Useimmat naiset pitävät siitä, että mies juttelee. Edellyttäen, että mies ei ole kännikala. Mutta on muutamia naisia, jotka eivät halua miesten juttelevan heille. Mies ei voi etukäteen tietää, kumpaan ryhmään nainen kuuluu. Tähän olen keksinyt hienon ratkaisun: Jos nainen ei halua, että miehet puhuvat hänelle, niin nainen voi merkitä itsensä pitämällä esim. vaaleanpunaista tötteröhattua. Silloin miehet tietävät olla juttelematta, ja nainen saa olla rauhassa, omassa yksinäisyydessään.
Miehen juttelu naiselle
38
<50
Vastaukset
Miten olis vaan keskisormi?
- Anonyymi
Tarkoitat että sellainen nainen joka ei halua jutella, hänellä on keskisormi?
- Anonyymi
Rumalle ätmille naiset ei juttele sillä en ole koskaan jutellut yhdenkään naisen kanssa.
- Anonyymi
Mikään "ätmi"-käsite ei liity tähän asiaan mitenkään.
- Anonyymi
ATM = Automated Teller Machine, eli suomeksi Otto-automaatti, raha-automaatti, huomattavan varakas, käteistä piisaa ATM:llä.
Tästä tulee lyhenne ATM = pankkiin verrattavan varallinen henkilö, käyttää yleensä käteistä.
- Anonyymi
Vaaleanpunaista tötteröhattua :´D
- Anonyymi
Kun käy yökerhossa ja bileissä juomassa voi jutella naisille.
Arkielämässä selvinpäin ei naisille parane jutella.
t. viinamies- Anonyymi
Arkielämässä selvin päin voi naisille jutella aivan hyvin. Ryyppäävien miesten ei kannata jutella naisille, koska naiset eivät pidä ryyppäävistä miehistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arkielämässä selvin päin voi naisille jutella aivan hyvin. Ryyppäävien miesten ei kannata jutella naisille, koska naiset eivät pidä ryyppäävistä miehistä.
Naiset pitää ryyppäävistä miehistä sillä olen jutellut satojen naisten kanssa kännissä. Selvänä ei naiset ol juurikaan koskaan halunneet jutella. Pitää mennä baariin jos haluaa jutella naisten kanssa. Selvänä tuolla kadulla ei naiset halua koskaan jutella ja tutustua. Kännissä se onnistuu aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset pitää ryyppäävistä miehistä sillä olen jutellut satojen naisten kanssa kännissä. Selvänä ei naiset ol juurikaan koskaan halunneet jutella. Pitää mennä baariin jos haluaa jutella naisten kanssa. Selvänä tuolla kadulla ei naiset halua koskaan jutella ja tutustua. Kännissä se onnistuu aina.
"Selvänä ei naiset ol juurikaan koskaan halunneet jutella. "
Onkohan sinussa jotain häikkää, jos naiset juttelevat sinulle vain kännissä ollessaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Pitää mennä baariin jos haluaa jutella naisten kanssa. Selvänä tuolla kadulla ei naiset halua koskaan jutella ja tutustua."
Oletko ikinä miettinyt miksi juuri baarissa naiset haluavat jutella? Minullekin hymyillään baaritiskillä ilmaisten paukkujen toivossa. - Anonyymi
Baarissa käyvät naiset eivät ole miellyttäviä. Kyllä kadulla uskaltaa fiksuille naisille puhua.
- Anonyymi
Riippuu siitä mitä juttelee.
Järkeviä selvin päin olevia juttukumppaneita kun saa hakea kissojen ja koirien kanssa! Juopolle näytän lähinnä sitä keskisormea.- Anonyymi
Kuinkahan tämä haku käytännössä tapahtuu? Aina kun olen istunut vaikka baarissa järkevänä niin yksin on saanut istua.
Omiin tutkimuksiini pohjaten, en voi voinut päätyä muunlaisiin tuloksiin kuin sellaisiin, missä selvästi näkyy se että pälisevät miehet ovat naiselle kauhistus. Puheen määrä on suoraan verrannollinen johdattelun volyymiin ja määrään.
Itse olen varsin vähäpuheinen, asiallinen ja eksakti. Komea uros.
Tosin varattu.
(Hihitystä)- Anonyymi
Sinä et ole Sinä, vaan joku aivan muu.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole Sinä, vaan joku aivan muu.
Mjaa
Kyllä minä minä olen. En minä voi olla sinä enkä kukaan muu.
Minuus on eräänlainen kapseli tai häkki, josta ei pääse ulos kuin kurottamalla.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Mjaa
Kyllä minä minä olen. En minä voi olla sinä enkä kukaan muu.
Minuus on eräänlainen kapseli tai häkki, josta ei pääse ulos kuin kurottamalla.
(Naurua)Katsokaan nyt todellisuuteni nurjia puolia.
Sänky tärisee kun muija vetelee hirsiä.
(Hihitystä)
https://media.giphy.com/media/ubrJH9SIym4Ny/giphy.gifFuneau kirjoitti:
Katsokaan nyt todellisuuteni nurjia puolia.
Sänky tärisee kun muija vetelee hirsiä.
(Hihitystä)
https://media.giphy.com/media/ubrJH9SIym4Ny/giphy.gifGiffit olisivat paljon kivempia jos niissä olisi ääni.
(Hihitystä)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Unohdin kertoa että Mekan Voks kuorsaa.
Haen huomenna apteekista korvatulppia.
(Naurua)Lemppaa se kuorsaava huitukka ulos. Kierrätykseen moinen joutaa.
[ kuorsausta ]
Mjaa
No ehkä sinä haluaisit olla minä, mutta sellaiseen sinulla ei riitä potentiaali.
Ihminen on itselleen eräänlainen viimeinen tuomio.
(Naurua)Tämän ajatuksen sisäistämiseksi on tehtävä paljon töitä ja unohdettava monta sortumakohtaa.
(Hihitystä)- Anonyymi
Miksi egosi ei riittänyt käsittelemään minuuttasi?
Loppuiko rohkeutesi?
Minä olen Sinä, et ole mitään ilman Minua :)
(Hirnuu)
(Ii-Ha-Haa)
- Anonyymi
Jos et halua miesten juttelevan, niin vaaleanpunainen tötteröhattu päähän, niin miehet tietävät olla juttelematta.
- Anonyymi
Asiallinen ratkaisu se olisi. -Normaalisti mieshenkilö olettaa, että naishenkilölle voi puhua muutaman ystävällisen sanan. Tötteröhattu päässä olisi merkki siitä, että miehen ei kannata tötteröhattu-naiselle puhua.
- Anonyymi
Yleensä naiset tykkäävät, kun miehet huomioivat heidät. Mutta miesten ei kannata pälpättää liikaa, eikä kertoa vanhoja vitsejä.
- Anonyymi
Aloitukseen löytyy jo toimiva viestintä..”painu vittuun”. Tåmän saa aina silloin tällöin kuulla baaritiskillä jos sattuu sanomaan moi väärälle naiselle. Tämä toimii aivan sairaan hyvin eikä jätä mitään epäselvyyttä siitä että tuli tervehdittyä väärää ihmistä.
- Anonyymi
Ei minulle ainakaan koskaan kukaan nainen ole sanonut niin. Toteaa: JSV
On olemassa myös miehiä, jotka eivät halua jutella tai vastaavat töykeästi. Koska he eivät käytä mitään merkkiä, josta heidät tunnistaisi, aina joskus tulee mokattua.
- Anonyymi
Eikö olemus paljasta mitään?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olemus paljasta mitään?
Ei se aina paljasta. Tietysti jos toinen ei vastaa hymyyn, silloin olen ehkä hiukan varuillani.
- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Ei se aina paljasta. Tietysti jos toinen ei vastaa hymyyn, silloin olen ehkä hiukan varuillani.
Eli, kaksi vaihtoehtoa. Joko hymy tai muuten sanallinen aloite jollakin verukkeella?
Anonyymi kirjoitti:
Eli, kaksi vaihtoehtoa. Joko hymy tai muuten sanallinen aloite jollakin verukkeella?
Eiköhän niitä vaihtoehtoja ole useita, riippuen aina kohdattavasta henkilöstä. Ja hyvä on tietysti muistaa sekin, että murisevasta miehestä saattaa paljastua hellyttävä tyyppi, jos ei heti säikähdä murinaa :)
- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Eiköhän niitä vaihtoehtoja ole useita, riippuen aina kohdattavasta henkilöstä. Ja hyvä on tietysti muistaa sekin, että murisevasta miehestä saattaa paljastua hellyttävä tyyppi, jos ei heti säikähdä murinaa :)
Alkoi hieman hymyilyttää, jos nainen kiinnostuu mutta mies näyttää kalsealta, tympiintyneeltä mutta siitä huolimatta, tai siitä syystä nainen innostuu etenemään tilanteessa ja kenties murtaakin ainakin uloimman muurin. Mahtaakohan naiset hoksatakaan, kuinka paljon sellainen nostaa painoarvoa ainakin joidenkin miesten silmissä? Se jo kertoo naisen persoonallisuudesta paljon. Ettei säikähdä sitä koleutta.
Anonyymi kirjoitti:
Alkoi hieman hymyilyttää, jos nainen kiinnostuu mutta mies näyttää kalsealta, tympiintyneeltä mutta siitä huolimatta, tai siitä syystä nainen innostuu etenemään tilanteessa ja kenties murtaakin ainakin uloimman muurin. Mahtaakohan naiset hoksatakaan, kuinka paljon sellainen nostaa painoarvoa ainakin joidenkin miesten silmissä? Se jo kertoo naisen persoonallisuudesta paljon. Ettei säikähdä sitä koleutta.
Ei kannata säikähtää, voi löytää aarteen.
- Anonyymi
Aivan oikein! Rohkealla esiintymisellä pärjää parhaiten.
- Anonyymi
No jos mies juttelee naisele, ja nainen suhtautuu nyrpeästi, niin se on täysin sen naisen ongelma. On helpotus miehelle, kun ei synny tuttavuutta nyrpeän naisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797