Minulla on Toyota Jaris 40,000 km ajettu katsastettu .Alanu sillä itse 1000km Mistä johtuu kun hiljaa jarruttaesssa jarrut rahisee ,kovemmalla vaudilla ei.ja kun pysähdyn olis kun vähän lonksahtais, missä vika vai onko? jarrupaloja jäljellä 50% autoliikkeen tarkastuksessa.
Missä vika??Onko?
8
169
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään havaintoa. Itse ajoin 90,000km. 2012 Yariksella ilman rahinoita. Huollossa sanoi palojen olevan lasittuneet ,vaihdoin 80.000 kilometrissa.
- Anonyymi
Liukutapit jumissa
- Anonyymi
Korjaan, teletapit
- Anonyymi
Ai kun ajat kerran viikossa ja levyt ovat ruosteessa ulkona seisovassa autossa.
Voi vähän rahistakin. Aja 500 km viikossa ja Toitsusi toimii ilman vikoja 20 vuotta.- Anonyymi
Yaris ilman vikoja 20 vuotta, hihii mikä vitsi ja uskon vahvistusta.
Halvalla ei hyvää saa. Anonyymi kirjoitti:
Yaris ilman vikoja 20 vuotta, hihii mikä vitsi ja uskon vahvistusta.
Halvalla ei hyvää saa.Hihii ja paskat taas housuissa. Voi että minä olen täys idiootti. Ilmankos peruskoululaisetkin jo naureskelevat vaikka kuusikymppiä on jo täynnä.
- Anonyymi
Hyvä juttu, pidetään asiaa pinnalla ja muistetaan myös Toyotan massiivinen ruosteongelma.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu, pidetään asiaa pinnalla ja muistetaan myös Toyotan massiivinen ruosteongelma.
Sulkijalihakseni löysyyttä unohtamatta. Toivottavasti edes pyykkieni pesijä yh-äippä saa myötätuntoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1606606Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064225PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4882907- 322794
- 2012395
- 1862229
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1501531- 611410
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371334Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961151