Miehen juttelu naiselle

Anonyymi

Useimmat naiset pitävät siitä, että mies juttelee. Edellyttäen, että mies ei ole kännikala. Mutta on muutamia naisia, jotka eivät halua miesten juttelevan heille. Mies ei voi etukäteen tietää, kumpaan ryhmään nainen kuuluu. Tähän olen keksinyt hienon ratkaisun: Jos nainen ei halua, että miehet puhuvat hänelle, niin nainen voi merkitä itsensä pitämällä esim. vaaleanpunaista tötteröhattua. Silloin miehet tietävät olla juttelematta, ja nainen saa olla rauhassa, omassa yksinäisyydessään.

38

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten olis vaan keskisormi?

• Anonyymi

Tarkoitat että sellainen nainen joka ei halua jutella, hänellä on keskisormi?

• Anonyymi

Rumalle ätmille naiset ei juttele sillä en ole koskaan jutellut yhdenkään naisen kanssa.

• Anonyymi

Mikään "ätmi"-käsite ei liity tähän asiaan mitenkään.

• Anonyymi

ATM = Automated Teller Machine, eli suomeksi Otto-automaatti, raha-automaatti, huomattavan varakas, käteistä piisaa ATM:llä.

Tästä tulee lyhenne ATM = pankkiin verrattavan varallinen henkilö, käyttää yleensä käteistä.

• Anonyymi

Vaaleanpunaista tötteröhattua :´D

• Anonyymi

Kun käy yökerhossa ja bileissä juomassa voi jutella naisille.
      Arkielämässä selvinpäin ei naisille parane jutella.

t. viinamies

• Anonyymi

Arkielämässä selvin päin voi naisille jutella aivan hyvin. Ryyppäävien miesten ei kannata jutella naisille, koska naiset eivät pidä ryyppäävistä miehistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arkielämässä selvin päin voi naisille jutella aivan hyvin. Ryyppäävien miesten ei kannata jutella naisille, koska naiset eivät pidä ryyppäävistä miehistä.

Naiset pitää ryyppäävistä miehistä sillä olen jutellut satojen naisten kanssa kännissä. Selvänä ei naiset ol juurikaan koskaan halunneet jutella. Pitää mennä baariin jos haluaa jutella naisten kanssa. Selvänä tuolla kadulla ei naiset halua koskaan jutella ja tutustua. Kännissä se onnistuu aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset pitää ryyppäävistä miehistä sillä olen jutellut satojen naisten kanssa kännissä. Selvänä ei naiset ol juurikaan koskaan halunneet jutella. Pitää mennä baariin jos haluaa jutella naisten kanssa. Selvänä tuolla kadulla ei naiset halua koskaan jutella ja tutustua. Kännissä se onnistuu aina.

"Selvänä ei naiset ol juurikaan koskaan halunneet jutella. "

Onkohan sinussa jotain häikkää, jos naiset juttelevat sinulle vain kännissä ollessaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Pitää mennä baariin jos haluaa jutella naisten kanssa. Selvänä tuolla kadulla ei naiset halua koskaan jutella ja tutustua."

Oletko ikinä miettinyt miksi juuri baarissa naiset haluavat jutella? Minullekin hymyillään baaritiskillä ilmaisten paukkujen toivossa.

• Anonyymi

Baarissa käyvät naiset eivät ole miellyttäviä. Kyllä kadulla uskaltaa fiksuille naisille puhua.

• Anonyymi

Riippuu siitä mitä juttelee.
      Järkeviä selvin päin olevia juttukumppaneita kun saa hakea kissojen ja koirien kanssa! Juopolle näytän lähinnä sitä keskisormea.

• Anonyymi

Kuinkahan tämä haku käytännössä tapahtuu? Aina kun olen istunut vaikka baarissa järkevänä niin yksin on saanut istua.

• Funeau

Omiin tutkimuksiini pohjaten, en voi voinut päätyä muunlaisiin tuloksiin kuin sellaisiin, missä selvästi näkyy se että pälisevät miehet ovat naiselle kauhistus. Puheen määrä on suoraan verrannollinen johdattelun volyymiin ja määrään.

Itse olen varsin vähäpuheinen, asiallinen ja eksakti. Komea uros.

Tosin varattu.

(Hihitystä)

• Unohdin kertoa että Mekan Voks kuorsaa.

Haen huomenna apteekista korvatulppia.

(Naurua)

• Anonyymi

Sinä et ole Sinä, vaan joku aivan muu.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ole Sinä, vaan joku aivan muu.

Mjaa

Kyllä minä minä olen. En minä voi olla sinä enkä kukaan muu.

Minuus on eräänlainen kapseli tai häkki, josta ei pääse ulos kuin kurottamalla.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Mjaa

Kyllä minä minä olen. En minä voi olla sinä enkä kukaan muu.

Minuus on eräänlainen kapseli tai häkki, josta ei pääse ulos kuin kurottamalla.

(Naurua)

Katsokaan nyt todellisuuteni nurjia puolia.

Sänky tärisee kun muija vetelee hirsiä.

(Hihitystä)

https://media.giphy.com/media/ubrJH9SIym4Ny/giphy.gif

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Unohdin kertoa että Mekan Voks kuorsaa.

Haen huomenna apteekista korvatulppia.

(Naurua)

Lemppaa se kuorsaava huitukka ulos. Kierrätykseen moinen joutaa.

[ kuorsausta ]

• Mjaa

No ehkä sinä haluaisit olla minä, mutta sellaiseen sinulla ei riitä potentiaali.

Ihminen on itselleen eräänlainen viimeinen tuomio.

(Naurua)

• Tämän ajatuksen sisäistämiseksi on tehtävä paljon töitä ja unohdettava monta sortumakohtaa.

(Hihitystä)

• Anonyymi

Miksi egosi ei riittänyt käsittelemään minuuttasi?
        Loppuiko rohkeutesi?

Minä olen Sinä, et ole mitään ilman Minua :)

(Hirnuu)

(Ii-Ha-Haa)

• Anonyymi

Jos et halua miesten juttelevan, niin vaaleanpunainen tötteröhattu päähän, niin miehet tietävät olla juttelematta.

• Anonyymi

Asiallinen ratkaisu se olisi. -Normaalisti mieshenkilö olettaa, että naishenkilölle voi puhua muutaman ystävällisen sanan. Tötteröhattu päässä olisi merkki siitä, että miehen ei kannata tötteröhattu-naiselle puhua.

• Anonyymi

Yleensä naiset tykkäävät, kun miehet huomioivat heidät. Mutta miesten ei kannata pälpättää liikaa, eikä kertoa vanhoja vitsejä.

• Anonyymi

Aloitukseen löytyy jo toimiva viestintä..”painu vittuun”. Tåmän saa aina silloin tällöin kuulla baaritiskillä jos sattuu sanomaan moi väärälle naiselle. Tämä toimii aivan sairaan hyvin eikä jätä mitään epäselvyyttä siitä että tuli tervehdittyä väärää ihmistä.

• Anonyymi

Ei minulle ainakaan koskaan kukaan nainen ole sanonut niin. Toteaa: JSV

• On olemassa myös miehiä, jotka eivät halua jutella tai vastaavat töykeästi. Koska he eivät käytä mitään merkkiä, josta heidät tunnistaisi, aina joskus tulee mokattua.

• Anonyymi

Eikö olemus paljasta mitään?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö olemus paljasta mitään?

Ei se aina paljasta. Tietysti jos toinen ei vastaa hymyyn, silloin olen ehkä hiukan varuillani.

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Ei se aina paljasta. Tietysti jos toinen ei vastaa hymyyn, silloin olen ehkä hiukan varuillani.

Eli, kaksi vaihtoehtoa. Joko hymy tai muuten sanallinen aloite jollakin verukkeella?

• Anonyymi kirjoitti:

Eli, kaksi vaihtoehtoa. Joko hymy tai muuten sanallinen aloite jollakin verukkeella?

Eiköhän niitä vaihtoehtoja ole useita, riippuen aina kohdattavasta henkilöstä. Ja hyvä on tietysti muistaa sekin, että murisevasta miehestä saattaa paljastua hellyttävä tyyppi, jos ei heti säikähdä murinaa :)

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Eiköhän niitä vaihtoehtoja ole useita, riippuen aina kohdattavasta henkilöstä. Ja hyvä on tietysti muistaa sekin, että murisevasta miehestä saattaa paljastua hellyttävä tyyppi, jos ei heti säikähdä murinaa :)

Alkoi hieman hymyilyttää, jos nainen kiinnostuu mutta mies näyttää kalsealta, tympiintyneeltä mutta siitä huolimatta, tai siitä syystä nainen innostuu etenemään tilanteessa ja kenties murtaakin ainakin uloimman muurin. Mahtaakohan naiset hoksatakaan, kuinka paljon sellainen nostaa painoarvoa ainakin joidenkin miesten silmissä? Se jo kertoo naisen persoonallisuudesta paljon. Ettei säikähdä sitä koleutta.

• Anonyymi kirjoitti:

Alkoi hieman hymyilyttää, jos nainen kiinnostuu mutta mies näyttää kalsealta, tympiintyneeltä mutta siitä huolimatta, tai siitä syystä nainen innostuu etenemään tilanteessa ja kenties murtaakin ainakin uloimman muurin. Mahtaakohan naiset hoksatakaan, kuinka paljon sellainen nostaa painoarvoa ainakin joidenkin miesten silmissä? Se jo kertoo naisen persoonallisuudesta paljon. Ettei säikähdä sitä koleutta.

Ei kannata säikähtää, voi löytää aarteen.

• Anonyymi

Aivan oikein! Rohkealla esiintymisellä pärjää parhaiten.

• Anonyymi

No jos mies juttelee naisele, ja nainen suhtautuu nyrpeästi, niin se on täysin sen naisen ongelma. On helpotus miehelle, kun ei synny tuttavuutta nyrpeän naisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8108
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3912
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1380
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      33
      1224
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1109
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      980
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe