Vaikea päästä "piireihin"

Anonyymi

Omalla paikkakunnallani on naisia Burmasta, Kiinasta, Vietnamista, Thaimaasta, Afrikasta ym. mutta pyörivät yleensä omissa piireissä oman maalaistensa kanssa.
Muutamia suomalaisia saattaa heidän piireissä pyöriä, mutta ne on tulleet siinä vaiheessa kuvioihin, kun ovat maahan tulleet, eivätkä uusia suomalaisia ota piireihin.
Myös ulkomaalaisilla opiskelijoilla on omat piirinsä toisten ulkomaalaisten kanssa ja yleensä opiskelijoiden kassa, joissa on suomalaisiakin opiskelijoita.
Viettävät aikaa yhdessä ja tekevät ruokaa, pelailevat ja hengailevat ymmärtääkseni, mutta ei niihin piireihin pääse mukaan.

Piireihin, joissa on Aasialaisia naisia, niin pääsee jos on kaverina mies, jolla on esim. aasialainen kumppani/tyttöystävä, jolloin tämän miehen aasialaiset naisystävät vierailevat usein toistensa luona ja naisystävän suomalaiselle miehelle on arkipäivää, et kotona on monta aasialaista naista vieraana.
Tällaisen miehen miespuoliselle ystävälle järjestyy aasialainen nainen tai afrikkalainen nainen, jos vaan vihjaa miehelle, jolla on aasialainen nainen kumppanina tai aasialainen tyttöystävä, niin varmasti kyselyn jälkeen naiset viestivät toisilleen, että aasialaisen naisen miehen miespuolinen ystävä toivoo itselleen aasialaista kumppania ja varmana tulee monta ehdotusta, että aasialainen neito olisi kiinnostunut aasialainen naisen miehen miespuolisesta ystävästä.
Eli aasialaisen naisen suomalainen kumppani voi toimia välittäjänä miespuoliselle ystävälleen.

Yleensähän, jos on jokin tapahtuma, jossa on ulkomaalisia naisia, niin yleensä he kerääntyvät yhteen, eivät jakaudu tasaisesti suomalaisen sekaan, vaan ns. pitävät yhtä maan naistensa kanssa ja lähtevät yleensä yhdessä pois tapahtumasta, eivät jää siis sinne yksittäin olemaan.
Tällaisen havainnon olen tehnyt.

t. Ruma mies

8

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika useinhan noista maista tulevilla on muutenkin miehet ja naiset omissa porukoissaan.

• Anonyymi

No mutta et ole sosiaalinen etkä puhelias joten on vaikea mennä juttelee naisille. Opettele sosiaaliseksi ensiksi ja sen jälkeen on helppo saada nainen. Nuorempana läksin yksin reilaamaan eurooppaan ja tapasin paljon naisia ja vaikka en englantia hyvin osannut niin pian opin kun piti aina jotain neuvoa kysyä majoituksista ja muusta niin naiset aina antoi neuvoja. Siten oppii puhumaan naisille joten siinä sulle neuvoja.

• Anonyymi

Mulle on vaikeeta keksiä mitään puhumista naisen kanssa, mistä oikeen puhuis, kun ei keksi mitään puhumista.
        Jos ensin tervehtii ja kysyy mitä kuuluu ja vastaa naiselle, et ei mulle oikeen mitään erikoista kuulu, mut sit pitäs keksii mitä puhuu seuraavaks, mut sit vaan seuraa hiljaisuus ja poistun paikalta nolona.
        Koska nainen päättelee heti, että onpas tylsä mies, oikea tuppisuu, kun ei mitään puhu.

Just tän takia on turha yrittää mihinkään piireihin tai suhdetta naisen kanssa, kun sosiaaliset taidot on ihan perseestä.
        Jos vaikka on ryhmä naisia, joilla näyttää olevan hauskaa ja juttu luistaa, niin jos meikäläinen menee sekaantumaan, niin sen jälkeen onkin hiljaista, eikä kukaan puhu mitään.
        Kun poistun, niin heti syttyy hauskuus uudelleen, mä niinku sammutan hauskuuden ja juttelun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle on vaikeeta keksiä mitään puhumista naisen kanssa, mistä oikeen puhuis, kun ei keksi mitään puhumista.
        Jos ensin tervehtii ja kysyy mitä kuuluu ja vastaa naiselle, et ei mulle oikeen mitään erikoista kuulu, mut sit pitäs keksii mitä puhuu seuraavaks, mut sit vaan seuraa hiljaisuus ja poistun paikalta nolona.
        Koska nainen päättelee heti, että onpas tylsä mies, oikea tuppisuu, kun ei mitään puhu.

Just tän takia on turha yrittää mihinkään piireihin tai suhdetta naisen kanssa, kun sosiaaliset taidot on ihan perseestä.
        Jos vaikka on ryhmä naisia, joilla näyttää olevan hauskaa ja juttu luistaa, niin jos meikäläinen menee sekaantumaan, niin sen jälkeen onkin hiljaista, eikä kukaan puhu mitään.
        Kun poistun, niin heti syttyy hauskuus uudelleen, mä niinku sammutan hauskuuden ja juttelun.

Todistaa sen että myös naiset ovat tuppisuita miehen seurassa.

• Eikös ne suomalaisetkin kulje omissa porukoissa?

• Anonyymi

Jepulis.
        Aikoinaan, kun olin hetken Tukholmassa töissä, niin omissa porukoissa (tai muiden maahanmuuttajien seurassa) me liikuttiin. Eivät svenssonit olleet meistä kiinnostuneita, emmekä me heistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jepulis.
        Aikoinaan, kun olin hetken Tukholmassa töissä, niin omissa porukoissa (tai muiden maahanmuuttajien seurassa) me liikuttiin. Eivät svenssonit olleet meistä kiinnostuneita, emmekä me heistä.

Näin se menee. Omissa porukoissa liikutaan.
        Onhan meillä pitkät perinteet kylätappeluissakin....

• Anonyymi

On ihan luonnollista olla "omien" parissa vieraassa maassa. Samoin toimisin itsekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3583
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2214
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1865
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1609
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1548
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      15
      1545
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1407
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1255
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1212
    Aihe