Kuningasrapu

Anonyymi

Onko kenelläkään tietoa mistä kuningasrapua saisi suoraan hyllystä?
Netissä muutama kauppa, mutta hieman arveluttaa kylmäketjun laatu myyjältä minulle.
Hinta saisi tietenkin olla edullinen. tosin on kallista joka tapauksessa.
Kerran olen maistanut ja on kyllä hintansa arvoista.
Eihän sitä kilokaupalla kerralla syödä.

3

<50

Vastaukset

• No en kyllä yhtään tiedö

• Jos pääkaupunkiseudulla liikkuu niin Arvo Kokkosen myymälä Vantaalla. Deliporo toimittaa myös, mutta heillä on tietysti kylmäketjullinen kuljetus, jota avaaja epäilee. Lisäksi Deliporolla on aika kalliit toimituskulut, mutta ravun hinta kohtuullinen (isot koipipalat 79,90€ kun esim. Arvo Kokkosella oli viimeksi noin 80€ kilohinta koko koiville, jossa suhteessa vähemmän lihaa kilohintaan nähden)

• Kuningasrapu on pelkkä markkinointikikka. Oikeasti ravuilla, kuten muillakaan äyriäisillä, ei ole monarkistista yhteiskuntaa vaan kaikki ravut ovat samanarvoisia, ilman kuninkaita tai presidenttejä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa menee naimisiin

Seiska julkaisi että Maisa menee sittenkin naimisiin. Maisalla olisi nyt vauva ja olisi Jm kanssa naimisissa jos ei keskenmenoa olisi tullut . Olisiko
    117
    4973
  2. KORONAVIRUS: 11 milj. asukkaan Wuhan eristetty!

Kiina on keskeyttänyt Wuhanin kaupungista lähtevän liikenteen. Wuhanin epäillään olevan uuden tappavan koroaviruksen alkulähde. WHO:n mukaan 11 miljo
    Maailman menoa
    124
    716
  3. Mistä Trumpia syytetään?

Kertokaas nyt tällaiselle politiikasta tietämättömälle se. Onko se tehnyt Ukrainan presidentin kanssa jonkun salaisen sopimuksen missä Ukraina tuhotaa
    Maailman menoa
    80
    545
  4. Martinan virheelliset ravitsemusneuvot

Tänään antaa vinkkejä sitruunavedestä, jonka teksti "lainattu" mtv3-sivulta, jossa sentään on mainittu lähde(toisin kun Martinalla) Toisekseen sitruun
    38
    504
  5. Näytit väsyneeltä tänään

Väsyneeltä, totiselta, kiireiseltä ja hiljaiselta. Näytät siltä, että kukaan ei pidä sinusta huolta En tiedä edes nimeäsi. Ehkä minun ei ole tarkoit
    Ikävä
    20
    469