Lopettaa etsiminen.

Anonyymi

Oon tullut siihen tulokseen että lopettaa etsiminen. Naisista on tullut osasta jotenki niin ilkeitä ja ärsyttäviä, viesteihin ei vastata ja torjutaan. Myös baarissa sama meno jatkuu, saa yksin jatkuvasti olla eikä tuota mitää tulosta, että sieltä parisuhteen tai naisen saisi. Myöskään nettideitit ei oikein tuota tulosta.

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se vikinä tarkoittaa, että ota väkisin.. Sinä viet ja nainen vikisee.

• Anonyymi

Muutenkin olen lihonut, on aika iso kaljamaha, mutta en muuten lihava, kaljuuntunut osittain, naisen saaminen onkin haaste nykyään.

• Anonyymi

Ensimmäinen haaste on tehdä itsestään lähestyttävän oloinen. Aika iso kaljamaha voi olla aika iso este jollekin.

• Anonyymi

No juu varmasti onkin. Mutta kyllä tää jatkuva yksinoleminen masentaa.

• Anonyymi

Juu eipä saa nykyään varsinkaan enää nykyään naisia millään, tosin itse ole saanut oikein koskaa. Suksikoon vittuun sitten.

KilttiMies89

• Anonyymi

Tota mäki vähä mietin, kun ne naiset haluu vain noita jännämiehiä, mä en ikinä naisen takia alkais väkivaltaseksi tai vetää huumeita.

• Anonyymi

Joo, ite liikun aika paljon enkä juo tai syö hirveästi, mutta maha vaan pullottaa kuin olmilla. Tukka lähtee kanssa päästä. Ihan turha se on tällaisen rumiluksen mitään yrittää naisten kanssa. Parempi olis kuolla vaan pois.

• Anonyymi

Kyllä sitä mieluite on yksin ku ruman lihavan naisenkaa jos ei muita saa. Eriasia jos ite olis ruma mies. Muttakun ei ole.

• Anonyymi

Haha, näköjään kirjainyhdistelmän MGTOW mainitseminen on "sääntöjen" vastaista touhua, akoilla kiehuu raivo yli jos mies ei jahtaakaan naisia xD

• Anonyymi

On niitä paljo naisiaki jotka ei saa miestä. Mutta jos nainen ei ole seksikäs naisellinen nätti niin ei kiitos. Lesbonaiset ja rekkanaiset ei kiinnosta, naisen täytyy huolehtia ja meikata.

• Ihan ymmärrettävistä syistä et sais lesbonaista vaikka haluaisitkin. Kaikki (tai useimmatkaan) heistä ei muuten ole mitään rekkatyyppejä.

Toisaalta et varmaan sais itsestään huolehtivaa heteronaistakaan.

• Anonyymi

No nyt meni työtki alta. Nyt vihdoin sen tajuaa ettei naista saa.

• Anonyymi

Naiset haluaa että mies on rikas. Muuten et parisuhdetta saa.

• Anonyymi

Harva mies on rikas, ihan hullua touhua.

• Anonyymi

Ei ole mahat eikä kaljut esteenä, jos hyvä ja kiltti mies muuten. Itseensä pitää olla tyytyväinen.

• Anonyymi

jos on itseensä tyytyväinen, onkin kusipää, sairas itsekäs narsisti naisten mielestä...
        Teitpä, olitpa ja elitpä ihan miten tahansa, naisten mielestä se on AINA väärin...

• Anonyymi

En tiedä sitten missä vika. Kehun monia naisia vielä kauniiksi, mutta eivät silti vastaa viesteihin. Se on masentavaa ja turhauttavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä sitten missä vika. Kehun monia naisia vielä kauniiksi, mutta eivät silti vastaa viesteihin. Se on masentavaa ja turhauttavaa.

Oon nainen ja huomannut, et naiset pelaa valtapelejä suhteissa nykyään tosi paljon.

Siis myös toisiaan vastaan. Viesteihin tosiaan jätetään vastaamatta, kyykytystarkoituksessa selkeästi.

Olen aikuinen nainen pk-seudulta eikä mulla ole yhtään naispuolista ystävää tällä hetkellä. Jotain yritelmiä luoda ystävyysuhteita on tasaisesti, mutten ala tuohon leikkiin, on parempaakin ajateltavaa ja kavereiden kanssa tykkään relailla, en pönkittää minäitteä.

• Anonyymi

Ja edelliseen omaan kommentiini vielä lisäisin, että kyllä toki miehistäkin löytyy vastaavia tunnepelureita. Parikin lähiaikoina käynyt tuossa hollilla tarjoamassa itseään leikkiin.

Peli siis menee niin, että vuorotellen kyykytetään ja alistutaan, sitten tarjotaan peräpäätä haisteltavaksi (rakasta minua sellaisena kun olen), sitten leikitään yhdessä (käydään skumpalla tai missä nyt sitten), vuoron perään voi välillä vähän nuolaista toisen peräpäätä tai vaikka jopa haukkua kun tunteet kuumiaa! Jossain välissä voidaan vähän paritella, kun kummankin kiimat loksahtaa kohdilleen.

Pätee siis molempien sukupuolien kanssa leikkimiseen, omia mieltymyksiä soveltaen.

Ihan pikku vinkkinä parisuhdetta ja ystäviä etsiville, kannattaa todella selkeästi ilmaista kaikkien suhteiden alussa, että onko mieltymystä valtapeleihin suhteissaan ja haluaako niitä pelata ja haluaako olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka niitä harrastaa.

Aikuiset ihmiset tehköön mitä lystäävät, en tuomitse, mutta kieltäydyn kauniisti tai vähemmän kauniisti, jollei viesti tahdo mennä perille selkeästi sanomalla.

Omaan makuun ihan elämä itsessään jo tarjoaa haasteita ja tiukkojakin paikkoja ilman, että draamaa luodaan tyhjästä.

Empä omilta kokemuksiltani ole tämän sorttisissa suhteissa huomannut mitään mahdollisuutta todelliseen yhteyteen ja lämpöön, etäisyys on välissä jäätävänä muurina. Mutta omat kokemukseni ovat todellakin jääneet näissä hyvin lyhyiksi.

Hyvää viikonloppua palstalle!

• Anonyymi kirjoitti:

Ja edelliseen omaan kommentiini vielä lisäisin, että kyllä toki miehistäkin löytyy vastaavia tunnepelureita. Parikin lähiaikoina käynyt tuossa hollilla tarjoamassa itseään leikkiin.

Peli siis menee niin, että vuorotellen kyykytetään ja alistutaan, sitten tarjotaan peräpäätä haisteltavaksi (rakasta minua sellaisena kun olen), sitten leikitään yhdessä (käydään skumpalla tai missä nyt sitten), vuoron perään voi välillä vähän nuolaista toisen peräpäätä tai vaikka jopa haukkua kun tunteet kuumiaa! Jossain välissä voidaan vähän paritella, kun kummankin kiimat loksahtaa kohdilleen.

Pätee siis molempien sukupuolien kanssa leikkimiseen, omia mieltymyksiä soveltaen.

Ihan pikku vinkkinä parisuhdetta ja ystäviä etsiville, kannattaa todella selkeästi ilmaista kaikkien suhteiden alussa, että onko mieltymystä valtapeleihin suhteissaan ja haluaako niitä pelata ja haluaako olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka niitä harrastaa.

Aikuiset ihmiset tehköön mitä lystäävät, en tuomitse, mutta kieltäydyn kauniisti tai vähemmän kauniisti, jollei viesti tahdo mennä perille selkeästi sanomalla.

Omaan makuun ihan elämä itsessään jo tarjoaa haasteita ja tiukkojakin paikkoja ilman, että draamaa luodaan tyhjästä.

Empä omilta kokemuksiltani ole tämän sorttisissa suhteissa huomannut mitään mahdollisuutta todelliseen yhteyteen ja lämpöön, etäisyys on välissä jäätävänä muurina. Mutta omat kokemukseni ovat todellakin jääneet näissä hyvin lyhyiksi.

Hyvää viikonloppua palstalle!

Pahimmat valtapelipelaajat kyllä yrittävät (ja usein onnistuvatkin) näyttelemään ihan muuta.

Se mua silti vähän ihmetyttää, ettei sellaiset ole mun lähelleni juurikaan tulleet. Ehkä he haistavat ettei kannata yrittää, ja etsivät helpomman uhrin.

• Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Pahimmat valtapelipelaajat kyllä yrittävät (ja usein onnistuvatkin) näyttelemään ihan muuta.

Se mua silti vähän ihmetyttää, ettei sellaiset ole mun lähelleni juurikaan tulleet. Ehkä he haistavat ettei kannata yrittää, ja etsivät helpomman uhrin.

Voi hyvin olla, että haistavat. Ei mullekkaan ole tullut aiemmin, kun nyt muutamana viime vuotena, kun olen alkanut elämänkatsomuksellisesti olemaan suopeampi. Ennen olin todella jyrkkä tietyissä asioissa, ehkä siitä johtuu.

Olin tosiaan muutaman kanssa tekemisissä ja yksi tuossa vielä pyörii temppuineen ihan omasta tahdostaan, vaikken mitään sille anna valtaa itseeni. Tein päätelmän, että etäisyys on ainoa keino päästää heitä vaikuttamasta. Moni peluri tosiaan nauttii huiputtamisen tuottamasta vallan tunteesta, siten että toinen saa aina olla uhri, vastentahtoisestikkin. Mutta aika tyhmä täytyy olla ja loppujen lopuksi jopa suostuvainen, jos pitkällä tähtäimellä jää siihen. Näiden kanssa kun pelaa, niin rehellinenkin joutuu syöveriin, ainoat vaihtoehdot on tulla samanlaiseksi tai olla uhri, jos läheisesti pysyy tämmöisessä suhteessa.

Viimeisestä jutusta opin, että kyllä pitkä tutustuminen suhteessa on erittäin hieno asia. En särkynyt, vaikka vähän iskua tulikin. Pidin itse rehellisen linjani, vähän horjuen, se oli myös oikea päätös:)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4801
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      188
      3745
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      182
      3395
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      76
      3175
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2899
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      1984
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1921
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      179
      1724
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1676
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1385
    Aihe