Palstalaiset ja seksi

Anonyymi

Uskooko kukaan tosissaan joku täällä hengaileva, et vakkareilta(sukupuolesta piittaamatta) voisi saada oikeassa elämässä jotain muuta kuin virkamiesseksiä? Ja älkää kysykö minulta, mitä se virkamiesseksi on. Harmis, pönttis ja tissipissi osaavat vastata siihen paremmin kuin minä... :D

Mut tosissaan. Mä en ole tainnut ikinä tehdä seksialoitusta tai muutenkaan ollut kovin halukas keskustelemaan aiheesta. Mutta tässä kun pyöritte ja näpläätte pippeleitänne ja pimperoitanne vuorotellen, ja yhdessä virtuaalisesti, haluaisin kysyä teiltä, että onko kukaan teistä vakkareista ikinä kokenut hyvää seksiä? Ei millään pahalla, mutta epäilen sitä... :D Ainakin juttujenne perusteella... :D

28

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parahin genio, kuten varmaan olet huomannut en minäkään noita seksiaiheisia aloituksia tapaa tehdä, vähän huvittaakin miten yksinkertaisesta asiasta täällä koetetaan tehdä asiaa jota täytyy analysoida, käännellä ja väännellä. No dissen ketjuun vastasin niin kuni asia on, ei siinä ole mitään suorittamista oikeiden ihmisten kesken kun tulee ihan luonnostaan ja väärien kanssa ei kannata lähteä koko hommaan. No nyt kun sinuakin tuntuu niin kovasti aihe kiihottvan niin kertoistko mitä on tuo minukin nikin yhteydessä mainittu virkamiesseksi, en ihan oikeasti tiedä niin olisi mukava kun tuollainen aisantuntija valaisisi asiaa.

• Sitä en tiedä, mutta asiaa olisi voinut kysyä myös niin, että se olisi houkuttanut pohtimaan.

• Anonyymi

Kysymys oli retorinen... :D

• Anonyymi kirjoitti:

Kysymys oli retorinen... :D

Eli ei ole tarkoituskaan vastata aloitukseen mitään?

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Eli ei ole tarkoituskaan vastata aloitukseen mitään?

Vastasit sinä ja yks virkamies siitä huolimatta. Mitä tästä nyt pitäisi päätelllä...? :D

• Anonyymi kirjoitti:

Vastasit sinä ja yks virkamies siitä huolimatta. Mitä tästä nyt pitäisi päätelllä...? :D

Jätän sen sinun mietittäväksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varo, kohta sinä saat vaikka ketä kimppuus... :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varo, kohta sinä saat vaikka ketä kimppuus... :(

Fuck should I care? My life is somewhere else... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fuck should I care? My life is somewhere else... :)

Joo, mutta palstakiusa vaan lisääntyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, mutta palstakiusa vaan lisääntyy.

Täällä ei ole oikein ketään, joiden mielipiteillä olsi merkitystä. Ja jos onkin, en usko et ollaan tässäkään(?) niiden joidenkin(<3) asiassa eri mieltä. joten... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ei ole oikein ketään, joiden mielipiteillä olsi merkitystä. Ja jos onkin, en usko et ollaan tässäkään(?) niiden joidenkin(<3) asiassa eri mieltä. joten... :)

Taisit nyt kuitenkin osua muurahaispesään. Pidä omat puoles ettei ihan valheita toisen nimiin.

kyllä tämä palsta on ihan p.rseestä. ei täällä kukaan saa olla rauhassa. :(

Et oo osallinen mihinkään sotkuun, sanokoot toiset mitä hyvään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisit nyt kuitenkin osua muurahaispesään. Pidä omat puoles ettei ihan valheita toisen nimiin.

kyllä tämä palsta on ihan p.rseestä. ei täällä kukaan saa olla rauhassa. :(

Et oo osallinen mihinkään sotkuun, sanokoot toiset mitä hyvään.

Ei ole minun mieleni ongelmat ne illuusiot.

Toisille kai se on elämäntapa arvuutella kuka minkäkin viestin takana on. Minua ei yksinkertaisesti kiinnosta. Jos joku kirjoittaja haluaa näyttäytyä minulle, hän näyttäytyy. Jos ei halua, hän ei näyttäydy. Asia ei ole sen monimutkaisempi.

Jos minä haluan osoittaa viestini jollekin eritytisesti, minä teen sen. Ja teen seen niin, ettei vastaanottajalle jää epäilystä.

Loput on sit vaan ajanviettoa ja hauskanpitoa... :)

Ps. Mut aika harva näistä palsta-addikteista, jos kukaan, on ikinä kokenut hyvää seksiä. Loistavaa seksiä ei ainutkaan... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole minun mieleni ongelmat ne illuusiot.

Toisille kai se on elämäntapa arvuutella kuka minkäkin viestin takana on. Minua ei yksinkertaisesti kiinnosta. Jos joku kirjoittaja haluaa näyttäytyä minulle, hän näyttäytyy. Jos ei halua, hän ei näyttäydy. Asia ei ole sen monimutkaisempi.

Jos minä haluan osoittaa viestini jollekin eritytisesti, minä teen sen. Ja teen seen niin, ettei vastaanottajalle jää epäilystä.

Loput on sit vaan ajanviettoa ja hauskanpitoa... :)

Ps. Mut aika harva näistä palsta-addikteista, jos kukaan, on ikinä kokenut hyvää seksiä. Loistavaa seksiä ei ainutkaan... :)

"Mut aika harva näistä palsta-addikteista, jos kukaan, on ikinä kokenut hyvää seksiä. Loistavaa seksiä ei ainutkaan... :)"

Ehkä tämä oli nyt sitten se laukaiseva tekijä tiedä häntä, kenestäkään...

Joo.o, että sitä odotellessa. Älä kirjoita enempää. Itkun sijaan on kohta pakko nauraa.

En oo ees ite varma, oonko kokenu seksiä millonkaan :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mut aika harva näistä palsta-addikteista, jos kukaan, on ikinä kokenut hyvää seksiä. Loistavaa seksiä ei ainutkaan... :)"

Ehkä tämä oli nyt sitten se laukaiseva tekijä tiedä häntä, kenestäkään...

Joo.o, että sitä odotellessa. Älä kirjoita enempää. Itkun sijaan on kohta pakko nauraa.

En oo ees ite varma, oonko kokenu seksiä millonkaan :D

Seksi on yliarvostettua. Rakastelu rakastettunsa kans taas ei... :)

Hyvää yötä... :)

• Anonyymi

Minulla on ainakin hirvittävän aktiivinen sukupuolielämä. Kahdesti viikkoon uskallan varovasti koputtaa olkapäähän kysyäkseni et "miten ois". Vastauksen huomaa jo niistä kääntyneistä kärttyisistä kasvoista ja saahan siihen sanallisenkin vahvistuksen. Tänään ei kiinnosta, ei jaksa on väsynyt...ahaa...no jos sitten vaikka loppuviikosta(lupaa siivota keittiön kahdesti). Loppuviikosta sitten vähän viisaampana laittaa asuntoa kuntoon, keittää huomaavaisena teet, järjestelee aikaa että jos nyt tärppäisi...no ei...ei sitä sinne seksiin saakka nyt sitten päästy, ei edes virkamiesseksiin...argghhh...mikä vika siinä virkamiesseksissä sitten on:)

AsianVierestä

• Voi sentään....aktiivista on :D

• Anonyymi

Voi sentään....aktiivista on :D

Tuo oli fiktiivinen kirjoitus, noin kun ajattelee niin yksin on oikein hyvä asua:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli fiktiivinen kirjoitus, noin kun ajattelee niin yksin on oikein hyvä asua:)

AsianVierestä

Näinhän se vähän on. Mutta entä jos se onkin sellaista, että herään levottomaan ...no hiivatti....nyt menee taas levottomaksi....

• Anonyymi

Näinhän se vähän on. Mutta entä jos se onkin sellaista, että herään levottomaan ...no hiivatti....nyt menee taas levottomaksi....

Niin, uskaltaisiko nainen herättää miehensä auttamaan omissa haluissaan jos heräisi hekumallisesta unesta...kuinkahan moni nainen uskaltaisi nukkuvaa miestään häiritä...mies unisena siihen vain et häh, höh..mene nyt siitä lääppimästä:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, uskaltaisiko nainen herättää miehensä auttamaan omissa haluissaan jos heräisi hekumallisesta unesta...kuinkahan moni nainen uskaltaisi nukkuvaa miestään häiritä...mies unisena siihen vain et häh, höh..mene nyt siitä lääppimästä:)

AsianVierestä

Miksi ei uskaltaisi? Eikö se mies sitä varten oteta :D

• Kuka sitä nyt aina jaksaa jotain seksiä harrastaa. :)

Mielummin harvemmin ja hyvää, kun jatkuvasti ja huonoa. Gentsu puhuu taas tahallaan provosoiden sen se osaa, etenkin jos on punkkua pohjalla. :)

Öitä vaan kukin tahollaan.

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Kuka sitä nyt aina jaksaa jotain seksiä harrastaa. :)

Mielummin harvemmin ja hyvää, kun jatkuvasti ja huonoa. Gentsu puhuu taas tahallaan provosoiden sen se osaa, etenkin jos on punkkua pohjalla. :)

Ei kukkaan halua seksiä harrastaa,
        nyt ruvetaan nukkummaan ja kiireesti,...

makeita unia kaikille :)

• Abrakadabra kirjoitti:

Kuka sitä nyt aina jaksaa jotain seksiä harrastaa. :)

Hyvää yötä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kukkaan halua seksiä harrastaa,
        nyt ruvetaan nukkummaan ja kiireesti,...

makeita unia kaikille :)

Hyvää yötä

• Anonyymi

Hyvää yötä

Ja käsille töitä.
        Nukkukaahan hyvin.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ja käsille töitä.
        Nukkukaahan hyvin.

AsianVierestä

Hyvää yötä :)

• Anonyymi

Laskin just pikkarit, Alko pömppis, tulkaa latoon, simaa kaikille

• Virkamiesseksi on käsittääkseni "työntö ja tuijotus", ja aloittaja siis pohti sitä, saisiko kukaan palstalainen hänet pystymään sen parempaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3543
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2184
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1829
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1589
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1548
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      15
      1535
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1267
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1235
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1192
    Aihe