Vähän taas virtaa tänne keskusteluihin. Tosin itse en jouda kaikille vastailemaan, joten teen tämän aloituksen puskista. Eiköhän tämä osaa versoilla tästä itsekseen.
Mutta aihe siis suorituskeskeinen seksi. Oletko miettinyt tekeväsi sellaista? Miksi?
Haittaako sinua itsessä/toisessa selkainen?
Miten sellaisesta voi päästä irti?
Ja yleisesti, onko tässä eroja sukupuolten välillä?
Kaikki seksuaalisuudet saa vastata...
-disse puskista päivää-
Suorituskeskeinen seksi
61
803
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö nalli enää napsahda? Mies kun tulee tiettyyn ikään, sillä ei pelaa mikään 😄
Vastaampahan itse ensin.
Itse huomasin harrastavani suorituskeskeistä seksiä. Passiivisempans osapuolena ns. ”ottavana” oli vaikea olla ja aistia itseään, sekä toisen kosketusta.
Miksi? Hyvä kysymys! En tiedä tarkkaa sitä itsekään, mutta sellaista ei ainakaan minun kohdalla voi tuosta vaan ”nappasta off-asentoon”. Jotenkin itse kytken sen omaan identiteettiin, tai lähinnä egoon, joka oli muotoutunut muitten mukaan, ei minun itseni mukaan.
Itsessä se haittaa, koska on vaikea heittäytyä tuntemaan. Se on vähän sama asia kun kaatuu silmät kiinni ja toinen ottaa vastaan. Päässä jotkin pinttyneet toimintamallit haraa vastaan.
Toisessa tälläinen voisi tuntua siltä, että ei saa tuotettua sitä mielihyvää ja saada sitä kautta omaa fiilistä seksistä. Lisäksi luulen, että siinä tulisi myös äkkiä ”riittämättömyyden olo”.
Tälläisen joutuu käymään itsensä kanssa läpi, olipa suhteessa tai ei. Suhteessa tämä tarvitsisi kaksi aika itseensä hyvin uskovaa ja luottavaa ihmistä. Äkkiä nämä seksiin liittyvät asiat sutkahtaa ihon alle.
Sukupuolten välillä tässä on varmaan sen verran eroja, että noin keskimäärin seksi mielletään yhdynnän kautta miehelle aktiivisemmaksi toimitukseksi. Eli veikkaan, että suorituskeskeisyys vaivaa enemmän miehiä, kuin naisia. Lisäksi seksiä yhdyntäkeskeisenä ajatuksena pidetään maskuliinisuuden mittarina. ”Ootko päässyt panemaan?” ”Saitko p.llua?” Noita vastaavia saa kuulla miesten välisissä keskusteluissa yhtenään. Joku suihinotto voi olla miehistä ainoa asia minkä nainen voisi tehdä.
Ehkä loppuun vielä sanoisin, että oma kroppakin kannattaa tehdä tutuksi ihan itselleen. Harva kumppani tietää mistä toinen pitää. Tietenkin kokeilemalla oppii kumpikin, mutta hyvä se on itsekin tunnistaa itsensä.
Hauska laji tämä ja kiva sitä on duunata yksin ja kahdestaan. 😃👌
Siitä löytyy aina jotain uutta ja kivaa.Mutta aihe siis suorituskeskeinen seksi. Oletko miettinyt tekeväsi sellaista? Miksi?
- Joskus olen miettinyt ja joskus vaan tehnyt. Siksi, että ei olis huvittanut ja ajattelin joskus nuorena että suoritus on se mikä merkkaa miehelle.
Haittaako sinua itsessä/toisessa selkainen? - Joo jos se tosiaan on suorituskeskeinen juttu.
Miten sellaisesta voi päästä irti? - Miten nyt mistä vaan, miettii tykönään mitä seksiltä haluaa, suoritusta vai jotain muuta ja keskittää toimintansa sen mukaan. Itellä ainakin auttaa asiaan, kun en harrastele silloin kun ei mieli tee. Niin ei mee suorittamiseksi. :)
Ja yleisesti, onko tässä eroja sukupuolten välillä? - Voi olla, en tiedä.
Kaikki seksuaalisuudet saa vastata... - Kiitos... :)
-disse puskista päivää- - Päivää... :DNo päivää ihan näinkin.
No minä en saanut tuollakaan sitä pois päältä, että kyllä vaikka halusin seksiä, niin suoritin silti... siis kyllähän siinä tulee aktiivisia vaiheita väkisin.... vaikks ei olisi suorittamassa mitään.
Tää on ehkä enemmän henkinen kysymys kuin fyysinen. Ja sukupuolella on varmasti suuri vaikutus tässä. Mä luulen, että monella miehellä kiinnostus seksiin pitkässä suhteessa tyssää juuri tämän takia. 🤔Disse kirjoitti:
No päivää ihan näinkin.
No minä en saanut tuollakaan sitä pois päältä, että kyllä vaikka halusin seksiä, niin suoritin silti... siis kyllähän siinä tulee aktiivisia vaiheita väkisin.... vaikks ei olisi suorittamassa mitään.
Tää on ehkä enemmän henkinen kysymys kuin fyysinen. Ja sukupuolella on varmasti suuri vaikutus tässä. Mä luulen, että monella miehellä kiinnostus seksiin pitkässä suhteessa tyssää juuri tämän takia. 🤔Kokeile tantraseksiä. ;)
Tottakai ihminen on fyysisesti aktiivinen tai ainakin toinen osapuoli, muutenhan se homma ei oikein etene mitenkään eikä mihinkään konkreettisesti. Mutta ehkä se suorittaminen jää pois, kun heittää mielestään pois vaan kaiken ajattelun. "Käsi tonne jalka sinne, se tuonne"... :D
Minusta ihminen ehkä joskus liikaa miettii mitä nyt pitäs tehdä tai etenee kuin jonkun ulkoa opitun kaavan mukaan sen sijaan, että vaan heittäytys tunteen valtaan...
Menee vaan kuin sulka veden mukana. Seuraa toista ja tunnetta, eikä sen enempiä mieti mitä seuraavaksi.
Vai mitä meinaat suorittamisella? Mä ymmärrän sen niin, että ajattelee seuraavaa siirtoa tai etenee kuin kaavan mukaan...tiedostaa kaiken aikaa janalla liikkumisensa.
Se voi olla vaikeeta heittää kaikki miettiminen pois. Justiinsa sen vuoksi mä tykkään pitkässä parisuhteessa olemisesta, ettei enää tarvi miettiä...painaa vaan ihon ihoa vasten ja muu soljuu kuin itekseen miettimättä.Abrakadabra kirjoitti:
Kokeile tantraseksiä. ;)
Tottakai ihminen on fyysisesti aktiivinen tai ainakin toinen osapuoli, muutenhan se homma ei oikein etene mitenkään eikä mihinkään konkreettisesti. Mutta ehkä se suorittaminen jää pois, kun heittää mielestään pois vaan kaiken ajattelun. "Käsi tonne jalka sinne, se tuonne"... :D
Minusta ihminen ehkä joskus liikaa miettii mitä nyt pitäs tehdä tai etenee kuin jonkun ulkoa opitun kaavan mukaan sen sijaan, että vaan heittäytys tunteen valtaan...
Menee vaan kuin sulka veden mukana. Seuraa toista ja tunnetta, eikä sen enempiä mieti mitä seuraavaksi.
Vai mitä meinaat suorittamisella? Mä ymmärrän sen niin, että ajattelee seuraavaa siirtoa tai etenee kuin kaavan mukaan...tiedostaa kaiken aikaa janalla liikkumisensa.
Se voi olla vaikeeta heittää kaikki miettiminen pois. Justiinsa sen vuoksi mä tykkään pitkässä parisuhteessa olemisesta, ettei enää tarvi miettiä...painaa vaan ihon ihoa vasten ja muu soljuu kuin itekseen miettimättä.Jotkut sanoo, etteikö siinä sitten mee jo automaatiolla. Joo tavallaan menee, mutta se läheisyydentunne taas tuo sen oman latauksensa. Pystyy enemmän olemaan flow, kun miettimään seuraavaa siirtoa. :)
Abrakadabra kirjoitti:
Jotkut sanoo, etteikö siinä sitten mee jo automaatiolla. Joo tavallaan menee, mutta se läheisyydentunne taas tuo sen oman latauksensa. Pystyy enemmän olemaan flow, kun miettimään seuraavaa siirtoa. :)
Ne asiat vaan tapahtuu! Fraasi. xD
Abrakadabra kirjoitti:
Ja jos sä heittäydyt siihen tunteeseen, etkä mieti tuleeko siitä seksistä tai edes seksiä lainkaan lopulta yhtään mitään valmista ja saako kumpikaan orgasmia, saat enemmän sen läheisyyden kautta ja tunteen kautta kumminkin. Luot yhteyttä kumppaniisi, mikä on olellista kun ei halua olla suorittaja.
Ei ole väliä onko ihmiset iho vasten ihoa tunteakseen toistensa läheisyyden ja lämmön, nauttiakseen tunteesta vai johtaako se lopulta orgasmiin. Se fiilis mikä siitä teille jää, on se tärkein. Ja kun ei paa tavoitteksi orgasmia, vaan lähellä olemisen ilon ja herkuttelee sillä toisen lähellä olemisella...muilla aisteilla kun välttis genitaaleilla. :)
On jo lähellä sitä ei suorittamisen olomuotoa. Läheisyys on se tärkein, muu tulee sen myötä sujumaan.. :)
Mut tää menee nyt polttaa kaloreita ja ajelee nurmikon.Abrakadabra kirjoitti:
No siis noinhan se pitää mennäkin, mutta toisaalta kuten sanoit, ei se ihan vaan mene niinkään, että kumpikin makaa vierekkäin. 😂
Suorituskeskeinen ei ehkä anna sitä mahdollisuutta toiselle. Joku tais mulle joskus siitä sanoa, että vien kaiken tilan siltä toisen aktiivisuudelta.
Joo, mielenkiintoinen aihe, mut nyt mä meen syömään. Sit laitan ajokamat päälle, pakkaan pyörän ajokuntoon ja polokasen kaverin luo.... reissupäivä, reissupäivä! 😃👌
Voi veljet, kohta tasen mennään...😎💪Disse kirjoitti:
No siis noinhan se pitää mennäkin, mutta toisaalta kuten sanoit, ei se ihan vaan mene niinkään, että kumpikin makaa vierekkäin. 😂
Suorituskeskeinen ei ehkä anna sitä mahdollisuutta toiselle. Joku tais mulle joskus siitä sanoa, että vien kaiken tilan siltä toisen aktiivisuudelta.
Joo, mielenkiintoinen aihe, mut nyt mä meen syömään. Sit laitan ajokamat päälle, pakkaan pyörän ajokuntoon ja polokasen kaverin luo.... reissupäivä, reissupäivä! 😃👌
Voi veljet, kohta tasen mennään...😎💪No sä oot sitten dominoiva. Koitas heittäytyy altavastaajaks välillä.😃
Hyvää pärrämatkaa! Mä pidän pienen riippumatto oikoiluloikoilu hetken. Sit taas työntouhuun. Viimiset lomat käsillä. Pitää nauttia olemisestakin. 😅
- Anonyymi
Heteromies vastaa:
"Oletko miettinyt tekeväsi sellaista? Miksi?"
En tee!
"Haittaako sinua itsessä/toisessa selkainen?"
Todella paljon. Mielstäni kaikki muut suorittavat seksissä.
"Miten sellaisesta voi päästä irti?"
Paha noita muita on mennä neuvomaan.
"Ja yleisesti, onko tässä eroja sukupuolten välillä?"
Ei aavistustakaan, koska en harrasta seksiä miesten kanssa. Epäilen, että tuo naisten orgasmin hakuisuus on nykyään luonut miehille seksistä aika paljon tietynlaista suorittamista...Ehkäpä myös paineita naisille itselleenkin.
Käytetään valtavasti aikaa esileikkeihin.. Ensin seksiin virittäytymiseen ja sitten pakolliset nuolemiset niska jäykkänä jne. Voi olla, että monet miehet väsyvät tähän aikaa myöden ja alkavat kokea jopa haluttomuutta, koska seksi on kokonaisuudessaa niin työläs prosessi naisen kanssa..
-Seksi ei ole suoritus silloin kun mies voi vaan tulla ja ottaa naisensa homman päättyessä eläimellisen rynkytyksen jälkeen miehen orgasmiin. Silloin seksissä oli alku ja loppu, eikä miehen tarvinnut ajatella naisen orgasmia, sekä kokea epäonnistumisen tunteita mikäli naisen orgasmi jäi tulematta.Toisaalta olen huomannut, että on miehiä joille se oma o on se päämäärä ja on miehiä joille se naisen o on päämäärä.
Ettei kaikille miehille nainen ole hankala kapistus, jota pitäs työläästi käsitellä..tyrhauttavaa. Vaan jollekin se on antoisaa nähdä naisen nauttivan...
On antajia ja ottajia.Abrakadabra kirjoitti:
Toisaalta olen huomannut, että on miehiä joille se oma o on se päämäärä ja on miehiä joille se naisen o on päämäärä.
Ettei kaikille miehille nainen ole hankala kapistus, jota pitäs työläästi käsitellä..tyrhauttavaa. Vaan jollekin se on antoisaa nähdä naisen nauttivan...
On antajia ja ottajia.Naisen kannalta varmasti kaikkein kamalin sellainen mies kenelle se naisen orgasmi on pääasia ainakin sellaisilla naisilla, kenelle orgasmin saaminen on vaikeaa ellei jopa mahdotonta... Tuollaisen miehen kanssa naiset usein päätyvätkin feikkaamaan omaa orgasmiaan saadakseen kaverin lopettamaan.
-Varmasti kaikki miehet haluavat nähdä naisen nauttivan, mutta ei seksi voi olla myöskään aina tietyllä kaavalla etenevä naisen orgasmin ympärillä pyörivä suoritus... Miehellehän se orgasmi tulee ihan luonnollisesti ja helposti vänkäämättä perusseksissä..Se ei vaadi erityistä tylsää "suorittamista"...... Naiset tuskin kokevat ongelmana saada miestä tulemaan, eikä miesten tarvitse feikkailla mitään.
-Kuten yogamies totesikin jo tuossa alempana, niin naisten pitäisi itsensä ottaa enemmän vastuuta siitä omasta orgasmistaan. Hankkia sopivia välineitä sänkyyn ja masturboida avoimesti miehen läsnäollessa osana kahdenvälistä seksiä, eikä vain tuudittautua siihen, että mies tekee ja hoitaa kaiken..Näkisin, että naisten pitäisi olla avoimempia ja ottaa itse enemmän vastuuta....Varmasti jotkut naiset näin toimivatkin.blade83 kirjoitti:
Naisen kannalta varmasti kaikkein kamalin sellainen mies kenelle se naisen orgasmi on pääasia ainakin sellaisilla naisilla, kenelle orgasmin saaminen on vaikeaa ellei jopa mahdotonta... Tuollaisen miehen kanssa naiset usein päätyvätkin feikkaamaan omaa orgasmiaan saadakseen kaverin lopettamaan.
-Varmasti kaikki miehet haluavat nähdä naisen nauttivan, mutta ei seksi voi olla myöskään aina tietyllä kaavalla etenevä naisen orgasmin ympärillä pyörivä suoritus... Miehellehän se orgasmi tulee ihan luonnollisesti ja helposti vänkäämättä perusseksissä..Se ei vaadi erityistä tylsää "suorittamista"...... Naiset tuskin kokevat ongelmana saada miestä tulemaan, eikä miesten tarvitse feikkailla mitään.
-Kuten yogamies totesikin jo tuossa alempana, niin naisten pitäisi itsensä ottaa enemmän vastuuta siitä omasta orgasmistaan. Hankkia sopivia välineitä sänkyyn ja masturboida avoimesti miehen läsnäollessa osana kahdenvälistä seksiä, eikä vain tuudittautua siihen, että mies tekee ja hoitaa kaiken..Näkisin, että naisten pitäisi olla avoimempia ja ottaa itse enemmän vastuuta....Varmasti jotkut naiset näin toimivatkin."Naisen kannalta varmasti kaikkein kamalin sellainen mies kenelle se naisen orgasmi on pääasia ainakin sellaisilla naisilla, kenelle orgasmin saaminen on vaikeaa ellei jopa mahdotonta... Tuollaisen miehen kanssa naiset usein päätyvätkin feikkaamaan omaa orgasmiaan saadakseen kaverin lopettamaan."
- Nojoo, jos siitä orgasmista ylipäänsä tehdään pakko saatava, niin onhan se kamala sellainen kumppani ylipäänsä, jolle se on ihan pakko ja välttämätömyys joka kerta. Joka itsepintaisesti vaan koitta ja koittaa, vaikka toinen on luovuttanut eikä välttämättä edes halua sillä kertaa saada muuta kuin hyvän mielen läheisyydestä ja vaikkapa sen kumppaninsa tyydyttämisestä.
Näkisin, että seksi on paljon muutakin kuin orgasmi. Tai pakko.
Kyllä sellaisille miehille esitetään, joille tuo on pakko ja miehille joita halutaan miellyttää, sitouttaa seksin avulla, kun ei saadakaan sitä orgasmia, niin on ainakin esitettävä. Jottei sen saamattomuudesta nouse lisäkysymyksiä, sillä se ettei saa orgasmia voi olla kiusallinen asia alkaa purkaa.
Kaikki ei välttämättä halua tai rohkene puida sen enempää miksei he saa orgasmia. Ja monesti naiset haluaa miellyttää miestä, olemalla seksuaalisesti "aktiivisia" vaikkei he todellisuudessa olisikaan niin aktiivisia. Tai vaikkei he nauttisi seksistä miehen kanssa. Mies voi muuten olla naiselle tärkeä ihminen.
Mutta naisetkin tietää, että moni mies loukkaantuu, jos heidän rakastajan taitonsa joutuvat kyseenalaisiksi, kun nainen ei saa seksistä orgasmia. Ja naiset suojelee miehen egoa myös teeskentelemällä, kuten myös omaa egoaan.
"Varmasti kaikki miehet haluavat nähdä naisen nauttivan, mutta ei seksi voi olla myöskään aina tietyllä kaavalla etenevä naisen orgasmin ympärillä pyörivä suoritus... Miehellehän se orgasmi tulee ihan luonnollisesti ja helposti vänkäämättä perusseksissä..Se ei vaadi erityistä tylsää "suorittamista"...... Naiset tuskin kokevat ongelmana saada miestä tulemaan, eikä miesten tarvitse feikkailla mitään."
- Onhan miehiäkin joille se ei ole ihan yksinkertaisen helppoa. Mutta luultavasti aina helpompaa, kuin naisille. Joskus on vieteri pitkä, eikä auta kun ajan kanssa. Monen moisella väännöllä ja käännöllä.
"Kuten yogamies totesikin jo tuossa alempana, niin naisten pitäisi itsensä ottaa enemmän vastuuta siitä omasta orgasmistaan. Hankkia sopivia välineitä sänkyyn ja masturboida avoimesti miehen läsnäollessa osana kahdenvälistä seksiä, eikä vain tuudittautua siihen, että mies tekee ja hoitaa kaiken..Näkisin, että naisten pitäisi olla avoimempia ja ottaa itse enemmän vastuuta....Varmasti jotkut naiset näin toimivatkin."
- Tuokin on semmoinen kuka haluaa ja uskaltaa mitäkin. Joillekin on helpompaa olla saamatta, kun hankkia rekvisiittaa ja avoin. On niin ihmisistä kiinni ja paristakin. Joku asia tuntuu toisen kumppanin kanssa luontevalle, mikä jonkun toisen kanssa ei koskaan tuntunut.Abrakadabra kirjoitti:
"Naisen kannalta varmasti kaikkein kamalin sellainen mies kenelle se naisen orgasmi on pääasia ainakin sellaisilla naisilla, kenelle orgasmin saaminen on vaikeaa ellei jopa mahdotonta... Tuollaisen miehen kanssa naiset usein päätyvätkin feikkaamaan omaa orgasmiaan saadakseen kaverin lopettamaan."
- Nojoo, jos siitä orgasmista ylipäänsä tehdään pakko saatava, niin onhan se kamala sellainen kumppani ylipäänsä, jolle se on ihan pakko ja välttämätömyys joka kerta. Joka itsepintaisesti vaan koitta ja koittaa, vaikka toinen on luovuttanut eikä välttämättä edes halua sillä kertaa saada muuta kuin hyvän mielen läheisyydestä ja vaikkapa sen kumppaninsa tyydyttämisestä.
Näkisin, että seksi on paljon muutakin kuin orgasmi. Tai pakko.
Kyllä sellaisille miehille esitetään, joille tuo on pakko ja miehille joita halutaan miellyttää, sitouttaa seksin avulla, kun ei saadakaan sitä orgasmia, niin on ainakin esitettävä. Jottei sen saamattomuudesta nouse lisäkysymyksiä, sillä se ettei saa orgasmia voi olla kiusallinen asia alkaa purkaa.
Kaikki ei välttämättä halua tai rohkene puida sen enempää miksei he saa orgasmia. Ja monesti naiset haluaa miellyttää miestä, olemalla seksuaalisesti "aktiivisia" vaikkei he todellisuudessa olisikaan niin aktiivisia. Tai vaikkei he nauttisi seksistä miehen kanssa. Mies voi muuten olla naiselle tärkeä ihminen.
Mutta naisetkin tietää, että moni mies loukkaantuu, jos heidän rakastajan taitonsa joutuvat kyseenalaisiksi, kun nainen ei saa seksistä orgasmia. Ja naiset suojelee miehen egoa myös teeskentelemällä, kuten myös omaa egoaan.
"Varmasti kaikki miehet haluavat nähdä naisen nauttivan, mutta ei seksi voi olla myöskään aina tietyllä kaavalla etenevä naisen orgasmin ympärillä pyörivä suoritus... Miehellehän se orgasmi tulee ihan luonnollisesti ja helposti vänkäämättä perusseksissä..Se ei vaadi erityistä tylsää "suorittamista"...... Naiset tuskin kokevat ongelmana saada miestä tulemaan, eikä miesten tarvitse feikkailla mitään."
- Onhan miehiäkin joille se ei ole ihan yksinkertaisen helppoa. Mutta luultavasti aina helpompaa, kuin naisille. Joskus on vieteri pitkä, eikä auta kun ajan kanssa. Monen moisella väännöllä ja käännöllä.
"Kuten yogamies totesikin jo tuossa alempana, niin naisten pitäisi itsensä ottaa enemmän vastuuta siitä omasta orgasmistaan. Hankkia sopivia välineitä sänkyyn ja masturboida avoimesti miehen läsnäollessa osana kahdenvälistä seksiä, eikä vain tuudittautua siihen, että mies tekee ja hoitaa kaiken..Näkisin, että naisten pitäisi olla avoimempia ja ottaa itse enemmän vastuuta....Varmasti jotkut naiset näin toimivatkin."
- Tuokin on semmoinen kuka haluaa ja uskaltaa mitäkin. Joillekin on helpompaa olla saamatta, kun hankkia rekvisiittaa ja avoin. On niin ihmisistä kiinni ja paristakin. Joku asia tuntuu toisen kumppanin kanssa luontevalle, mikä jonkun toisen kanssa ei koskaan tuntunut.Mä olen sitä mieltä, että kaikesta myös seksistä olisi hyvä osata ja uskaltaa puhua sen kumppaninsa kanssa. Voi kertoa omia ajatuksiaan ja mieltymyksiää, kenties kertoa mitä toivoisi kumppanin ottavan huomioon ja ymmärtävän. Ja senkin voisi minusta avoimesti kertoa, ettei syy ole automaattisesti kumppanin, jos aina ei päästä maaliin.
Aika usein ja moni mies ottaa nokkiinsa, jos nainen kertoo reilusti ettei tällä kertaa saanut seksistä mitään tai ei ollut wau kokemus. Miehetkin voisi kasvattaa itsetuntoa sen suhteen, ettei se ole mikään maailman loppu ja maailman tärkein asia saada aina nainen kiljumaan riemusta. Ja naiset voisi omaksua sen, ettei miehen mieliksi tarttisi esittää. :D
Avoimuutta siis myös puhe puolelle eikä vain sinne lelujen yms. puolelle. Herkkänahkaisuus aiheuttaa paljon ongelmia tuollakin saralla. :)- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä, että kaikesta myös seksistä olisi hyvä osata ja uskaltaa puhua sen kumppaninsa kanssa. Voi kertoa omia ajatuksiaan ja mieltymyksiää, kenties kertoa mitä toivoisi kumppanin ottavan huomioon ja ymmärtävän. Ja senkin voisi minusta avoimesti kertoa, ettei syy ole automaattisesti kumppanin, jos aina ei päästä maaliin.
Aika usein ja moni mies ottaa nokkiinsa, jos nainen kertoo reilusti ettei tällä kertaa saanut seksistä mitään tai ei ollut wau kokemus. Miehetkin voisi kasvattaa itsetuntoa sen suhteen, ettei se ole mikään maailman loppu ja maailman tärkein asia saada aina nainen kiljumaan riemusta. Ja naiset voisi omaksua sen, ettei miehen mieliksi tarttisi esittää. :D
Avoimuutta siis myös puhe puolelle eikä vain sinne lelujen yms. puolelle. Herkkänahkaisuus aiheuttaa paljon ongelmia tuollakin saralla. :)Oma kokemus oli kerran, että naisen kanssa pystyi puhumaan seksistä paljon ja avoimesti. Vau!!
Mutta sitten kävi selväksi, että muista suhteeseen kuuluvista asioista ei pysytynyt puhumaan sitten yhtään. No, se siitä! Abrakadabra kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä, että kaikesta myös seksistä olisi hyvä osata ja uskaltaa puhua sen kumppaninsa kanssa. Voi kertoa omia ajatuksiaan ja mieltymyksiää, kenties kertoa mitä toivoisi kumppanin ottavan huomioon ja ymmärtävän. Ja senkin voisi minusta avoimesti kertoa, ettei syy ole automaattisesti kumppanin, jos aina ei päästä maaliin.
Avoimuutta siis myös puhe puolelle eikä vain sinne lelujen yms. puolelle. Herkkänahkaisuus aiheuttaa paljon ongelmia tuollakin saralla. :)Okei...Thanks.
Aika hyvin avasit naisen puolelta noita ajatuksia ja noin minä sen olen itsekkin nähnyt...
-Jep..Olen melko varma siitä, että tuollaisia ego miehiä on varmasti olemassa ja he ovat juurikin niitä jotka mainostavat kovasti etukäteen sitä naisen huomioimista ja miten he ovat hyviä siinä ja sitten kun nainen ei tulekkaan, niin sehän on valtava järkytys heille kun heidänhän piti olla niin tavattoman erinomaisia...
-Naiset kyllä aistivat mikäli mies on sellainen ja päätyvät sitten feikkaamaan...
-Väitän ,että joskus se aivan tavallinen konstailematon Suomalainen mies, joka ei tee naisen orgasmista numeroa saattaa olla jopa parempaa/ rennompaa sänkyseuraa naiselle kuin se "ego mies", kenen naiset "tulee" aina..
*Kukas se sanoikaan, että naiset eivät oikeasti halua sitä mitä sanovat haluavansa...Joskus se voikin olla enemmänkin kirous kuin onni.Anonyymi kirjoitti:
Oma kokemus oli kerran, että naisen kanssa pystyi puhumaan seksistä paljon ja avoimesti. Vau!!
Mutta sitten kävi selväksi, että muista suhteeseen kuuluvista asioista ei pysytynyt puhumaan sitten yhtään. No, se siitä!Se on keljua, jos pariskunta ei pysty puhumaan asioista, kun asioista toistensa kanssa. Taino minä tässä iässä ja elämänvaiheessa koen niin, että keljua.
En koe olevan maailmassa mitään asiaa mistä en voisi kumppanin kanssa puhua, vaikka puheen myötä asenteet nousis vastaan jotain toisen näkemystä kohden.
Mutta ymmärrän senkin, ettei kaikesta ole aina helppo puhua. Monet ennakkoasenteet ja ennakkoluulot toisen suhtautumisen suhteen saattaa sulkea suun. Erilaiset pelot ja uhkakuvat tulevista ongelmista, jos avautuu...joskus tietysti ihan syystäkin.
Eihän kaikille ole helppo puhua avoimesti, jos on havainnut toisessa jo suhtautumista minkä myötä kokee, että parempi olla hiljaa koko asiasta.
Saattaa se jonkin verran olla meistä itsestämmekin kiinni mitä meidän kumppanit meidän kanssa puhelee.
Ja tietysti myös mitä kumppani ylipäänsä pitää puhumisen arvoisena asiana.
Suhtautuminen puolin ja toisin.blade83 kirjoitti:
Okei...Thanks.
Aika hyvin avasit naisen puolelta noita ajatuksia ja noin minä sen olen itsekkin nähnyt...
-Jep..Olen melko varma siitä, että tuollaisia ego miehiä on varmasti olemassa ja he ovat juurikin niitä jotka mainostavat kovasti etukäteen sitä naisen huomioimista ja miten he ovat hyviä siinä ja sitten kun nainen ei tulekkaan, niin sehän on valtava järkytys heille kun heidänhän piti olla niin tavattoman erinomaisia...
-Naiset kyllä aistivat mikäli mies on sellainen ja päätyvät sitten feikkaamaan...
-Väitän ,että joskus se aivan tavallinen konstailematon Suomalainen mies, joka ei tee naisen orgasmista numeroa saattaa olla jopa parempaa/ rennompaa sänkyseuraa naiselle kuin se "ego mies", kenen naiset "tulee" aina..
*Kukas se sanoikaan, että naiset eivät oikeasti halua sitä mitä sanovat haluavansa...Joskus se voikin olla enemmänkin kirous kuin onni.No koitin olla rehellinen ja lähinnä nyt oman kokemukseni mukaan ( miten itse olen kokenut ja toiminut, ajatellut) ja sen mitä olen naisten kanssa näistä asioista puhunut.
Niinpä, mullakin on mielikuva, että miehet jotka eniten kehuu ne kehut kyvyistään yms. onkin lähinnä egoboostia. Ja kova kolaus, kun ei onnakkaan.
Semmosta jos suoraan sanon yliampuvaa "äijäilyä". Machoilua...
Pikkukakkonen taisi niin sanoa, niin muistaisin.
Se on hieno asia, jos ja kun mies on kiinnostunut naisensa tyytyväisyydestä. Muttei ne taida niistä asioista melutakaan. Ns. herrasmiehiä, ottaa huomioon muttei tee äänekästä numeroa tuosta huomaamisestaan.
Meinasin sanoa, että monelle miehelle tuo suorituskeskeinen seksi on ihan arkipäivää. Aika harva nainen ottaa vastuuta omasta orgasmistaan, joten mies yrittää sitten saada naisen orgasmiin oman touhuamisensa ohessa.
Liian vähän kokemuksia yleistääkseni kunnolla, mutta olen pari kertaa päässyt sänkyyn salikissan kanssa. Ja mikä molemmilla kissoilla oli yhteistä oli, että seksi tuntui olevan suoritus.- Anonyymi
Joopajoo. Vähemmän puhetta ja enemmän tekoja.
Jos vaikka siitä liikeelle (ihan vain noin yleisesti todettuna), aika moni ihminen on suorituskeskeinen ja on sitä tietysti myös seksissä silloin. Kyse on omasta ajattelusta. Miten määrittää itseään ja maailmaa.
Silmät kiinni heittäytyminen vaatii rohkeutta ja luottamusta ja sitä ei aina ole. Ja sitten jos ajattelee, että minä teen tämän verran ja sinä teet tuon verran, että menee hommat tasan....siinä sitten suoritetaan.- Anonyymi
Kaikki yhden yön jutut on pelkkä suoritus. ihmettelen miten joku voi nauttia siitä. Seksissä pitää olla tunne että siitä nauttii. Nainen päästää baari illan jälkeen jonkun känniääliön päällensä ähkimään, ihan etovaa seksiä sellainen ja varsinkin kun aamulla herää niin varmana nainen haluu miehestä eroon mahdollisimman nopeasti.
- Anonyymi
Et taida ikinä olla ollut se ähkijä?
- Anonyymi
Voin kuvitella kun se ähkijä ähkii minuutin naisen päällä ilman esileikkiä.
Minä annan naiselle nautinnon pitkän kaavan mukaan johon kuuluu hierontaa, hyväilyä esileikkiä. Tuskin ne känniääliöt tietää esileikeistä mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kuvitella kun se ähkijä ähkii minuutin naisen päällä ilman esileikkiä.
Minä annan naiselle nautinnon pitkän kaavan mukaan johon kuuluu hierontaa, hyväilyä esileikkiä. Tuskin ne känniääliöt tietää esileikeistä mitään.Kaikkeen sinäkin olet joutunut tyytymään:)
AsianVierestä
- Anonyymi
Mitä sillä suorituksella tarkoitetaan, itse olen pitänyt hyvän suorituksen merkkinä sitä että itse saan viimeisenä ja harvemmin kuin nainen. Enkä todellakaan puhu mistään rynkytyksestä tai itse aktista, minkä usein voi jopa minimoida.
Heh...Että ihan useampiakin orgasmeja annat yhtä omaasi vastaan:D
-Sinä olet nyt juurikin sellainen orgasmi suorittaja mistä minä tuolla ylempänä kirjoitin...Juurikin se ikuinen hinkkaaja ja "kuuliainen miellyttäjä" mies kenelle naiset feikkaavat, koska itsetuntosi tietysti romahtaisi ns. heikon "suorituksen" myötä kun nainen jää saamatta...- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Heh...Että ihan useampiakin orgasmeja annat yhtä omaasi vastaan:D
-Sinä olet nyt juurikin sellainen orgasmi suorittaja mistä minä tuolla ylempänä kirjoitin...Juurikin se ikuinen hinkkaaja ja "kuuliainen miellyttäjä" mies kenelle naiset feikkaavat, koska itsetuntosi tietysti romahtaisi ns. heikon "suorituksen" myötä kun nainen jää saamatta...Ehkä sitten kun joskus pääset naisen kanssa puuhastelemaan niin opit että naiselle voi antaa orgasmeja monellakin tavalla. Tai tuskinpa opit.
- Anonyymi
Onhan se vaikeaa kun siitäkin pitäisi laittaa välillä someen kuvia.
Ei siinä tiedä kuka peukuttaa ja ketä, miksi ja milloin.
Lopulta ei tiedä onnistuttiinko eli ei. - Anonyymi
Osaan jo kaikki eleet, ilmeet ja näyttelemisen lahjat ja miessukupolvi luulee olevansa kukkulan kuninkaita ja jotain ihmeiden tekjijöitä. Vähän kun sopivassa kohtaa inisee ja uikuttaa niin mies luulee suorittaneensa ylemmän tutkinnon heittämällä vaikka on alle keskiverto panon. Semmosta se. Että tavallaan suoritusta, että siitä räpeltämisestä pääsee eroon.
No jaa, jos pitää alkaa sorittamaan tai edes ajatella toimintaa sitä kautta ihmiset on varmaan vääriä, samoin silloinkin jos siitä pitää puhua pajattaa koko ajan. Oikeiden ihmisten välillä ei ole mitään tarvetta pähkäillä aiheen ympärillä joka sujuu kuin itsestään.
- Anonyymi
Tässä olen samoilla linjoilla. Mutta lupaan ettei tule tavaksi :)
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Tässä olen samoilla linjoilla. Mutta lupaan ettei tule tavaksi :)
xLinerEipä tietenkään :D Mutta sitä minä tosiaan vähän ihmettelen kun dissen omien kertomusten mukaan naisensa on olleet aina ihan huippuja ja sielunkumppaneita mutta silti niiden kanssa on pitänyt suorittaa ja miettiä tekemisiään, tehdä pornoleffaa kun oikeasti jos tunteet vie ei tarvitse miettiä mitään ja se leffakin syntyy ihan itsestään. Ehkä vika on siinä että disse ylianalysoi kaikkea ja kaikkia, ei sitten osaa heittäytyä tunteiden vietäväksi.
- Anonyymi
Sorittamaan sinä aina päädyt ja joudutkin... :D
Kerran kunnolla auki puhuttu, niin ei tartte puhua ja pajattaa koko ajan. :)
Ongelmia tuleekin silon, jos ei uskalla puhua vaikka tarvetta olis. Kukaan ei päivänselviä asioita puhele. Mitkä toimii.- Anonyymi
Abrakadabra kirjoitti:
Kerran kunnolla auki puhuttu, niin ei tartte puhua ja pajattaa koko ajan. :)
Ongelmia tuleekin silon, jos ei uskalla puhua vaikka tarvetta olis. Kukaan ei päivänselviä asioita puhele. Mitkä toimii.Kehonkieli toimii kommunikoinnissa ihan siinä missä puhekin. Eiku. Jos kehonkieli ei kohtaa, ei se puhumallakaan parane.
xL Anonyymi kirjoitti:
Kehonkieli toimii kommunikoinnissa ihan siinä missä puhekin. Eiku. Jos kehonkieli ei kohtaa, ei se puhumallakaan parane.
xLPääh, kyllä se puhumalla joskus aukeaa paremmin, kun hiplailemalla.:D
Ja toiset vaan on semmosia, että tykkää puhua asioista myös seksistä suhteen alussa vallankin. Ehkä siksi, että edellisissä on arasteltu puhua asioista ääneen ja huomattu, että olisi ehkä kannattanut kumminkin.
Mua iankin on oleellisesti auttanut se, että olen puhunut ääneen ajatuksiani seksistä ja mistä pidän. Puhuminen on avannut monta solmua mun omasta päästäni ja rakentanut tietynlaista luottamusta kumppaniani kohtaankin, kun olen jakanut hänen kanssaan tiettyjä asioita puhumalla.
Mun estyneisyydet ja frigidi ongelmat sen myötä jääneet taakse elettyyn elämään....joten edelleen suosittele npuhumaan, jo jos omassa päässä on umpisolmuja. Kumppani ymmärtää, niin ei ihmettele. :)Abrakadabra kirjoitti:
Pääh, kyllä se puhumalla joskus aukeaa paremmin, kun hiplailemalla.:D
Ja toiset vaan on semmosia, että tykkää puhua asioista myös seksistä suhteen alussa vallankin. Ehkä siksi, että edellisissä on arasteltu puhua asioista ääneen ja huomattu, että olisi ehkä kannattanut kumminkin.
Mua iankin on oleellisesti auttanut se, että olen puhunut ääneen ajatuksiani seksistä ja mistä pidän. Puhuminen on avannut monta solmua mun omasta päästäni ja rakentanut tietynlaista luottamusta kumppaniani kohtaankin, kun olen jakanut hänen kanssaan tiettyjä asioita puhumalla.
Mun estyneisyydet ja frigidi ongelmat sen myötä jääneet taakse elettyyn elämään....joten edelleen suosittele npuhumaan, jo jos omassa päässä on umpisolmuja. Kumppani ymmärtää, niin ei ihmettele. :)Ja voihan olla monelaisia mieltymyksiä, mitkä ei ilmeilemällä ja kehonkielellä aukea. Joku fetissi vaikka, minusta ainakin olis kiva jos kumppani kertoisi etukäteen, että tykkään pukea miehenä korsetin ylleni, eikä kauhistua kun hän ekan kerran kävelee korsetti päällään eteeni. Noniin ja sitten aletaan.. :D
Seksuaalisuudeltaan ja mieltymyksiltään erilaisetkin voi saada homman toimimaan, kun kumpikin tietää kumppaninsa mieltymykset ja mistä ei innostu yhtään.
Muistan kun joku minua lmäytti perseelle kämmennellä, kuvitellen että tykkään semmosesta...olin vähällä lyödä turpaan siitä hyvästä. Ja meni kyllä mielenkiinto seksiin sillä sekunnilla...että vetele vaan kätees millä just läpsit minua. :)
Ei se puhuminen niin kamalaa ole, hammaslääkärillekin pitää kertoa mihin hampaaseen sattuu. ;P
- Anonyymi
Yksi tuttu iski kauheassa humalassa sellaisen laitapuolen kulkijanaisen baarista. Ikääkin Lyydillä oli jo yli 50 vuotta. Mies vei tämän Lyydin asunnolleen tarkoituksenaan purkaa paineitaan. No homma meni jotenkin suunnitelmien mukaan. Menivät sänkyyn ja mies jyysti Lyytiä takaapäin jo jonkin aikaa niin Lyyti alkoi jo hieman olemaan kärsimätön ja tokaisi käheällä viskinpolttamalla naisenäänellään "hattaaks sinnuu jos mies käärin tässä samalla sätkän". Lyyti ei ollut suorituskeskeinen nainen, eikä tuttavakaan enää pystynyt suoritukseen:)
AsianVierestä - Anonyymi
Palstan miehet ei suorita muuta kun iltarunkkunsa.
- Anonyymi
Tuli sellainen mielikuva jossa se iltarunkku olisi parempi vaihtoehto mitä Lyyti.
Mie en ala mitään sirkus showta pitämään..
Panen menemään ja vauhdilla kunnes tulivuori paukahtaa tyttökaverin sisuksiin. :D
Ei siinä kiimassa kerkeä ees miettimään koreografioita.- Anonyymi
Yhtään kunnon vastausta ei tässä ketjussa :l
- Anonyymi
Koko aihe seksistä on kyllä täysin turha.
Kannattaa katsoa luonnon esimerkkejä siitä miten paritellaan, ei se voimakas leijonauros, koira tai hevonenkaan paljon esileikkejä suorita. Hampaat niskaan tai kaviota kylkeen, kyllä lähtee.
Paritteluhan on jälkikasvun saamista varten tehty toiminto. Harrastusmielessä siihen liitetään sitten jos jonkinlaista irtotavaraa mukaan. Nykyisinhän jokaisella tulee olla jo oma kaalimato.com laatikko, itämaiset tuoksu-öljyt, ruusut lakanoiden päällä ja herkkää hikoilumusiikkia.
On ne ihmiset sitten turhamaisia:)
AsianVierestä Suorituskeskeinen seksi. No mulle tulee mieleen siitä että silloin seksillä on vain tavoite; joko fyysinen aktiivisuus, käytetään mielikuvitusta loputtomasti tai sitten orgasmikeskeisyys.
Mitä voisi olla vaikka suorituskeskeisen seksin tilalla?
Ihorakastelu. Unohdetaan ne sukupuolielimet (kuten abr jo mainitsi) ja rakastellaan koko keholla. Tunnetaan ihokosketus kaikkialla ja nautitaan tuntemuksista.
Luulisin että tuota pystyy vain harrastamaan todella vain sellaisen kanssa, johon luottaa tai tuntee muutakin kuin fyysistä vetoa.- Anonyymi
Tuo ihorakastelu tuntuu kyllä hyvältä, olen käynyt "Tiibetialaisessa öljyhieronnassa". Ihmettelen miksi tuollainen ei ole jokaisen makuuhuoneen perustoimintoa. Tuossa kansallislajissahan nainen hieroo alastomalla vartalollaan miestä runsaalla öljyllä.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Tuo ihorakastelu tuntuu kyllä hyvältä, olen käynyt "Tiibetialaisessa öljyhieronnassa". Ihmettelen miksi tuollainen ei ole jokaisen makuuhuoneen perustoimintoa. Tuossa kansallislajissahan nainen hieroo alastomalla vartalollaan miestä runsaalla öljyllä.
AsianVierestäÖljystä en tiedä, mutta ihorakastelu on eräällä tavalla parempaa kuin suorituskeskeinen seksi. Se on omalla tavallaa intiimimpää, aistillisempaa ja läheisempää.
- Anonyymi
Todella hyvä kirjoitus.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Öljystä en tiedä, mutta ihorakastelu on eräällä tavalla parempaa kuin suorituskeskeinen seksi. Se on omalla tavallaa intiimimpää, aistillisempaa ja läheisempää.
Mikä voi olla intiimimpää kuin ottaa toinen sisäänsä/olla toisen sisällä JA ihokosketus?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä voi olla intiimimpää kuin ottaa toinen sisäänsä/olla toisen sisällä JA ihokosketus?
Läheisyyden tunne on intiimimpää. Useimmat ihmiset - toisilleen jopa tuntemattomat - rakastelevat kyllä sukupuolielimiensä kanssa, mutta kuinka moni todella uskaltaa koskettaa toista? Ja tulla kosketuksi?
Anonyymi kirjoitti:
Mutta olet luultavasti oikeassa. Ehkä suurin läheisyyden muoto on ihokosketus ja fuusioituminen toiseen, jos kokonaistuntemus on miellyttävä kaikilla alueilla.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Öljystä en tiedä, mutta ihorakastelu on eräällä tavalla parempaa kuin suorituskeskeinen seksi. Se on omalla tavallaa intiimimpää, aistillisempaa ja läheisempää.
Joo toimii ihan hyvin vaikkei sitä naista ennen ollut edes nähnyt. Epäilen kyllä pikkuisen tuota ajatusta "unohdetaan ne sukupuolielimet" tuon hieronnan jälkeen.
Suomessa ei ole näitä eroottisia asioita viety niin pitkälle mitä Aasiassa esimerkiksi Geishakulttuuri tuotti jo ammattikunnan joka kehitti miten saadaan nautinto maksimaaliselle tasolle. Tuota kun Japanissa ovat sitten jauhaneet muutaman tuhat vuotta niin luulen heidän osaavat jo muutakin kuin vain viedä kättä haarojen väliin.
Nuo taidothan eivät ole jääneet vain ammattipiireihin, levinneet kilttien kodinäitien perustaidoiksi. Kulttuuri ja puhumattomuus, Suomessa on ollut pitkään seksuaaliasioiden pimeä kausi, vasta 1970-luvun jälkeen on hitaasti avauduttu. Seksuaalisuus ei ole enää tabu, tai onhan se vieläkin jos vähäpukeutuneisuus ja alastomuus on yleisesti kiellettyä.
Joo toimii ihan hyvin vaikkei sitä naista ennen ollut edes nähnyt. Epäilen kyllä pikkuisen tuota ajatusta "unohdetaan ne sukupuolielimet" tuon hieronnan jälkeen.
Suomessa ei ole näitä eroottisia asioita viety niin pitkälle mitä Aasiassa esimerkiksi Geishakulttuuri tuotti jo ammattikunnan joka kehitti miten saadaan nautinto maksimaaliselle tasolle. Tuota kun Japanissa ovat sitten jauhaneet muutaman tuhat vuotta niin luulen heidän osaavat jo muutakin kuin vain viedä kättä haarojen väliin.
Nuo taidothan eivät ole jääneet vain ammattipiireihin, levinneet kilttien kodinäitien perustaidoiksi. Kulttuuri ja puhumattomuus, Suomessa on ollut pitkään seksuaaliasioiden pimeä kausi, vasta 1970-luvun jälkeen on hitaasti avauduttu. Seksuaalisuus ei ole enää tabu, tai onhan se vieläkin jos vähäpukeutuneisuus ja alastomuus on yleisesti kiellettyä.
AsianVierestäMitä Suomeen tulee (ja moniin muihinkin maa-alueisiin), niin seksuaalinen nautinto naiselle tai sen osoittaminen toiselle on ollut kauhistus. Nainen vieläkin mielletään lutkaksi, jos hän osoittautuu seksistä pitäväksi naiseksi.
Jo seksuaalisuutta ei saa osoittaa voimesti, niin miten nainen sitä pystyy osoittamaan toisellekaan? Ei mikään ihme, jos nainen kokee olevansa ehkä velvoitettukin olemaan se vastaanottaja. Naisen orgasmiin voi olla pitkä matka, vaikka sen suorittaisi kumppani, koska se voi edellyttää myös fantasiataitoja, joita kielletään ruokkimasta. Fantasioipa siinä sitten miehen edessä orgasmi itse itsellesi.
Siis dilemma.
Geishakulttuuri saisi vapaasti rantautua laajemmallekin. Jos kyse on mielihyvän osoittamisesta ja sen vastaanottamisesta, voidaan unohtaa pakkomielteinen ajatus toisen tyydyttämisestä. Nautinnonhakuisessa seksissä parasta kun on yhteistyö, eikä sillä ole valmista päämäärää. Toki silläkin voi olla seurauksensa.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Mitä Suomeen tulee (ja moniin muihinkin maa-alueisiin), niin seksuaalinen nautinto naiselle tai sen osoittaminen toiselle on ollut kauhistus. Nainen vieläkin mielletään lutkaksi, jos hän osoittautuu seksistä pitäväksi naiseksi.
Jo seksuaalisuutta ei saa osoittaa voimesti, niin miten nainen sitä pystyy osoittamaan toisellekaan? Ei mikään ihme, jos nainen kokee olevansa ehkä velvoitettukin olemaan se vastaanottaja. Naisen orgasmiin voi olla pitkä matka, vaikka sen suorittaisi kumppani, koska se voi edellyttää myös fantasiataitoja, joita kielletään ruokkimasta. Fantasioipa siinä sitten miehen edessä orgasmi itse itsellesi.
Siis dilemma.
Geishakulttuuri saisi vapaasti rantautua laajemmallekin. Jos kyse on mielihyvän osoittamisesta ja sen vastaanottamisesta, voidaan unohtaa pakkomielteinen ajatus toisen tyydyttämisestä. Nautinnonhakuisessa seksissä parasta kun on yhteistyö, eikä sillä ole valmista päämäärää. Toki silläkin voi olla seurauksensa."seksuaalinen nautinto naiselle tai sen osoittaminen toiselle on ollut kauhistus"
Oikeasti noin?
Suhteen alussa voi olla varovaisuutta esittää mistä pitää mutta omasta kokemuksesta voin kertoa naisten avautuvan suhteen keston myötä. Minun mielestä on jopa mukavaa miten nainen uskaltaa ottaa hiuksista ja korvista kiinni ja painaa pään sinne minne haluaa...joskus puhetta ei tarvita. Kokemukset vahvistavat fantasioita jotka sitten lisäävät halukkuutta. Varmuus ja tietoisuus omaan kehoon ja seksuaalisuuteen lisääntyvät. Tuosta syystä varmasti ne 45 vuotiaat naiset ovat yleensä jo sellaisia jotka tietävät mitä haluavat. Jos tuohon ikään ei olisi oppinut hyväksymään itseään, ei opi sitten koskaan.
"seksuaalinen nautinto naiselle tai sen osoittaminen toiselle on ollut kauhistus"
Oikeasti noin?
Suhteen alussa voi olla varovaisuutta esittää mistä pitää mutta omasta kokemuksesta voin kertoa naisten avautuvan suhteen keston myötä. Minun mielestä on jopa mukavaa miten nainen uskaltaa ottaa hiuksista ja korvista kiinni ja painaa pään sinne minne haluaa...joskus puhetta ei tarvita. Kokemukset vahvistavat fantasioita jotka sitten lisäävät halukkuutta. Varmuus ja tietoisuus omaan kehoon ja seksuaalisuuteen lisääntyvät. Tuosta syystä varmasti ne 45 vuotiaat naiset ovat yleensä jo sellaisia jotka tietävät mitä haluavat. Jos tuohon ikään ei olisi oppinut hyväksymään itseään, ei opi sitten koskaan.
AsianVierestäOn ollut. Tarkoitan viktoriaanista valtaa. Yleisesti hyväksyttäviä asenteita.
Mutta asenteet voivat olla pitkään juurtuneita. Tietysti kulttuuriset erot vaikuttavat, koti- ja ympärsitökasvatus, seksuaalisuuden hyväksyminen tai sen tabuna pitäminen ...
Naisten lutkittelu ei varsinaisesti ole edistänyt asiaa.
- Anonyymi
Kysy pönttikseltä ja harmikselta... :D
- Anonyymi
Miehiii kiinnostaa vain oma suoritus. Panette vaan nopsaa ja jätätte naisen ilman huomiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229