Parempi resepti..junako ???

Anonyymi

Taidan olla vielä harrastelija kun ei henki lähtenyt.
Otin pullon viinaa ,10 vahvaa betasalpaajaa ja 10 pitkää nitroa,tuli uni,ei krapulaa vaan uusi jano.

Parempi konsti pitäisi löytyä,kuinka helkkarin paljon noin vahvoja pumppulääkkeitä täytyy ottaa vaiko juna,rata on houkuttelevan lähellä ja osaan aikataulut ulkoa.

Olen yrittänyt sovitella ja hakea apua eli en luista vastuustani mutta ulosotto ja kaksi tunnettua perintätoimistoa sekä sähkö-/viestintä operaattori jatkuvasti kimpussa järjestävät yhteyksien ja sähköjen katkaisuja eivätkä tule vastaan..ei ole mitään mieltä enää elää vaikka ruokaa olen vielä saanut sentään kauppojen poistoista.
Vakavat asianomistajan sairaudet eivät "iilimatoja" hetkauta kunhan ittellään palli perseen alla säilyy vaikka itse kolmasosia iältään asianomistajaan nähden.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota yhteyttä tuonne kirkon kotimaan apujuttuihin.

      • Anonyymi

    • Hei,

      Hyvä, että kirjoitit tilanteestasi tänne! Toivottomalta tuntuvan elämäntilanteen pohtiminen yksin on raskasta.

      On olemassa monenlaisia erilaisia auttavia tahoja, joihin voit halutessasi olla yhteydessä. Tässä muutamia vaihtoehtoja:

      - Tukinetistä https://tukinet.net/ saa halutessaan tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken. Keskustelut ovat luottamuksellisia. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Tukinet on avoinna vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri.

      - Jos soittaminen tuntuu sopivimmalta tavalta hakea apua, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 09 252 5010 arkisin klo 09.00-07.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 15.00-07.00.

      - Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Kaikkien kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Milenterveys ry:n nettisivuilta https://mieli.fi/fi/tukea-ja-apua/kasvokkain/kriisikeskusverkosto

      Kiireellisessä tilanteessa voi aina ottaa yhteyttä myös oman paikkakunnan psykiatriseen päivystykseen.

      Voimia tilanteeseesi!

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    • Anonyymi

      Itse en aio kyllä millään lääkkeellä itsemurhaa yrittää. Kyllä se pitää tehdä niin, että aivot menevät varmasti tohjoksi. Kolme kaveriani on tappanut itsensä junan alle jättäytymällä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      156
      1912
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      131
      1754
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1517
    4. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1223
    5. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      71
      1218
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      68
      1171
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      220
      978
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      68
      796
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      730
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      191
      704
    Aihe