Kannattaako itseään kehittää parannellakseen osakkeitaan parisuhdemarkkinoilla?

Kysymys on sen verran tyhjentävä, ettei se kaipaa isommin alustusta.

Kysymys on osoitettu miehille/naisille/muunsukupuolisille.

68

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joko olet ostanut peeniskenkehittäjän?

AsianVierestä

• Minulle on kerrottu että jopa kahden naisen välinen seksi voi olla täysin tyydyttävää (erinomaista), joten luotan siihen että pärjään vallan hyvin omilla avuillani

• Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

Minulle on kerrottu että jopa kahden naisen välinen seksi voi olla täysin tyydyttävää (erinomaista), joten luotan siihen että pärjään vallan hyvin omilla avuillani

Kiitos täsmennyksestä, ajattelit siis lähinnä henkisiä ja älyllisiä voimavaroja?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos täsmennyksestä, ajattelit siis lähinnä henkisiä ja älyllisiä voimavaroja?

AsianVierestä

No ei kai niillä markkinoilla peeenis näytteillä voi kulkea :D

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Kun kirjoitellaan sinkut-palstalla, pitäisin potentiaalisina keskustelunaiheina tässä kohtaa myös statuksen aineelliset resurssit.

Kukin sen mukaan missä tuntuu olevan petrattavaa.

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

No ei kai niillä markkinoilla peeenis näytteillä voi kulkea :D

Mulla on ollut ihan hyvä onni naismarkkinoilla, eikä koskaan ole etukäteen pyydetty penistä nähtäväksi.

Koskaan ei ole myöskään kritisoitu alimittaiseksi, vaikka olen joka suuntaan keskimittainen.

• Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

Mulla on ollut ihan hyvä onni naismarkkinoilla, eikä koskaan ole etukäteen pyydetty penistä nähtäväksi.

Koskaan ei ole myöskään kritisoitu alimittaiseksi, vaikka olen joka suuntaan keskimittainen.

Harmillista.

• Iku-Turso kirjoitti:

Vaikea minun on kyllä ajatellakaan, että naiset pyytäisivät "tavaran" nähtäväksi ennen kuin mukaan lähtevät. Kaikesta vouhkamisesta huolimattahan asia taitaa olla niin, että se kaikki muu tulee ensin ja sitten se pöksypuoli . Vaikka en mistään mitään tiedäkään, väitän, että kumppaniksi aikovalle "sen" pituus , paksuus, ulkonäkö yms. ei ole se ratkaiseva asia, ratkaisevaa on se millaisessa miehessä "se" on kiinni.
        Mutta kuten sanoin, mistäpä minä mitään tiedän.

• Anonyymi

Noin varmasti moni ajattelee ja se on hyvä.

• Anonyymi kirjoitti:

Harmillista.

Harmillisinta on se, josei usko itseensä.

• Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

Harmillisinta on se, josei usko itseensä.

"vaikka olen joka suuntaan keskimittainen."

Viittaus oli tuohon kohtaan.

• Anonyymi kirjoitti:

"vaikka olen joka suuntaan keskimittainen."

Viittaus oli tuohon kohtaan.

Mitä harmillista siinä on?

• Itseään kannattaa aina kehittää, varsinkin vuorovaikutustaitoja. Ne voivat auttaa ja auttavatkin sitten myös parisuhdemarkkinoilla.

• Myös naisten kannattaisi kehittää(kö)?

• Iku-Turso kirjoitti:

Myös naisten kannattaisi kehittää(kö)?

No tietenkin. Ei kai se kovin pitkälle auta, jos vain toinen hallitsee vuorovaikutuksen.

No tietenkin. Ei kai se kovin pitkälle auta, jos vain toinen hallitsee vuorovaikutuksen.

Totta tuokin. Yksinään on turhauttavaa "vuorovaikuttaa".

• Iku-Turso kirjoitti:

Totta tuokin. Yksinään on turhauttavaa "vuorovaikuttaa".

Näin se on. Tosin voi siitä toisesta tietysti houkutella esiin yhtä ja toista, mutta parisuhteessa se on aika työlästä.

Näin se on. Tosin voi siitä toisesta tietysti houkutella esiin yhtä ja toista, mutta parisuhteessa se on aika työlästä.

Aina voi tietenkin yrittää saada toinen avautumaan, mutta toisinaan se voi ehkä johtaa törmäyskurssille jos kohde ajattelee että nyt häntä painostetaan.

• Iku-Turso kirjoitti:

Aina voi tietenkin yrittää saada toinen avautumaan, mutta toisinaan se voi ehkä johtaa törmäyskurssille jos kohde ajattelee että nyt häntä painostetaan.

Siinäpä se viisaus piileekin, jos toiselle tulee tunne painostuksesta, on menty liian pitkälle. Väkisin ei voi mitään houkutella esiin.

• Anonyymi

Etenkin sillon jos ensi vuonna täyttää 50 v.

Sitten on jo tarkkaan ajatellen kiirus.

• Mihin kehityskohteisiin ajattelit keskittyä?

• Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

Mihin kehityskohteisiin ajattelit keskittyä?

Siihen, että se mies kehittyy.

• Anonyymi kirjoitti:

Siihen, että se mies kehittyy.

Puhutko nyt itsestäsi, vai miehestäsi?

• Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

Puhutko nyt itsestäsi, vai miehestäsi?

Täh?

• Anonyymi

Kannattaa toki. Jos on lihava niin pitää laihduttaa, jos ei osaa pukeutua niin pitää opetella, jos ei osaa olla sosiaalinen niin pitää opetella sekin. Jos ei osaa juoda alkoholia niin sitten pitää opetella juomaan. Sosiaalisia taitoja voi opetella monella tavalla koska se on kuitenkin se tärkein juttu jos haluaa seurustelukumppanin.

• Olen kanssasi samoilla linjoilla.

Mitä sanoisit ihmisille jotka vaativat että heidät tulisi hyväksyä kaikkine vajavaisuuksineen?

• Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

Olen kanssasi samoilla linjoilla.

Mitä sanoisit ihmisille jotka vaativat että heidät tulisi hyväksyä kaikkine vajavaisuuksineen?

Itseään kehittämällä oppii hyväksymään omia vikoja, kukaan ei ole täydellinen

• Iku-Turso kirjoitti:

Olen kanssasi samoilla linjoilla.

Voiko olla hyväksymättä ihmisen sellaisena kuin hän on? Haluatko itse tulla hyväksytyksi sellaisena kuin olet?

Voiko olla hyväksymättä ihmisen sellaisena kuin hän on? Haluatko itse tulla hyväksytyksi sellaisena kuin olet?

Kaikki haluavat tulla hyväksytyksi sellaisena kuin ovat, mutta kaikilla meillä on oma makumme. En voisi kuvitellakaan hyväksyväni ketä tahansa.

• Iku-Turso kirjoitti:

Kaikki haluavat tulla hyväksytyksi sellaisena kuin ovat, mutta kaikilla meillä on oma makumme. En voisi kuvitellakaan hyväksyväni ketä tahansa.

Eihän siinä mitään, jos se toimii kumminkin päin.

Tietysti jos ajatellaan aikomusta parisuhteeseen jonkun tietyn kanssa, taitaa olla aika huono alku, jos esittää listan asioista, joissa toisen pitää muuttua.

• Eipä juuri. Sitähän antaisi valheellisen kuvan itsestään jos alkaisi muokkaamaan itseään johonkin haluttuun suuntaan. Etkös sinäkin ollut tasoteorioita ja pelimiesoppaita vastaan? nehän jurikin ovat itsensä kehittämistä suuntaan joka voi antaa täysin vääränlaisen kuvan ulospäin.

• Minä en usko siihen että ihmisten kannattaisi ryhtyä luokittelemaan itseään, ja pahimmassa tapauksessa säälimään.

• Iku-Turso kirjoitti:

Minä en usko siihen että ihmisten kannattaisi ryhtyä luokittelemaan itseään, ja pahimmassa tapauksessa säälimään.

No eikä se jonkinlaista luokittelua ja itsesääliä ole jos tuntee tarvetta lähteä itseään muuttamaan? parempi olla ylpeästi sitä mitä on ja jos ei kelpaa niin sitten ei kelpaa, mitä sitä murehtimaan.

• Harmaaritari kirjoitti:

No eikä se jonkinlaista luokittelua ja itsesääliä ole jos tuntee tarvetta lähteä itseään muuttamaan? parempi olla ylpeästi sitä mitä on ja jos ei kelpaa niin sitten ei kelpaa, mitä sitä murehtimaan.

Kiitos tyhjentävästä vastauksestasi.

• Kyllä pitäisi itseään kehittää että on itselle paremmat tulevaisuuden näkymät niinhän ne lapsillakin on.

Minua alkoi huolettaa kun särki kädestä luita ja tuli ilman iskua 3cm halkaisijaltaan mustelma ilman että oon satuttanut sitä.
        Alkoi huolettaa mistä tämä oire on peräisin ja nyt taas särkee käden luihin.

Ihme sairaus alkoi huolettaa mutta täytyy seurailla.

• Iku-Turso kirjoitti:

Kiitos tyhjentävästä vastauksestasi.

Eipä kestä. Mutta ihan tosissaankin sitä palstallakin näkee miten jotkut yrittää pönkittää itsetuntoaan muka itseään kehittämällä eivätkä ymmärrrä ettei se koskaan lopu jos sille tielle lähtee. Kun on vaan oma itsensä ei tarvitse hakea jatkuvasti hyväksyntää eikä juurikaan välittää siitä mitä muut ajattelee, voi olla oman elämänsä alfa ilman paineita.

Eipä kestä. Mutta ihan tosissaankin sitä palstallakin näkee miten jotkut yrittää pönkittää itsetuntoaan muka itseään kehittämällä eivätkä ymmärrrä ettei se koskaan lopu jos sille tielle lähtee. Kun on vaan oma itsensä ei tarvitse hakea jatkuvasti hyväksyntää eikä juurikaan välittää siitä mitä muut ajattelee, voi olla oman elämänsä alfa ilman paineita.

Noo, palstalla on paljon puheita. En ota niitä niin tosissani.

Jos kuitenkin ajatellaan vaikkapa ihmistä joka on lihottanut itsensä kaloripitoisilla nesteillä sairaalloisen ylipainoiseksi, eikö hänen kannattaisi "skarpata"?

• valtakunta kirjoitti:

Kyllä pitäisi itseään kehittää että on itselle paremmat tulevaisuuden näkymät niinhän ne lapsillakin on.

Minua alkoi huolettaa kun särki kädestä luita ja tuli ilman iskua 3cm halkaisijaltaan mustelma ilman että oon satuttanut sitä.
        Alkoi huolettaa mistä tämä oire on peräisin ja nyt taas särkee käden luihin.

Ihme sairaus alkoi huolettaa mutta täytyy seurailla.

No ehkä muilla sektoreilla voi olla itsensä kehittämisestä hyötyä mutta parisuhdemarkkinoiden vuoksi ei kannata vaivautua.

Tuossa jotain arvauksia mustelmahommaaan:

https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2016031321261037

Toivottavasti ei mitään vakavaa, hyvinkin voisi olla jotain vitamiinin puutetta, mutta jos alkaa tulla noita enempi niin ehdottomasti lääkäriin sitten.

• Iku-Turso kirjoitti:

Jos kuitenkin ajatellaan vaikkapa ihmistä joka on lihottanut itsensä kaloripitoisilla nesteillä sairaalloisen ylipainoiseksi, eikö hänen kannattaisi "skarpata"?

No nythän oli puhe ihmissuhteista. Kuten valtakunnalle tuossa vastasin muilla elämän osa-alueilla toki saattaa kannattaa itseään kehittääkin.

• Iku-Turso kirjoitti:

Juuri niin. Kyllä yleiskunnosta on pidettävä kiinni.

Kyllä on muitakin kuin edes kouluttautua ja pitää koulutuksensa ajan tasalla ei niitä äitejäkään paheksuta jos pysyy ammattitaito ajan tasalla on helpompi työllistyä.

No ehkä muilla sektoreilla voi olla itsensä kehittämisestä hyötyä mutta parisuhdemarkkinoiden vuoksi ei kannata vaivautua.

Toivottavasti ei mitään vakavaa, hyvinkin voisi olla jotain vitamiinin puutetta, mutta jos alkaa tulla noita enempi niin ehdottomasti lääkäriin sitten.

Niin, sinä toit mielipiteesi julki melkoisen tyhjentävästi.

Hyvä kehittämisen muoto, kehittää rakentava keskustelu ettei mene riitelyksi.
        https://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/toimiva_parisuhde/keskustelu_parisuhteessa/
        Kuin myös ne tunnevärit(kolme portainen).
        Erittäin merkittäviä myös muissakin kuin pelkästään parisuhteessa, naapureiden , työkavereiden ja yms..

• valtakunta kirjoitti:

Hyvä kehittämisen muoto, kehittää rakentava keskustelu ettei mene riitelyksi.
        https://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/toimiva_parisuhde/keskustelu_parisuhteessa/
        Kuin myös ne tunnevärit(kolme portainen).
        Erittäin merkittäviä myös muissakin kuin pelkästään parisuhteessa, naapureiden , työkavereiden ja yms..

No joo, parisuhteessa varmaan nuo ovat tärkeitä taitoja, toki muutenkin mutta ainahan se parempi jos ihan luonnostaan osaa toimia ja keskustella niin ettei tuollaisia opastuksia tarvitse.

• Iku-Turso kirjoitti:

Niin, sinä toit mielipiteesi julki melkoisen tyhjentävästi.

Kyllä minusta ihan hyvä on pyrkiä pistää kampoihin se on enemmänkin antoisaa keskustelua kun saa nauttia toisen seurasta, kunnioittaisit keskustelua toveria enemmän, enemmänkin täytettävää koska asioiden rakentavuus vaatii keskustelutaitoja.

Joiden hiominen on hyvin tärkeätä. Harmaaritari on kehittänyt edellisellä aloituksellaan väreistä, perusasioiden kehitys, Se on hyvä osata kaikkien sivistyksen avaimet.

No joo, parisuhteessa varmaan nuo ovat tärkeitä taitoja, toki muutenkin mutta ainahan se parempi jos ihan luonnostaan osaa toimia ja keskustella niin ettei tuollaisia opastuksia tarvitse.

ovat juurikin todella tärkeitä.

Minusta kaikilla pitää olla onnellisuuteen mahdollisuus ilman ilmaista koulutusta tai erityisvaikeuksien tukea sitä ei kaikki saavuta täydellisesti jatkuva talouden huoli tai lapsen terveyden huoli painaa jatkuvasti takaraivossa jos oma taito verbaalisesti olisi hiottu, en kärsisi siitä näin vanhemmiten koska vaikuttaa koulutukseen kuin moneen asiaa kuin muista asioista puhuminen tuottaa vaikeutta, jos ei kieltä ymmärrä.

• Anonyymi

Kannattaa kehittää itseään niin, että ei ruikuta turhaan, vaan hyväksyy itsensä, ilman pätemisen tarvetta, ja suhtautuu myönteisesti ja hyväksyvästi toisiin ihmisiin. Älykäs ihminen ei odota olevansa toisten suosiossa. Älykäs ihminen osaa jopa nauraa omille kommelluksilleen. Terveisin: Puolireuho

• Eikös älykäs ihminen pyri aina parantelemaan asemiaan jos se suinkin on mahdollista/tarpeellista?

• Anonyymi

Ei ole tarvetta parannella asemiaan, koska en kilpaile kenenkään kanssa. Terveisin: Puolireuho

• Anonyymi

Ei kannata.

• Anonyymi

Ihmisethän ovat jakautuneet tietynlaisiin kuppikuntiin yhteiskunnan terveyshössötyksen johdosta.

Se että haluanko parisuhdemarkkinoilla johonkin näistä paremmuusluokista on omista haluista kiinni.

Se millainen ihminen minusta joskus sattuisi kiinnostumaan kertoo omasta tasostani. Hyvännäköiset ,liikunnalliset ja terveellisesti elävät eivät ole kiinnostuneita. Johtuen omista elämäntavoistani. Minua kun ei kiinnosta oman vartaloni kehittäminen ja itseni ihailu ja arvostelu.

Eli lyhykäissyydessään.. en lähtisi parantelemaan.

Se millaisen ihmisen taasen haluaisin, on mahdotonta, koska minut on jo luokiteltu jonkinlaiseksi muiden ihmisten johdosta.

• Terveys on yksi, mutta onhan elämässä muitakin osa-alueita. Joku voi olla kouluttautunut jotta saa kivan elintason, ja odottaa kumppaniltakin samaa.

Itseään voi kehittää niin monella saralla.

• Anonyymi

Tästä olisi tullut pitkä kommentti jos olisi joka tasolta lähtenyt analysoimaan minkälaisia tasoja meissä ihmisissä on.
        Kuten jo sanoin että en lähtisi parantelemaan. Itsensä parantelu ei lopu koskaan ja siitä voi ihmiselle tulla yllättävän iso rasite.

Tärkeänä näen parisuhteen parantelun en yksilön kehittämisen.
        Tietenkin jos ihminen itse kokee olevansa parantelun tarpeessa se on ihan ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä olisi tullut pitkä kommentti jos olisi joka tasolta lähtenyt analysoimaan minkälaisia tasoja meissä ihmisissä on.
        Kuten jo sanoin että en lähtisi parantelemaan. Itsensä parantelu ei lopu koskaan ja siitä voi ihmiselle tulla yllättävän iso rasite.

Tärkeänä näen parisuhteen parantelun en yksilön kehittämisen.
        Tietenkin jos ihminen itse kokee olevansa parantelun tarpeessa se on ihan ok.

Olen samaa mieltä.

• Kysymys kuuluu kehitätkö itseäsi itseäsi varten vai muita varten? En näe kauheesti mieltä kehittelyssä mistä ei saa itselleen mitään muuta, kuin alituisen stressin.

Eli pitäs vähän miettiä mitä kehittää ja miten se palvelee tarpeitasi. Itsekästä, mutta sitähän kaikki itselleen tavoittelu on ..

Eli ehkei nyt suinpäin jotain luonnottomalta tuntuvaa, kyllä se näkyy jos sydän ja mieli ei ole mukana...

• Anonyymi

Kannattaa ainakin treenata ja laihtua. Paljon paremmat mahikset saada naista normaalivartaloisena.

• Jokainen voi miettiä, mikä itsessään on se toiselle ja itselle elementti, mikä voisi vedota kumppaniehdokkaaseen. Ja kehittää sitä - piire joka yksilöi sinut, ts tekee vastustamattoman toisten rinnalla.

• Antaisitko esimerkin tuollaisesta piirteestä jonka voi kehittää ja tehdä itsestään vastustamattoman?

• Iku-Turso kirjoitti:

Antaisitko esimerkin tuollaisesta piirteestä jonka voi kehittää ja tehdä itsestään vastustamattoman?

Huomautan ettei tehtävä ole välttämättä helppo.

Voiko puhelahjoja kehittää? Tarkoitan että osaa, kykenee ja on kiinnostunut keskustelemaan asiasta kuin asiasta? Toistakin kiinnostavista aiheista, asioista. Voiko huumorintajua kehittää? Mahdollisesti. Ainakin itselleen nauramista.

Jotkut intohimoisimmat löytävät kumppanin harrastuspiireistä. Se on eräs ominaisuus, joka yhdistää.

En tarkoita että itsestä pitäisi kyetä tekemään vastustamaton kaikkien silmissä (mikä olisi mahdoton tehtävä, sekä erittäin epämieluisa). Riittää että tekee sen, mikä on tehtävissä niissä asioissa, johon on ITSELLÄ kiinnostusta. Se joko riittää, tai ei sitten riitä. Sen joko hyväksyy, tai sitten kehityssaldoa on tarpeen jatkaa.

• elisakettu kirjoitti:

Huomautan ettei tehtävä ole välttämättä helppo.

Voiko puhelahjoja kehittää? Tarkoitan että osaa, kykenee ja on kiinnostunut keskustelemaan asiasta kuin asiasta? Toistakin kiinnostavista aiheista, asioista. Voiko huumorintajua kehittää? Mahdollisesti. Ainakin itselleen nauramista.

Jotkut intohimoisimmat löytävät kumppanin harrastuspiireistä. Se on eräs ominaisuus, joka yhdistää.

En tarkoita että itsestä pitäisi kyetä tekemään vastustamaton kaikkien silmissä (mikä olisi mahdoton tehtävä, sekä erittäin epämieluisa). Riittää että tekee sen, mikä on tehtävissä niissä asioissa, johon on ITSELLÄ kiinnostusta. Se joko riittää, tai ei sitten riitä. Sen joko hyväksyy, tai sitten kehityssaldoa on tarpeen jatkaa.

Varmaan ilmaisutaitoa voi kehittää, mutta kiinnostusta ei voi oikein teeskennellä. No, toki kohteliaisuudesta voi puhua kenen tahansa kanssa, mutta sehän on ajanhukkaa jos tajuat itsekin puhuvasi toisen kanssa vain kohteliaisuudesta.

• Iku-Turso kirjoitti:

Varmaan ilmaisutaitoa voi kehittää, mutta kiinnostusta ei voi oikein teeskennellä. No, toki kohteliaisuudesta voi puhua kenen tahansa kanssa, mutta sehän on ajanhukkaa jos tajuat itsekin puhuvasi toisen kanssa vain kohteliaisuudesta.

Niinpä. Ja jos kiinnotusta ei ole, niin mitäpä sitä sitten teeskentelemään. Toinen hyväksyy sen tai sitten ei.

Mutta lopulta onkin kyse vain siitä, mihin itsellä riittää kiinnostusta. Jos ei ole kiinnostunut fitnessmallin elämästä, niin minkä vuoksi olla kiinnostunut koko ihmisestä?

Jokainen meistä edustaa lopulta kokonaisuutta, ei se jää niihin yhteen tai kahteen piirteeseen, joihin itsellä riittää kiinnostusta.

• elisakettu kirjoitti:

Niinpä. Ja jos kiinnotusta ei ole, niin mitäpä sitä sitten teeskentelemään. Toinen hyväksyy sen tai sitten ei.

Mutta lopulta onkin kyse vain siitä, mihin itsellä riittää kiinnostusta. Jos ei ole kiinnostunut fitnessmallin elämästä, niin minkä vuoksi olla kiinnostunut koko ihmisestä?

Jokainen meistä edustaa lopulta kokonaisuutta, ei se jää niihin yhteen tai kahteen piirteeseen, joihin itsellä riittää kiinnostusta.

Kaipa ihminen voi kehittää itseään johonkin rajaan asti, mutta sisintä ei voi muuttaa.

Nyt tarvii lopetella, hyvät yöt palstalaisille.

• Iku-Turso kirjoitti:

Kaipa ihminen voi kehittää itseään johonkin rajaan asti, mutta sisintä ei voi muuttaa.

Nyt tarvii lopetella, hyvät yöt palstalaisille.

Kehittää itseään tai hankkia uusia ulottovuuksia. Luulen että suurin osa on silti haluton tähän. Puhtaasti sanottuna laiska. Itsekin myönnän olevani.

Hyvää yötä.

• Anonyymi

Kannattaa lopettaa valittaminen ja tehdä asioille jotain. Täällä jotkut valittaa etteivät saa seksiä mutta seksiä saa ainakin kun menee maksulliselle. Eikö se ole sama keneltä sitä seksiä saa. Kannattaa jutella naisille myös niin ne puheenlahjat kehittyy.

• Eli mielestäsi ihmisen kannattaa kehittää itseään?

• Jo pienestä pitäen pitää opetella myös vauvankin
      https://yle.fi/uutiset/3-10025893
      Voin kertoa sen toiset syövät heikommin ja toiset hanakammin heti alkuun joten heikommat on tehtävä enemmän töitä. Kuulemista on hyvä harjoittaa jo masussa ollessa.😁

Se että kehoa voi harjoittaa heti synnyttyään. Elämä on pelkkää harjoittelua ihminen tarvitsee alussa todella paljon vanhemman apua.

• Anonyymi

Tietysti kannattaa itseään kehittää, riippumatta siitä parantaisiko se osakkeita parisuhde- tai missään markkinoilla.

Jos kuka tahansa nyt alkaisi opettelemaan jotain uutta niin vuoden päästä, mikä menee yllättävän nopeasti, osaisi asiaa jo jotenkin. Mutta jollei aloita niin ei osaa sitäkään vähää.

• Tottakai..

Kuntosali, uudet kengät/vaatteet, siistit hiukset jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3593
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2234
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1875
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1619
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      16
      1576
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1558
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1407
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      80
      1273
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1222
    Aihe