Oletteko +30 v ja sinkkuja

Anonyymi

Ihan kamalaa, tuossa iässä pitäisi olla jo lapsia ja perhe. Miksi miesten on niin vaikea löytää sopiva nainen?

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinun mielestäsikö pitäisi olla? Miksi?

• Anonyymi

Kun olisi nuorena vain juonut viinaa muiden mukana jo kouluaikoina olisi oppinut tulemaan toimeen tyttöjen kanssa. Sitten vähän vanhempana se kumppani olisi löytynyt kun olisi lähetty yökerhoon juomaan.

Kun juo nuorena viinaa on se kuin laittaisi rahaa pankkiin. Sitten vanhempana juomisen hedelmistä nautitaan kun on oma perhe ja ehkä lapsiakin.

t. viinamies

• Anonyymi

Ja, sinkku 30 ollaan, mutta lapsellinen sellainen. Kyllä puoliso olisi ihan ok, mutta en oikein usko että kukaan jaksaa olla tälläisena outolinnun kanssa pidempiä aikoja.

• Anonyymi

Sinulla on hyvä asenne, noin sitä pitää. Ei saa ottaa liian vakavasti.

AsianVierestä

• Anonyymi

Mutta lällällää ähäkutteri, Raamatussapa seisoo ettei välttämäti tarte olla naimisissa ja perheestään huolehtimassa, jos on ollu syntymästä'än saakka sopimaton avioliitoon tai jos muiden ihmisten paskapuheet on tehny jostakusta sielultaan aran ja vammaisen tai jos hän ottaa osakseen naimattomuuden voidakseen keskittyä evankeelaamiseen.
      Että siksi. Ja toiseksi, ei oo vielä ilmotettu mulle että jossain olsii henkilötär joka ei pärjäisi ilman minua loppuelämäänsä. Paskaa on olla ihmisen yksin mutta parempi sen todennäköisesti yksin kuin minun kansa, ehheeheeehhheehhhee

• Anonyymi

Syvakit on tehneet persuparoista naimakelvottomia kuohitsemalla heidät.

• Anonyymi

Syytän koulukiusausta, yhteiskuntaa, juurettomuutta, armeijaa, poliitikkoja ja lääkäreitä naisettomuudestani. Sekä miesten kyynärpää taktiikka jolla vie naiset silmieni edestä.

• Anonyymi

koska keelitukat ja muut ulkomaiden hurmahenget vievät ne harvat naimattomina tähän saakka pysyneet. Osa sopivan ikäisistä on lespoja, tai omalta kantilta väärinkaulutettuja tahi kielitaitottomia. Näitä 20-40 v naisia yleensäkin on suomessa rutkasti vähempi ku samanikäsiä miehilöitä. Naiset asuuvat kaupunkeissa koiraloidensa tai toisten naisten kaa tai joissan polyamoriasuhteissa

• Anonyymi

Suomen naiset on myös järkyttävän ylimielisijä muaki on kutsuttu muunmuassa rotaksi koska kärsin psykoosi masennuksesta ja syrjinnästä.

• Anonyymi

Onko aloittaja nyt kiltin vai ilkeän säälin vallassa ajatellessaan naimattomia yli 30-vuotiaita, vai onko hän tuomitseva ja paheksuva? Ei kyllä kauheesti rohkase. Ehkä hän on provo. STai sitte jos hän on joku yli 7-kymppinen niin ei ees ehkä oo kieli poskessa luonu tätä alotusta

• Anonyymi

Ei sillä ole loppujen lopuksi väliä mitä aloittaja tarkoitti huomiollaan. Se on miten se on parisuhteelliset maksavat menemällä ikuiseen tuleen koska tekivät syntiä saadakseen puolison ja irtoseksiä.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Miehistä löytyy tuplamäärä heikkolahjaisia.

• Anonyymi

Mä olen 42v ja sinkku. Ikinä en ole ollut naimisissa, ei lapsia. Yksi lyhyt 3kk suhde oli 13 vuotta sitten. Sitä ennen ja sen jälkeen ei olekaan ollut mitään. Tässä maailmassa vaan ei ole olemassa sellaista naista jolle minä olisin se oikea ja hän minulle. Haluan ihanan, mukavan, ehdottomasti hoikan ja lapsdttoman 30-40v sinkkunaisen. Myyttejä sellaiset. Mielummin siis yksin kuin ylipainoisen yh:n kanssa.

• Anonyymi

Eipä ne yh:t, tai muutkaan naiset, varmastikaan mitään tossa menetä.

• Anonyymi

Oletan, että olet ylipainoinen yh?

• Anonyymi

En ole halunnut lapsia mutta seurustelin naisen kanssa jolla on lapsia ja nyt se nainen ikävöi haluaisi aloittaa suhteen kanssani uudestaan

• Anonyymi

Nykynaiset ovat avioliittoon kelpaamattomia irtosuhteiden harrastajia. Ei sellaisten kanssa perusteta perhettä ja hankita lapsia.

• Anonyymi

Puolivälissä jo kohti neljääkymppiä yksin mennään.. minkäpä sille tekee kun ei sopivanoloista naista ole joka olisi kiinnostunut? On kiinnostuneitakin ollut mutta eipä itseä pahemmin kiinnostanut ole he. Molemminpuolinen kiinnostuminen on myytti? Yksipuolista kaikki on vain ollut tähän mennessä, tyytyminen johonkin vaan ei tunnu miltään..

• Anonyymi

"Puolivälissä jo kohti neljääkymppiä"

20-vuotiaalla on vielä pullat hyvin uunissa ja mahdollisuuksia.

• Anonyymi

Onhan se kamalaa mutta minkäs teet kun ei naiset suostu minkäänlaiseen kanssakäymiseen.

T. KilttiMies89

• Anonyymi

Pitää juoda viinaa ja käydä yökerhossa. Kun osaa bailata yökerhossa kiinostuvat naiset ja pääsee juttelemaan heidän kanssa. Voi saada puhelinnumeronkin ja päästä myöhemmin treffeille.

t. viinamies

• Anonyymi

Lopeta tai sama jankutus. Todellaki levy on jääny päälle.

• Itse olen laskenut, että elämässä on aikaa ainoastaan kahteen suurempaan kokonaisuuteen.
      A:) Työ.
      B:) Harrastukset/ vapaa-aika/rentoutuminen.

Valinnainen:
      C:) Lapsiperheenarki.

Mikäli valitset kaikki kolme voi ihan suoralta kädeltä todeta, et sellainen elämä ei ole enää mielekäs...Se on ihan puhdasta oravanpyöräelämää, jossa poltat itsesi loppuun ennemmin tai myöhemmin.

Juttu on niin, että elämässä kaikkea ei voi saada....Ei niin, että se olisi mielekästä elämää...
      Tosiasiassa jopa A B saattaa tuntua toisinaan oravanpyöräelämältä.

• Anonyymi

Kaiken voi sovittaa yhteen jos haluaa. Jos tekee 16 tuntisia työpäiviä, niin silloin ei. Jos treenaa 8 tuntia töiden päälle niin sitten ei. Tai jos on kotona 24 tuntia yksin lasten kanssa joka päivä niin sitten ei. Mutta jos töihin kuluu aikaa 9 tuntia, omiin treeneihin 2, niin perheelle ja vapaa-ajalle jää vielä paljonkin aikaa.

xL

• Anonyymi kirjoitti:

Kaiken voi sovittaa yhteen jos haluaa. Jos tekee 16 tuntisia työpäiviä, niin silloin ei. Jos treenaa 8 tuntia töiden päälle niin sitten ei. Tai jos on kotona 24 tuntia yksin lasten kanssa joka päivä niin sitten ei. Mutta jos töihin kuluu aikaa 9 tuntia, omiin treeneihin 2, niin perheelle ja vapaa-ajalle jää vielä paljonkin aikaa.

xL

Sinä unohdat nyt kokonaan rasittavan elämän vaatiman rentoutumis ajan..
        Normaali työpäivä tuo mainitsemasi 2 treeneihin, niin se vaatii jo reilusti aikaa palautumiseen, jolloin et välttämättä jaksa keskittyä lastenhoitoon...Mekastavat lapset eivät ole palautumista/rentoutumista.
        -Unohdat myöskin ne muut harrastukset. Ainakin itselläni on muitakin harrastuksia.. Elämässä on muutakin kuin työ ja urheilu.
        -Unohdat myöskin ruoanlaittoon ja kodinhoitoon käytettävän ajan.
        -Unohdat lapsien kuskaamisen harrastuksiin, neuvolaan, sairastumiset jne.

Kuten sanoin kaikki kolme voi hätäisesti sovittaa yhteen, mutta silloin puhumme oravanpyöräelämästä.

• blade83 kirjoitti:

Sinä unohdat nyt kokonaan rasittavan elämän vaatiman rentoutumis ajan..
        Normaali työpäivä tuo mainitsemasi 2 treeneihin, niin se vaatii jo reilusti aikaa palautumiseen, jolloin et välttämättä jaksa keskittyä lastenhoitoon...Mekastavat lapset eivät ole palautumista/rentoutumista.
        -Unohdat myöskin ne muut harrastukset. Ainakin itselläni on muitakin harrastuksia.. Elämässä on muutakin kuin työ ja urheilu.
        -Unohdat myöskin ruoanlaittoon ja kodinhoitoon käytettävän ajan.
        -Unohdat lapsien kuskaamisen harrastuksiin, neuvolaan, sairastumiset jne.

Kuten sanoin kaikki kolme voi hätäisesti sovittaa yhteen, mutta silloin puhumme oravanpyöräelämästä.

Jatkuu:

Käydäämpä läpi vaikkapa urheilusuorituksen vaatimaa kokonaisaikaa.
        Se ei todellakaan ole koskaan vain se aika mitä menee itse suoritukseen, vaan se vaatii aikaa ja valmistautumista sekä ennen, että jälkeen.

Jos tulet töistä kotiin vaikkapa klo 14.30 ja sinulla on treenit 16.00 , niin käyännössä koko tuo väliaika menee treeniin valmitautumiseen. Siinä on ensin tankkaamista työpäivän jälkeen ja sen jälkeen lepoa..Sitten venyttelyt.. Treeneistä tulet vaikkapa 17.30....Sitten siinä on peseytyminen ja ruoanlaitto...Saat syötyä, niin kello onkin jo 18.30...Sitten on saatava pakollinen rentoutuminen sohvalla tv..ehkä netflixistä joku sarja, joka sopii mukavasti rentoutumiseen ja rauhoittumiseen, jotta saisit mahdollisesti unen päästä kiinni klo 21.00, koska aamulla on aikaisin herätyt taas uuteen työpäivään.

Sano minulle XL , että missähän kohtaa tuossa on aikaa perhe-elämälle?
        Ja tuossahan ei ollut aikaa edes millekkään muulle harrastukselle. Niitä muita harrastuksia voi tehdä välipäivinä kun ei ole treenejä, joten nekin päivät on täynnä.

• Anonyymi

30 ja "lapsellisena" jo ymmärtää, mikä on pelin henki.
      Parisuhde on perseestä.
      Taksi alle, huora päälle, pussit tyhjäks ja etiäppäi.

• Anonyymi

Ihmiset eivät tiedä mikä on rakkaus ja epälojaalisuus avioliittoon.

• Anonyymi

Rakkaus on harhaa.
      Epälojaalisuus on realiteetti.
      Ihmistä ei ole tehty yksiavioiseksi,
      Se on jonkun saamattoman nihilistin keksintöä.

• Anonyymi

Ihmisten ylipaino on myös suuri syy ettei parisuhteita synny. 30-45v sinkkuniset ovat yleisesti ottaen lihavia ja siksi epäseksikkäitä ja epäviehättäviä. Suurimman osan miehistä mielestä ainakin. Jospa vain naiset treenaisivat ja pitäisivät itsensä hoikkana niin voisi alkaa suhteitakin syntymään. Sama toki meille miehille. Ei pidä vaatia, jos ei itse pysty samaan. Itse treenaan lähinnä vain pitääkseni painon normaalipainon/hoikan rajoissa ja terveyden vuoksi. Jos lihaksetkin alkavat näkyä, niin hyvä.

M42v, 192/89, kotitreeniä 5-7 krt/vko

• Anonyymi

Olishan se parempi hoitaa tuollaiset suunnitelmat jo heti alkuunsa. Sitten kun on toisella kierroksella, lapsetkin ovat jo aikuisia eivätkä häiritse omaa elämistä.. ;)

xL

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      9
      1812
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      118
      1176
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1175
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      973
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      225
      911
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      884
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      756
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      753
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      699
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      653
    Aihe