Alustavien tietojen mukaan Ilomantsin Mekrijärven ja Pötsönvaaran sekä Joensuun Linnunlahden mittauspisteillä on havaittu mittaushistorian alin heinäkuun päivälämpötila.
https://blogi.foreca.fi/2019/07/itarajalla-rikottiin-eilen-kylmyysennatyksia-heruuko-lampoa-enaa-elokuussa/
Tiistain 30. heinäkuuta ylimmät lukemat olivat Mekrijärvellä 9,4 astetta, Pötsönvaarassa 7,4 astetta ja Linnunlahdella 10,1 astetta. Väittikö joku "niiden kaikkein kylmimpien leikkautuneen pois"?
Mittaushistorian kylmin heinäkuun lämpötila
4
100
Vastaukset
- Anonyymi
Niitä leikataan pois, kun aletaan pitkässä juoksussa katsomaan ilmastoa että näyttää käyrä lämpenevää. Tuo on paikallista säätä mitä kirjoitat.
Tuo on ehdottomasti ääreisilmiö, ja ääreisilmiöt todistavat ihmisen hiilidioksiditupruttelujen aiheuttaman ilmastonlämpenemisen. Tuon on meille todistanut suuri tietäjämme Petteri Taalas. Ääreisilmiöt ovat seurausta ihmisen hiilidioksiditupruttelujen aiheuttamasta ilmastonlämpenemisestä.
- Anonyymi
Tampereen suunnalla oli keskimääräistä kylmempi heinäkuu. Aamulehti sen sentään ilmoitti.
Oli myös keskimääräistä kylmempi kesäkuu, ja samoin taitaa käydä elokuunkin kanssa.
Edelliskesään nähden päivät ovat järjestään 6...16 astetta edelliskesän vastaavia kylmempiä.
Parantaa syysvaatteiden myyntiä kesällä tuo nopea ilmastonmuutos, josta maallikkosaarnaja Taajos TV-uutisissa muisutti vakavalla naamalla.
- Anonyymi
Olen jo vuosia ihmetellyt, että miten ihmiset voi olla niin aaseja, että vielä 2000-luvulla uskoo sellaiseen väittämään, että vain ns. kasvihuonekaasut pystyy absorboimaan lämpöä.
Onko hapen ja typen lämpötila ilmassa miinus 273,15 celsiusastetta. Jos olisi, niin sitten minäkin voisin uskoa, että vain ns. kasvihuonekaasut absorboi lämpöä. Kaikessa mikä on absoluuttisen lämpötilan yläpuolella on lämpöä. Se on tieteellinen totuus.
Hapen ja typenkin lämpötila vaihtelee maapallolla ilmakehässä yli sata astetta. Niissä on siis lämpöä. Navoillakin hapessa ja typessä on lämpöä. Navoillakin on lämpimämpää kuin avaruudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345818Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972612JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t111998Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳301567En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171159Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http71004Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4947- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43893- 13869