Onko "klassinen" kauneus (tai komeus) tärkeintä?

Musta tärkeintä on, et on omannäköisensä.

46

60

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on tuo kauneus, komeus niin katsojan silmässä.

      • On noita naisia ollut monen kokoisia ja muotoisia. Joillekin vain joku leikelty malli kelpaa, ja sekin vain jos on neitsyt.

        En ymmärrä tuollaista.

        Rakas on aina kaunis.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        On noita naisia ollut monen kokoisia ja muotoisia. Joillekin vain joku leikelty malli kelpaa, ja sekin vain jos on neitsyt.

        En ymmärrä tuollaista.

        Rakas on aina kaunis.

        Näinhän se on. Enemmän kai se siitä yhteydestä kiinni on, syntyykö sitä vai ei, ainakin minulle, jolle se tunne on tärkeä.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Näinhän se on. Enemmän kai se siitä yhteydestä kiinni on, syntyykö sitä vai ei, ainakin minulle, jolle se tunne on tärkeä.

        Totta on tuollainen että sitten jossain vaiheessa jos ihmiset tulevat keskenään toimeen todella hyvin, ulkonäkö lähtee helposti pois ajatuksistakin, jää sellainen mukava olo vain.

        Jos tulee jotenkin huono olo jostain ihmisestä niin ehkä silloin jo heti mahdollisimman nopeasti kannattaisi pysyä erossa tai etäisyydellä ainakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta on tuollainen että sitten jossain vaiheessa jos ihmiset tulevat keskenään toimeen todella hyvin, ulkonäkö lähtee helposti pois ajatuksistakin, jää sellainen mukava olo vain.

        Jos tulee jotenkin huono olo jostain ihmisestä niin ehkä silloin jo heti mahdollisimman nopeasti kannattaisi pysyä erossa tai etäisyydellä ainakin.

        Sehän on kuitenkin tosiasia, että kaikki me vanhenemme ja muutumme ajan saatossa. Jos se parisuhde lepää kovin paljon sen ulkonäön varassa, kuinka se kestää iän ja muutokset?


      • Anonyymi

        Aivan tuota selitin tuossa, että niin oikeassa rakkaudessa ulkonäkö on lopuksi 2. arvoinen asia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan tuota selitin tuossa, että niin oikeassa rakkaudessa ulkonäkö on lopuksi 2. arvoinen asia.

        Niin on. Rakkauden läpi näkee eri tavalla :)


    • Puhut nyt tyylistä?

      Senhän voi helpostikin valita.

      • Kyl se näkyy ihmisestä, jos on vaan valinnut tyylinsä.
        Tietysti on ihmisiä, jotka osaa olla millä vain tyylillä.


      • Anonyymi

        Kerran päädyin katsomaan jotain abris ja wuw -ketjua, oli oikein anatomian oppitunti sitten, naisten vaivoista.

        Voisi tehdä sitten tuollaisesta wuw-kuvasta nukuttavan tyynyn jos abris-tyyny olisi se virkeä keltainen emoji ja wuw-tyynyssä tuo linnun kuva, valkoinen tausta ja pikkukuva joka aiheuttaa hyviä yöunia. Ja nukuttavia asioita mieleen kun menee nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran päädyin katsomaan jotain abris ja wuw -ketjua, oli oikein anatomian oppitunti sitten, naisten vaivoista.

        Voisi tehdä sitten tuollaisesta wuw-kuvasta nukuttavan tyynyn jos abris-tyyny olisi se virkeä keltainen emoji ja wuw-tyynyssä tuo linnun kuva, valkoinen tausta ja pikkukuva joka aiheuttaa hyviä yöunia. Ja nukuttavia asioita mieleen kun menee nukkumaan.

        abris on sairasteleva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerran päädyin katsomaan jotain abris ja wuw -ketjua, oli oikein anatomian oppitunti sitten, naisten vaivoista.

        Voisi tehdä sitten tuollaisesta wuw-kuvasta nukuttavan tyynyn jos abris-tyyny olisi se virkeä keltainen emoji ja wuw-tyynyssä tuo linnun kuva, valkoinen tausta ja pikkukuva joka aiheuttaa hyviä yöunia. Ja nukuttavia asioita mieleen kun menee nukkumaan.

        Mulla ei tietääkseni mitään naisten vaivoja ole..


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kyl se näkyy ihmisestä, jos on vaan valinnut tyylinsä.
        Tietysti on ihmisiä, jotka osaa olla millä vain tyylillä.

        Kyllä mä tykkään sotkea eri tyylejä, vaikka on siellä taustalle se tietty "hippimäisyys". 😄


      • Anonyymi

        aijaa joo käsitin että rakkaalla abriksella.... tänäänhän oli hauska ketju mikä syntyi tuon pitkätukka-68:n autoista, aika piristäviä juttuja, romux rallix kun on nyt suomessa.

        "rakkaalla abriksella".... ylisanoja joo.


      • pitkätukka-68
        Anonyymi kirjoitti:

        aijaa joo käsitin että rakkaalla abriksella.... tänäänhän oli hauska ketju mikä syntyi tuon pitkätukka-68:n autoista, aika piristäviä juttuja, romux rallix kun on nyt suomessa.

        "rakkaalla abriksella".... ylisanoja joo.

        Mä nyt yritän puhua välillä muustakin ku palstan tavallisesta aiheesta, et miks naiset on ylimielisiä ja miks miehiä aina sorretaan.


      • Anonyymi

        Erittäinkin hyvä juttu minä ainakin pidin kun sain tilanteen kertoa omista autojutuista mitä on tullut koettua ja tehtyä.... jos palsta olisi vain jotain jankkaamista samoista asioista, aika tylsää olisi.

        Ainoana aiheena olisi joku että kuka kukin oikeasti on ja jankkaamista ja väittelyä.

        Autojuttu oli hyvä piristysruiske, muitakin tuollaisia voisi olla enemmänkin, tartuin todella tuohon kun, niin kosketti itseäni aika paljonkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erittäinkin hyvä juttu minä ainakin pidin kun sain tilanteen kertoa omista autojutuista mitä on tullut koettua ja tehtyä.... jos palsta olisi vain jotain jankkaamista samoista asioista, aika tylsää olisi.

        Ainoana aiheena olisi joku että kuka kukin oikeasti on ja jankkaamista ja väittelyä.

        Autojuttu oli hyvä piristysruiske, muitakin tuollaisia voisi olla enemmänkin, tartuin todella tuohon kun, niin kosketti itseäni aika paljonkin.

        Itse tykkään ajaa, mutta autoa mulla ei tällä hetkellä ole kun en sellaista välttämättä tarvitse. Kortti toki löytyy.

        Äsken jouduin ajamaan fillarilla kaupunkiin ja taksilla takaisin. Ei mulla sellaiseen ylellisyyteen olis varaa, mut näin tein.


      • Anonyymi kirjoitti:

        abris on sairasteleva.

        Ollut koko elämäni, mutta sairaudet on tehnyt myös sitkeen. En halua luovuttaa vaan siks, että joku sairaus hidastaa menoo, mä kuitenkin määrään suunnan niin kauan kun elän ja kykenen.😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ollut koko elämäni, mutta sairaudet on tehnyt myös sitkeen. En halua luovuttaa vaan siks, että joku sairaus hidastaa menoo, mä kuitenkin määrään suunnan niin kauan kun elän ja kykenen.😃

        Mikäs pahan tappais :D

        Meidän suvussa (eikä mullakaan) ei pahemmin kummallakaan puolella ollut sairauksia. Eletään vaan vittumaisen pitkään. Vaikka kiusallaan.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mikäs pahan tappais :D

        Meidän suvussa (eikä mullakaan) ei pahemmin kummallakaan puolella ollut sairauksia. Eletään vaan vittumaisen pitkään. Vaikka kiusallaan.

        Älä muuta sano. 😜✌

        Meillä taas ei terveitä ihmisiä ole olemassakaan, jos ei jotain kropassa vikaa niin päässä sitten. Kumminkin aina jossain ja mielellään vielä konessa kohtaa monella tapaa, ettei vaan unohtus että mitään ei saa liian helpolla. 😂


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Älä muuta sano. 😜✌

        Meillä taas ei terveitä ihmisiä ole olemassakaan, jos ei jotain kropassa vikaa niin päässä sitten. Kumminkin aina jossain ja mielellään vielä konessa kohtaa monella tapaa, ettei vaan unohtus että mitään ei saa liian helpolla. 😂

        Monessa kohtaa mielummin, konessa tuli lipsaus.. hosun vähän kirjottaessa taas. Oheistomintaa...


    • Anonyymi

      Ulkonäöllä ei ole merkitystä, jos pelkästä kuvasta katsotaan. Kaikki muu sitten tekee sen ulkonäönkin.. läsnä oleminen, eleet, kohtaaminen, liikkeet, katse, vuorovaikutus... Tuoksu on myös tärkeä, jos parisuhdetta ajatellaan. Kiva ihminen näyttää aina hyvältä. Ja inhottava rumalta.

      xL

      • Toi tuoksu on tärkeä. Enkä tarkoita nyt mitään parfyymeita.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Toi tuoksu on tärkeä. Enkä tarkoita nyt mitään parfyymeita.

        Dödöillä peitetty ominaistuoksu on kuin valehtelua ja salailua... Ainakin joskus pitää tuoksua vain omalta itseltään :)

        xL


      • Anonyymi

        JA mustasta et huomaa likaa hampaatkin näyttävät puhtaammille jo mustalla taustalla.

        Mustalla miehellä voi aina olla kakkaa kädet täynnä, sitä ei huomaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        JA mustasta et huomaa likaa hampaatkin näyttävät puhtaammille jo mustalla taustalla.

        Mustalla miehellä voi aina olla kakkaa kädet täynnä, sitä ei huomaa.

        Siksikö pidät heitä likaisina?


    • Minä pidän klassista kauneutta ja komeutta jokseenkin nopeasti nähtynä..eli joo kiva ja ei sen enempää katteltavaa.

      Eli jotenkin ns. liian "täydellinen" ei inspiroi mua ollenkaan. Liian symmetrinen ja ns. virheetön ulkonäkö...

      Toki näkee, että on kaunis ja komea, mut persoonalliset piirteet inspiroi enemmän.☺️

    • Anonyymi

      Luonne tärkeintä kauneuden kanssa. Minulla on tosi kaunis nainen oikein kaunotar.

      • Hyvä jos on, mutta kaunis nainen kun osoittautuu tyhmäksi, hän rumistuu alta aikayksikön. Ainakin mun silmissäni.

        Tiedän toki, et jotkut miehet haluavat kauniita naisia jotka on tyhmiä.


    • Ei ole tärkeintä se on tärkeää mitä aivoissa liikkuu.
      Kysyin sähköpostissa tänään aiemmin jotain.

    • Anonyymi

      Tärkeintä on olla sinut itsensä kanssa ja samalla persoonallinen, kantaa itsensä oikealla tavalla. Kiiltokuvapojat tai -tytöt eivät kiinnosta. Kaikki muut katselevat vain klassisen kauniita ja komeita ihmisiä mutta minä osaan arvostaa muita piirteitä koska olen muita syvällisempi.

    • Ei

      Päätärkeintä on ettei kokelas ole mikään palstahintti, eikä saa palkkaa paskanjauhannastaan.

      Ei keitä ei aivoja eikä naisia.

      Mutta sellaisia täällä on vähän.

      (Höhötystä)

    • Anonyymi

      Vastustat siis meikkausta?
      Todella ikävä hyökkäys normaaleja naisia kohtaan.
      Etkö voisi loukata meitä pahemmin.

      • En mä nyt meikkausta ole koskaan vastustanut.
        Sellasesta asenteesta en kyllä tykkää, et pitää puol tuntia meikata ennenku voi käydä R-kioskilla tai koiraa lenkittämässä.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        En mä nyt meikkausta ole koskaan vastustanut.
        Sellasesta asenteesta en kyllä tykkää, et pitää puol tuntia meikata ennenku voi käydä R-kioskilla tai koiraa lenkittämässä.

        Saat anteeksi.
        Luulin että pidät vain luomunaisista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saat anteeksi.
        Luulin että pidät vain luomunaisista.

        Pidänkin, mut ei se nyt tarkoita et vastuitaisin meikkausta jos siltä tuntuu.


      • Anonyymi

        Tykkäät sekä että.
        Tuli selväksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäät sekä että.
        Tuli selväksi.

        En kyllä ymmärrä, miks voisin vaatia et naisen pitää aina olla meikattuna. Ihan miten hän itse haluaa.
        Mut siitä en tosiaan tykkää, et turhantakia pitää odottaa ylimääräistä. Jos tiiän et meikkaa ennenku lähdetään, se on ok. Mut jos on sovittu et lähdetään silloin ja silloin, en ymmärrä miks sitä pitää joku meikkauksen ja pukautumisen takia venyttää vielä puolellatunnilla.

        Tai jos mennään käymään kaupassa, niin eihän siihen valmistautumiseen voi kellän järkevällä ihmisellä mennä puoltatuntia.


    • Anonyymi

      Ulkoisella olemuksella luodaan ensivaikutelma. On kuin käyntikortti.
      Kun päästään alusta liikkeelle, sen merkitys vähenee.

      Eri ihmiset arvostavat erilaisia asioita. Itse en esim. tykkää kömpelöstä miss lookista.
      Vaikka kuinka julistaisivat maailmanrauhaa, eivät tunnu uskottavilta. Johtunee siitä että, keskittyvät liiaksi itseensä.

      Sellanen reipas naapurintyttö meininki sopii itselle paremmin.
      Oma rakas ei kyl ehkä julistaisi maailman rauhaa, mut ottaa sen toisen naapurin mummon kyytiin kauppareisulle ja käyttää sen apteekissa ja lääkärissäkin, jos tarpeen on.
      Vähän aluksi ihmettelin, mut hän tykkää tehdä lähimmäisiään onnelliseksi.
      Ei ihme että onkin hyvin suosittu omissa piireissään.
      Vastapainoksi hän kyllä pukeutuu hyvin. Joutunut itsekin sitten sitä puolta parantamaan.

      Exälle taas oli tärkeää oma hyvinvointi, ja oma hyöty.

      • Anonyymi

        Ahaa.
        Vaatteet tekevät naisen.
        Siistiä.


      • Anonyymi

        "Vaatteet ja Vaateet tekevät naisen" :D


      • "Ulkoisella olemuksella luodaan ensivaikutelma. On kuin käyntikortti."

        Toihan on itsestäänselvä asia. Eri asia onkin se, luotko väkisintekemällä sen oikean vaikutelman.


    • Anonyymi

      Mitä se klassinen kauneus on? Jotain 30-luvun golden era-tyyliä vai? Kylmäksi jättävän säännöllisiä kasvonpiirteitä? Heinäsaparoita? Kynäviiksiä? Mitä?

      • Se on käsittääkseni se, mitä kuloinkin pidetään muotilehdissä ihanteena.
        Tai näin minä sen ajattelen.


    • Anonyymi

      Jos katse lyö tyhjää, on aivan sama kui klassinen tai nykyaikainen on.

      Jos näppis lyö tyhjää, on yllä mainituilla asioilla vielä vähemmän merkitystä... :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1948
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      415
      1514
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1283
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1069
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      1009
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      976
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      939
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      247
      906
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe