Ei naisiin oikeen pääse tutustuun jos on ujo ja yksinäinen. Ei pääse koskaan. Harvoin vaa seksiä. Meenpäs taas yksin kotiin.
Masentaa ätmin elämä ilman naista.
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pakko se huomenna baariin mennä.
- Anonyymi
Onneksi ei ole mitään baarissakäyntivelvoitetta.
- Anonyymi
En ole koskaan nähnyt ätmiä. Vaikka silmälasilinssieni voimakkuus on miinus -10,5. Silti en ole nähnyt ätmiä. -Ai niin... nyt kun paljastin olevani erittäin likinäköinen rillipää, niin nyt varmaan sanotte, että minä olen se ätmi. Hihhihhii.
- Anonyymi
Miltä tuntuu olla niin yli-ällö-likinäköinen rillipää?
- Anonyymi
Ei baarissa oo ketään kesällä kun kaikki naiset on festareilla. Talvella baareissa ei ole ketään kun on pimeä ja kylmä. Ihan turha lähteä
- Anonyymi
Kyllä sielä on. Jos ei ala naista saamaan. Alotan syksyllä kunnon laihdutuksen, on lihonut ja vaikuttaa moneen asiaan, en saa naista koska olen lihava.
- Anonyymi
Juo viinaa niin tulee rohkeutta ja voi lähestyä naisia. Eilenkin juttelin parin naisen kanssa terassilla viinaa juoden.
- Anonyymi
Terasseille vaan kyllä siellä naisia on ja odottavat miehen aloitetta. Rohkea pitää olla. nuoreana olin myös ujo mutta ujous voitetaan kun lähtee vaan rohkeesti puhumaan naisille.
- Anonyymi
Olen tullut vain ujommaksi mitä ikää on tullut, eilen juttelin baarissa todella kauniin kauneusalan mimmin kans ikää oli 46 v, mutta hyvä että pääsi edes juttelemaan, muuten niissä on aina yksin.
Ei pääse koskaan tutustumaan naisiin ja harvoin vaan on seksiä??
- Anonyymi
Juu sitä se vähän on. Kaipaa toki naista. Mutta se on tosi vaikeeta.
- Anonyymi
Naisen saaminen johtuu ulkonästä. Kerran yks nais ystäväni teki profiilin nettiin mun puolesta enkä saanut silti yhtään vastausta. Olen ruma siis eikä edes rumat naiset halua rumaa miestä. Baareista etsin monta vuotta naista joka olis halunnut tutustua turhaa, netissa olen kirjoitellut sadoille naisille eikä osumaa. Selvää siis on että olen ruma.
- Anonyymi
Joo no minä en ole ruma. Jatkuvasti vain törmää vääränlaisiin naisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215694- 561822
- 251309
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2071115- 741085
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️66989Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142983- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945