Kun mies haluaa rouvan sekä huoran?

Anonyymi

Siinähän se kysymys melkein jo olikin, eli miksi mies haluat molemmat?
Eikö perinteinen parisuhde tunnu enää miltään?
Kaikki eivät toki lähde tätä toteuttamaan, vaan tyytyvät pelkkään haaveiluun, eli kysymys lähinnä niille miehille, joilla tämä toteutuu.

Ja niille naisille, jotka tähän toisena vaihtoehtona olemiseen tyytyvät, miltä se tuntuu? Tunnetko itsesi kuitenkin rouvaa paremmaksi?

Älkää provosoituko, odotan aikuismaista keskustelua aiheesta.

25

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhden kakkosnaista etsivän miehen suusta kuultua, on kuulemma ANSAINNUT jotain muuta. Eroa ei halunnut missään tapauksessa, eikä jäädä kiinni. Jätin väliin.

• Anonyymi

Toiset haluaa vaan toimivan seksisuhteen. Ei siinä tartte itseään paremmaksi tuntea.
      Ja aika ikävästi sanoa toista huoraksi. Kotona ei aina seksiä saa, silloin sitä haetaan muualta.

• Anonyymi

Niin, miltä se tuntuu, se seksi vain seksin vuoksi. On mahdollista, että syynä ei olekaan haluttomuus, vaan vakava sairaus, joka sen estää. Ehkä silloin tuntuu oikein autuaalta auttaa hädässä olevaa, paitsi jos seksin hakija ei kerrokaan totuutta asiaan. Tunteekohan sitä silloin itsensä jotenkin ylemmäksi ja paremmaksi?

• Anonyymi

Nainen on halunnut muuttua kumppanikseni/ystäväkseni, seksi on jo takaa alalle jäänyt turha viihdyke naiselle. Olihan tuo nuorempana aika hyvä viihdyke sängyssä, hyvä pano ja hyvä perse. En mä mitään "rouvaa" haluu enkä tuu haluamaan.

• Anonyymi

Kuka rouvista innostuu, ovat tylsiä pidemmän päälle mutta en nyt huorastakaan innostu, jotakin siltä väliltä, pikku irstailija kotona vois piristää ja muuten se säädyllinen vaimo.

• Anonyymi

Vaimo=rouva, jos et sellaista sattunut tietämään :). Kai se nainen sitten menettää kiinnostuksensa papin aamenen jälkeen.
      Rouvan kanssa käydään sukujuhlissa ja perhelomilla, näyttäydytään muutenkin julkisesti. "Huoran" paikka on lähinnä makuhuoneessa.
      Useammalla oma vaimo riittää molempiin tehtäviin. Lehdessä taisi juuri lukea, että 40% käy vieraissa...

• Anonyymi

Mulle toi rouva sana tuo mieleen jonkun vanhahtavan. käsitteen. Avopuolisoni on maininnut että jos ja kun meidät vihitään niin hänestä ei sitten rouva sanaa käytetä vaan puolisoa. Vaimo sanakaa ei kuulemma miellytä korvaa. Rouvien tarkoitus ei ole tuottaa melihyvää miehilleen makkarissa vaan olla se arjen kumppani, näillä sanoin yksi "rouva" kuvaili omaa suhdettansa ja ajatusmaailmaansa.

• Anonyymi

Mitäs jos se nainenkin haluaa herran ja viihdyttäjän? Puoliso on arjen ihminen, viihdemies vaihteluun?

• Anonyymi

On joskus tullut kokeiltua. Toyboyn paikka oli pelkästään sängyssä, julkisesti ei voinut näyttäytyä, kun kiinnijäämisen uhka oli koko ajan olemassa. Siinä ei liiallisiin tunteisiin kannattanut sortua. Kokeiluksi jäi, ei sopinut minulle. Mutta on varmasti paljon "rouvia", jotka mielellään ottavat nuoren rattopojan vakituiseen ajoon.

• Anonyymi

Kun mies haluaa rouvan sekä huoran

Siinähän se kysymys melkein jo olikin, eli miksi mies haluat molemmat?
      Eikö perinteinen parisuhde tunnu enää miltään?
      Kaikki eivät toki lähde tätä toteuttamaan, vaan tyytyvät pelkkään haaveiluun, eli kysymys lähinnä niille miehille, joilla tämä toteutuu.

Ja niille naisille, jotka tähän toisena vaihtoehtona olemiseen tyytyvät, miltä se tuntuu? Tunnetko itsesi kuitenkin rouvaa paremmaksi?

Älkää provosoituko, odotan aikuismaista keskustelua aiheesta."
      Siis miehesi käyttää ns. huoran palveluita? Siis maksullisen naisen?
      Olen nainen joten en osaa vastata tuohon, miksi mies haluaa molemmat, tai miksi mies maksullisella käy. Toiseen kysymykseen miltä toisena vaihtoehtona tyytymiseen tuntuu; parhaalta valinnalta. En missään tapauksessa halua olla kenenkään "rouva"! En tunne olevani parempi kuin sinä. Jokainen tekee valintansa, sinä alkamalla "rouvaksi" minä pitämällä vapauteni.
      Ja sen sijaan että syyllistät vain sitä toista naista kehottaisin kääntämään katseen omaan itseesi ja parisuhteeseenne. Mikä siinä herättää miehen halun hakea naista muualta?

• Anonyymi

Tarkoitat varmaan naisia muulta monikossa.

• Anonyymi

En avannut tätä keskustelua oman tämänhetkisen parisuhteeni pohjalta (olen sinkku), vaan lähinnä siksi, koska mediassa on viime aikoina paljon puhuttu uskottomuudesta ja sen seurauksista. "Rouva" ja "huora" ovat toistensa täydelliset vastakohdat ja siksi esimerkkinä, eikä suinkaan siksi, että tämän päivän mies oikeasti haluaisi jomman kumman. Mies haluaa todellisuudessa esittelykelpoisen vaimon, joka hoitaa kodin ja lapset. Sitten kun arki tulee vastaan, siihen kaivataan pientä jännitystä, jolloin kuvaan astuu kolmas pyörä. Mielellään sellainen, joka ei sitoutumista kaipaa vaan pelkkä seksi riittää.
        Ja koska tämä on uskottomuuspalsta, heitin kysymyksen tänne, ei sen kummempaa. Mielenkiintoista olisi lähinnä tietää, miten eri osapuolet asian näkevät. Tai onko tavallisempaa, että juuri mies haluaa pitää parisuhteesta kiinni ja samalla harrastaa irtosuhteita,

-Ap

• Anonyymi

Mun mies varmasti haluaisi käydä säännöllisesti huorissa ja pitää samalla minut eli vaimon. Ei siksi etteikö kotonakin olisi säännöllistä ja monipuolista seksiä, vaan siksi että saisi vaihtelua. Kyse ei ole rakkauden hakemisesta vaan eräänlaisesta harrastuksesta.

Jos taas vaimona haluan vaihtelua, en halua pelkkää seksiä, vaan jonkinlaista tunnepitoisen kontaktin toiseen ihmiseen. Mielenkiintoisia keskusteluja ja romanttista treffailua.

Tämä viesti naiselta, joka on ollut kymmenien vuosien liitossa saman miehen kanssa pettämättä kertaakaan. Mies on pettänyt huoran, thaikkuhierojan ja nettituttavan kanssa (nämä tunnustettu). En ole lihonut ja meillä on miehen kanssa ollut paljon yhteistä tekemistä vuosien varrella. Aiemmin luotin, mutta en enää ja rakkaus, siis se syvä rakkaus jota tunsin, on muuttunut syväksi suruksi.

• Anonyymi

Mies haluaa itselleen haaremin. Useimmat tyytyvät mielikuvitushaaremiin mutta toiset antavat vietille vallan. Menestyneillä miehillä on paljon naisia. Sehän on menestyneen miehen määritelmä.

Jos miljonäärimiehellä on vain yksi nainen ja köyhällä miehellä on monta, arvaa kumpi kadehtii kumpaa.

• Anonyymi

Mieheni on nykyään ennemminkin reppana. Kulahtanut, väsynyt ja vähän paniikissa lähdenkö pois suhteesta. Siitä voi osin syyttää myös minua. Johonkin se pettymys oli purettava... Päätin lähteä terapiaan yksin. Hih, aivan kuin tunnustaisin, että ongelma on kokonaan minun.

Menestynyt? Ainakin menestyneempi kuin minä, jos mitataan uralla. Hänellä koulutusta sen sijaan vähemmän. Lähtisin, jos olisi vakaat tulot...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheni on nykyään ennemminkin reppana. Kulahtanut, väsynyt ja vähän paniikissa lähdenkö pois suhteesta. Siitä voi osin syyttää myös minua. Johonkin se pettymys oli purettava... Päätin lähteä terapiaan yksin. Hih, aivan kuin tunnustaisin, että ongelma on kokonaan minun.

Menestynyt? Ainakin menestyneempi kuin minä, jos mitataan uralla. Hänellä koulutusta sen sijaan vähemmän. Lähtisin, jos olisi vakaat tulot...

OHO, uskomatonta! Kerrot et lähtisit jos olisi vakaat tulot, eli olet suhteessa pelkästään rahan takia, sehän on juuri sitä "huoraamista", voi sua raukkaa, toivottavasti osaat jossakin kohden katsoa itseäs ulkopuolisen silmin ja miettiä et mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OHO, uskomatonta! Kerrot et lähtisit jos olisi vakaat tulot, eli olet suhteessa pelkästään rahan takia, sehän on juuri sitä "huoraamista", voi sua raukkaa, toivottavasti osaat jossakin kohden katsoa itseäs ulkopuolisen silmin ja miettiä et mitä?

Niin, ehkäpä tilanne joku päivä muuttuu niin että voin lähteä. Ei kannata tehdä tyhmiä liikkeitä, jos on toisesta taloudellisesti riippuvainen. Tämä asia on työn alla, usko pois.

Mietippä tätä: jos olen antanut tälle suhteelle montakymmentä vuotta, niin mies on paremmassa taloudellisessa asemassa enemmän kuin velvollinen huolehtimaan minusta elämäni lamaannuttavimmalla hetkellä.

On niin helppo tulla puskista huutelemaan kun ei ole metriäkään kulkenut toisen saappaissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule.Nuorena mennään yhteen soitä oikeasta rakkaudesta. Nainen.tukee elämänsä miehen urassa, hänessä on sitä chatmia jota kaikissa menestyvien miesten vaimoissa ja hän teki miehensä. Saat kadehtia ja onnistut jopa tuhoamaan, mutta sinä et siihen.pystynyt. Muista sr, lun tuhoatmiehen uran.

• Anonyymi

Tänäpäivänä saa molemat samassa paketissa.

• Anonyymi

Mies jäi salasuhteesta kiinni ja ehdotti,että voisi olla ”ystävä”salarakkaan kanssa.
        Salarakkaalle ystävyys ei riittänyt.Vaimona ehdotin,että vien hänet läheiselle bensa-asemalle ja salarakas voi sieltä hänet hakea ja pitää.Ehdotus ei miellyttänyt.Hän ei halua jäädä ihanan ihmisen armoille?Mitä miehen päässä liikkuu??Uskomatonta

• Jostakin syystä ihmiset haluavat pohtia ja psykologisoida, vieläpä väärin tiedoin, vaikka oikea tieto on saatavissa helposti matematiikasta ja tutkimuksista.

1. Sekä naiset että miehet ovat keskimäärin yhtä monta kertaa heteroyhdynnässä, koska siihen aina tarvitaan sekä mies että nainen.

2. Sekä naiset että miehet ovat keskimäärin yhtä monen kanssa heteroyhdynnässä. Voidaan matemaattisesti johtaa edellisestä.

3. Ihminen on luonteeltaan jo geneettisesti moniavioinen, sekä nainen että mies.

4. Yksiavioisuutta suosivassa kulttuurissamme noin puolet sekä miehistä että naisista toteuttaa moniavioisuutta.

5. On joillakin vanha kuvitelma, että naiset olisivat "uskollisempia" kuin miehet. Naiset kertoivat menneisyydessä käyttäytymisensä toisin, koska heillä oli enemmän menetettävää. Mies hylkäsi, jos naisen tiedettiin käyneen toisaalla. Elättäjä meni.

Nykyisenä aikana, jolloin naiset saavat palkkaa tai yhteiskunnan avustusta, naisten ja miesten kertomat sivusuhteen määrät ovat yhtenevät, eli vastaavat matemaattista välttämättömyyttä.

• Anonyymi

Sopiva tuhmuus olis paikallaan tuol makkarin puoilella. Ihan sama onko rouva vai ei.

• Anonyymi

Kuka mies ei haluis välillä petiinsä pikku huoraa koka tekee mitä mies haluu ja on vielä kaiken lisäksi pikku rouva. En vaan tiedä ensimmäistäkään sellsista naista ja suhteita ollut.

• Anonyymi

Minä en rouvaksi ole pyrkimässä. Mutta seksi on parasta ikinä!
      Minä annan sen mihin rouva ei pysty/ole halukas!
      Elämäntilanteeni ei ole sellainen että itse vakavaa suhdetta haluaisin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      282
      3369
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2385
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      253
      2164
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2049
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      72
      1708
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      342
      1342
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      25
      1117
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      65
      1069
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1036
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      993
    Aihe