Auttakaa nöösiä..
Miten pestään sähköpyörä? Se p..keleen fillari on täynnä niitä sähköosia ja johtoja.
Voisiko koko pyörän pestä pehmeällä autonpesuharjalla ja huuhdella letkulla? Hajooko ne sähköt siihen? Pitääkö jotain erityisesti varoa? Pyörässä on fabangin setti takamoottorilla.
Sähköpyörän pesu
6
1377
Vastaukset
- Anonyymi
Jollain harjalla karkeampi muta ja lika ensin kuivana pois, loput liat kostealla pesusienellä, ei tarvi huuhteluvettäkään välttämättä paljoa tai ollenkaan käyttää.
- Anonyymi
Kiitti vinkistä :) Olin jotenkin lukkiutunut hirveään lotraamiseen veden kanssa..
Eli karkea lika harjaamalla pois ja sitten vettä sankoon ja pesusieni käteen :)
Miten rasvaisempi lika, kuten ketjurasva lähtee pois? Miten pesuaine annostellaan ja huuhdellaan tuossa pesutavassa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti vinkistä :) Olin jotenkin lukkiutunut hirveään lotraamiseen veden kanssa..
Eli karkea lika harjaamalla pois ja sitten vettä sankoon ja pesusieni käteen :)
Miten rasvaisempi lika, kuten ketjurasva lähtee pois? Miten pesuaine annostellaan ja huuhdellaan tuossa pesutavassa?Kun itse viimeksi pesin sähköttömän fillarin ketjuja ja rattaita käytin Turtle Wax liuotinpesu -nimistä ainetta suihkepullosta. Suihkutin sitä pestävälle pinnalle ja annoin vaikuttaa muutama minuutin ennen kuin aloin jynssäämään likaa ja rasvaa pois. Käytin pesemiseen rättiä ja tiskiharjaa kun ovat halpoja niin ei niin väliä vaikka menee roskiin heti käytön jälkeen.
Motonetistä saa myös melko halvalla fillarin pesuharjoja jotka ylettää paremmin rataspakan väleihin. Ketju & rataspesun jälkeen huuhtelu veden kanssa, letkulla rauhallisesti lorottaa, ei kovaa painetta eikä roiskimista. Puhtaalla rätillä kuivaamisen ja kuivattelun jälkeen öljyä ketjuihin ja rattaisiin. Kontrolleri ja muut elektroniikka kannattaa teipata muovipussin alle suojaan ennen pesua.
- Anonyymi
Normaali pyörä olisi helppo pestä.
- Anonyymi
Normaalissakin fillarissa on omat niksinsä. Vaikkapa pesu märkänä heti kurakelin jälkeen niin lika ei kuivu kiinni jne.
- Anonyymi
Minulla jostakin syystä meni näytön sisään vettä Yamahan järjestelmässä. Ihme homma. Ja painepesuria en edes omista. No takuuseen meni. Sen jälkeen olen laittanut näytön päälle muovipussin pestessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802