Se on kummallista

Anonyymi

että miten miehet joutuu miettimään päänsä puhki sillä, että miten lähestyisivät naista. Naisena minun on taas pähkäiltävä pääni puhki sillä, miten annan miehille pakit, ilman että saan heitä noloksi tai lannistamasta yrittämään jotain toista. Ei oo helppoa kellään

48

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos naiset olisivat aloitteellisempia niin tilanne helpottuisi kaikkien kannalta, ainakin jonkin verran.

      • Anonyymi

        Satunnaisiin suhteisiin tuo toimii, mutta ei parisuhteisiin. Suuri osa miehistä ei halua naisten tekevän suurempia aloitteita. Aloitteellinen nainen on "kevytkenkäinen", ei vaimomateriaalia.


      • Anonyymi

        Minä en tällä hetkellä edes halua parisuhdetta. Työ ja harrastukset vie ajan ja lopun haluan omistaa itselleni. Näin ainakin tällä hetkellä. Siksi noita pakkeja täytyy jaella eikä se ole mitenkään helppoa, kun sen yrittää tehdä nätisti. Siihenkin pitäisi miesten osata kertoa, millä tavalla sen voisi tehdä suurempia kolhuja aiheuttamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satunnaisiin suhteisiin tuo toimii, mutta ei parisuhteisiin. Suuri osa miehistä ei halua naisten tekevän suurempia aloitteita. Aloitteellinen nainen on "kevytkenkäinen", ei vaimomateriaalia.

        Tuo ei päde kaikkiin miehiin. Osa miehistä osaa kyllä arvioida kevytkenkäisyyden asteen järkevilläkin tavoilla.

        Olet varmasti sitä mieltä myös, että naisen tulisi piilottaa seksuaalinen halunsa kaikkialla yhteiskunnassa? Ja että miehille on ok näyttää se?

        Toivon että olen väärässä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satunnaisiin suhteisiin tuo toimii, mutta ei parisuhteisiin. Suuri osa miehistä ei halua naisten tekevän suurempia aloitteita. Aloitteellinen nainen on "kevytkenkäinen", ei vaimomateriaalia.

        En tiedä millainen joukko se "suuri osa" miehistä olisi joka noin ajattelee. Veikkaisin että muutama prosentti miehistä on tuota mieltä. Kaikki muut toivovat että naiset vihdoinkin ottaisivat vastuuta asiasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Satunnaisiin suhteisiin tuo toimii, mutta ei parisuhteisiin. Suuri osa miehistä ei halua naisten tekevän suurempia aloitteita. Aloitteellinen nainen on "kevytkenkäinen", ei vaimomateriaalia.

        Minä arvostan aloitteita tekeviä naisia. En tosin heitä jotka ehdottavat seksiä ensitapaamisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satunnaisiin suhteisiin tuo toimii, mutta ei parisuhteisiin. Suuri osa miehistä ei halua naisten tekevän suurempia aloitteita. Aloitteellinen nainen on "kevytkenkäinen", ei vaimomateriaalia.

        Joskus on pakko kunnolllisen naisenkin. Toivottavasti ei silti pidetä ”kevytkenkäisenä”. Jos se on se yksi ainoa aloite sataan vuoteen. :D


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Minä arvostan aloitteita tekeviä naisia. En tosin heitä jotka ehdottavat seksiä ensitapaamisella.

        Miehet pääsäntöisesti käsittävät kaikki naisten tekemät aloitteet seksiehdotuksiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehet pääsäntöisesti käsittävät kaikki naisten tekemät aloitteet seksiehdotuksiksi.

        Minulta ei saa ensimmäisillä treffeillä.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Minä arvostan aloitteita tekeviä naisia. En tosin heitä jotka ehdottavat seksiä ensitapaamisella.

        Kiva kuulla, että miehet arvostaa aloitteellisia naisia. Usein itsevarmat miehet arvostaakin. En ole koskaan ymmärtänyt kissa ja hiiri-pelejä. Kun jättää turhat pelit pois, säästää kaikkien aikaa.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Minulta ei saa ensimmäisillä treffeillä.

        Keneltäkään ei pitäisi saada. Sen verran pitää itseään kunnioittaa ja sitä toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tällä hetkellä edes halua parisuhdetta. Työ ja harrastukset vie ajan ja lopun haluan omistaa itselleni. Näin ainakin tällä hetkellä. Siksi noita pakkeja täytyy jaella eikä se ole mitenkään helppoa, kun sen yrittää tehdä nätisti. Siihenkin pitäisi miesten osata kertoa, millä tavalla sen voisi tehdä suurempia kolhuja aiheuttamatta.

        Miten jakelet pakkeja vaikka et hae seuraa? Vai oletko kuitenkin deittisivuilla vakituisesti vaikka et etsi mitään. Sellaisiakin naisia sieltä löytyy jotka ilmoittavat näin profiilissaan.


      • Anonyymi

        0letko mammanpoika?
        Kysyt, se on siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satunnaisiin suhteisiin tuo toimii, mutta ei parisuhteisiin. Suuri osa miehistä ei halua naisten tekevän suurempia aloitteita. Aloitteellinen nainen on "kevytkenkäinen", ei vaimomateriaalia.

        Vähän jyrkästi sanottu, mutta on siinä vähän totuuttaki mukana.

        Ite oon huomannu, että miehet tuntuu pitävän naisen lähestymisyritystä jotenki kevyempänä. Tätä on vähän vaikee selittää, mut yritän. Jos mä naisena pyydän miestä treffeille, niin oletus on ollu että seksiäkin saa. Ite pyytäessään miehet on taas olleet hyvinki herrasmiehiä, eivätkä oo tuntuneet olettavan tollasta. En tiiä onko se joku, että ku nainen kerran pyytää niin siitä pyynnöstä pitää ottaa kaikki irti, ku ei se kuitenkaan sit pyydä uudestan. Kaikki kerrat (5) ku oon ite pyytäny miestä ulos, niin se tunnelma on miesten puolelta ollu sellanen kertaluontonen. On ollu kivaa ja juttua on riittäny, mut jotenki et jatkoa ei tuu seuraamaan. Mä en harrastele ekoilla treffeillä, niin se on jääny.

        Kyllä mä ainaki siis vähän allekirjotan tota, et ei naisen kannata tehä alotetta jos on tosissaan kiinnostunu. Sellaseen kevyeen treffailuun voi toki nainenki tehä alotteen. Ei varmaan pidä paikkaansa kaikkien miesten kanssa, mutta tää on mun kokemus. Miehet ehkä osais valottaa mikä tää juttu on ja kuinka yleinen/harvinainen se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän jyrkästi sanottu, mutta on siinä vähän totuuttaki mukana.

        Ite oon huomannu, että miehet tuntuu pitävän naisen lähestymisyritystä jotenki kevyempänä. Tätä on vähän vaikee selittää, mut yritän. Jos mä naisena pyydän miestä treffeille, niin oletus on ollu että seksiäkin saa. Ite pyytäessään miehet on taas olleet hyvinki herrasmiehiä, eivätkä oo tuntuneet olettavan tollasta. En tiiä onko se joku, että ku nainen kerran pyytää niin siitä pyynnöstä pitää ottaa kaikki irti, ku ei se kuitenkaan sit pyydä uudestan. Kaikki kerrat (5) ku oon ite pyytäny miestä ulos, niin se tunnelma on miesten puolelta ollu sellanen kertaluontonen. On ollu kivaa ja juttua on riittäny, mut jotenki et jatkoa ei tuu seuraamaan. Mä en harrastele ekoilla treffeillä, niin se on jääny.

        Kyllä mä ainaki siis vähän allekirjotan tota, et ei naisen kannata tehä alotetta jos on tosissaan kiinnostunu. Sellaseen kevyeen treffailuun voi toki nainenki tehä alotteen. Ei varmaan pidä paikkaansa kaikkien miesten kanssa, mutta tää on mun kokemus. Miehet ehkä osais valottaa mikä tää juttu on ja kuinka yleinen/harvinainen se on.

        Älä anna periksi. Kohtaat vielä joskus miehen, joka ei ole noin urpo. Kannattaa ohittaa heti tuollaiset miehet, jotka ovat noin kiinni perusteettomissa sukupuolirooleissa. Toisin sanoen tuollaisista miehistä ei kannata ensinkään kiinnostua tosissaan. Sellaisista asenteista tulee ongelmia myöhemminkin tapailun aikana. Sen sijaan järkevän miehen erottaa jo ensimmäisillä treffeillä.


    • Anonyymi

      Joudun myös antaa pakkeja naisille. Ei oo helppoo kertoa naiselle ettei se ole kaunis mutta pakko se vaan on että nainen ymmärtää ettei voi saada ketä tahansa.

      • Anonyymi

        Halusit laittaa provon aloitukseni johdosta. Epäilitkö sen olleen jotain ylimielisyyttä tai kopeutta miehiä kohtaan?
        Sellaiseksi en sitä ollut tarkoittanut. Siinä ei viitattu lainkaan siihen, että mies olisi vastenmielinen tai ulkonäöltään sellainen, joka ei miellyttäisi. Päinvastoin, minua on lähestyny tosi kohteliaat ja fiksun oloiset miehet. Siis ihan parisuhdekelpoiset yksilöt. Mutta kuten sanoin, en ole valmis enkä halua nyt parisuhteeseen. Sitä on ulkopuolisen varmaan vaikea ymmärtää, että miksi joku viihtyy yksin.
        Tuo pakkien anto on silti minullekin tuskallista, koska tiedän miten romutan ehkä jonkun suurimmat haaveet sillä hetkellä. Jos olisi varattu, niin olisi helppoa perustella ne pakit sillä. Mutta miten perustelen ne nyt niin, etten loukkaisi tai tuottaisin vähiten tuskaa toiselle?
        Joskus olen päästänyt suustani valheen, että olen varattu, kun treffeille on pyydetty. Mutta en halua olla tuolla epärehellisyyden tiellä, vaikka se helpottaisikin tuota tilannetta. Vai mitä mieltä miehet, olisiko tuo valkoinen valhe, että olen jo varattu sittenkään niin paha?
        Siitähän ei jäisi epäilystä, että pakit olisi miehestä itsestään kiinni. Sillä uskoisiko kukaan mies, jos nainen sanoo, että tällä hetkellä ei ole valmis parisuhteeseen. Siis että ei päilisi niiden johtuvan itsestään. Kun se tosiasia kohdallani on, ettei yhdetkään viimeisimmistä pakeista ole johtuneet miehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusit laittaa provon aloitukseni johdosta. Epäilitkö sen olleen jotain ylimielisyyttä tai kopeutta miehiä kohtaan?
        Sellaiseksi en sitä ollut tarkoittanut. Siinä ei viitattu lainkaan siihen, että mies olisi vastenmielinen tai ulkonäöltään sellainen, joka ei miellyttäisi. Päinvastoin, minua on lähestyny tosi kohteliaat ja fiksun oloiset miehet. Siis ihan parisuhdekelpoiset yksilöt. Mutta kuten sanoin, en ole valmis enkä halua nyt parisuhteeseen. Sitä on ulkopuolisen varmaan vaikea ymmärtää, että miksi joku viihtyy yksin.
        Tuo pakkien anto on silti minullekin tuskallista, koska tiedän miten romutan ehkä jonkun suurimmat haaveet sillä hetkellä. Jos olisi varattu, niin olisi helppoa perustella ne pakit sillä. Mutta miten perustelen ne nyt niin, etten loukkaisi tai tuottaisin vähiten tuskaa toiselle?
        Joskus olen päästänyt suustani valheen, että olen varattu, kun treffeille on pyydetty. Mutta en halua olla tuolla epärehellisyyden tiellä, vaikka se helpottaisikin tuota tilannetta. Vai mitä mieltä miehet, olisiko tuo valkoinen valhe, että olen jo varattu sittenkään niin paha?
        Siitähän ei jäisi epäilystä, että pakit olisi miehestä itsestään kiinni. Sillä uskoisiko kukaan mies, jos nainen sanoo, että tällä hetkellä ei ole valmis parisuhteeseen. Siis että ei päilisi niiden johtuvan itsestään. Kun se tosiasia kohdallani on, ettei yhdetkään viimeisimmistä pakeista ole johtuneet miehestä.

        Ei ole provo, kerroin naisille oikeesti etteivät ne ole viehättäviä vaikka kuinka meikkaavat ja yrittävät mutta eivät vaan kaikki naiset ole sellaisia. Naiset ei kestä sitä ja jotkut ovat suuttuneet tosissaan mutta olen rehellinen ja puhu suoraan jos kysytään. Yllättäen ei saisikaan olla rehellinen ja siitä naiset suuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusit laittaa provon aloitukseni johdosta. Epäilitkö sen olleen jotain ylimielisyyttä tai kopeutta miehiä kohtaan?
        Sellaiseksi en sitä ollut tarkoittanut. Siinä ei viitattu lainkaan siihen, että mies olisi vastenmielinen tai ulkonäöltään sellainen, joka ei miellyttäisi. Päinvastoin, minua on lähestyny tosi kohteliaat ja fiksun oloiset miehet. Siis ihan parisuhdekelpoiset yksilöt. Mutta kuten sanoin, en ole valmis enkä halua nyt parisuhteeseen. Sitä on ulkopuolisen varmaan vaikea ymmärtää, että miksi joku viihtyy yksin.
        Tuo pakkien anto on silti minullekin tuskallista, koska tiedän miten romutan ehkä jonkun suurimmat haaveet sillä hetkellä. Jos olisi varattu, niin olisi helppoa perustella ne pakit sillä. Mutta miten perustelen ne nyt niin, etten loukkaisi tai tuottaisin vähiten tuskaa toiselle?
        Joskus olen päästänyt suustani valheen, että olen varattu, kun treffeille on pyydetty. Mutta en halua olla tuolla epärehellisyyden tiellä, vaikka se helpottaisikin tuota tilannetta. Vai mitä mieltä miehet, olisiko tuo valkoinen valhe, että olen jo varattu sittenkään niin paha?
        Siitähän ei jäisi epäilystä, että pakit olisi miehestä itsestään kiinni. Sillä uskoisiko kukaan mies, jos nainen sanoo, että tällä hetkellä ei ole valmis parisuhteeseen. Siis että ei päilisi niiden johtuvan itsestään. Kun se tosiasia kohdallani on, ettei yhdetkään viimeisimmistä pakeista ole johtuneet miehestä.

        Ei minua pakit haittaa, yllättäen ne kauniimmat naiset ei anna pakkeja, se kuka on kaunis on jokaisen itse päätettävissä. Olen kuitenkin saanut pakkeja paljon enkä ota sitä loukkauksena. Nykyään vaan on niin ettei naiset halua parisuhdetta vaan enemmän hauskan pitoa yhdeksi yöksi tai viikoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusit laittaa provon aloitukseni johdosta. Epäilitkö sen olleen jotain ylimielisyyttä tai kopeutta miehiä kohtaan?
        Sellaiseksi en sitä ollut tarkoittanut. Siinä ei viitattu lainkaan siihen, että mies olisi vastenmielinen tai ulkonäöltään sellainen, joka ei miellyttäisi. Päinvastoin, minua on lähestyny tosi kohteliaat ja fiksun oloiset miehet. Siis ihan parisuhdekelpoiset yksilöt. Mutta kuten sanoin, en ole valmis enkä halua nyt parisuhteeseen. Sitä on ulkopuolisen varmaan vaikea ymmärtää, että miksi joku viihtyy yksin.
        Tuo pakkien anto on silti minullekin tuskallista, koska tiedän miten romutan ehkä jonkun suurimmat haaveet sillä hetkellä. Jos olisi varattu, niin olisi helppoa perustella ne pakit sillä. Mutta miten perustelen ne nyt niin, etten loukkaisi tai tuottaisin vähiten tuskaa toiselle?
        Joskus olen päästänyt suustani valheen, että olen varattu, kun treffeille on pyydetty. Mutta en halua olla tuolla epärehellisyyden tiellä, vaikka se helpottaisikin tuota tilannetta. Vai mitä mieltä miehet, olisiko tuo valkoinen valhe, että olen jo varattu sittenkään niin paha?
        Siitähän ei jäisi epäilystä, että pakit olisi miehestä itsestään kiinni. Sillä uskoisiko kukaan mies, jos nainen sanoo, että tällä hetkellä ei ole valmis parisuhteeseen. Siis että ei päilisi niiden johtuvan itsestään. Kun se tosiasia kohdallani on, ettei yhdetkään viimeisimmistä pakeista ole johtuneet miehestä.

        Pakit on sitä kun on tultu jo tutuksi toisen kanssa pidemmältä ajalta ja sen jälkeen pyytää jonnekin josta toinen kieltäytyy.
        Tekstistäsi saa sen kuvan että tuntemattomille annat pakkeja esim: baarissa jotka ei ole mitään pakkeja.


    • Ei se niin kummallista ole. Kun tein alustavia tutustumisia tyttöihin ja sitten ne eivät johtaneet vielä mihinkään, pakit antaneet tytöt pilkkasivat avoimin sanoin. mutta huumorin varjolla. Kyllä se syö miestä.

      • Anonyymi

        Tästä asiasta on vaikea keskustella missään irl, koska voisin kuvitella, että niin täällä kuin irl asiaani ei osata suhtautua oikein. Voidaan tehdä oletuksia, että on tarve jotenkin päteä tai korostaa itseään tai sitten laittaa miehet naurunalaiseks tai vähätellä heitä. Mutta kun niin ei ole! Voisin koska vaan olla kaverisuhteessa kehen tahansa näistä pakkeja saaneiden kanssa.. Jos se heille riittäisi.
        Olen sosiaalinen ja siksi ehkä miehet kokee helposti lähestyttäväksi, koska juttelen niin hississä kuin bussissa tai nakkikioskin jonossa. Tuppisuuna ja myrtsinä en halua elää, joten nämä lähestymisyritykset pitäisi vaan pystyä hoitamaan tyylikkäästi ilman isoa numeroa ja että mies uskaltais vaikka moikata sen jälkeenkin ilman nolouden tunnetta. Miten sen tekisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tästä asiasta on vaikea keskustella missään irl, koska voisin kuvitella, että niin täällä kuin irl asiaani ei osata suhtautua oikein. Voidaan tehdä oletuksia, että on tarve jotenkin päteä tai korostaa itseään tai sitten laittaa miehet naurunalaiseks tai vähätellä heitä. Mutta kun niin ei ole! Voisin koska vaan olla kaverisuhteessa kehen tahansa näistä pakkeja saaneiden kanssa.. Jos se heille riittäisi.
        Olen sosiaalinen ja siksi ehkä miehet kokee helposti lähestyttäväksi, koska juttelen niin hississä kuin bussissa tai nakkikioskin jonossa. Tuppisuuna ja myrtsinä en halua elää, joten nämä lähestymisyritykset pitäisi vaan pystyä hoitamaan tyylikkäästi ilman isoa numeroa ja että mies uskaltais vaikka moikata sen jälkeenkin ilman nolouden tunnetta. Miten sen tekisin?

        Tilanne kääntyi aikaa myöten päinvastaiseksi, mutta ei se sillion auttanut.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Tilanne kääntyi aikaa myöten päinvastaiseksi, mutta ei se sillion auttanut.

        Kovin kypsymättömiä tyttöjä vielä olleet jos tarve jotenkin nolata joku iskuyrityksen tehnyt. Sen ymmärrän, että miten miehetkin voi tuntea epävarmuutta tai kömpelyyttä sanoissaan lähestyessään, että tytöille/naisille tilanne
        tulee usein yllättäen ja tuleehan siinä kömpelöitä torjumisia ihan tuosta samaisesta syystä johtuen. Eihän ne naisillekaan mitään rutiinitapahtumia ole.Samoinhan mies voisi pohtia, miten torjuu naisen että vähiten satuttais toista tuossa herkässä tilanteessa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kovin kypsymättömiä tyttöjä vielä olleet jos tarve jotenkin nolata joku iskuyrityksen tehnyt. Sen ymmärrän, että miten miehetkin voi tuntea epävarmuutta tai kömpelyyttä sanoissaan lähestyessään, että tytöille/naisille tilanne
        tulee usein yllättäen ja tuleehan siinä kömpelöitä torjumisia ihan tuosta samaisesta syystä johtuen. Eihän ne naisillekaan mitään rutiinitapahtumia ole.Samoinhan mies voisi pohtia, miten torjuu naisen että vähiten satuttais toista tuossa herkässä tilanteessa

        En tarkoittanut torjumista paikalla, vaan pilkkaamista viikkoja myöhemmin. Ei tyttöjäkään sovi kypsymättömiksi moittia. Maailma vain on niin käsittämättömän raaka.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        En tarkoittanut torjumista paikalla, vaan pilkkaamista viikkoja myöhemmin. Ei tyttöjäkään sovi kypsymättömiksi moittia. Maailma vain on niin käsittämättömän raaka.

        Julmaltahan tuo kuulostaakin Eihän meistä kukaan haluaisi olla tuollaisen kohteena. Milläköhän sitä ihmiset oppisivat ajattelemaan, että se lähestymisyrityshän on mitä suurin arvostuksen ja ihailun osoittamisen tapa. Miks laittaa se arvostuksen antaja noloon tilanteeseen, kun tilanteen pitäis mennä toisin päin. Olla pakkien antamisesta huolimatta kiitollinen tuolle ihmiselle, joka ilmaisi arvostuksensa noin. Siksi minulla on tarve tehdä tuo pakkien anto niin, että voisin sanoa tuolle pakit saaneelle jotain sellaista, josta hän voisi olla iloinen tai muistaa lämmöllä pakit saatuaankin. Antaa tsemppiä, uskoa ja itsevarmuutta lisää, että hänenlaistaan varmasti joku odottaa jossain,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Julmaltahan tuo kuulostaakin Eihän meistä kukaan haluaisi olla tuollaisen kohteena. Milläköhän sitä ihmiset oppisivat ajattelemaan, että se lähestymisyrityshän on mitä suurin arvostuksen ja ihailun osoittamisen tapa. Miks laittaa se arvostuksen antaja noloon tilanteeseen, kun tilanteen pitäis mennä toisin päin. Olla pakkien antamisesta huolimatta kiitollinen tuolle ihmiselle, joka ilmaisi arvostuksensa noin. Siksi minulla on tarve tehdä tuo pakkien anto niin, että voisin sanoa tuolle pakit saaneelle jotain sellaista, josta hän voisi olla iloinen tai muistaa lämmöllä pakit saatuaankin. Antaa tsemppiä, uskoa ja itsevarmuutta lisää, että hänenlaistaan varmasti joku odottaa jossain,

        Siitä huolimatta, että nuorempana joutui kokemaan alentavaa suunsoitoa, naiset ovat suloisimpia olentoja koko maailmassa.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Siitä huolimatta, että nuorempana joutui kokemaan alentavaa suunsoitoa, naiset ovat suloisimpia olentoja koko maailmassa.

        Nuoret osaavat olla julmia, niin tytöt kuin pojat. Toiset kasvavat vanhempina, toiset eivät koskaan.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Siitä huolimatta, että nuorempana joutui kokemaan alentavaa suunsoitoa, naiset ovat suloisimpia olentoja koko maailmassa.

        Mukava kuulla, ettet ole moisen antanut katkeroittaa mieltäsi lopun elämää naisia kohtaan. Vaikkei tuollaisia asioita varmaan koskaan unohdakaan niin siitä ylipääsemisen osoittaa se, ettet ajattele kaikkien muidenkin olevan samanlaisia.
        Kiitos rupatteluhetkestä ja suloisia olentoja elämääsi.
        Minä hivuttaudun nyt suihkun kautta höyhensaarille. Öitä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukava kuulla, ettet ole moisen antanut katkeroittaa mieltäsi lopun elämää naisia kohtaan. Vaikkei tuollaisia asioita varmaan koskaan unohdakaan niin siitä ylipääsemisen osoittaa se, ettet ajattele kaikkien muidenkin olevan samanlaisia.
        Kiitos rupatteluhetkestä ja suloisia olentoja elämääsi.
        Minä hivuttaudun nyt suihkun kautta höyhensaarille. Öitä!

        Öitä! 🌹


      • elisakettu kirjoitti:

        Nuoret osaavat olla julmia, niin tytöt kuin pojat. Toiset kasvavat vanhempina, toiset eivät koskaan.

        On eduksi, jos voi sivuuttaa epäonnistuneesti käyttäytyvät ja keskittyä enemmistöön. Naiset ovat suloisia, kauniita, herttaisia ja heillä on ihastuttavan kauniit sukupuoloelimet, käsittämättömän kauniit.


      • Firdawsi kirjoitti:

        On eduksi, jos voi sivuuttaa epäonnistuneesti käyttäytyvät ja keskittyä enemmistöön. Naiset ovat suloisia, kauniita, herttaisia ja heillä on ihastuttavan kauniit sukupuoloelimet, käsittämättömän kauniit.

        Niin, suurin osa naisista varmaan ovat otettuja kauniiden sukupuolielimiensä tähden.

        En usko että miehet ajattelevat samoin. Jos heidät nähdään pelkkinä kyrpinä tai mulkkuina, eivät he kovin otetuilta vaikuta.

        Outoa.


      • elisakettu kirjoitti:

        Niin, suurin osa naisista varmaan ovat otettuja kauniiden sukupuolielimiensä tähden.

        En usko että miehet ajattelevat samoin. Jos heidät nähdään pelkkinä kyrpinä tai mulkkuina, eivät he kovin otetuilta vaikuta.

        Outoa.

        Ei se ole outoa, jos tuntee biologiaa.

        Koska nainen voi elämänsä aikana saada vain muutaman lapsen, hänen tulee jakaakseen geeninsä tuottavimmin miehen kanssa, pyrkiä parittelemaan vain alphauroksen kanssa. Miehen kannattaa paritella mahdollisen monen naisen kanssa.

        Siten nainen arvioi miestä monien ominaisuuksen suhteen, miehelle usein riittää, että hän on nainen. Ei ole mitään absoluuttista kauneudentajua, vaan taju on syntynyt evoluution mukana. Mies, joka näkee naisen sukupuolielimet ja kiihottuu niistä, on huomattavan halukas parittelemaan.

        Luultavasti nainen ei voi koskaan tajuta, kuinka kauniina mies näkee naisen sukupuolielimet. Ne ovat ihanammat kuin mikään muu maailmassa. Jotkut naiset pitävät tällisen asian avointa mainitsemista sopimattomana. Siksi myös osa miehistä puhuu, mitä he uskovat naisten odottavat heidän puhuvan. Pyrkivät pärjämään tällä tavalla kilpailussa.

        Varmasti monet naiset ymmärtävät, että he omistavat aarteen, mutta jos he täysin ymmärtäisivät, he panisivat vähemmän painoa meikkaamiselle ja pukeutumiselle ja enemmän elinten näyttämiselle. Kulttuurimme olisi aivan toisenlainen. Kauneutta ei voi nähdä liikaa


      • Firdawsi kirjoitti:

        Ei se ole outoa, jos tuntee biologiaa.

        Koska nainen voi elämänsä aikana saada vain muutaman lapsen, hänen tulee jakaakseen geeninsä tuottavimmin miehen kanssa, pyrkiä parittelemaan vain alphauroksen kanssa. Miehen kannattaa paritella mahdollisen monen naisen kanssa.

        Siten nainen arvioi miestä monien ominaisuuksen suhteen, miehelle usein riittää, että hän on nainen. Ei ole mitään absoluuttista kauneudentajua, vaan taju on syntynyt evoluution mukana. Mies, joka näkee naisen sukupuolielimet ja kiihottuu niistä, on huomattavan halukas parittelemaan.

        Luultavasti nainen ei voi koskaan tajuta, kuinka kauniina mies näkee naisen sukupuolielimet. Ne ovat ihanammat kuin mikään muu maailmassa. Jotkut naiset pitävät tällisen asian avointa mainitsemista sopimattomana. Siksi myös osa miehistä puhuu, mitä he uskovat naisten odottavat heidän puhuvan. Pyrkivät pärjämään tällä tavalla kilpailussa.

        Varmasti monet naiset ymmärtävät, että he omistavat aarteen, mutta jos he täysin ymmärtäisivät, he panisivat vähemmän painoa meikkaamiselle ja pukeutumiselle ja enemmän elinten näyttämiselle. Kulttuurimme olisi aivan toisenlainen. Kauneutta ei voi nähdä liikaa

        Sitä elintä on kauhean vaikea liikkuessa esitellä, kun se jää vähän niin kuin tuonne varjoon ja olen ymmärtänyt , ettei ole kovin soveliasti kulkea ...kuinka nyt sanoisin....pimppi näkösällä?

        Sehän ei muuten ole totta, että kaikki miehet näkisivät kaikki pimpit kauniina. Niistäkin taidetaan käydä kaikenlaista vertailevaa keskustelua.

        Minusta pimppini on hyvin kaunis, naisten pimpit ovat.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sitä elintä on kauhean vaikea liikkuessa esitellä, kun se jää vähän niin kuin tuonne varjoon ja olen ymmärtänyt , ettei ole kovin soveliasti kulkea ...kuinka nyt sanoisin....pimppi näkösällä?

        Sehän ei muuten ole totta, että kaikki miehet näkisivät kaikki pimpit kauniina. Niistäkin taidetaan käydä kaikenlaista vertailevaa keskustelua.

        Minusta pimppini on hyvin kaunis, naisten pimpit ovat.

        No ei sitä liikkuessa tarvitse ja voi. Ihmisen vaeltaminen kylmille seuduille on tehnyt siitä melko mahdotoman, Mutta on vaatteitten hyvä saatavuus tehnyt niistä pakon sellaisissakin tilanteissa, joissa ei olisi. Mitä tehdään esimerkiksi uimapuvulla muuta, kuin peitellään kaikkein kauneinta ja suloisinta häveliäisyyssyistä?

        Vaikka uudet kulttuuriset syyt ovat vaikuttaneet osaan miehistä, geenipohjalta ei ole ajateltavissa, että miehet pitäisivät naisen sukupuolielimiä muuna kuin kutsuvina. Sen sijaan huonoluonteista naista kartetaan.

        Vaatteitten kanssa on sama kuin millä tahansa keksinnöllä, kuten esimerkiksi kännykällä. Kun se tuli, on pakko käyttää sitä. Vaatteet ovat lopullisesti levinneet niillekin alueille kokoaikaiseen käyttöön, joissa niitä tarvittaisiin harvoin.

        Vielä 1800-luvulla osassa Afrikkaa tytöt venyttelivät sisempiä häpyhuuliaan, koska miehet pitivät siitä. Paljon kauneutta on menetetty, kun kaikkein kauneinta peitellään.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        No ei sitä liikkuessa tarvitse ja voi. Ihmisen vaeltaminen kylmille seuduille on tehnyt siitä melko mahdotoman, Mutta on vaatteitten hyvä saatavuus tehnyt niistä pakon sellaisissakin tilanteissa, joissa ei olisi. Mitä tehdään esimerkiksi uimapuvulla muuta, kuin peitellään kaikkein kauneinta ja suloisinta häveliäisyyssyistä?

        Vaikka uudet kulttuuriset syyt ovat vaikuttaneet osaan miehistä, geenipohjalta ei ole ajateltavissa, että miehet pitäisivät naisen sukupuolielimiä muuna kuin kutsuvina. Sen sijaan huonoluonteista naista kartetaan.

        Vaatteitten kanssa on sama kuin millä tahansa keksinnöllä, kuten esimerkiksi kännykällä. Kun se tuli, on pakko käyttää sitä. Vaatteet ovat lopullisesti levinneet niillekin alueille kokoaikaiseen käyttöön, joissa niitä tarvittaisiin harvoin.

        Vielä 1800-luvulla osassa Afrikkaa tytöt venyttelivät sisempiä häpyhuuliaan, koska miehet pitivät siitä. Paljon kauneutta on menetetty, kun kaikkein kauneinta peitellään.

        Ei sitä nyt ihan yleisesti tarvitse levitellä. Riittää että kotosalla. Naisesta ei välttämättä tunnu mukavalta, että vieras mies tiirailee intiimiosia. Ei tarkoita sitä, etteikö nainen itse pitäisi niitä kauniina.

        Parasta on, ettei kotosalla tarvitse aina niin säntillisesti käyttää (alus)vaatteita tai istua jalat ristissä. ;) Kotiyleisö pitää siitä.

        Nuo venytykset ym. mutilaatiot ovat kaikkea muuta kuin sukuelinten kauneuden kunnioittamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä nyt ihan yleisesti tarvitse levitellä. Riittää että kotosalla. Naisesta ei välttämättä tunnu mukavalta, että vieras mies tiirailee intiimiosia. Ei tarkoita sitä, etteikö nainen itse pitäisi niitä kauniina.

        Parasta on, ettei kotosalla tarvitse aina niin säntillisesti käyttää (alus)vaatteita tai istua jalat ristissä. ;) Kotiyleisö pitää siitä.

        Nuo venytykset ym. mutilaatiot ovat kaikkea muuta kuin sukuelinten kauneuden kunnioittamista.

        En pidä siitä, että mitään kohtaa leikataan tai pitkäaikaisella venytyksellä muuten muutetaan. Harvat miehet pitävät. Mutta pidän siitä, että nainen avaa ja näyttää kauneimpansa. Esimerkkejä näkee soolopornossa.

        Pornoa näyttää olevan pääasiassa kahta laatua, yhdyntäpornoa ja tyttöjen sukupuolielimen esittelyä. Vaikka muuten pidän yhdynnästä, vieras mies ei mahdu kykyyni identifioitua hänen asemaansa. Mutta tyttö, joka sievästi hymyillen näyttää avoimia elimiään, on kaunis kuin prinsessa.

        Mielestäni nainen voi näyttää kaikille miellyttäville miehille, jotka haluavat katsella. Epämiellyttäville ei tietenkään. Samalla toteutuu myös naisen geeniperäinen tarve tulla ihailluksi.

        Naiset ovat todella ihania. 🌹


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Ei se ole outoa, jos tuntee biologiaa.

        Koska nainen voi elämänsä aikana saada vain muutaman lapsen, hänen tulee jakaakseen geeninsä tuottavimmin miehen kanssa, pyrkiä parittelemaan vain alphauroksen kanssa. Miehen kannattaa paritella mahdollisen monen naisen kanssa.

        Siten nainen arvioi miestä monien ominaisuuksen suhteen, miehelle usein riittää, että hän on nainen. Ei ole mitään absoluuttista kauneudentajua, vaan taju on syntynyt evoluution mukana. Mies, joka näkee naisen sukupuolielimet ja kiihottuu niistä, on huomattavan halukas parittelemaan.

        Luultavasti nainen ei voi koskaan tajuta, kuinka kauniina mies näkee naisen sukupuolielimet. Ne ovat ihanammat kuin mikään muu maailmassa. Jotkut naiset pitävät tällisen asian avointa mainitsemista sopimattomana. Siksi myös osa miehistä puhuu, mitä he uskovat naisten odottavat heidän puhuvan. Pyrkivät pärjämään tällä tavalla kilpailussa.

        Varmasti monet naiset ymmärtävät, että he omistavat aarteen, mutta jos he täysin ymmärtäisivät, he panisivat vähemmän painoa meikkaamiselle ja pukeutumiselle ja enemmän elinten näyttämiselle. Kulttuurimme olisi aivan toisenlainen. Kauneutta ei voi nähdä liikaa

        "Luultavasti nainen ei voi koskaan tajuta, kuinka kauniina mies näkee naisen sukupuolielimet. Ne ovat ihanammat kuin mikään muu maailmassa. "

        Melkoista mielistelyä. Et ole tainnut kovin usein niitä nähdä, kaikki ei todellakaan ole kauniita. Kaunis on muutenkin väärä sana, se on joko kiihottava tai sitten ei.


      • " Mitä tehdään esimerkiksi uimapuvulla muuta, kuin peitellään kaikkein kauneinta ja suloisinta häveliäisyyssyistä?"


        Estetään hiekan pääsy sinne kaikkein kauneimpaan. Estetään epämiellyttävien miesten katseet siellä kauneimman liepeillä. Estetään miellyttäviä miehiä näkemästä huonoluonteisten naisten kauneinta.

        Uikkarit voisi tietty heittää veks ja onhan sellaisia rantoja käsittääkseni, missä se on ihan mahdollista, jopa suotavaa.

        Ja kuten sanoitkin, onhan siellä pornopuolella niitä elimiä yllinkyllin, kun kaikki ihmiset eivät kuitenkaan halua ihan joka kohdassa niitä elimiä nähdä .
        Vaatteillakin on funktionsa


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Luultavasti nainen ei voi koskaan tajuta, kuinka kauniina mies näkee naisen sukupuolielimet. Ne ovat ihanammat kuin mikään muu maailmassa. "

        Melkoista mielistelyä. Et ole tainnut kovin usein niitä nähdä, kaikki ei todellakaan ole kauniita. Kaunis on muutenkin väärä sana, se on joko kiihottava tai sitten ei.

        Olen nähnyt runsaasti sekä todellisuudessa että kuvissa.

        Lähtokohtani on biologinen ja tieteellinen, ei tarkoitushakuinen.

        Koska nainen voi saada vain vähän jälkeläisiä, hänen kanattaa pyrkiä paritetelemaan vain laadukkaiden alfamiesten kanssa, miehen taas saadakseen geeninsä mahdolisimma runsaana populaatioon mahdollisimman monen naisen kanssa.

        Mies on halukkaampi parittelemaan, jos kiihottuu jo pelkistä naisen sukukupuolielimista, nainen halukkaampi, jos kiihottuu laajasti miehen eri ominaisuuksista. Absoluuttista kauneutta ei ole olemassa, mutta kauneuselämys on todellinen ja kehittynyt evoluution mukana.

        Karkeasti ottaen, mitä suurempaa halua naisen sukupuolielimet miehessä synnyttävät, sen kauniimpina hän niitä pitää. Vastaavasti miehen sukupuolielimet synnyttävät naisessa vain vähäisen kiihotuksen, joten hän ei pidä niitä likikään yhtä kauniina.

        Kummankin sukupuolen kauneuselämys noudattaa Gaussin käyrää eli normaalijakaumaa, mutta käyrän huippu on vahvasti eri kohdassa. On pieni määrä miehiä, jotka tuntevat kuten nainen, ja on pieni maarä naisia jotkaa tuntevat kuin mies.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        " Mitä tehdään esimerkiksi uimapuvulla muuta, kuin peitellään kaikkein kauneinta ja suloisinta häveliäisyyssyistä?"


        Estetään hiekan pääsy sinne kaikkein kauneimpaan. Estetään epämiellyttävien miesten katseet siellä kauneimman liepeillä. Estetään miellyttäviä miehiä näkemästä huonoluonteisten naisten kauneinta.

        Uikkarit voisi tietty heittää veks ja onhan sellaisia rantoja käsittääkseni, missä se on ihan mahdollista, jopa suotavaa.

        Ja kuten sanoitkin, onhan siellä pornopuolella niitä elimiä yllinkyllin, kun kaikki ihmiset eivät kuitenkaan halua ihan joka kohdassa niitä elimiä nähdä .
        Vaatteillakin on funktionsa

        Kulttuurihistorian opiskelun on havaittu tuottavan kulttuurirelativismia. Tieto, miten on ollut eri paikoissa ja eri aikoina, ei voi olla vaikuttamatta. Olen opiskellut alalta ylimmän arvosanan.


      • Anonyymi
        Firdawsi kirjoitti:

        Kulttuurihistorian opiskelun on havaittu tuottavan kulttuurirelativismia. Tieto, miten on ollut eri paikoissa ja eri aikoina, ei voi olla vaikuttamatta. Olen opiskellut alalta ylimmän arvosanan.

        Kovin vaikea sana tuo kulttuurirelativismi.

        -kaskenpolttaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kovin vaikea sana tuo kulttuurirelativismi.

        -kaskenpolttaja

        Kulttuurirelativismi tarkoittaa sitä, että pitää kaikkia ja kaikenaikaisia kulttuureita yhtä hyvinä. Näin pitkälle menee tuskin kukaan, mutta siihen suuntaan on kulkenut verrattuna keskimääräiseen väestöön.

        Silloin oman kulttuurin poikkeavuudet rupeavat tuntumaan huonosti perustelluilta.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Kulttuurihistorian opiskelun on havaittu tuottavan kulttuurirelativismia. Tieto, miten on ollut eri paikoissa ja eri aikoina, ei voi olla vaikuttamatta. Olen opiskellut alalta ylimmän arvosanan.

        Ohhoh, tulipa kummallinen virhe. Oppiainen nimi oli eri tiedekunnissa kulttuuriantropologia, uskontotiede ja sosiaaliantropologia

        Sillä siis pyrittiin selvittämään kunkin yhteisön henkistä rakennetta. Opiskelin sitä kaikissa, paljon enemmän kuin korkeimman arvosanan, josta tein myös pro gradu -tutkielman.


    • Anonyymi

      Paljon helpompaa se on pakkien antaminen, kun ei nainen tarvitse lähestyä ketään miestä antaakseen pakit, vaan mies on tehnyt aloitteen ja on siinä edessä.
      Nainen voi sanoa, et hänellä on poikaystävä ja that is, se on pakit miehelle ja mies jättää naisen sen jälkeen.

      t. Ruma ätmi

    • Anonyymi

      Naisiin voi tutustua vain viinaa juomalla. Selvänä naiset ei halua puhua ja antavat pakit hyvin nopeasti. Miehen pitää mennä yökerhoon juomaan viinaa ja siellä naiset haluavat tutustua mieheen eivätkä anna pakkeja kovin helposti. Naiset on hyvin epävarmoja ja huonoitsetuntoisia selvinpäin eikä naisia niin kannata lähestyä. Kännissä naiset on rennompia ja halukkaampia tutustumaan.

      T: Viinamies

    • Anonyymi

      Sinkut miettii vuosia miten saisivat naisiin tutustua mutta siihen on yksinkertaisen helppo tapa. Juo viinaa, mene yökerhoon, hae naisia tanssimaan. On ihan mahdotonta että kaikilta naisilta saisi pakit joten pitää vaan uskoa itseensä ja yrittää. Jos minä olen saanut naisia niin saa muutkin. Se sosiaalisuus on siinä tärkeintä, ne jotka katsoo ulkonäkö , eivät kovin pitkään ole parisuhteissaan olleet vaan etsivät ja etsivät. Suurin osa jotka seurustelee kuitenkin on ihan taviksia joten ulkonäöllä ei ole suurelle osalle naisista mitään väliä vaan se mitä ajattelet ja miten kohtelet naisia.

      T: Viinamies

    • Anonyymi

      Olen huomannut vuosien mittaan yhden selkeän ilmiön joka liittyy naisten antamiin pakkeihin.

      1. Komea mies. Nainen hymyilee ja sitten kertoo lähes anteeksi pyydellen olevansa varattu. Ei kuitenkaan pyytääkseen anteeksi mieheltä, vaan itseltään koska nainen arvioi sitä voisiko pettää.

      2. Tavallinen mies. Nainen sanoo olevansa varattu ja kääntyy pois.

      3. Ruma mies. Nainen solvaa miestä jollakin tavalla. Vähin loukkaus on pelkkä ylimielinen silmäys tai kommentti että on lesbo, pahimmillaan tulee täyslaidallinen solvaamista ja naurua.

      Naiset ovat julmia olentoja. He eivät ole edes petoja, vaan pahoja.

      Miehet antavat pakit tyylillä ja toista arvostaen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe