Kuka suosittelee moderaattoriksi?

Teinkin jo aloituksen jossa ilmoitin hakevani moderaattoriksi. No, tänään sitten laitoin hakemuksen sisään, ja ajattelin kysyä palstalaisilta suosituksia.

Jos haluat että minusta tehtäisiin moderaattori, niin laittakaapa ylläpitoon suosituskirje valintani varmistamiseksi. Kiitos jo etukäteen teille kaikille.

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      .tuiletko vielä? Pannaan, pannaan kirjettä. Saat varmasti kultaisen sertifikaatin ja kaikki kruusaukset päälle.

      • Joo, pannaan pannaan, mutta milloin pannaan, ja missä?
        Oletko Nainen?

        Anonyymi


    • Mietin sitä, onko sinulla tarpeeksi lahjomattomuutta?

      Harkitsen asiaa.

      • Minuun ei voi vaikuttaa edes firman toimitusjohtaja.


      • Mietin myös sitä, että moden pitää olla puolueeton. Jos ajattelit olla mode tällä palstalla missä itse kirjoittelet, eikö siinä ole hieman jääviysongelmaa?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Mietin myös sitä, että moden pitää olla puolueeton. Jos ajattelit olla mode tällä palstalla missä itse kirjoittelet, eikö siinä ole hieman jääviysongelmaa?

        Aiai menikö ketulla nyt nimimerkit sekaisin :D


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Mietin myös sitä, että moden pitää olla puolueeton. Jos ajattelit olla mode tällä palstalla missä itse kirjoittelet, eikö siinä ole hieman jääviysongelmaa?

        Iku-Turso on vanha trolli joka tunnetaan myös Poliisinpoikana, Perttinä, Ananiaksena ja lukuisilla muilla nikeillä. Aina välillä lähtee juttu lapasesta niin että uusii nikkinsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aiai menikö ketulla nyt nimimerkit sekaisin :D

        Täh?? Menikö sinulla, minä olen kaskenpolttaja kuten tuosta huomaat? Jatkoin kyllä ikään kuin Ketun pohdintaan, sekö sinua hämäsi?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Täh?? Menikö sinulla, minä olen kaskenpolttaja kuten tuosta huomaat? Jatkoin kyllä ikään kuin Ketun pohdintaan, sekö sinua hämäsi?

        Silloin kun on housussa, on turha rypistellä. Hauskaa illanjatkoa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iku-Turso on vanha trolli joka tunnetaan myös Poliisinpoikana, Perttinä, Ananiaksena ja lukuisilla muilla nikeillä. Aina välillä lähtee juttu lapasesta niin että uusii nikkinsä.

        Tämäkin on kaikkien tiedossa. Miehen ansiosta palsta on jätesaavi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin on kaikkien tiedossa. Miehen ansiosta palsta on jätesaavi.

        Vain Pertin tähren täällä viihtii käydä.

        Pertti seriffiksi, sanon minä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun on housussa, on turha rypistellä. Hauskaa illanjatkoa :D

        Samoin sinulle hauskaa illan jatkoa. Teit nyt virhepäätelmän ,mutta ei se haittaa, se taitaa täällä olla jokapäiväistä :)
        Oletko sinä Pertti...ai niin, mutta Perttiähän ei enää ole.
        Nämä muut ovat minulla vielä vähän hakusessa. Palataan kun keksin kuka sinä olet...


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Samoin sinulle hauskaa illan jatkoa. Teit nyt virhepäätelmän ,mutta ei se haittaa, se taitaa täällä olla jokapäiväistä :)
        Oletko sinä Pertti...ai niin, mutta Perttiähän ei enää ole.
        Nämä muut ovat minulla vielä vähän hakusessa. Palataan kun keksin kuka sinä olet...

        Huono seivaus, mutta ainahan se pitää näissä tapauksissa kokeilla. :D

        Ole rauhassa, en puhu tästä enempää. Mode voi kertoa, mistä ip-lähteestä tämä viesti tulee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huono seivaus, mutta ainahan se pitää näissä tapauksissa kokeilla. :D

        Ole rauhassa, en puhu tästä enempää. Mode voi kertoa, mistä ip-lähteestä tämä viesti tulee.

        Pitääkin ottaa yhteyttä modeen......

        näistä ip-osoitteistakin kulkee monenlaista legendaa...mikähän minun ip-osoitteeni on?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Pitääkin ottaa yhteyttä modeen......

        näistä ip-osoitteistakin kulkee monenlaista legendaa...mikähän minun ip-osoitteeni on?

        Kyllä hän sinuun ottaa yhteyttä ennen kuin arvaatkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän sinuun ottaa yhteyttä ennen kuin arvaatkaan.

        Sehän on hieno juttu. Tarjoaisikohan hän minulle moden paikkaa?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sehän on hieno juttu. Tarjoaisikohan hän minulle moden paikkaa?

        Kokeilepas kysyä, mitä saisit...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilepas kysyä, mitä saisit...

        Äääää...liian iso homma. Jos olisin mode, en voisi notkua täällä joka keskustelussa jakelemassa "viisauttani" :)


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Äääää...liian iso homma. Jos olisin mode, en voisi notkua täällä joka keskustelussa jakelemassa "viisauttani" :)

        Noniin, mutta kauniita unia nyt sulle, no hard feelings sinua kohtaan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noniin, mutta kauniita unia nyt sulle, no hard feelings sinua kohtaan :)

        Kiva juttu :)
        Hyvää yötä ja levollisia unia


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Pitääkin ottaa yhteyttä modeen......

        näistä ip-osoitteistakin kulkee monenlaista legendaa...mikähän minun ip-osoitteeni on?

        Tuossa
        http://www.ip-osoite.info/


      • valtakunta kirjoitti:

        Tuossa
        http://www.ip-osoite.info/

        Ahaa...kiitos. Antoi kyllä minulle kaupungin, jossa en asu, eikä laitteenikaan ole siellä.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ahaa...kiitos. Antoi kyllä minulle kaupungin, jossa en asu, eikä laitteenikaan ole siellä.

        Jahas.


      • valtakunta kirjoitti:

        Jahas.

        Minulle tuo ip-osoiteasia on vähän epäselvä. En kuitenkaan asu tuolla minkä kaupungin se ilmoitti. Kai se osoite on sitten jotain muuta kuin laitteen sijaintipaikka tai käyttäjän asuinpaikka.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Minulle tuo ip-osoiteasia on vähän epäselvä. En kuitenkaan asu tuolla minkä kaupungin se ilmoitti. Kai se osoite on sitten jotain muuta kuin laitteen sijaintipaikka tai käyttäjän asuinpaikka.

        Niih.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ahaa...kiitos. Antoi kyllä minulle kaupungin, jossa en asu, eikä laitteenikaan ole siellä.

        Niin antaa mullekin väärän sijainnin.

        IP Location hakusanalla löytyy oikee osoitekin, kuva kartallakin. Tarkempi haku ainakin.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Minulle tuo ip-osoiteasia on vähän epäselvä. En kuitenkaan asu tuolla minkä kaupungin se ilmoitti. Kai se osoite on sitten jotain muuta kuin laitteen sijaintipaikka tai käyttäjän asuinpaikka.

        Ymmärsin mieheltä kun en ole perehtynyt, se vaihtelee väliin.


      • Kun se ip vaihtelee, kuinka sin avulla voidaan joku jäljittää?
        Kysyn kun välillä näkee kerrottavan, että saadaan selville? Poliisilla saattaa tietysti olla joitain välineitä jäljittää, mutta että meillä kirjoittajilla olisi jonkun kikkakolmosen avulla saada selville toisten kirjoittajien osotteita...liekö urbaania legendaa?


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kun se ip vaihtelee, kuinka sin avulla voidaan joku jäljittää?
        Kysyn kun välillä näkee kerrottavan, että saadaan selville? Poliisilla saattaa tietysti olla joitain välineitä jäljittää, mutta että meillä kirjoittajilla olisi jonkun kikkakolmosen avulla saada selville toisten kirjoittajien osotteita...liekö urbaania legendaa?

        En ole itse lähtenyt selvittää koska tietääkseni se on laitonta. En siis ollenkaan ole asioita ronkkinut kun ei ole täysin varma milloin sen rajan yksityisyyden rajan ylittää

        Tässä on taas pojan yksi piirustus
        https://aijaa.com/FdUlW8


      • valtakunta kirjoitti:

        En ole itse lähtenyt selvittää koska tietääkseni se on laitonta. En siis ollenkaan ole asioita ronkkinut kun ei ole täysin varma milloin sen rajan yksityisyyden rajan ylittää

        Tässä on taas pojan yksi piirustus
        https://aijaa.com/FdUlW8

        Mielenkiintoinen piirustus


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Mielenkiintoinen piirustus

        Minusta tuntuu ettei poika mitään muuta tee kuin piirtele tai askartele koulussa tai palapeliä rakentaa. Kuin katsoin poika askarteli 3 uloitteisia mielenkiinnon kohteitaan kun opettaja opetteli ja ihan luvan kanssa saa tehdä nii kun han tekee tehtäviä.

        Eihän se mitään opi jos ei tarvitse edes kuunnella puhetta vaikka heikoin kohta on kuuntelemisen ymmärtäminen ja jos poika menee jumiin mutta kyllä se tarvitsee sen tuen siihen väliin tarvitsee.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kun se ip vaihtelee, kuinka sin avulla voidaan joku jäljittää?
        Kysyn kun välillä näkee kerrottavan, että saadaan selville? Poliisilla saattaa tietysti olla joitain välineitä jäljittää, mutta että meillä kirjoittajilla olisi jonkun kikkakolmosen avulla saada selville toisten kirjoittajien osotteita...liekö urbaania legendaa?

        Opetus täysin siirtyy kotio ja kun pojan pitää tehtäviä tehdä on jumissa ei jaksa ja ei osaa. Sitten painostan kotona ja poika ei tottele kuin minua.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minusta tuntuu ettei poika mitään muuta tee kuin piirtele tai askartele koulussa tai palapeliä rakentaa. Kuin katsoin poika askarteli 3 uloitteisia mielenkiinnon kohteitaan kun opettaja opetteli ja ihan luvan kanssa saa tehdä nii kun han tekee tehtäviä.

        Eihän se mitään opi jos ei tarvitse edes kuunnella puhetta vaikka heikoin kohta on kuuntelemisen ymmärtäminen ja jos poika menee jumiin mutta kyllä se tarvitsee sen tuen siihen väliin tarvitsee.

        Piirtäminen on yksi tapa ilmaista itseään.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minusta tuntuu ettei poika mitään muuta tee kuin piirtele tai askartele koulussa tai palapeliä rakentaa. Kuin katsoin poika askarteli 3 uloitteisia mielenkiinnon kohteitaan kun opettaja opetteli ja ihan luvan kanssa saa tehdä nii kun han tekee tehtäviä.

        Eihän se mitään opi jos ei tarvitse edes kuunnella puhetta vaikka heikoin kohta on kuuntelemisen ymmärtäminen ja jos poika menee jumiin mutta kyllä se tarvitsee sen tuen siihen väliin tarvitsee.

        Siis opetti opettaja.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Piirtäminen on yksi tapa ilmaista itseään.

        Niihän se on kun selvitellään asioita sosiaalisilla tarinoilla kun yritän ymmärtää tapahtunutta ymmärrän ne kuvat paremmin kuin hänen sanat.


      • valtakunta kirjoitti:

        Niihän se on kun selvitellään asioita sosiaalisilla tarinoilla kun yritän ymmärtää tapahtunutta ymmärrän ne kuvat paremmin kuin hänen sanat.

        Kuvat voivatkin olla hyvin havainnollisia.


    • Anonyymi

      Taitaa prkl tulla Suomen nopeimmat potkut. Toivottavasti on heiluriliikkeinen ovi.

    • Onko jaossa ilmaisia ämpäreitä? En ite tartte, mutta voisin lahjottaa jollekin tarttevalle, jos siis saan ilmaisen punaisen ämpärin.. Ämpärin jonka voisin vaikka lahjoittaa jollekin, siis jos se on ilmainen sininen ämpäri. Eikä siis maksa mitään. 😊

      • :D :D :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        :D :D :D

        Mua rupee hölmöttää, väsymys tekee höppänäks... Se on nukkuaika. 6 herätys... 😀

        Hyvää yötä Kaskenpolttaja!!!


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Mua rupee hölmöttää, väsymys tekee höppänäks... Se on nukkuaika. 6 herätys... 😀

        Hyvää yötä Kaskenpolttaja!!!

        Ellu-täti... :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mua rupee hölmöttää, väsymys tekee höppänäks... Se on nukkuaika. 6 herätys... 😀

        Hyvää yötä Kaskenpolttaja!!!

        Hyvää yötä Abris, sulla on ihanan leveä hymy :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Hyvää yötä Abris, sulla on ihanan leveä hymy :)

        Sanovat aina kassalla, että laukku auki ette oo mitään vienny, mulla ei oo koskaan mukana laukkua. Mutta avaan aina suun ammolleen, tyhhjä. 🙂

        Zzzz.. 😉


    • Anonyymi

      Mieli muuttuu kokoajan. Välillä on jättämässä palstan, välillä ei. Nyt moderaattoriksi. :) Tarkoittaa sitä että yksityiselämässä on liian tylsää eikä ole mitään tekemistä, ei naisia ei mitään.

    • Anonyymi

      Tyhmät hakee koska eivät osaa muuta. Toivottavasti et mielivaltaisesti poista viestejä joista et tykkää. Täällä nyt jo poistetaan viestejä jotka ovat asiallisia, mieli tekisi puhua ylemmälle tasolle mutta eivät vastaa mitään tälläiselle tavis rumalle miehelle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      148
      2597
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1548
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1403
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      113
      1330
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1122
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1108
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1085
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1077
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      73
      986
    Aihe