Onhan se ikävä todeta, ettei ikä tuo yhtään järkeä ihmislapsen päähän.
Kostea viikonloppu takana, ja vieressä nukkuu alasti nainen joka ei ole elämäni rakkaus (Heidi). Nyt toivoisin että voisin siirtää kelloa kolme vuorokautta taaksepäin.
ihminen ei koskaan opi
38
107
Vastaukset
Mietin että luuleekohan muikkeli nyt että me seurustellaan kun ollaan oltu kolme päivää yhdessä liikenteessä?
Ei h.lvetti.- Anonyymi
Jos sinulla siellä jotain seuraa olisi niin et taatusti tuhlaisi aikaa tällaiseen provoiluun. Mutta kun jossain todellisuudessa on oltava naissankari
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla siellä jotain seuraa olisi niin et taatusti tuhlaisi aikaa tällaiseen provoiluun. Mutta kun jossain todellisuudessa on oltava naissankari
Seuralainen nukkuu vieressäni, enkä halua herätellä häntä.
- Anonyymi
Uskomaton itseluottamus, tarinaa voi vaan jatkaa ja jatkaa. Hän nukkuu yöllä, hän nukkuu päivällä ja kaikki ostaa joka sanan, niinkö luulet
Anonyymi kirjoitti:
Uskomaton itseluottamus, tarinaa voi vaan jatkaa ja jatkaa. Hän nukkuu yöllä, hän nukkuu päivällä ja kaikki ostaa joka sanan, niinkö luulet
Ei kukaan nukkunut yöllä, me valvottiin aamuun asti.
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin oon naissankari..
- Anonyymi
Miksi kelloa pitäisi siirtää? Oletko jotenkin nyt lopullisesti mennyt pilalle juuri tänä viikonloppuna?
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Ei ihan noinkaan, mutta toimisin fiksummin jos se olisi mahdollista.
Toimisit fiksummin, jos se olisi mahdollista... Tiedämme kuitenkin, että se ei ole mahdollista, aikaa ei voi kääntää taakse päin. Eikä se ole mahdollista muutenkaan, et osaa ottaa opiksesi kuitenkaan. Joten avautumisesi kumpuaa ihan muista motiiveista.
Anonyymi kirjoitti:
Toimisit fiksummin, jos se olisi mahdollista... Tiedämme kuitenkin, että se ei ole mahdollista, aikaa ei voi kääntää taakse päin. Eikä se ole mahdollista muutenkaan, et osaa ottaa opiksesi kuitenkaan. Joten avautumisesi kumpuaa ihan muista motiiveista.
Kiitos sinulle kun v.ttuilet minulle.
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Kiitos sinulle kun v.ttuilet minulle.
Ole hyvä vain.
Otsikko on ihminen ei koskaan opi ja oletukseni tästä johtuen on, että sinä et koskaan opi. Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä vain.
Otsikko on ihminen ei koskaan opi ja oletukseni tästä johtuen on, että sinä et koskaan opi.Ihmiset eivät koskaan opi virheistään.
Ei tämä silti muuta minun elämääni miksikään, mutta harmittaa vähän tämä säätöni.
- Anonyymi
miks jaat julkisesti omat nolot ajatuksesi.
Lienen ansainnut rangaistuksen tyhmyyksistäni, ja tiedän että sinä et voi vastustaa mahdollisuutta v.ttuilla minulle.
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Lienen ansainnut rangaistuksen tyhmyyksistäni, ja tiedän että sinä et voi vastustaa mahdollisuutta v.ttuilla minulle.
en vittuile sinua mutta valitsemasi elämäntyyli ärsyttää minua, olen varmasti itsekkin joutunut pohtimaan asioita mutta tekemään viisaampia valintoja siksi puheeesi ei kiinnosta minua, ja olet tavallaan viholliseni dominointi hierarkkiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en vittuile sinua mutta valitsemasi elämäntyyli ärsyttää minua, olen varmasti itsekkin joutunut pohtimaan asioita mutta tekemään viisaampia valintoja siksi puheeesi ei kiinnosta minua, ja olet tavallaan viholliseni dominointi hierarkkiassa.
Dominointi hierarkkia?
Voisitko selventää hieman?
- Anonyymi
Miksi kerrot noista jutuista palstalla? Pönttis taitaa seota lukiessaan juttusi.
Mitä haluaisit oikeasti? Mikä estää sen toteutumisen?
Iku-Turso kirjoitti:
Kas kas. Palstalla on uusi trollinikki.
Vastaa asiallisesti tai vaikene.
tasa-arvoradikaali kirjoitti:
Vastaa asiallisesti tai vaikene.
Huomaan että trollit ovat vaihtamassa nikkivalikoimaa.
Iku-Turso kirjoitti:
Huomaan että trollit ovat vaihtamassa nikkivalikoimaa.
Olen nähnyt avauksiasi ja tiedän, että olet itse yksi palstan vakiosaastuttajista.
Kysyin asiallisesti, koska halusin antaa sille mahdollisuuden. Osoitit olevasi keskustelijana täysin turha tapaus. En ole osa typerää leikkiäsi.tasa-arvoradikaali kirjoitti:
Olen nähnyt avauksiasi ja tiedän, että olet itse yksi palstan vakiosaastuttajista.
Kysyin asiallisesti, koska halusin antaa sille mahdollisuuden. Osoitit olevasi keskustelijana täysin turha tapaus. En ole osa typerää leikkiäsi.Olet uusi nikki palstalla, joten sinä mokasit hyökätessäsi kimppuuni.
Ilman hyökkäystäsi olisin voinut erehtyä luulemaan sinua asiakirjoittajaksi.- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Olet uusi nikki palstalla, joten sinä mokasit hyökätessäsi kimppuuni.
Ilman hyökkäystäsi olisin voinut erehtyä luulemaan sinua asiakirjoittajaksi.Ei vaan sinä mokasit. Hän ensin kysyi aivan asiallisesti ja sinä olit heti nimeämässä häntä trollinikiksi.
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan sinä mokasit. Hän ensin kysyi aivan asiallisesti ja sinä olit heti nimeämässä häntä trollinikiksi.
Te trollaattorit olette niin läpinäkyviä.
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Te trollaattorit olette niin läpinäkyviä.
Osuin näköjään vyön alle nyrkkeily termein ilmaistuna.
Anonyymi kirjoitti:
Osuin näköjään vyön alle nyrkkeily termein ilmaistuna.
Olet säälittävä reppana joka purkaa vain omaa turhautumistaan minuun.
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Olet säälittävä reppana joka purkaa vain omaa turhautumistaan minuun.
Jaa, vai sellasta. :)
Tai oppii niin hitaasti, ettei elämä riitä.
Heidi on kaunis nimi, kyllä hän nyt varmasti luulee, että seurustelette :)Iku-Turso kirjoitti:
Niinpä. Olen toiminut hivenen hölmösti.
Niin sinä olet saattanut toimia. Kuinka aiot selvitä tilanteesta, jos näin henkilökohtaista saa kysyä?
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Niin sinä olet saattanut toimia. Kuinka aiot selvitä tilanteesta, jos näin henkilökohtaista saa kysyä?
Vaikenen asiasta.
- Anonyymi
Onko iqu-urso iki-neitsyt? Joka elää oman päänsä sisällä :D:D
- Anonyymi
Mitäs tuossa nyt on. SItten kun muija herää niin tarjoot sille aamupalaa ja kerrot että oli hauskaa kolme päivää mutta sun pitää nyt jatkaa yksin eteenpäin. Yleensä naiset tajuu lähtee itse seksin jälkeen mutta nyt kun se on ollut sulla kolme päivää niin sinun pitää vähän auttaa tajuamaan.
- Anonyymi
Ei sillä mitään naista ole, kaikki on sen mielikuvitusta ja palstavalhetta, ei tuota kukaan huolisi muutenkaan :D:D
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä mitään naista ole, kaikki on sen mielikuvitusta ja palstavalhetta, ei tuota kukaan huolisi muutenkaan :D:D
Sinua tuntuu pännivän vietävästi elämäni.
- Anonyymi
Häät ensi Juhannuksena(?), voin jo kuvailla mieleni sopukoissa miten laitatte yhdessä pyykkejä narulle, lakanojen taitokset soljuvat kuin samojen käsien taittamina. Naisen vatsa kiristää hieman muuten niin väljän mekon edustaa, hymyillen hän puristaa ohimennen kättäsi. Pyyhkäisee kädellään hiussuortuvan silmiltään sivulle jotta näkisi paremmin elämänsä valonkantajan.
AsianVierestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276828Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624234Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523406Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903014Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862001Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361683Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja161532- 911513
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406