Tulkaa pian kylään mun luo tänään niin mä käyn suihkussa ja puen äkkiä päälleni ja teen boolia, kuunnellaan musiikkia ja katsotaan mitä kivaa keksitään. Voin sitten yksityisemmin kertoa osoitteen että tietää mihin tulla.
T: Mukava herrasmies Tampereelta
Onko täällä sinkkunaisia Tampereelta?
13
<50
Vastaukset
Iälläsi ja ulkonäölläsi ei ole niin kovin suurta merkitystä.
- Anonyymi
No tottakai meitä on! Kosteaa torttua tarjoillaan nuoremmille kolleille.
t: Ritva Tesomalta, 67v.- Anonyymi
No tuu poikkeen niin saat nuorta kollia, heh. :) :) :)
T: Dreamer89
No vitsi....just tulin Pirkkalasta...olisin voinut poiketa....
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Kyllä tuo alakerta naisellinen on :D
No taisit sitten jo missata tarjouksen jos et ole enää Tampereen suunnalla? Minkäs ikäinen nais-ihminen oot jos saa kysyä?
dreamer89 kirjoitti:
No taisit sitten jo missata tarjouksen jos et ole enää Tampereen suunnalla? Minkäs ikäinen nais-ihminen oot jos saa kysyä?
Missasin kyllä.Saa sitä kysyä, olen todella vanha, joten tyttöystävämateriaalia en ole. Kuudenkympin tietämillä.
Toivon, että löydät itsellesi naisen. Ja rohkaisen etsimään, vaikka välillä saattaa pakitkin tulla. :)Kaskenpolttaja kirjoitti:
Missasin kyllä.Saa sitä kysyä, olen todella vanha, joten tyttöystävämateriaalia en ole. Kuudenkympin tietämillä.
Toivon, että löydät itsellesi naisen. Ja rohkaisen etsimään, vaikka välillä saattaa pakitkin tulla. :)Et tyttöystävämateriaalia mut puuma materiaalia. :)
dreamer89 kirjoitti:
Et tyttöystävämateriaalia mut puuma materiaalia. :)
No jos haluat äidillisen puuman, joka huolehtii , että pistät talvella pitkät kalsarit jalkaan, niin kyllä, sellainen puuma minä olen :)
- Anonyymi
Tai voi tänne tulla useampiakin naisia, kaiken ikäisiä niin järjestetään kunnon orgiat. :)
T: Dreamer89- Anonyymi
En siis ole ikärasisti. :)
T: Dreamer89
- Anonyymi
Miksi jotkut pistää pelleilyksi ja kirjoittelee provo viestejä kun yksinäinen mies etsii seuraa. Idiootteja olette, älkää kirjoittako mitään ellette ole naisia.
No lähden kai tästä taas radalle jos tällä helteellä jaksaa kun ei kerran ketään ole tulossa kylään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1322782
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562227Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.251783- 1291548
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641318- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?721270- 891075
- 90999
- 130954