Minua on jo pitemmän aikaa häirinnyt tuossa ruotsin puolella oleva Rajamaan opastetaulu. Se on eteenpäin kallellaan ja jotenkin tyhmän näköinen ollessaan vinossa. Taulun takana on vielä jonkun maalaama ns. kirkkovene, se kyllä näkyy paremmin taulun ollessa vinossa. Oikaisin taulun tänään, ihan ohi kävellessä, ei ollut edes vaikeata? Laitan jossakin kohtaa vielä lisää kiviä tueksi tolppien eteen. Kirkkovenekin on jotenkin "reippaamman" näköinen kuin oli ennen! Toivottavasti Rajamaa on tyytyväinen tekooni?
Ruotsalainen kirkkovene.
2
163
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sinua on haitannut Rajamaan vinossa oleva viitta ja olet sen ystävällisesti ohikulkiessa oikaissut.
Kiva juttu! Olet avulias ihminen.
Rajamaalaiset varmaan hiljaisesti kiittelevät kunhan huomaavat.
Minua vuorostaan ärsyttänyt jo pitkään Muonion keskustaan päin ajaessa esim. Harrinivan viittojen vinossa olevat ja irtiolevat kilvet opastustauluissa tien laidassa.
Joko he eivät ole huomanneet näin olevan tai henkilö jonka olisi asia pitänyt korjata ei ole hoitanut tehtäviään.
Toivottavasti joku heidän firmastaan asian huomaa ja korjaa.
Jos ei lähiaikoina korjaannu, niin voin kyllä ottaa ruuveja ja meisselin mukaan korjatakseni ne ojennukseen! Se on pieni juttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523261Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?532524- 1102235
- 241893
- 231662
- 301626
- 1691530
- 361265