Varokaa K2:n yksipuolista kiskoa! K2 VO2-S 100 BOA

Anonyymi

Ostin keväällä otsikon mukaiset luistimet, jotka kuuluvat K2: kalliimman pään vehkeisiin. Näissä on uutuutena yksipuolinen kisko, jos tarkoittaa sitä että renkaat ovat kiinni kiskossa vain yhdeltä puolelta. Tänään sitten eturengas irtosi tasaisella tiellä vauhdissa ja tuli samalla 10-vuotisen luisteluharrastukseni ensimmäinen kaatuminen. (Ja komeat veriset asvaltti-ihottumat ympäri kroppaa, onneksi oli rannesuojat ja vauhtia tuossa kohdassa alle 20 km/h) Tarkempi tarkastelu paljasti että pultti jolla rengas on kiinni oli mennyt poikki.

Nämä olivat jo neljännet K2-merkin luistimet minulla peräkkäin, ja olen tyypillisesti luistellut yhdellä parilla noin 1000-1500 kilometriä - ilman ongelmia. Tällä parilla ehdin luistella vasta noin 200 kilometriä ennen onnettomuutta. Vaikea kuvitella että tämä ongelma johtuisi mistään muusta kuin tästä uudesta innovaatiosta nimeltä yksipuolinen kisko.. Kehoitan muitakin välttämään, nämä ovat hengenvaaralliset!

9

4686

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän tuollainen voi mitenkään kestää. Kuvittele mikä vääntö akseliin tulee. En ikinä ostaisi noita. Toki noilla voi joku kilpailija saada sekunnin sadasosan hyötyjä, mutta tavallinen luistelija tuskin hyötyy.

• Anonyymi

Kiitos varoituksesta! Olin juuri aikeissa hankkia kyseiset luistimet, mutta nyt taitaa jäädä ostamatta. Kaatumisen seuraukset voivat olla todella vakavat kovassa vauhdissa, jos ei etukäteen pysty mitenkään aavistamaan.

• Anonyymi

Tehtaalla on tiedostettu ongelma. Sain kuulla Häijään urheiluliikkeestä. He ovat vaihtaneet vanhojen tilalle uudet kestävät. Kaikki saa varmasti tuotevastuun piiriin ilmaiseksi.

• Anonyymi

Samoin kävi minulle. Pultti poikki ja etupyörä irtosi. Onneksi vauhtia ei ollut paljon, enkä kaatunut.

• Anonyymi

Olipa hyvä juttu, olin meinaan katsellut jo tilaavani Saksasta nuo uudenmalliset luistimet. Nyt meni malli vaihtoon.

• Anonyymi

Tätäpä kyselin joskus vuosi sitten, ja olin varma että eivät ole suunta parempaanpäin. Varmaan paljon vaikuttaa luistelijan paino ja myös potkaisuvoina, mutta onhan tuo viritys valmistajalta täysin posketon välinpitämättömyys luistelian turvallisuuden mitätöinti. Eipä olisi uskonut K2, selta
      En muuten hankkinut noita Viime vuonna vaan ostin K2 VO2 90 BOA

• Anonyymi

ei kannata ostaa erikoismallisia luistimia, näitä kokeilumalleja on K2 tehnyt useitakin ja aina epäonnistunut. Ne ovatkin kadonneet myynnistä. Normaaliluistin on ollut aina paras ja koeteltu luistin. Jos luistin ei luista, vika on luistelijassa ja luistinhuollossa.

• Anonyymi

Ei suomesta saa hyviä luistimia, kaupoissa ei myydä

• Anonyymi

Näissä on toinenkin ominaisuus, joka kannattaa huomioida, erityisesti jos sattuu olemaan vasenjalkainen:

*Note: Brake is removable but not compatible with left skate.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1371
    2. 71
      1359
    3. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1265
    4. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1261
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      1009
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      896
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      881
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      811
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      706
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      676
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      638
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      622
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      596
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      587
    Aihe