Sain viime viikolla txt-viestin, jossa sanottiin, että mieheni pettää minua. Mitään todisteita ei ole...Lähettäjä vaan jauhaa sitä kuinka ihana mieheni on sängyssä...
Kysyin asiaa suoraan ja hän kieltää kaiken...Jopa itki kun kerroin, että tämän jälkeen minun täytyy vakavasti harkita tuleeko tästä enää mitään.
Miten tästä eteenpäin? Haluaisin uskoa ja luottaa mieheeni, mutta pieni epäilyksen siemen itää koko ajan...Ja pelkään tekeväni väärän valinnan jatkaakko (jos onkin syyllinen) vai lopettaakko (jos mieheni puhuukin totta).
Olen solmussa:(
Pettäny vai ei?
14
1662
Vastaukset
- ehdotus
soittaa sille viestien lähettelijälle, yleensä jos on vain sellainen häirikkö viestittäjä, saattaa mennä paniikkiin jos soitat :)
Ei kaikkea kannata uskoa mitä kuulee, sinun täytyy jossain määrin pystyä luottamaan mieheesi kuitenkin! - neuvoja
vaan soitat kyseiseen numeroon ja kysyt mikä on homman nimi?
Itse ainakin tsekkaisin miehen puhelimesta onko kyseinen numero hänen luettelossaan tai saako mies numerosta viestejä?
Wanha viisaus on kuitenkin hyvä muistaa: Kaikki on ok kunnes toisin todistetaan.. - mies
>tämän jälkeen minun täytyy vakavasti harkita tuleeko tästä enää mitään.
näiden sanojen jälkeen harkitsin itse samaa, jos toinen ei luota niin turhaa on jatkaa, kun suhde perustuu juuri luottamukseen.
PS: Mutta se että hän itki todennäköisesti tarkoittaa että jotain oli, itselleni ei tulisi edes mieleen tässä tilanteessa itkeä, jos mitään ei ole ollut, niin enemmän suuttuisin epäluottamuksesta kuin itkisin.- FaS
"Jopa itki kun kerroin, että tämän jälkeen minun täytyy vakavasti harkita tuleeko tästä enää mitään."
Luultavasti joku horo yrittää vain rikkoa teidän suhteen. Mä itkisin vain sen oikean rakkauden tähden. Tuskinpa on pettänyt.
- Soitin miehen vaimolle..
Mulla oli suhde varattuun mieheen, jota tosin en tiennyt. Soitin sitten naiselle jota epäilin miehen toiseks naiseks, joka olikin sitten vaimo. Ja mun ja sen meiehen suhde paljastui. Vaimo ei ollu uskoa, enkä minä mitä pajunköyttä mulle tää mies oli syöttäny. Ikävä tilanne, ja juteltiin vielä myöhemmin asiasta lisää. Perusteellinen keskustelu sun miehen kanssa on paikallaan, ja voin sanoa et jotkut on erittäin hyviä ja patologisia valehtelijoita. Sulle tullu viesti ei välttämättä ole jonkun hullun päähänpisto.. Mut tsemppiaä sulle kuitenkin.
- Epätietoinen:(
Kysyin tottakai ensijärkytyksen laannuttua ekaks puhelimen ja stekkasin viestit, puhelut ja numerot...Mitään ei löytyny. Samoin s-postit pyysin saada katsoa ja mies antoi mukisematta.
Itku tuli siinä vaiheessa ku olin lähdössä ja pyysin miestä alottamaan kämpän haun...Ei silloin ku kerroin asiasta.
Haluan todella uskoa, että kyseessä on joku idiootti, joka haluaa syystä tai toisesta rikkoa meidän välit...Ja tähän asti ei ole ollut mitään syytä olla uskomatta ja luottamatta mieheeni.
Olemme todella paljon keskustelleet tästä asiasta ja alan pikkuhiljaa uskoa, että mieheni puhuu totta...Hän sanoo, että "anna ajan näyttää mikä on totuus...Kyllä se selviää"...Saisimpa vain sen pienen äänen päässäni hiljennettyä...
Olemme kuitenkin päättäneet yrittää unohtaa ja jatkaa...Sanoin miehelleni, että aikaa siihen menee, että luottamus palautuu ennalleen, mutta eiköhän tämä tästä:)mielessäsi. Miltä sinusta tuntuisi, jos itse olisit joutunut syyttömänä (?) miehesi asemaan.
Sinä rankaiset häntä ja kohtelet häntä kuin autoritäärinen äiti lastaan - ikävässä tapauksessa.
Herää kysymys: Rakastatko sinä häntä, ethän ilmiselvästikään kunnioita.
Minä en ainakaan ole suostunut aiheettomien syytösten vuoksi esittelemään todisteita syyttömyydestäni. Jos luottamus puuttuu suhteesta, siinä on mielestäni vakavan kriisin paikka.
Täti-ihmisenä haluan ravistella ajatuksiasi, mutta toivotan sinulle ja miehellesi kaikkea hyvää. - Voisit mielestäni pyytää anteeksi ja hemmotella häntä vähän;)- epätietoinen:)
optimisti-orvokki kirjoitti:
mielessäsi. Miltä sinusta tuntuisi, jos itse olisit joutunut syyttömänä (?) miehesi asemaan.
Sinä rankaiset häntä ja kohtelet häntä kuin autoritäärinen äiti lastaan - ikävässä tapauksessa.
Herää kysymys: Rakastatko sinä häntä, ethän ilmiselvästikään kunnioita.
Minä en ainakaan ole suostunut aiheettomien syytösten vuoksi esittelemään todisteita syyttömyydestäni. Jos luottamus puuttuu suhteesta, siinä on mielestäni vakavan kriisin paikka.
Täti-ihmisenä haluan ravistella ajatuksiasi, mutta toivotan sinulle ja miehellesi kaikkea hyvää. - Voisit mielestäni pyytää anteeksi ja hemmotella häntä vähän;)Minusta oli erittäin ikävää ja tuntui pahalta joutua pyytämään tuollaista (itkien), että saan tutkia kännykän ja s-postit:( Mutta olisiko se taas ollut hyvä, että olisin vaan mitään kyselemättä lähteny kävelemään tai, että epätietoisuus ja mielessäni kuiskinut ääni olisi vaan jatkunu...Eli nimenomaan sen luottamuksen takia pyysin sitä ja koskapa hänellä ei ollut salattavaa niin miksi hän ei olisi antanut minun niitä tutkia.
Luottamus on yksi suhteen peruspilareita ja ilman luottamusta ei minusta voi olla ainakaan hyvää suhdetta.Kuka voi väittää, että tuollaisen viestin saatuaan ei edes kysyisi asiasta...Parempi selvittää asiat kuin antaa olla tai tehdä väärä ratkaisu ja lähteä kävelemään.
Mieheni ymmärsi kyllä ja sanoi, että tekee mitä vaan, jotta tämmöinen p**ka ei sotke välejämme ja suhdettamme.
Tietysti olen pyytänyt anteeksi...Jo silloin ku pyysin saada tutkia ja myöhemmin...Tänään viimeksi. Mieheni vain halasi ja sano, että "mitäpä ei meän takia tekis"=D
Onneksi asia on nyt selvä ja voidaan jatkaa elämää ja jättää tuollaiset sairaat viestittelevät idiootit omaan arvoonsa:) - 'Soitin miehen vaimolle..'
"Saisinpa pienen äänen päässäni hiljennettyä.." Mä olin samassa tilanteessa sun kanssa. Mietin et onko se mun mies ollut uskoton, mitään todisteita en saanut, mitään konkreettista ei löytynyt. Eikä miehestä löytynyt vastausta mun päässä olevalle ajatukselle et jokin on tosiaan pielessä. HALUSIN uskoa et kaikki on hyvin, ja mun mies teki paljon sen eteen et tuntisin oloni paremmaks. Mutta. Keskustelin asiasta ulkopuolisen kanssa ja sain uskon omaan sisäiseen ääneeni, syvällä sisimmässä tiesin sen mitä ensin vain arvelin. Ja löysin sit todisteen uskottomuudesta ja paljosta muusta. Nyt olen onnellinen että kuuntelin sisäistä ääntäni, luotin intuitioon ja säästyin varmaan pahimmilta sydänsuruilta. Mieti rauhassa omaa tilannetta, kuinka tällaiseen tilanteeseen on jouduttu? Onko se vaan se viesti?
Toivotan hyvää onnea sulle. =) - Epätietoinen:)
'Soitin miehen vaimolle..' kirjoitti:
"Saisinpa pienen äänen päässäni hiljennettyä.." Mä olin samassa tilanteessa sun kanssa. Mietin et onko se mun mies ollut uskoton, mitään todisteita en saanut, mitään konkreettista ei löytynyt. Eikä miehestä löytynyt vastausta mun päässä olevalle ajatukselle et jokin on tosiaan pielessä. HALUSIN uskoa et kaikki on hyvin, ja mun mies teki paljon sen eteen et tuntisin oloni paremmaks. Mutta. Keskustelin asiasta ulkopuolisen kanssa ja sain uskon omaan sisäiseen ääneeni, syvällä sisimmässä tiesin sen mitä ensin vain arvelin. Ja löysin sit todisteen uskottomuudesta ja paljosta muusta. Nyt olen onnellinen että kuuntelin sisäistä ääntäni, luotin intuitioon ja säästyin varmaan pahimmilta sydänsuruilta. Mieti rauhassa omaa tilannetta, kuinka tällaiseen tilanteeseen on jouduttu? Onko se vaan se viesti?
Toivotan hyvää onnea sulle. =)Se on vaan se viesti...Ennen viestiä mulla ei käynyt mielessäkään mikään tuollainen...
epätietoinen:) kirjoitti:
Minusta oli erittäin ikävää ja tuntui pahalta joutua pyytämään tuollaista (itkien), että saan tutkia kännykän ja s-postit:( Mutta olisiko se taas ollut hyvä, että olisin vaan mitään kyselemättä lähteny kävelemään tai, että epätietoisuus ja mielessäni kuiskinut ääni olisi vaan jatkunu...Eli nimenomaan sen luottamuksen takia pyysin sitä ja koskapa hänellä ei ollut salattavaa niin miksi hän ei olisi antanut minun niitä tutkia.
Luottamus on yksi suhteen peruspilareita ja ilman luottamusta ei minusta voi olla ainakaan hyvää suhdetta.Kuka voi väittää, että tuollaisen viestin saatuaan ei edes kysyisi asiasta...Parempi selvittää asiat kuin antaa olla tai tehdä väärä ratkaisu ja lähteä kävelemään.
Mieheni ymmärsi kyllä ja sanoi, että tekee mitä vaan, jotta tämmöinen p**ka ei sotke välejämme ja suhdettamme.
Tietysti olen pyytänyt anteeksi...Jo silloin ku pyysin saada tutkia ja myöhemmin...Tänään viimeksi. Mieheni vain halasi ja sano, että "mitäpä ei meän takia tekis"=D
Onneksi asia on nyt selvä ja voidaan jatkaa elämää ja jättää tuollaiset sairaat viestittelevät idiootit omaan arvoonsa:)Ilahdutit päivääni positiivisella kirjoituksellasi.
Kiitos siitä ja oikein hyvää jatkoa teille :))
- Tane_k
Mietipä tätä: Sinä et tiedä, pitäisikö sinun ennemmin uskoa jotain täysin tuntematonta ihmistä vai omaa miestäsi. Siis ihanko sinä tosissasi luotat mieheesi niin vähän, että joku kadulta repäisty tuntematon ihminen tuntuu sinusta luotettavammalta? Ei hyvältä vaikuta, jos suoraan saan sanoa.
- sandra
Mutta lisäksi mikään todistekkaan ei välttämättä auta. Miehellä voi olla toinen liittymä josta laittaa sitten viestiä naiselle ja myöskin toinen sähköposti. Että se niistä todisteista, mitäpä niitä kyselemään kun kaikessa voi nykyään kusettaa!Suomi on oikea pettäjien luvattu maa sanon minä. Varatut miehet kiinnostaa sinkkunaisia eniten ja tottakai siitä otetaan ilo irti. Naiset eivät ole tyytyväisiä suhteisiinsa ja niinpä baarista kuin baarista löytyy seksinnälkäisiä sinkkumiehiä...joten se siitä. Ei kannata epäillä edes mitään, koska yhtä tod.näköistä on, että toisen valheet menee läpi. Jotakin tällä viestien lähettäjällä täytyy olla miehen suhteen, kun haluaa tuhota välit. Vaikuttaa enemmän kostolta miestä kohtaan (ehkä olisi halunnut tämän kanssa jotakin, mutta mies ei ole suostunut...)
poliisi se pystyy selvittämään salaisen numeronkin, sillä tuo on häiriköintiä!Älä missään nimessä hävitä viestejä luurista vaan mars mars poliisille ja akka tuomiolle. Saisi kunnon opetuksen, että muiden ihmissuhteilla ei leikitä! - Epätietoinen:)
Kuten tuossa yhdessä edellisessäkin viestissä sanoin, niin en usko, että kukaan voi tuollaisen ohittaa vaan olankohautuksella...
Ilmoitin kyllä tälle lähettelijälle, että mikäli häiriköinti ei lopu niin vien asian poliisille häiriköintinä...Eipä ole mitään enää kuulunu.
Tiedän kyllä, että eihän nuo puhelin ja s-postit mitään todista, mutta ei auta ku luottaa ja katsoa mitä aika tuo tullessaan...Kyllä se käry käy pettäjällä ennemmin tai myöhemmin, mutta uskon ja toivon, että mies on luottamuksen arvoinen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914300Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va295934SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545495Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3014349HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.394097"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1003654Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant63582Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223548Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan632635Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931428