että kumpikin hakeutui omiin oloihinsa ja toinen jopa ärsytti siinä pyörimässä. Vois sanoa, että liima venyi ja vanui..muttei onneksi irronnut. :)

        Luulen, että se tuli vähän siitäkin kun useampi vuosi oltiin aika paljon erillään, minä lasten kanssa kolmelleen ja hän töissä arjet ja raksalla vapaat. Yöt kotona, mutta unessa kumpikin. Totuttiin olemaan erillään ja sitten kun pamahdettiin taas tiiviisti saman katonalle tuli tietynlainen shokkitila...

        Jos noin vois kuvailla. Kumpikaan ei enää osannut olla kuten ennen...ja piti löytää tie toisen luokse uudelleen. :)

        Ollaan myös aika itsenäisiä ihmisiä kumpikin ja kaivataan omaa vapautta tehdä ja toimia, olla ns. omillaankin. Ettei toinen hossota toista sinne tänne ja tyrki edellään..se vaan suututtaa kumpaakin, jos joku tulee puskemaan. :)

        Eli aika omaehtosia, vaikka yhdessäkin osataan pelata yhteen..ja se toimii.


        Niin, kyllä mulla ainakin myös tunteet on yhtälaiset vattanpohjalla perhosia ja suorastaan palvon miestäni päästä varpaisiin, tunnen hyvin vahvaa rakkautta ja ihailua, kiintymystä ja haluisin vaan pukeutua hänen päälleen kauttaaltaan kuin vaate. :) Olla tukena ja suojana kaikelta pahaltakin...hän on kuin kallein aarteeni ja se tunne on kamalan vahva. vahvempi kuin alkuun edes oli...

        Tulsä, ei ikinä. Mun mies ei ole tylsä...mä olen tylsä jos en keksi itselleni viihdykettä. Mies ei ole mikään viihdekeskus. :D

        Okei, on se joskus tylsä...mutta niin olen minäkin. :)

        Että ei haittaa...tylsyys kuulu elämään sekin. Kunhan on rakas, tylsänkin jaksaa.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Okei, on se joskus tylsä...mutta niin olen minäkin. :)

        Että ei haittaa...tylsyys kuulu elämään sekin. Kunhan on rakas, tylsänkin jaksaa.

        Monesti miehet uhuu suojeluvietistä, he haluaa suojella naistaan kaikelta pahalta ja pitää kuin kukkaa kämmenellä. Väitän, että mulla on ihan samanlaisia tunteita kumpania kohtaan. Suojeluvietti on vahva, voisin valehdella, voisin tappaa hänen puolestaan ja hännen suojakseen. Tai asettua itse vaaraan, jos vaan saan silleen suojeltua toisen pahalta...

        Etteise vain miehillä ole semmosta, naisillakin.


        Eikä näitä tämmösiä vahvoja tunteita ketä tahansa kohtaan synny...että tekis ja tuntis niin.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Monesti miehet uhuu suojeluvietistä, he haluaa suojella naistaan kaikelta pahalta ja pitää kuin kukkaa kämmenellä. Väitän, että mulla on ihan samanlaisia tunteita kumpania kohtaan. Suojeluvietti on vahva, voisin valehdella, voisin tappaa hänen puolestaan ja hännen suojakseen. Tai asettua itse vaaraan, jos vaan saan silleen suojeltua toisen pahalta...

        Etteise vain miehillä ole semmosta, naisillakin.


        Eikä näitä tämmösiä vahvoja tunteita ketä tahansa kohtaan synny...että tekis ja tuntis niin.

        Alkekirjotan tämän. Ei vain miehillä oo suojeluviettiä. Käytetään vaikka leijonaemo, vaikken miehelleni suostu äiti olemaankaan. Omistani pidän huolen, vaikka saisinkin itse siinä siipeeni. Mies ajattelee ihan samalla tavalla. Joskus aikanaan ollu muutama väittely asiasta, kun kumpikaan ei suostu suojaan toisen selän taakse. Nykään arvostaa.


      • Jos lakkaa näkemästä kumppanin samana seksikkäänä olentona, joka hän on suhteen alussa, niin mitä silloin on tapahtunut? Voiko sitä korjata?


      • Jos lakkaa näkemästä kumppanin samana seksikkäänä olentona, joka hän on suhteen alussa, niin mitä silloin on tapahtunut? Voiko sitä korjata?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alkekirjotan tämän. Ei vain miehillä oo suojeluviettiä. Käytetään vaikka leijonaemo, vaikken miehelleni suostu äiti olemaankaan. Omistani pidän huolen, vaikka saisinkin itse siinä siipeeni. Mies ajattelee ihan samalla tavalla. Joskus aikanaan ollu muutama väittely asiasta, kun kumpikaan ei suostu suojaan toisen selän taakse. Nykään arvostaa.

        Kiva kuulla!! Mua on joskus väitetty valehtelijaksi, kun olen ottanut tämän asian esiin ja kertonut miten ajattelen ja koen. Ei mun mieheni, eikä perheeni mutta eräs ihminen menneisyydestä. Hän ei suostunut millään tajuamaan ja uskomaan, että kyllä vaan naisillakin on aivan samaa halua ja tarmoa suojella omaa miestään, kuin heilläkin naistaan, läheisiään ja lapsiaan. :)

        Vaikee ajatella, että seisoisi tumpt suorina tai lähtis haneen, jos omaa miestä joku alkais retuuttamaan tai muutoin kävis uhkaavasti päälle mitenkään. Kyllä mä kävisin tarvittaessa vaikka astaloin päälle, jos muu ei auta. :)

        Todellakaan ei aikos katsella kauempaa ja mennä karkuun...


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Jos lakkaa näkemästä kumppanin samana seksikkäänä olentona, joka hän on suhteen alussa, niin mitä silloin on tapahtunut? Voiko sitä korjata?

        En osaa sanoa, koska jokainen muodostaa suhteensa niin erilaisista kappaleista ja osasista. Mutta luulen, että jokin kikka kolmonen on olemassa, riippuu mistä syystä niin on käynyt. :)

        kai kun sen syyn tunnistaa ja jos sen voi jotenkin korjata tai korvata...on kai se mahdollista? :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kiva kuulla!! Mua on joskus väitetty valehtelijaksi, kun olen ottanut tämän asian esiin ja kertonut miten ajattelen ja koen. Ei mun mieheni, eikä perheeni mutta eräs ihminen menneisyydestä. Hän ei suostunut millään tajuamaan ja uskomaan, että kyllä vaan naisillakin on aivan samaa halua ja tarmoa suojella omaa miestään, kuin heilläkin naistaan, läheisiään ja lapsiaan. :)

        Vaikee ajatella, että seisoisi tumpt suorina tai lähtis haneen, jos omaa miestä joku alkais retuuttamaan tai muutoin kävis uhkaavasti päälle mitenkään. Kyllä mä kävisin tarvittaessa vaikka astaloin päälle, jos muu ei auta. :)

        Todellakaan ei aikos katsella kauempaa ja mennä karkuun...

        Ja joku vankilatuomio on pikku juttu, jos omaiset on henkensä kaupalla uhattuna . istun mielummin linnassa, kun annan tehdä pahaa. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        En osaa sanoa, koska jokainen muodostaa suhteensa niin erilaisista kappaleista ja osasista. Mutta luulen, että jokin kikka kolmonen on olemassa, riippuu mistä syystä niin on käynyt. :)

        kai kun sen syyn tunnistaa ja jos sen voi jotenkin korjata tai korvata...on kai se mahdollista? :)

        Sehän on aika kurjaa, jos ihminen jonka on nähnyt kauniina/komeana, haluttavana, kiihottavana, mielenkiintoisena , alkaakin omissa silmissä näyttää harmaalta tunkkaiselta tapetilta....


      • Abrakadabra kirjoitti:

        En osaa sanoa, koska jokainen muodostaa suhteensa niin erilaisista kappaleista ja osasista. Mutta luulen, että jokin kikka kolmonen on olemassa, riippuu mistä syystä niin on käynyt. :)

        kai kun sen syyn tunnistaa ja jos sen voi jotenkin korjata tai korvata...on kai se mahdollista? :)

        Sehän on aika kurjaa, jos ihminen jonka on nähnyt kauniina/komeana, haluttavana, kiihottavana, mielenkiintoisena , alkaakin omissa silmissä näyttää harmaalta tunkkaiselta tapetilta....


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ja joku vankilatuomio on pikku juttu, jos omaiset on henkensä kaupalla uhattuna . istun mielummin linnassa, kun annan tehdä pahaa. :)

        Tuli vaan mieleen tämä, kun tuo tuttu menneestä joskus sanoi, että linnaanhan sä joudut jos satutat toista, vaikka se oliskin satuttanut sun läheisiäsi. Mitäpä se siinä vaiheessa enää haittaa...ei sillon ala miettimään mitään tuomioita tms jos hätä on. Ne on sitten sen ajan murhe, jos on....


      • Hitto kun minä heitän tämän koneen kohta tiiroille...!!

        Tuo suojeluvietti on varmasti jollakin tavalla meissä kaikissa, joillakin voimakkaampi, jollakin heikompi, eikä se ole sidoksissa sukupuoleen.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sehän on aika kurjaa, jos ihminen jonka on nähnyt kauniina/komeana, haluttavana, kiihottavana, mielenkiintoisena , alkaakin omissa silmissä näyttää harmaalta tunkkaiselta tapetilta....

        Mutta kyllä niinkin voi käydä. kai? Ainakin jotkut sanoneet, että otti eron miehestään kun sille tuli läskiä ja rupes ällöttää olla edes lähellä...ja ei oo edes tarua vaan totta.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Hitto kun minä heitän tämän koneen kohta tiiroille...!!

        Tuo suojeluvietti on varmasti jollakin tavalla meissä kaikissa, joillakin voimakkaampi, jollakin heikompi, eikä se ole sidoksissa sukupuoleen.

        Heh,huomasin että tulee taas kaikki tuplana. Tiiän se on aika rasittavaa.... :(

        Mä läppärillä painan tosta padista lähetä, se ruutu siinä alareunassa mitä hipelöidään..niin tulee normisti vaan yhtenä, ei tuplina..mutta hiirellä tulee heti tuplia.. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mies arvostaa lastensa äitiä. Mutta, ainakin itselläni himot ovat laantuneet aikas tavalla. En näe hänessä sitä samaa seksikästä naista mitä tavatessamme hän oli. Elämä muuttuu, ihmiset muuttuvat. Mitä jää? Yhteisistä kokemuksista koostuva liima joka yrittää pitää palapeliä kasassa. Usein se palapeli voi pysyäkin kasassa vaikka pari palaakin puuttuisi, kunhan vaan kukaan ei pöytää liikaa ravistele.

        AsianVierestä

        Naisesta tulee ruma rasittava paska, mihin himo ei liity mitenkään.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Heh,huomasin että tulee taas kaikki tuplana. Tiiän se on aika rasittavaa.... :(

        Mä läppärillä painan tosta padista lähetä, se ruutu siinä alareunassa mitä hipelöidään..niin tulee normisti vaan yhtenä, ei tuplina..mutta hiirellä tulee heti tuplia.. :)

        Ok, kiitos neuvosta, pitää yrittää sitä. Mulla tökkii kyllä koko tämä sivusto, vaihdoin hätäpäissäni jo hiireen patterin....taitaa kuitenkin vika istua tässä minun sohvallani :)

        Ja nyt huomaankin, etten yhtään ymmärrä mitä tarkoitat :D :D
        Mää oon niiiiiin hyvä tekniikassa.....melkein yhtä hyvä kuin todenäköisyyslaskennassa :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mutta kyllä niinkin voi käydä. kai? Ainakin jotkut sanoneet, että otti eron miehestään kun sille tuli läskiä ja rupes ällöttää olla edes lähellä...ja ei oo edes tarua vaan totta.

        Tiedän, että niin voi käydä. Jos elää asenteella...koskaan et muuttua saa, tai otan avioeron.

        Kun siinä vihkikaavassa kysytään tahdotko....kunnes kuolema erottaa, kai se tarkoittaa niitä vastamäkiäkin ja jos niissä haluaa luovuttaa, sitten kantapäät vastakkain ja menoksi.

        Meistä harva pysyy samana kehdosta hautaan. Ajattelen, että jos toinen lakkaa näyttämästä hyvältä, noin niinkuin kokonaiskuvassa, on se "vika" omassa päässä kenttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisesta tulee ruma rasittava paska, mihin himo ei liity mitenkään.

        Näin se varmasti sinun kohdallasi tapahtuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisesta tulee ruma rasittava paska, mihin himo ei liity mitenkään.

        Silloin saattaa olla omassa asenteessa vikaa, jos noin käy. Ei suinkaan aina siinä naisessa tai miehessä...

        Ruma paska, ihminen vanhenee...kukaan ei ole ikuisesti nuori ja hehkeä. Normaalia ja kuuluu osana elämään, paskaksi voi muuttua jos yhteinen elämä on ikävää ja tuntuu kohtuuttomalta...raskaalta. Syytä on yleensä kyllä molemmissa...


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tiedän, että niin voi käydä. Jos elää asenteella...koskaan et muuttua saa, tai otan avioeron.

        Kun siinä vihkikaavassa kysytään tahdotko....kunnes kuolema erottaa, kai se tarkoittaa niitä vastamäkiäkin ja jos niissä haluaa luovuttaa, sitten kantapäät vastakkain ja menoksi.

        Meistä harva pysyy samana kehdosta hautaan. Ajattelen, että jos toinen lakkaa näyttämästä hyvältä, noin niinkuin kokonaiskuvassa, on se "vika" omassa päässä kenttää.

        Juu, en paremmin osaa asiaa kuvailla. Kuvailit asian juuri mainiosti ja olen aivan samalla kannalla. Omasta kuupasta ne hämmingit kokolailla usein lähtöisin ovat....


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ok, kiitos neuvosta, pitää yrittää sitä. Mulla tökkii kyllä koko tämä sivusto, vaihdoin hätäpäissäni jo hiireen patterin....taitaa kuitenkin vika istua tässä minun sohvallani :)

        Ja nyt huomaankin, etten yhtään ymmärrä mitä tarkoitat :D :D
        Mää oon niiiiiin hyvä tekniikassa.....melkein yhtä hyvä kuin todenäköisyyslaskennassa :D

        Voi se patterin vaihtokin joskus auttaa, mutu. Kokeilin itsekin joskus vaihtaa patteria ja minusta se auttoi...

        Likaa hiiressä, visko se aiheuttaa tuplaklikkauksia??? Tai sitten näppää vaan tuplasti???

        http://www.notebookreview.com/assets/22048.jpg

        No tuo neliskanttinen hipelöintialusta. :D

        Kohdistan hiirellä lähetä kohtaan ja painan tuosta naps...lähtee. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Voi se patterin vaihtokin joskus auttaa, mutu. Kokeilin itsekin joskus vaihtaa patteria ja minusta se auttoi...

        Likaa hiiressä, visko se aiheuttaa tuplaklikkauksia??? Tai sitten näppää vaan tuplasti???

        http://www.notebookreview.com/assets/22048.jpg

        No tuo neliskanttinen hipelöintialusta. :D

        Kohdistan hiirellä lähetä kohtaan ja painan tuosta naps...lähtee. :)

        Per.kule...että minä olen tyhmä :) Tietenkin se kursori pitää viedä sen laatikon päälle.....voi kerta kaikkiaan yhmyyden määrää....mutta puolustaudun sillä, että särkee päätä.
        Särkee kai sitä kun ajatella pitää :D :D

        Ei vainkaan, Panadolia vetänyt tuohon polvikipuun ja saan siitä päänsäryn, nyt jätin pois panadolin ja särkee päätä ja polvea...hiphei ja huraa...elämä on ihanaa :D :D

        En edes viitsi kertoa miten ekalla yrityksellä kävi ....olen minä niiin mahtava tekniikkanero :D :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Per.kule...että minä olen tyhmä :) Tietenkin se kursori pitää viedä sen laatikon päälle.....voi kerta kaikkiaan yhmyyden määrää....mutta puolustaudun sillä, että särkee päätä.
        Särkee kai sitä kun ajatella pitää :D :D

        Ei vainkaan, Panadolia vetänyt tuohon polvikipuun ja saan siitä päänsäryn, nyt jätin pois panadolin ja särkee päätä ja polvea...hiphei ja huraa...elämä on ihanaa :D :D

        En edes viitsi kertoa miten ekalla yrityksellä kävi ....olen minä niiin mahtava tekniikkanero :D :D

        Äää, et sä tyhmä ole. Ei kaikki tuu aina heti mieleen ja vastapuolen selityskin voi olla sekavaa, jotta pitää tulkita ymmärtämisen sijaan ja voi sitten tulkita väärin. :)

        Lääke päänsärky..kauankin joutunut popsimaan jo kipuun lääkettä? Kyllä päänsärky vaikuttaa oleellisesti ymmärykseen ja suoritukseen.

        En ole minäkään mikään atk nero varsinkaan, vaikka muista härveleistä vähän tykkäänkin. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Äää, et sä tyhmä ole. Ei kaikki tuu aina heti mieleen ja vastapuolen selityskin voi olla sekavaa, jotta pitää tulkita ymmärtämisen sijaan ja voi sitten tulkita väärin. :)

        Lääke päänsärky..kauankin joutunut popsimaan jo kipuun lääkettä? Kyllä päänsärky vaikuttaa oleellisesti ymmärykseen ja suoritukseen.

        En ole minäkään mikään atk nero varsinkaan, vaikka muista härveleistä vähän tykkäänkin. :)

        Taitaa olla nyt kolmas viikko menossa panadolia. Kyllä minun vissiin täytyy kompuroida lääkärin pakeille kyselemään jotain muuta vaihtoehtoa. Otin salaa buranan. Minulla kun on vatsaa opetoitu...siis laukkua....ei saisi vissiin noita tulehduskipulääkkeitä oikein käyttää, mutta ei tuosta panadolistakaan juuri koskaan ole apua mihinkään ollut, paitsi siihen, että saa päänsäryn.

        Ei kannattaisi tulla vanhaksi, mutta minkäs teet

        Se neuvosi muuten taitaa toimia, mutta unohdin sen heti....aaaaarrrgg!


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Taitaa olla nyt kolmas viikko menossa panadolia. Kyllä minun vissiin täytyy kompuroida lääkärin pakeille kyselemään jotain muuta vaihtoehtoa. Otin salaa buranan. Minulla kun on vatsaa opetoitu...siis laukkua....ei saisi vissiin noita tulehduskipulääkkeitä oikein käyttää, mutta ei tuosta panadolistakaan juuri koskaan ole apua mihinkään ollut, paitsi siihen, että saa päänsäryn.

        Ei kannattaisi tulla vanhaksi, mutta minkäs teet

        Se neuvosi muuten taitaa toimia, mutta unohdin sen heti....aaaaarrrgg!

        Ehdottomasti kannattaa mennä lääkärin pakeille, jos kivut jatkuu ja lääkkeet tekee tuollaisia oireita.

        No tuosta sen voi lukea uudelleen, jos unohtuu. :)


      • Toi on muuten hyvä biisi. Irkkumusa on kanssa hyvää! 😬👌


      • Disse kirjoitti:

        Toi on muuten hyvä biisi. Irkkumusa on kanssa hyvää! 😬👌

        Kiva jos pidät, mun piti se laittaa toiseen siihin sun aloitukseen. Mutta oli kaksi sivua auki taikka oikeesti 4 ja lämäytin sen sitten vahingossa tähän. :D

        Liian monta liikkuvaa osaa ja menee sekaisin.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kiva jos pidät, mun piti se laittaa toiseen siihin sun aloitukseen. Mutta oli kaksi sivua auki taikka oikeesti 4 ja lämäytin sen sitten vahingossa tähän. :D

        Liian monta liikkuvaa osaa ja menee sekaisin.

        No samahan tuo minne.... löysin kumminkin. 😊👌


    • Joo, en mä tiedä kiimoista mitään, mutta sellaisen olen huomannut, että seksuaalinen alkuinnostus laantuu joillain. Ja uskon, että siihen liittyy se, että tulee tutummaksi. Toisesta alkaa ehkä löytyä piirteitä, jotka mietitytttää..??? Vaikea sanoa siihen syytä?
      Tai sitten kyse on jostain itsetuntohässäkästä, että ei uskalla ns. ”käydä käsiksi” enää. 😁

      Mutta kyllä pariskuntien kannattaisi puhua noistakin. Minulle on ainakin tärkeää kokea olevansa haluttu seksuaalisestikin. Jotenkin se ei ole sellainen asia, mitä pitäis pyytää erikseen. Ihan niinkuin huomioimista yleensäkin. Kuitenkin tavallisessa suhteessa sitä kumpikin haluaa pöllyyttää peittoja, niin kyllä aloitteen tekeminen on kummankin vastuulla.

      Että kaikki maailman naiset! Käykää vaan miehenne kimppuun välillä, elkääkä pelätkö pakkeja. Niillekin voi nauraa tai omille kimppuunkäymisille. Ei seksi ole niin vakavaa. 😁😃

      • Ei oo ees ikinä tullut mieleen, sekunniksikaan ettenkö uskaltaisi oman mieheni iholle mennä. :D

        Ekan kerran kun uskaltaa, uskaltaa aina sen jälkeen. :)

        Eka kertahan se on eniten rohkeutta vaativa kerta. Vähän miettii, että kannattaakohan, voikohan, mitähän...jos...no jospa sitten kumminkin joskus.. tai heti. :)

        Mun mielestä se vaan pitäs uskaltaa sanoa ääneen sekin, että nyt on joku semmonen vaihe mulla että en oo seksistäkään kauheen kiinnostunut. Jos on semmonen olo, että joku elämänvaihe painaa päälle...

        Nimittäin minusta se rehellisyys on kuitenkin palkitsevampi, kun pakko paneminen.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ei oo ees ikinä tullut mieleen, sekunniksikaan ettenkö uskaltaisi oman mieheni iholle mennä. :D

        Ekan kerran kun uskaltaa, uskaltaa aina sen jälkeen. :)

        Eka kertahan se on eniten rohkeutta vaativa kerta. Vähän miettii, että kannattaakohan, voikohan, mitähän...jos...no jospa sitten kumminkin joskus.. tai heti. :)

        Mun mielestä se vaan pitäs uskaltaa sanoa ääneen sekin, että nyt on joku semmonen vaihe mulla että en oo seksistäkään kauheen kiinnostunut. Jos on semmonen olo, että joku elämänvaihe painaa päälle...

        Nimittäin minusta se rehellisyys on kuitenkin palkitsevampi, kun pakko paneminen.

        Kai sitä vois vaan pian sopia sen kumppaninsa kanssa yhteen jo mennessä, että luvataanhan puhua kaikista asioista toisillemme aina rehellisesti. vaikeistakin...ja jos toinen alkaa joskus epäröidä ja huomaat sen, voithan muistuttaa että muistako rakkaani mitä joskus luvattiin, että puhuttas kaikista vaikeistakin asioista rehellisesti toisillemme?

        Että en sua torju enkä tyrmää, haluun vaan tietää mitä ajattelat ja mitä tunnet...Mykkäkoululaiset yleensä vaan pahentaa soppaansa. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Kai sitä vois vaan pian sopia sen kumppaninsa kanssa yhteen jo mennessä, että luvataanhan puhua kaikista asioista toisillemme aina rehellisesti. vaikeistakin...ja jos toinen alkaa joskus epäröidä ja huomaat sen, voithan muistuttaa että muistako rakkaani mitä joskus luvattiin, että puhuttas kaikista vaikeistakin asioista rehellisesti toisillemme?

        Että en sua torju enkä tyrmää, haluun vaan tietää mitä ajattelat ja mitä tunnet...Mykkäkoululaiset yleensä vaan pahentaa soppaansa. :)

        Joo. Kyllähän noi pitäis saada sovittua ja olla molemminpuolin sellainen varma olla, että tulipa mitä vaan, niin kumpikin tietää. 😊👌

        Ei pakkopanot oo kivoja. Ei niistä saa kumpikaan mitään. 🙄

        Savonrannalla taas. Ihana mesta, ihana keli. 😎👌

        https://aijaa.com/N4tHR3

        Tertsillä yhellä. Ai jukopliut miten tekköö hyvvee. 😃💪 On tää huikeeta. Tästä sit taas koordinaatteja etittävä. 🧐😛


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Kyllähän noi pitäis saada sovittua ja olla molemminpuolin sellainen varma olla, että tulipa mitä vaan, niin kumpikin tietää. 😊👌

        Ei pakkopanot oo kivoja. Ei niistä saa kumpikaan mitään. 🙄

        Savonrannalla taas. Ihana mesta, ihana keli. 😎👌

        https://aijaa.com/N4tHR3

        Tertsillä yhellä. Ai jukopliut miten tekköö hyvvee. 😃💪 On tää huikeeta. Tästä sit taas koordinaatteja etittävä. 🧐😛

        Ihanan kesäinen terassikuva. Mahtava maisema. Kiva kun päivität välillä kulkemistas. Tietää, että kaikki on hyvin siellä tienpäällä... ja muutenkin..:D

        Minusta tuohon kannattaa ainakin pyrkiä, nimittäin jos semmosen suhteen saa toisen kanssa luotua että voi rehellisesti ja reilusti myöntää ja puhua niistä kenkuistakin jutuista, se on ihan parasta. Sillon sitä saa just olla omaittensä ja toinen tietää ja tuntee sinut oikeasti, mikä myös kasvattaa luottamusta toiseen ja välille.

        Kun ei roiku niitä epäselviä juttuja välissä. :)

        Aijai, ihan täpinöissäni sun reissusta. Oon tommosesta joskus haaveillu ittekin, että lähtis vaan prätkällä reissuun, mutta nyt ne jäi haaveiksi. Rupes muksuja puskee maailmaan...

        nautihan!!


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ihanan kesäinen terassikuva. Mahtava maisema. Kiva kun päivität välillä kulkemistas. Tietää, että kaikki on hyvin siellä tienpäällä... ja muutenkin..:D

        Minusta tuohon kannattaa ainakin pyrkiä, nimittäin jos semmosen suhteen saa toisen kanssa luotua että voi rehellisesti ja reilusti myöntää ja puhua niistä kenkuistakin jutuista, se on ihan parasta. Sillon sitä saa just olla omaittensä ja toinen tietää ja tuntee sinut oikeasti, mikä myös kasvattaa luottamusta toiseen ja välille.

        Kun ei roiku niitä epäselviä juttuja välissä. :)

        Aijai, ihan täpinöissäni sun reissusta. Oon tommosesta joskus haaveillu ittekin, että lähtis vaan prätkällä reissuun, mutta nyt ne jäi haaveiksi. Rupes muksuja puskee maailmaan...

        nautihan!!

        Mieli tekis vetää nokoset tässä tertsillä, mutta saattaisivat kahtoo kakkosella. 😂

        Taijan tästä tehdä lähtöä... otan koordinaatit johonkin ja eikun menoks. Kypärässä nappikuulokkeet ja tankkilaukkuun saa puhelimen karttaohjelma päällä läpinäkyvän muovin alle, jopa voi näpytellä sitä. Musiikki soi korvissa ja täti antaa ohjeita milloin käännytään 😬👌

        Seuraavassa paikassa kyllä syön jotain. 😋

        Sit liikkuu...

        Ps. Kunhan muksut isompia, hommaat sen enskan ja sit teet tälläsen reissun. 🙂👍


      • Disse kirjoitti:

        Mieli tekis vetää nokoset tässä tertsillä, mutta saattaisivat kahtoo kakkosella. 😂

        Taijan tästä tehdä lähtöä... otan koordinaatit johonkin ja eikun menoks. Kypärässä nappikuulokkeet ja tankkilaukkuun saa puhelimen karttaohjelma päällä läpinäkyvän muovin alle, jopa voi näpytellä sitä. Musiikki soi korvissa ja täti antaa ohjeita milloin käännytään 😬👌

        Seuraavassa paikassa kyllä syön jotain. 😋

        Sit liikkuu...

        Ps. Kunhan muksut isompia, hommaat sen enskan ja sit teet tälläsen reissun. 🙂👍

        Jeap...palataan!!! :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Jeap...palataan!!! :)

        Ps. Otan likat mukaan omilla prätkillään ja niitten isin kans. :)

        Se kyllä jättää meidät kauas taakseen...mutta kunhan pääsee ehjänä perille ja me löydetään se paikka perillä. :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ps. Otan likat mukaan omilla prätkillään ja niitten isin kans. :)

        Se kyllä jättää meidät kauas taakseen...mutta kunhan pääsee ehjänä perille ja me löydetään se paikka perillä. :D

        Tai mistäs tietää mimmosia ratapyöräilijöitä likoista vielä tulee.. kumpikin on sanonut, että kun ovat isompia aikoo ajaa moottoripyörällä ja ostaa oma moottoripyörän...ellei äiti osta sitten niille. :)

        Saa nähdä...


      • Se on kyllä hyvä, että on kaapissa kasvanut siinä mielessä, ettei ole tullut koskaan mieleenkään, ettei voisi tehdä aloitetta :)
        Niitä muita hankaluuksia siitä kaapissa kasvamisesta kyllä on ollut ja on edelleen, luulisin...ei tiiä, kun ei ole ketään, jonka suuntaan niitä aloitteita tekisi :D :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Se on kyllä hyvä, että on kaapissa kasvanut siinä mielessä, ettei ole tullut koskaan mieleenkään, ettei voisi tehdä aloitetta :)
        Niitä muita hankaluuksia siitä kaapissa kasvamisesta kyllä on ollut ja on edelleen, luulisin...ei tiiä, kun ei ole ketään, jonka suuntaan niitä aloitteita tekisi :D :D

        No joistain naisista se tuntuu vähän tungettelevalle kuulemma ja siksi jättävät aloitteen tekemättä. Tai sitten vaan ujo kysymys.,

        Noh, vielä kuules jonkun karjun kaadat kainaloon ja pääset sit käymään kimppuun. 😬💪


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Tai mistäs tietää mimmosia ratapyöräilijöitä likoista vielä tulee.. kumpikin on sanonut, että kun ovat isompia aikoo ajaa moottoripyörällä ja ostaa oma moottoripyörän...ellei äiti osta sitten niille. :)

        Saa nähdä...

        Joo, mimmeille satapiikit alke ja menox. Tulevat perässä sit kuin ankkapoikue konsanaan. 😁


      • Disse kirjoitti:

        No joistain naisista se tuntuu vähän tungettelevalle kuulemma ja siksi jättävät aloitteen tekemättä. Tai sitten vaan ujo kysymys.,

        Noh, vielä kuules jonkun karjun kaadat kainaloon ja pääset sit käymään kimppuun. 😬💪

        Vähän kummallisiahan me näissä parisuhdekiumuroissa olemme. Vaikka en ole kotona oppinut koskettamaan, olen sen sitten opiskellut myöhemmin. Hassu kokemus nuoruusvuosilta..
        Olin yökylässä ja kun aamulla tulin alas, kun isäntä oli jo pistänyt kahvin tippumaan ja kampaili tukkaansi, painauduin hänen selkäänsä vasten ja kiersin kädet ympäri. Myöhemmin hän sanoi, että se oli tuntunut hienolta, eikä hän ollut tottunut sellaiseen, eikä hän ollut ihan teini.
        Hassuja juttuja nämä....


      • Disse kirjoitti:

        Joo, mimmeille satapiikit alke ja menox. Tulevat perässä sit kuin ankkapoikue konsanaan. 😁

        Juu, katotaan nyt mimmosia "koheltajia" ovat, uskaltaako mitään ostaa ilman apupyöriä. :D

        Vaan eihän lastakaan voi ja saa estää elämästä.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Vähän kummallisiahan me näissä parisuhdekiumuroissa olemme. Vaikka en ole kotona oppinut koskettamaan, olen sen sitten opiskellut myöhemmin. Hassu kokemus nuoruusvuosilta..
        Olin yökylässä ja kun aamulla tulin alas, kun isäntä oli jo pistänyt kahvin tippumaan ja kampaili tukkaansi, painauduin hänen selkäänsä vasten ja kiersin kädet ympäri. Myöhemmin hän sanoi, että se oli tuntunut hienolta, eikä hän ollut tottunut sellaiseen, eikä hän ollut ihan teini.
        Hassuja juttuja nämä....

        Juurikin noin. Jostain kummasta ollaan vaan opittu, ettei mies tarvitse kosketusta? 🤔

        Ja kissanviikset, kyllä tarvii. Ainakin mä. 😬

        Mut nyt taas tielle. Kävin katselee metsämuseota. 😊


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Juu, katotaan nyt mimmosia "koheltajia" ovat, uskaltaako mitään ostaa ilman apupyöriä. :D

        Vaan eihän lastakaan voi ja saa estää elämästä.

        Menomimme tulee, jos ovat isäänsä ja äitiinsä tulleet. 😂👌

        Pois eestä hidastelijat! 😆💪


      • Disse kirjoitti:

        Menomimme tulee, jos ovat isäänsä ja äitiinsä tulleet. 😂👌

        Pois eestä hidastelijat! 😆💪

        No en ole aina ylpee kummankaan meidän aikuisen asenteesta muita tiellä liikkujia kohtaan. Pois alta nimenomaan, kun tarttisi muistaa autoillessakin ajaa suu kiinni marmattamatta muiden ajotaidottomuutta jne. Kaikessa rauhassa. :)

        Isäntä on kunnostautuneempi vielä marmattamaan...joten se asenne voi siirtyä eteenpäin. :/

        Vauhdistahan ne jo tykkää, mitä kovempaa joku rakkine menee, ne huutaa lisää vauhtia. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        No en ole aina ylpee kummankaan meidän aikuisen asenteesta muita tiellä liikkujia kohtaan. Pois alta nimenomaan, kun tarttisi muistaa autoillessakin ajaa suu kiinni marmattamatta muiden ajotaidottomuutta jne. Kaikessa rauhassa. :)

        Isäntä on kunnostautuneempi vielä marmattamaan...joten se asenne voi siirtyä eteenpäin. :/

        Vauhdistahan ne jo tykkää, mitä kovempaa joku rakkine menee, ne huutaa lisää vauhtia. :)

        Eli jonkun vuoden päästä voi perustaa mcAbris helkatinhimpskutit! Ja pinkit kerhorotsit. 😎🤘


      • Abrakadabra kirjoitti:

        No en ole aina ylpee kummankaan meidän aikuisen asenteesta muita tiellä liikkujia kohtaan. Pois alta nimenomaan, kun tarttisi muistaa autoillessakin ajaa suu kiinni marmattamatta muiden ajotaidottomuutta jne. Kaikessa rauhassa. :)

        Isäntä on kunnostautuneempi vielä marmattamaan...joten se asenne voi siirtyä eteenpäin. :/

        Vauhdistahan ne jo tykkää, mitä kovempaa joku rakkine menee, ne huutaa lisää vauhtia. :)

        Imatralla. Mäkkärissä. Vielä ois tavoitteeseen matkaa. Mutta vois jo katsella seuraavaks koordinaatit suoraan hotelliin. Sit nää vehkeet pois ja tertsille. 😎👌


      • Abrakadabra kirjoitti:

        No en ole aina ylpee kummankaan meidän aikuisen asenteesta muita tiellä liikkujia kohtaan. Pois alta nimenomaan, kun tarttisi muistaa autoillessakin ajaa suu kiinni marmattamatta muiden ajotaidottomuutta jne. Kaikessa rauhassa. :)

        Isäntä on kunnostautuneempi vielä marmattamaan...joten se asenne voi siirtyä eteenpäin. :/

        Vauhdistahan ne jo tykkää, mitä kovempaa joku rakkine menee, ne huutaa lisää vauhtia. :)

        Perskules. Tais mennä joku kynttilä paskaks tuosta pyörästä? 😤

        Imatralta Lappeenrantaan tultiin jojotellen. Ja just sammui parkkihalliin! 😳

        Toivottavasti huomenna pääsen motonettiin asti. Ostan kyllä 8 kpl kynttilöitä ja avaimen. 😳

        Toivottavasti sit toimii...🙄


      • Disse kirjoitti:

        Perskules. Tais mennä joku kynttilä paskaks tuosta pyörästä? 😤

        Imatralta Lappeenrantaan tultiin jojotellen. Ja just sammui parkkihalliin! 😳

        Toivottavasti huomenna pääsen motonettiin asti. Ostan kyllä 8 kpl kynttilöitä ja avaimen. 😳

        Toivottavasti sit toimii...🙄

        Huonoo tuuria. Siis mistä himmeni? 😳


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Huonoo tuuria. Siis mistä himmeni? 😳

        Kävin Imatran mäkkärissä syömässä. Siitä lähti vaivoin käyntiin... sit röpelsi kolmella pytyllä ja jojotteli välillä neljällä, kolmella.... 😳

        Mietin, että aamupalsn jälkeen koitan nilkuttaa 5 min matkan Motonettiin ja hommaan vehkeet. Saa onneks vaihettuu ilman tankin irroitusta. Ja toivottavasti se on se vika. 😳


      • Disse kirjoitti:

        Kävin Imatran mäkkärissä syömässä. Siitä lähti vaivoin käyntiin... sit röpelsi kolmella pytyllä ja jojotteli välillä neljällä, kolmella.... 😳

        Mietin, että aamupalsn jälkeen koitan nilkuttaa 5 min matkan Motonettiin ja hommaan vehkeet. Saa onneks vaihettuu ilman tankin irroitusta. Ja toivottavasti se on se vika. 😳

        Tulpat pelittää? Saako bensaa? Ei kai oo suutin tukossa? 😬


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Tulpat pelittää? Saako bensaa? Ei kai oo suutin tukossa? 😬

        Ootko muuten vilkassu satulan alle, mitä sieltä löytyy? Mulla oli Kawasakissa kaikki oleelliset työkalut siellä valmiina. 🙂


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ootko muuten vilkassu satulan alle, mitä sieltä löytyy? Mulla oli Kawasakissa kaikki oleelliset työkalut siellä valmiina. 🙂

        Ja sit tuli mieleen sekin, et tankkasitko vastikään? Eikä oo vettä polttoaineen seassa?


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ja sit tuli mieleen sekin, et tankkasitko vastikään? Eikä oo vettä polttoaineen seassa?

        Jotenkin noin nopee vika johtuu tulpista. Sit se pätkiminen....

        Bensaa jos ei saa, niin kyllä se ois jo tullut ajossa.

        Koitan aamulla nilkuttaa Motonettiin. Kynttilät uudet ja uskon, että taas mennään. Voi toimii kylmänä paremmin...toivon niin. 😁👌


      • Disse kirjoitti:

        Jotenkin noin nopee vika johtuu tulpista. Sit se pätkiminen....

        Bensaa jos ei saa, niin kyllä se ois jo tullut ajossa.

        Koitan aamulla nilkuttaa Motonettiin. Kynttilät uudet ja uskon, että taas mennään. Voi toimii kylmänä paremmin...toivon niin. 😁👌

        Huomenta! No sitten on helpompi homma, jos sytyttää taas.😃

        Loppumatka pakasteissa, pysyy kylmänä pärrä.😉


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Ja sit tuli mieleen sekin, et tankkasitko vastikään? Eikä oo vettä polttoaineen seassa?

        Joskus 90 luvulla jo rupesin välttämään pieniltä asemilta tankkaamista, kun pari kertaa älyttömiä käyntihäiriöitä veden takia. maasäiliöissä vettä jostain syystä.

        Kiva purkaa joku nelikon kaasaripatteri ja huomata, että pääsuuttimissa on vesipisarat. Sen jälkeen, kyllä tarjonnut masinolia aina ennenkuin mitään on purkamaan lähtenyt. Nykybensa sinänsä pitäs olla masinoliasekoitusta vastaavaa, koska alkoholia on sen verran.

        ruisku yleensä kyllä tunkee pienet vedetkin polton puolelle. Mutta kun kaasareissa ei ole mitään painetta, niin vesipisara pysyy esim suuttimessa ihan kätevästi tukkeena.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Huomenta! No sitten on helpompi homma, jos sytyttää taas.😃

        Loppumatka pakasteissa, pysyy kylmänä pärrä.😉

        No kohtahan sen näkee ja kokee. 😬

        Kiva oli tuossa turistellla pari rallista kiinnostuneiden parin motoristipapan kanssa. Sit oli isä lastensa kanssa Seinäjoelta ja eräs nainen Turkkusest.

        Mut nyt samupalalle, niin sit kokeillaan, lähteekö vekoitin ees käyntiin enää. 😳


      • Disse kirjoitti:

        No kohtahan sen näkee ja kokee. 😬

        Kiva oli tuossa turistellla pari rallista kiinnostuneiden parin motoristipapan kanssa. Sit oli isä lastensa kanssa Seinäjoelta ja eräs nainen Turkkusest.

        Mut nyt samupalalle, niin sit kokeillaan, lähteekö vekoitin ees käyntiin enää. 😳

        Juu, toivottavasti selviit tulpat vaihtamalla.☺️

        Moon hammaslääkärin oven takana varttumas, koska kutsuu ronkittavaks.

        Faijan kans juttelin tommosesta ongelmasta kun sulla, se meinas kans et kato ne tulpat ja johdot niille. Sitten jos ei ne oo caput, lähtis miettii tota veden mahdollisuutta myös...

        Mullahan ei joskus yks pyörä tahtonu ajosta sammuttamisen jälkee käynnistyy, tulvi kaasariin....mut nyt pääsen! Moikka..😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Juu, toivottavasti selviit tulpat vaihtamalla.☺️

        Moon hammaslääkärin oven takana varttumas, koska kutsuu ronkittavaks.

        Faijan kans juttelin tommosesta ongelmasta kun sulla, se meinas kans et kato ne tulpat ja johdot niille. Sitten jos ei ne oo caput, lähtis miettii tota veden mahdollisuutta myös...

        Mullahan ei joskus yks pyörä tahtonu ajosta sammuttamisen jälkee käynnistyy, tulvi kaasariin....mut nyt pääsen! Moikka..😃

        Juu. Mä oon täällä motoristien kanssa aamupalalla miettinyt kanssa tuota. Pitää kokeilla päästä sinne Motonettiin...😬


      • Disse kirjoitti:

        Juu. Mä oon täällä motoristien kanssa aamupalalla miettinyt kanssa tuota. Pitää kokeilla päästä sinne Motonettiin...😬

        Pääsin! 😊💪

        Toimi nyt ihan hyvin... mä epäilen, että joku kynttilä on niin sippi, että kuumana pätkii. Mut nyt käyn uudet... tuplana. 😃👌


      • Disse kirjoitti:

        Pääsin! 😊💪

        Toimi nyt ihan hyvin... mä epäilen, että joku kynttilä on niin sippi, että kuumana pätkii. Mut nyt käyn uudet... tuplana. 😃👌

        Iridium-tulpat nyt vehkeessä ja käydä tankilla, sit lähtee testimään. 😬👌


      • Disse kirjoitti:

        Iridium-tulpat nyt vehkeessä ja käydä tankilla, sit lähtee testimään. 😬👌

        Jesh!!😅👍

        Matka jatkuu. Mäkin pääsin jo hamppurista ja ylähuuli on ihan tunnoton, nenäkin. Mut olipa kiva ajella vanhoilla kotinurkilla, kävin pikkukaupassakin tunnelmoimassa ja ostin muutaman mehupurkin ja salaattia..😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Jesh!!😅👍

        Matka jatkuu. Mäkin pääsin jo hamppurista ja ylähuuli on ihan tunnoton, nenäkin. Mut olipa kiva ajella vanhoilla kotinurkilla, kävin pikkukaupassakin tunnelmoimassa ja ostin muutaman mehupurkin ja salaattia..😃

        No vieläkin välillä rökeltää. 😤

        Pitää tarkastaa tulpanjohtojen toinen pää vielä...🤔

        Vie fiilistä nää säätämiset...😤


      • Disse kirjoitti:

        No vieläkin välillä rökeltää. 😤

        Pitää tarkastaa tulpanjohtojen toinen pää vielä...🤔

        Vie fiilistä nää säätämiset...😤

        Voi pas...ettei nyt kumminki oo joku roska paska jossain siel polttoaineen seassa menny häikkimään? Vetääkö se hyvin ajossa? Ottaa kierroksia ja tehot löytyy? Ettei ala hiipuu ja veto loppuu?

        Onko ainoo oire se röpellys?


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Voi pas...ettei nyt kumminki oo joku roska paska jossain siel polttoaineen seassa menny häikkimään? Vetääkö se hyvin ajossa? Ottaa kierroksia ja tehot löytyy? Ettei ala hiipuu ja veto loppuu?

        Onko ainoo oire se röpellys?

        Kaik letkut ( bensaletku, ilmaletku) sillee et pääse kulkee, kiinni, ettei puristuksis mikään eikä irti?

        Vesi, roska, pääsiskö liika soppaa? Ilmanputsari auki ei tukossa? Vaihtoehtoja.🤣

        Abris


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Voi pas...ettei nyt kumminki oo joku roska paska jossain siel polttoaineen seassa menny häikkimään? Vetääkö se hyvin ajossa? Ottaa kierroksia ja tehot löytyy? Ettei ala hiipuu ja veto loppuu?

        Onko ainoo oire se röpellys?

        Ei kun just röpeltää. Varmaan joku paska irronnut ja tukkii jotain kaasaria. 😬

        Noh, ei sille nyt voi mitään. Nilkuttaa tuolla tään reissun. Josko se siitä...🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaik letkut ( bensaletku, ilmaletku) sillee et pääse kulkee, kiinni, ettei puristuksis mikään eikä irti?

        Vesi, roska, pääsiskö liika soppaa? Ilmanputsari auki ei tukossa? Vaihtoehtoja.🤣

        Abris

        Kaikki oleellinen tsekattu. Kyllä toi jotenkin kulkee. Taistellaan reissu läpi. 😊👌

        Pitää ajella pikkuteitä pitkin. 😊👌


      • Disse kirjoitti:

        Kaikki oleellinen tsekattu. Kyllä toi jotenkin kulkee. Taistellaan reissu läpi. 😊👌

        Pitää ajella pikkuteitä pitkin. 😊👌

        Kävin saimaan kanavan Suomenpuoliset sulut katsomassa. Nyt jos ottas suuntia jonnekin länteenpäin. Ajelis pikkuteitä pitkin. 😊👌


      • Disse kirjoitti:

        Kävin saimaan kanavan Suomenpuoliset sulut katsomassa. Nyt jos ottas suuntia jonnekin länteenpäin. Ajelis pikkuteitä pitkin. 😊👌

        Eipä siinä reissunpäällä ihmeitä pysty tekee, jos ajamaan pääsee niin ajaa. Jos stoppaa, kyyti korjaamolle-molle..Pärnäsen korjaamolle.😃

        Ja jää hatullinen vielä varaosiakin.

        Oli taas semmonen landella päivä, että niskat nurin...


        https://youtu.be/2Gfpd-GV0u8

        Otan kyllä nyt tirsat...


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Eipä siinä reissunpäällä ihmeitä pysty tekee, jos ajamaan pääsee niin ajaa. Jos stoppaa, kyyti korjaamolle-molle..Pärnäsen korjaamolle.😃

        Ja jää hatullinen vielä varaosiakin.

        Oli taas semmonen landella päivä, että niskat nurin...


        https://youtu.be/2Gfpd-GV0u8

        Otan kyllä nyt tirsat...

        Niin. No nyt kulkee hyvin taas.

        Ja niinpä on päivä mennyt vilihakkaan. 😬👌

        Mä oon Savitaipaleessa ja nyt pitää koodailka vähän, että mihis sitten? Koitan luikkia näitä pikkuteitä pitkinpoikin. 😁

        Oli muuten hyvä pätkä tänne. Mutkia pirusti ja ylä-alamäkee. Oikein mukava oli lasketella. 😃👌


    • Anonyymi

      Naisella tikittää se biologinen kello (lapsentekohalu) yhä kiivaammin ja kiivammin kunnes täyttää 35v ja sitten on jyrkkä alamäki.

      • Anonyymi

        Tohon ei oikeen sovi se, että naisen voimakkain seksuaalisen halun kausi ajottuu yli neljänkympin ikään. Joillaki alkaa jo kolmessakympis ja toisilla jatkuu pitkälle yli viiteenkymppiin. Lisääntymisbiologian kannata siinä ei oo mitään järkee, mutta niin se kuitenki menee. Selittävänä tekijänä pidetään hormonaalisia muutoksi. Se on vaan niiden sivutuote.

        Seksihalujen suhteen nelikymppiset miehet sopiikin yhteen parikymppisten naisten kanssa. Molemmilla vähän heikommat seksihalut. Nelikymppisille naisille taas sopis paremmin parikymppiset miehet. Molemmilla ryhmillä ku himot hyrrää. Yksilöt on tietenki yksilöitä, mutta pääsääntösesti noin.


      • Juu lapsentekohalu laantuu kyllä siinä neljänkympin korvilla, mutta seksuaalinen halu sen kun hyrrää kiihtyvällä tahdilla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tohon ei oikeen sovi se, että naisen voimakkain seksuaalisen halun kausi ajottuu yli neljänkympin ikään. Joillaki alkaa jo kolmessakympis ja toisilla jatkuu pitkälle yli viiteenkymppiin. Lisääntymisbiologian kannata siinä ei oo mitään järkee, mutta niin se kuitenki menee. Selittävänä tekijänä pidetään hormonaalisia muutoksi. Se on vaan niiden sivutuote.

        Seksihalujen suhteen nelikymppiset miehet sopiikin yhteen parikymppisten naisten kanssa. Molemmilla vähän heikommat seksihalut. Nelikymppisille naisille taas sopis paremmin parikymppiset miehet. Molemmilla ryhmillä ku himot hyrrää. Yksilöt on tietenki yksilöitä, mutta pääsääntösesti noin.

        Tuo on päätöntä. Yli 40 nainen ei enää pärjää naismarkkinoilla.
        Ajattele vaikka yli 40 vuotiaita ilotyttöjä joiden viereen parkkeeraisi 25 vuotiaita tiukkoja pimuja. Vanhat kuolisi nälkään jos eivät puoleen hintaan antaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on päätöntä. Yli 40 nainen ei enää pärjää naismarkkinoilla.
        Ajattele vaikka yli 40 vuotiaita ilotyttöjä joiden viereen parkkeeraisi 25 vuotiaita tiukkoja pimuja. Vanhat kuolisi nälkään jos eivät puoleen hintaan antaisi.

        Vientiä riittäisi, enemmän kun tahtoo tarjota. Kiitos kuitenkin huolenpidosta. Vakituinenkin on helppo löytää, jos tahtoo. Itse en enää mitään loppuelämän pituista haluakaan. Kuka täyspäinen nyt enää ukkoa huolekseen ottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on päätöntä. Yli 40 nainen ei enää pärjää naismarkkinoilla.
        Ajattele vaikka yli 40 vuotiaita ilotyttöjä joiden viereen parkkeeraisi 25 vuotiaita tiukkoja pimuja. Vanhat kuolisi nälkään jos eivät puoleen hintaan antaisi.

        Tiedätkö mitä? Maailmassa on toooooosii paljon asioita, joissa ei tunnu olevan mitään järkeä. Niiden kanssa täytyy vain oppia elämään. Ehkä ne jutut iän karttuessa alkavat tuntua ihan järkeenkäyviltä. Voi myös olla että ne pysyvät yhtä päättöminä, loppuun saakka.


    • Anonyymi

      Kyllä menee nysvääjämiehet vaihtoon nopeesti

    • Anonyymi

      Kiima on väärä sana tuohon.

    • Riippuu, miten veikeä nainen jaksaa läpi elämänsä olla :D

    • Anonyymi

      Mikään laimene...iän myötä vain monipuolistuu kaikki. Yläpään juttuja, nääs.

      • Hyvin sanottu! Ja kuulostaa niin kuin mies kommentoisi!


      • Anonyymi

        Jaapajaa, useimmiten tuppaa arki tulemaan ja jää seksikin pois tai ainakin vähenee.


    • Ja totta kai oman miehen. Eihän siinä ole mitään järkeä jos lähtee loikkimaan naapurin Jorman luo muka raparperiä viemässä, kun Jorma ei niitä edes syö! Mieheen kiintyy. Sitten sitä on niin kuin kanahaukka. Ähertää pesässä ja pitää silmällä miestä, missä se matosten perässä lentää.

    • Anonyymi

      Kyllä naisen haarat suhteessa(kin) aika nopeasti sulkeutuu ja halut loppuu, jos mies ei osaa tyydyttää naista. Ja sen jälkeen on aivan sama kuin paljon miestä panettaa...

      • Anonyymi

        Sama se on toisinpäin, harva eronnut nainen osaa tyydyttää miehen hyvin. Mies lähtee ja nainen jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama se on toisinpäin, harva eronnut nainen osaa tyydyttää miehen hyvin. Mies lähtee ja nainen jää.

        Kyllä minä miehenä sanoisin, että tehokkain miehen halujen tappaja on naisen vittumainen luonne. Ja nautinnon tuottaminen naiselle on se suurin nautinnon tuottaja minulle. Tekee, näet, hyvää miehiselle itsetunnolle kun näkee ja tuntee tekevänsä jotain oikein... :)

        - se edellinen-


    • Anonyymi

      Niin, naiset ovat aika uskollisia omalle kumppanilleen ja varmasti myös keskimäärin aika tyytyväisiä parisuhteessa, jos se on toimiva ja hyvä sellainen. Mielenkiintoista on se että naiset eivät tee juuri mitään sen parisuhteen alulle saamiseksi. Vastuu jätetään miehille, vaikka miehillä tunnetusti on huonot aikeet mielessä.

    • Anonyymi

      Älä puhu kaikista naisista tai miehistä kun et tiedä kaikkien seksielämästä. 8 vuotta tässä olen harrastanut seksiä avovaimon kanssa eikä ole tarvinnut olla kahta viikkoa pitempään koskaan ilman. Lähinnä johtuu työmatkoista tai sairastumisesta jos seksiä ei ole ollut viikkoon. Halut on yhtä kovat kun 20 vuotiaana, olen 43 ja avovaimo 40 v.
      Jos ei ole seksihaluja niin se johtuu sitten siitä ettei huolehdi itsestään muutenkaan.

    • Anonyymi

      No jo on halut kiinnostaneet porukkaa, sata viestiä halusta.
      Kuka se nyt haluaa reikää josta on 3 cm persreikään, ei helvatta...sairasta porukkaa.
      Haluun halata korkeintaan ja silittää vähän selkää:)

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Moni nainen julistautuu a-seksuaaliksi, kun lapset on tehtynä. Siinä on aviomies ymmyrkäisenä, kun pohtii vaihtoehtoja ja loppuelämän selibaattia.

      Miesten suurimpia heikkouksia on, että parisuhteeseen mennään, kunhan nyt on joku periaatteella. Kiima ja dopimiinimyrsky laimenee kun on menty yhteen vain genitaalien perusteella, mutta syvempi yhteenkuuluvuus puuttuu.

      • Anonyymi

        "Aseksuaali". Vrt. teisti ja ateisti, ei a-teisti.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe