Millainen on likinäköinen rillipäinen nainen ? Tykkääkö sellaisesta joku ?
Likinäkö-rillinaiset
20
<50
Vastaukset
Nainen, jolla on - lasit.
- Anonyymi
Paljonko sinulla on laseissa miinus-voimakkuutta, saanko olla utelias?
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko sinulla on laseissa miinus-voimakkuutta, saanko olla utelias?
Olisko ollut 6,25 niillä hujakoilla.
- Anonyymi
Sehän on vain söpöä.
- Anonyymi
Minäpä veikkaan että kyllä sen kiinnostuksen tappaa jokin muu kuin ne rillit!
Esim. tuo simiinpistävän huono itsetuntosi, joka on varma mielenkiinnon tappaja.
Jos et pidä itsestäsi on muidenkin vaikea pitää sinusta. Ainakaan miehet joihin kannattaa panostaa, eivät kiinnostu itsensä ruoskijasta. Ei jaksa.
Sama pätee molempiin sukupuoliin. Hankkikaa terve itsetunto!- Anonyymi
Niinpä. On paljon ihan kivoja rillipäänaisia. Mutta olen opiskeluaikana kohdannut 1979 likinäköisen rillinaisen, joka suhtautui torjuvasti. Ja 1981 kohtasin myös likinäköisen rillinaisen, joka suhtautui torjuvasti. Kumpikin oli kotoisin vähävaraisesta kodista. Ei siis minun tyyppiäni. Tietääkseni molemmat ovat edelleen vanhojapiikoja.
- Anonyymi
Kuule ! Saat olla onnellinen, ettet joutunut lähempään tuttavuuteen sellaisten kanssa. Kyllä laadukkaitakin naisia löytyy !
Niissä miinuslaseissa on se hyvä puoli, että kun ne pistää pöydälle, on pakko mennä lähelle, että näkee 😉
- Anonyymi
Olitko kouluaikana luokan kiltti silmälasipäinen tyttö? Jouduitko koskaan edes jälki-istuntoon?
Anonyymi kirjoitti:
Olitko kouluaikana luokan kiltti silmälasipäinen tyttö? Jouduitko koskaan edes jälki-istuntoon?
Sain lasit 12 vuotiaana.
Vähän huonosti kouluaikoja muistan. Olen tainnut jonkun ryhmäjälki-istunnon lusia.
Ujona olin aika hiljainen, luultavasti myös kiltti. Mikä ei tietenkään tarkoita sitä, etten olisi puoliani pitänyt, jos siihen tarvetta oli. Muistaakseni ei kauheasti ollut koulussa. Koulun ulkopuolella piti joskus antaa lumipesut isoille pojille, kun kiusasivat. Tosin taisivat kiusata siksi, kun tykkäsivät ;)
Vaikka tällanen kun mä olen. Tykkää... :))
- Anonyymi
rillipää tytöt oli nättejä. ei uskaltanut sanoa että oletpa sinä nätti, piti kiusata.. ;D
- Anonyymi
No jaa--- minun kouluaikana ei oikein suosittu likinäkörillityttöjä.
- Anonyymi
Niitäkin naisia on, jotka ovat laseroinnilla saaneet normaalin näkökyvyn. Hekin ovat periaatteessa likinäköisiä mutta näkö on korjattu leikkauksella. Osa likinäköisistä naisista käyttää myös piilolinssejä. Kuinka nämä naiset eroavat sitten rillipäisistä miesten mielestä?! Tiedän muutamia naisia ja miehiä, jotka ovat käyneet laserleikkauksen. Laserleikkaukseen päätyvien määrä on tasaisesti kasvanut. Silmien laserleikkauksien hinnat ovat tulleet sen verran alas, että periaatteessa siihen on (osamaksulla) kaikilla nykyään varaa. Siinä kuitenkin kantaa niitä likinäkögeenejä, vaikka oma näkö olisikin korjattu. Silmälasipäisissä on monenlaista näkijää; osalla vain pieni likinäköongelma ja osalla suurempi.
"periaatteessa siihen on (osamaksulla) kaikilla nykyään varaa"
Ei edes periaatteessa,
t: nimim 220 €/kk netto.
- Anonyymi
Se on kiva. Loppumetrien perään silmät yhdessä se unohtaa aina sanoa tärkeimmän. Heipat.
- Anonyymi
Kuselle niidenkin pillut haisee. Tiedän kokemuksesta!
- Anonyymi
Nuuuuh, nuuhhhhhhhh
Ei mitään vikaa rillipäisyydessä.
- Anonyymi
Taas päästiin asiaan, rillipäisistä naisista, lyhyessä ketjussa suoraan alapäähän. Sehän se tärkein pää on joillekin. Itse tykkään käyttää silmälaseja, ei tarvitse silmämeikkiä.
Osaan käydä alapesulla, joten ei tarvitse pelätä koskaan haisevansa pissille. Saman neuvon annan, Annonyymi 17.16, riittävä pesu auttaa, voi olla huoletta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425031
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413263- 2443067
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442628- 361804
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271595Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411556- 161447
- 231437
- 241337