Vuodenkierto

On taas se hetki vuodenkierrossa, jolloin syksyn aktiviteetit alkavat. Opiston kurssiesite on kolahtanut eteisen lattialle ja nopea selailu paljasti, että jälleen on monenlaista tarjolla. Jospa nyt kävisin paukuttamassa maton tai pari tähän olkkarin lattialle. Sinne ei ole onneksi pitkä matka, jos polvi päättää edelleen olla yhteistyökyvytön.

Gollege-housut ovat kuosissa, lenkkarit vielä vähän märät, tuulipuku valmiina kohtaamaan syksyn seikkailut.
Siitä se taas alkaa......

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen aloittanut jo valmistautumisen syksyn viettoon hankkimalla syksyn viihteeseen sisälajeja, kuten tietokonepelejä ja elokuvia paljon.

      Aamulla tarkistin että on kaikki mahdolliset käyttöjärjestelmätkin jotta kaikki pelitkin toimivat. Mutta kun on monia käyttöjärjestelmiä erilaisilla fyysisillä kiintolevyillä, toiset harvoin ymmärtävät toisiaan sitten täysin yhteen, noh pikkumurhe.

      Talveen ja syksyynkin tuollainen kannattaa hankkia, on kokonainen paketti tuosta sarjasta Miami Vice, kaikki jaksot koko sarjasta, on erilaista katsoa tuollaisia Miami-juttuja talvella, nopeusveneitä ja muuta. Jos haluaa katsella tuollaisia, niin silloin hankkii, Airiston törmäyksenkin muskelivene oli aika tehoton lälly-vene tuollaisiin verrattuna mitä tuossa sarjassa on.

      • Onvatko ne erilaiset kiintolevyt vähän kuin me ihmiset, ei aina ymmärretä toisiamme :D

        Hyvä se on varautua, ettei sitten esim.pelaamaan aikoessa huomaa, että jotain oleellista puuttuu. Se se vasta onkin ärsyttävää. Ispis iskee, ja puuttuu tarvikkeita...aarrggghh...

        Ite en pysty katteleen noita sarjoja kuin yhden kerrallaan, monta putkeen saa pään sekaisin. Kirjaa taas voin lukea tuntitolkulla. Varmaankin noissa sarjoilla ja leffoissa onliikaa ärsykkeitä, kun on kuva, ääni ja teksti. Aivot käy ylikierroksilla.

        Eikös amerikkalaisissa sarjoissa kaikki ole suurta? :D


      • Anonyymi

        Kalliita, ... :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kalliita, ... :D

        Jep :D


    • Mjoo

      Itse käväisin vilkuilemassa KTM maastopyörää, ja pidin kokeilemastani. Ainoa ongelma on että jos haluaa ottaa fillarin mukaan, on se ripustettava johonkin. Vaihtoehdot ovat vähäiset, sillä telineen saa vain peräkoukkuun, tai sitten katolle, johon olisi hommattava sekä kattotelineet että varsinainen pyöräteline.
      Peräkoukkua ei ole, eikä kattotelineitä, saati kattotelineille tulevaa pyörätelinettä, eikä myöskään peräkoukkuun asennettavaa pyörätelinettä.

      Eikä pyörää.

      Varsinainen dilemma.

      Lisäksi on mainittava, että jos Mekan Vinksin-Vonksin haluaa saada shoppailureissulle mukaan, niin on varauduttava siihen, että kun hänellä on viimein jo vaatteet päällä, ja laitat kengät jalkaan, niin seuraavan kerran kun Meksun näet, niin tämä viuhtoo jälleen alusvaatteisillaan.

      Naiset.

      (Hirn)

      • Eikä peräkoukkua.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Eikä peräkoukkua.

        (Reps)

        Oho

        Ehdin jo mainita että peräkoukkua ei ole.

        No se ja sama.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Oho

        Ehdin jo mainita että peräkoukkua ei ole.

        No se ja sama.

        (Hihitystä)

        Pikaisen tutkimuksen jälkeen huomasin kattotelineiden ja pyörätelineen olevan arvokkaampi setti kuin itse pyörä.

        Tai ainakin lähes.

        Koukun asennuttaminen ja siihen tulevan pyörätelineen hankkiminen on lähes yhtä kallis projekti.

        Jessus sentään.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Pikaisen tutkimuksen jälkeen huomasin kattotelineiden ja pyörätelineen olevan arvokkaampi setti kuin itse pyörä.

        Tai ainakin lähes.

        Koukun asennuttaminen ja siihen tulevan pyörätelineen hankkiminen on lähes yhtä kallis projekti.

        Jessus sentään.

        (Hihitystä)

        Mjoo

        Joku viisas voisi lausua, että miksi et polje sinne minne olet menossa.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Pikaisen tutkimuksen jälkeen huomasin kattotelineiden ja pyörätelineen olevan arvokkaampi setti kuin itse pyörä.

        Tai ainakin lähes.

        Koukun asennuttaminen ja siihen tulevan pyörätelineen hankkiminen on lähes yhtä kallis projekti.

        Jessus sentään.

        (Hihitystä)

        Joitakin ongelmia näyttäisi olevan :)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Joku viisas voisi lausua, että miksi et polje sinne minne olet menossa.

        (Hirn)

        Lisäksi on tunnustettava, että koska minä ajan, enkä tee yhteistyötä, niin Mekan Vinksin-Vonksin saisi yksin asentaa pyörät katolle telineisiin, joita ei ole.

        Kuten ei ole pyöriäkään.

        Kaksi olematonta pyörää peräkoukkuun asennetussa pyörätelineessä on jo aika pitkä setti - vaikkakin olematon.

        Mutta varmaan helpompi asetella, ei asentaa.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Lisäksi on tunnustettava, että koska minä ajan, enkä tee yhteistyötä, niin Mekan Vinksin-Vonksin saisi yksin asentaa pyörät katolle telineisiin, joita ei ole.

        Kuten ei ole pyöriäkään.

        Kaksi olematonta pyörää peräkoukkuun asennetussa pyörätelineessä on jo aika pitkä setti - vaikkakin olematon.

        Mutta varmaan helpompi asetella, ei asentaa.

        (Reps)

        Olemattomuus keventänee ongelmaa :)


      • Funeau kirjoitti:

        Lisäksi on tunnustettava, että koska minä ajan, enkä tee yhteistyötä, niin Mekan Vinksin-Vonksin saisi yksin asentaa pyörät katolle telineisiin, joita ei ole.

        Kuten ei ole pyöriäkään.

        Kaksi olematonta pyörää peräkoukkuun asennetussa pyörätelineessä on jo aika pitkä setti - vaikkakin olematon.

        Mutta varmaan helpompi asetella, ei asentaa.

        (Reps)

        Uhkakuvia

        Itse en osaa ajatella olematonta pyörää aseteltavaksi yhtä olemattomiin telineisiin auton perään, sillä se jo mikä on sotkuinen paikka sateella ja hiekkateillä.

        Kuvitellaan, että ajelet olemassaolevalla autolla rahdaten olematonta pyörää satoja kilometrejä, ja perille päästyäsi huomaat, ettei se enää toimi.

        Katastrofi.

        Eli katto on se ainoa hyvä paikka pyörälle, jonne Mekan Vinksin-Vonksin ei edes ylety.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Uhkakuvia

        Itse en osaa ajatella olematonta pyörää aseteltavaksi yhtä olemattomiin telineisiin auton perään, sillä se jo mikä on sotkuinen paikka sateella ja hiekkateillä.

        Kuvitellaan, että ajelet olemassaolevalla autolla rahdaten olematonta pyörää satoja kilometrejä, ja perille päästyäsi huomaat, ettei se enää toimi.

        Katastrofi.

        Eli katto on se ainoa hyvä paikka pyörälle, jonne Mekan Vinksin-Vonksin ei edes ylety.

        (Reps)

        Tutkin jälleen asiaa

        Olemassaolevan auton perään asennettuun peräkoukkuun sijoitetun pyörätelineen varaan lukittavaa pyörää ei voi paketoida, sillä aerodynamiikka tulee kovalla voimalla vastaan.

        Ainoa tie on katolla.

        Ostan Mekan Vinksin-Vonksille jakkaran ja kahvakuulan.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Tutkin jälleen asiaa

        Olemassaolevan auton perään asennettuun peräkoukkuun sijoitetun pyörätelineen varaan lukittavaa pyörää ei voi paketoida, sillä aerodynamiikka tulee kovalla voimalla vastaan.

        Ainoa tie on katolla.

        Ostan Mekan Vinksin-Vonksille jakkaran ja kahvakuulan.

        (Hirn)

        Dialogi

        - Mekan! Joko mennään?

        - Ömmöm...prkl.

        - Ei voi kestää näin kauan. Minulla on tylsää täällä.

        - Vitun kusipää.

        - Anna jokin aika-arvio.

        - Saatana, tammikuu.


        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Dialogi

        - Mekan! Joko mennään?

        - Ömmöm...prkl.

        - Ei voi kestää näin kauan. Minulla on tylsää täällä.

        - Vitun kusipää.

        - Anna jokin aika-arvio.

        - Saatana, tammikuu.


        (Naurua)

        Monologi

        Mekan Vinksin-Vonksin on selvästi käärmeissään, sillä auttava käsi oikeassa paikassa toisi mieleen yhteisöllisyyden.

        Tässä on kyllä hyvä biisi kesken ja asento mukava.

        (Hihitystä)


      • Anonyymi

        Sitten on sellaisia takaluukun reunojen alle kiinnitettäviä pyörätelineitä. Thule.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on sellaisia takaluukun reunojen alle kiinnitettäviä pyörätelineitä. Thule.

        Mutta kun ei voi laittaa. Paskapyörre on juuri siinä missä se perkeleen fillari (olematon ja paketoimaton) on.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mutta kun ei voi laittaa. Paskapyörre on juuri siinä missä se perkeleen fillari (olematon ja paketoimaton) on.

        (Naurua)

        Mjoo

        Tai siis olisi.

        (Jätän nauramatta tämän yhden kerran)


    • Anonyymi

      Joo, kohta pistetään hirvet lihoiksi.

      • Jätätkö vesilinnut väliin?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Jätätkö vesilinnut väliin?

        Kyllä, sorsa ei nyt kiinnosta. Suoraan hirveen. Pitää pistää kalusto kuntoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, sorsa ei nyt kiinnosta. Suoraan hirveen. Pitää pistää kalusto kuntoon.

        Juu kyllä sen kaluston on syytä kunnossa olla, ennen kuin metsään marssii. Hirven metsästys taitaa alkaa vasta myöhemmin kuin tuo sorsastus? Eikös se ole jotenkin siellä marjastuskauden loppupuolella?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Juu kyllä sen kaluston on syytä kunnossa olla, ennen kuin metsään marssii. Hirven metsästys taitaa alkaa vasta myöhemmin kuin tuo sorsastus? Eikös se ole jotenkin siellä marjastuskauden loppupuolella?

        Hirvi alkaa myöhäistetyllä uudella ajankohdalla lokakuussa ja karhu ja sorsa aikaisemmin (20.8.).

        Parempi hirvenkaatoon kun pakkaset tulevat. Liha säilyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hirvi alkaa myöhäistetyllä uudella ajankohdalla lokakuussa ja karhu ja sorsa aikaisemmin (20.8.).

        Parempi hirvenkaatoon kun pakkaset tulevat. Liha säilyy.

        Ai karhukin on sorsastuksen kanssa samaan aikaan. En tiedä miksi minulle on tarttunut mieleen tuo sorsastuksen ajankohta.
        Kuulut sitten johonkin metsästysseuraan...


    • Mikä siinä polvessa on?

      • Mira Luoti

        Käväisin juuri McDonalsissa vetämässä Burger Kingin, kun ei tuosta telineen asentamisesta tullut lasta eikä paskaa.

        Siis mä en ymmärrä kuinka naisille on niin vaikeaa se että pääsisi matkaan.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mira Luoti

        Käväisin juuri McDonalsissa vetämässä Burger Kingin, kun ei tuosta telineen asentamisesta tullut lasta eikä paskaa.

        Siis mä en ymmärrä kuinka naisille on niin vaikeaa se että pääsisi matkaan.

        (Naurua)

        Mjoo

        Kaikki pitää aina tehdä itse.

        (Reps)


      • Lääkäri taisi puhua jotain tulehduksesta nivelessä tai rustossa tai jotain sellaista. Salvaa, Panadolia ja kylmää ja ei hirmu liikuntasuorituksia kaksi viikkoa ja jos ei auta, niin sitten takaisin. Nyt on tainnut mennä jo reilu kolme viikoa ja hyvä on niin kauan kun ei liiku....Vissin se on sitten piikki tiedossa :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Lääkäri taisi puhua jotain tulehduksesta nivelessä tai rustossa tai jotain sellaista. Salvaa, Panadolia ja kylmää ja ei hirmu liikuntasuorituksia kaksi viikkoa ja jos ei auta, niin sitten takaisin. Nyt on tainnut mennä jo reilu kolme viikoa ja hyvä on niin kauan kun ei liiku....Vissin se on sitten piikki tiedossa :)

        Itselläni kesti vuoden että polvet alkoi kantaa kivutta ylämäessä kivutta mutta ojennus liikettä ei pysty tekemään monta kertaa pelkästään ilmassa kun menee kipeäksi polvet mutta kestää polvet juoksemisen vielä ei ole kipuja tuottanut.


    • Anonyymi

      Syksyn huippuaktiviteetti on naikkosen dumppaaminen, odotettavissa paljon draamaa!

      Olen aivan kuolettavan kyllästynyt ja loputtoman inhoontunut tyttöystävääni ja en oikein edes tiedä miksi.

      Kun tunnelma ei minulla vaan mitenkään parane, pahenee vain, onkin aika jatkaa matkaa.

      Siitä minulle tulee suru, että mokomalle naaraalle tullee paha mieli, vaan ei auta.

      • No kyllästys varmaan loppuu siihen draamaan ainakin joksikin aikaa :)


      • Mjoo

        Pahennan suruasi.

        On nimittäin yleisellä tasolla niin että tänään on veronpalautuspäivä.

        Yrittämisesi taso on tyyliin nolla.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Pahennan suruasi.

        On nimittäin yleisellä tasolla niin että tänään on veronpalautuspäivä.

        Yrittämisesi taso on tyyliin nolla.

        (Naurua)

        Mä voisin listata hyviä yrityksiä, mutta siitä tulisi jo kirja.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mä voisin listata hyviä yrityksiä, mutta siitä tulisi jo kirja.

        (Hihitystä)

        Yrityskirja?

        (Hihitystä)


    • Anonyymi

      Mpö43j5j5s Lpdrötj--- *3ö4j3ö434jh jlaööoott6qakarros jarrasteota-.-234j

    • Anonyymi

      Syksyn pimetä on tulossa ja yksin olette. Masennus uhkaa ja sitten on entistä enemmän masentuneita.

      • Sitähän voi mennä vaikka sinne kursseille...eiköhän niitä aika monessa paikassa ole, siellä on muitakin :)


    • Anonyymi

      Näin miehenä olen joutunut keskustelemaan enemmän kuukausikierrosta mitä vuosikierrosta, ei se mitään mutta uskon molemmissa olevan samat elementit aktiivisen toiminnan kehittämisessä.

      AsianVierestä

      • Kierto kuin kierto...kuhan on liikkeellä :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      109
      2221
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      435
      1675
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1353
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      17
      1202
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      80
      1186
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1115
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      288
      1046
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      185
      1041
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      50
      1012
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      202
      870
    Aihe