Alustavien tietojen mukaan Ilomantsin Mekrijärven ja Pötsönvaaran sekä Joensuun Linnunlahden mittauspisteillä on havaittu mittaushistorian alin heinäkuun päivälämpötila.
https://blogi.foreca.fi/2019/07/itarajalla-rikottiin-eilen-kylmyysennatyksia-heruuko-lampoa-enaa-elokuussa/
Tiistain 30. heinäkuuta ylimmät lukemat olivat Mekrijärvellä 9,4 astetta, Pötsönvaarassa 7,4 astetta ja Linnunlahdella 10,1 astetta. Väittikö joku "niiden kaikkein kylmimpien leikkautuneen pois"?
Mittaushistorian kylmin heinäkuun lämpötila
4
98
Vastaukset
- Anonyymi
Niitä leikataan pois, kun aletaan pitkässä juoksussa katsomaan ilmastoa että näyttää käyrä lämpenevää. Tuo on paikallista säätä mitä kirjoitat.
Tuo on ehdottomasti ääreisilmiö, ja ääreisilmiöt todistavat ihmisen hiilidioksiditupruttelujen aiheuttaman ilmastonlämpenemisen. Tuon on meille todistanut suuri tietäjämme Petteri Taalas. Ääreisilmiöt ovat seurausta ihmisen hiilidioksiditupruttelujen aiheuttamasta ilmastonlämpenemisestä.
- Anonyymi
Tampereen suunnalla oli keskimääräistä kylmempi heinäkuu. Aamulehti sen sentään ilmoitti.
Oli myös keskimääräistä kylmempi kesäkuu, ja samoin taitaa käydä elokuunkin kanssa.
Edelliskesään nähden päivät ovat järjestään 6...16 astetta edelliskesän vastaavia kylmempiä.
Parantaa syysvaatteiden myyntiä kesällä tuo nopea ilmastonmuutos, josta maallikkosaarnaja Taajos TV-uutisissa muisutti vakavalla naamalla.
- Anonyymi
Olen jo vuosia ihmetellyt, että miten ihmiset voi olla niin aaseja, että vielä 2000-luvulla uskoo sellaiseen väittämään, että vain ns. kasvihuonekaasut pystyy absorboimaan lämpöä.
Onko hapen ja typen lämpötila ilmassa miinus 273,15 celsiusastetta. Jos olisi, niin sitten minäkin voisin uskoa, että vain ns. kasvihuonekaasut absorboi lämpöä. Kaikessa mikä on absoluuttisen lämpötilan yläpuolella on lämpöä. Se on tieteellinen totuus.
Hapen ja typenkin lämpötila vaihtelee maapallolla ilmakehässä yli sata astetta. Niissä on siis lämpöä. Navoillakin hapessa ja typessä on lämpöä. Navoillakin on lämpimämpää kuin avaruudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541216Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801055Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89844- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784